Ik kan wel wat inkorten, maar ik vind dat een leuk stukjequote:Op maandag 17 december 2012 22:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat gaat een stukje inkorten worden
[..]
Zonden, niet geheel ontopic, maar is er ergens een reeks waar mensen verhalen schrijven?
Je kan iets herschrijven maar op een andere manier zonder de leuke toon te verliezenquote:Op maandag 17 december 2012 22:16 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik kan wel wat inkorten, maar ik vind dat een leuk stukje
Doelde meer op een reeks hier op Fok, lekker dicht bij huisquote:Ik zit op dit forum: http://www.purefantasy.nl/forum/index.php
Genres Fantasy, SciFi en Horror. Er was ook een boekwerkje dat elk kwartaal verscheen en waarnaar je jouw verhalen kon insturen, die werden dan gepubliceerd als jouw verhaal goed genoeg werd bevonden. Maar helaas is dat nu opgedoekt
Het forum gaat nog door, weet niet of je dat interessant vind...
Niet nodig, heb al een ander stukje weggehaald wat eigenlijk niet zo heel veel toevoegde aan het verhaal. Ik kan zelfs nog 13 woorden extra toevoegenquote:Op maandag 17 december 2012 22:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan iets herschrijven maar op een andere manier zonder de leuke toon te verliezen
[..]
Doelde meer op een reeks hier op Fok, lekker dicht bij huis
Geen idee? Ik dacht even lezen hoe andere mensen dat doen. Ik bechrijf vaak situaties die ik zelf mee maak. En soms als ik me verveel schrijf ik een verzonnen verhaal vaak met iemand uit mijn omgeving in de hoofdrol, die vinden dat soort verhaaltje geweldig.quote:Op maandag 17 december 2012 22:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Niet nodig, heb al een ander stukje weggehaald wat eigenlijk niet zo heel veel toevoegde aan het verhaal. Ik kan zelfs nog 13 woorden extra toevoegen
Ja, geen ideeAls er zo'n reeks zou zijn, zouden er dan veel mensen actief mee bezig zijn?
Er worden zelfs hele boeken geschreven in een reeks op FOK!quote:Op maandag 17 december 2012 22:12 schreef ook_gek het volgende:
Zonden, niet geheel ontopic, maar is er ergens een reeks waar mensen verhalen schrijven?
Nvmquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:19 schreef DaMart het volgende:
Alle inzendingen die zijn ontvangen, staan nu in het inzendingentopic.
Hoe bedoel je? Qua opmaak?quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nvm
Een paar zinnen staan wel verkeerd. Qua spaties en tabs enz.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Qua opmaak?
Daar kijk ik dan morgen nog wel even naar. Ga ik nu eerst nog even 5,5 uur slapen.
Eerst bekijkt een jury alle inzendingen en selecteert de 10 beste verhalen. Op die verhalen kan gestemd worden. Om te voorkomen dat een populariteitsstemming wordt, hebben we bewust de auteurs niet vermeld in het inzendingentopic.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:28 schreef robdriessen het volgende:
Is de uitslag van de stemronde automatisch de uitslag van de wedstrijd? Wordt het dan niet een gevalletje wie-de-meeste-FOK-vriendjes-optrommelt-wint ?
Die auteurs kunnen wel gaan lobbyen achter de schermenquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eerst bekijkt een jury alle inzendingen en selecteert de 10 beste verhalen. Op die verhalen kan gestemd worden. Om te voorkomen dat een populariteitsstemming wordt, hebben we bewust de auteurs niet vermeld in het inzendingentopic.
Snap ik. Maar hoe voorkom je dan dat de auteurs hun eigen verhalen gaan aanprijzen? "Stem op verhaal X allemaal!"quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eerst bekijkt een jury alle inzendingen en selecteert de 10 beste verhalen. Op die verhalen kan gestemd worden. Om te voorkomen dat een populariteitsstemming wordt, hebben we bewust de auteurs niet vermeld in het inzendingentopic.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Snap ik. Maar hoe voorkom je dan dat de auteurs hun eigen verhalen gaan aanprijzen? "Stem op verhaal X allemaal!"
Daar gaan we even rekening mee houden bij de stemronde. Als ik me niet vergis was stemmen werven vorig jaar ook niet toegestaan, met het risico om niet in aanmerking te komen voor het prijzenpakketquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die auteurs kunnen wel gaan lobbyen achter de schermen
quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Daar gaan we even rekening mee houden bij de stemronde. Als ik me niet vergis was stemmen werven vorig jaar ook niet toegestaan, met het risico om niet in aanmerking te komen voor het prijzenpakket.
Ik heb je een PM gestuurd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:07 schreef DaMart het volgende:
Er is nog een verhaal toegevoegd aan het inzendingentopic. Dit was op tijd ingestuurd, maar niet tijdig door mij opgemerkt in het spamfilter![]()
.
Dit, en ben wel benieuwd. Staan sterke verhalen tussen...quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:06 schreef robdriessen het volgende:
DaMart, alvast dank voor alle tijd en moeite die je hier in steekt
Dit.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:06 schreef robdriessen het volgende:
DaMart, alvast dank voor alle tijd en moeite die je hier in steekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |