Kijken of ik naar mijn werk kanquote:Op donderdag 6 december 2012 19:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
hallo wat gaan jullie morgen doen?
ik kan 8km fietsen, fantastischquote:Op donderdag 6 december 2012 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijken of ik naar mijn werk kan.
roest blijft akelig lang zittenquote:Op donderdag 6 december 2012 19:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zal mij aan me reet roesten.
onder de douche had ik een awesome idee maar ben het alweer vergetenquote:Op donderdag 6 december 2012 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet trouwens nog niets voor een topic.
douche jijquote:Op donderdag 6 december 2012 20:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
onder de douche had ik een awesome idee maar ben het alweer vergeten
ik ook.quote:
Ik moet met de bus. En als die niet rijd heb ik weekend.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik kan 8km fietsen, fantastisch
Ik welquote:
Nee hoor, gewoon stralen.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
roest blijft akelig lang zitten
ik ook, misschien slaat hij je wel blind, dan ga ik feesten.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ook.
ik heb echt zin in morgen
naar watquote:Op donderdag 6 december 2012 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet met de bus. En als die niet rijd heb ik weekend.
[..]
Ik wel. Denk even goed na, ik ben nieuwsgierig
.
[..]
Nee hoor, gewoon stralen.
Tuurlijk niet, en daarom heb ik geen zin.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ook, misschien slaat hij je wel blind, dan ga ik feesten.
Kopen gewoon?quote:Op donderdag 6 december 2012 20:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, en daarom heb ik geen zin.
Ik heb focking erg zin in een sigaret, maar heb niks liggen, morgen weer schooie dus
en denk je echt dat hij mij aan kan?
zelfs ik kan je aan en dat zegt een hoop.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, en daarom heb ik geen zin.
Ik heb focking erg zin in een sigaret, maar heb niks liggen, morgen weer schooie dus
en denk je echt dat hij mij aan kan?
hoe weet je dat dan je kent mij nietquote:Op donderdag 6 december 2012 20:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zelfs ik kan je aan en dat zegt een hoop.
Vinniiee ik heb alzheimer
kom vechten danquote:Op donderdag 6 december 2012 20:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hoe weet je dat dan je kent mij niet
Ja, naar de HA gaan, kan gehoorbeschadiging zijn.'quote:Op donderdag 6 december 2012 20:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
weten jullie wat er aan de hand is als je op elk moment van de dag een piep in je oor hoort? dit begint me te irriteren
Ik ookquote:Op donderdag 6 december 2012 20:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zelfs ik kan je aan en dat zegt een hoop.
Vinniiee ik heb alzheimer
Ik wil mijn kont ook niet laten stralen, dat doet fucking veel pijnquote:Op donderdag 6 december 2012 20:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
alsnog wil ik niet aan je reet zitten, ik moet je teleurstellen
Nee, dat is voor mensen die van SM houdenquote:Op donderdag 6 december 2012 20:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Meisjes slaan is voor mietjes.
jaquote:Op donderdag 6 december 2012 20:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
''kom vechten dan''ben je een of ander mongool
ja, zij is 19, klinkt net als een 16 jarig sletje die haar vriendje erbij haalt die toevallig dealer isquote:Op donderdag 6 december 2012 20:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
''kom vechten dan''ben je een of ander mongool
quote:Op donderdag 6 december 2012 20:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja, zij is 19, klinkt net als een 16 jarig sletje die haar vriendje erbij haalt die toevallig dealer is
Ik ben toevallig haar vriend, oppassen.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja, zij is 19, klinkt net als een 16 jarig sletje die haar vriendje erbij haalt die toevallig dealer is
sorry, heb je nog cocaine toevalligquote:Op donderdag 6 december 2012 20:07 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik ben toevallig haar vriend, oppassen.
Hebben we gezellig samen alzheimerquote:Op donderdag 6 december 2012 20:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, naar de HA gaan, kan gehoorbeschadiging zijn.'
[..]
Ik ook
Maakt niet uit.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
sorry, heb je nog cocaine toevallig
Heb je nog wat coke voor me?quote:Op donderdag 6 december 2012 20:07 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik ben toevallig haar vriend, oppassen.
Joaaquote:Op donderdag 6 december 2012 20:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hebben we gezellig samen alzheimer
Met lekkere aids erin?quote:Op donderdag 6 december 2012 20:08 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Nee. Alleen spuitjes.
is goed hoorquote:Op donderdag 6 december 2012 20:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
maar geloof me nou maar, ik maak die gozer af.
je bent een schatquote:Op donderdag 6 december 2012 20:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
zal morgen wel wat fotos sturen en anders zal ik zo lief zijn jou de vidioe te sturen via DM
Fucking grappig!quote:Op donderdag 6 december 2012 20:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er? ik wil namelijk ook graag mijn vrienden besmetten, lachen natuurlijk!
ik las ook laast dat iemand 5 slapende homo's met aids had besmetquote:Op donderdag 6 december 2012 20:10 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Fucking grappig!
Spuitje aids, alles
Zo ben ik niet, de naaktfoto's van vinniiee staan ook nog niet online.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
maar dan niet op de forum gooien he
oke dat hoop ik anders sta ik zwaar voor lulquote:Op donderdag 6 december 2012 20:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zo ben ik niet, de naaktfoto's van vinniiee staan ook nog niet online.
Wut?quote:Op donderdag 6 december 2012 20:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zo ben ik niet, de naaktfoto's van vinniiee staan ook nog niet online.
je hebt gelijk abiquote:Op donderdag 6 december 2012 20:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil mijn kont ook niet laten stralen, dat doet fucking veel pijn
omdat je gaat verliezen?quote:Op donderdag 6 december 2012 20:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
oke dat hoop ik anders sta ik zwaar voor lul
Ze staan trouwens wel onlinequote:Op donderdag 6 december 2012 20:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
oke dat hoop ik anders sta ik zwaar voor lul
als ik eerlijk ben: Ik ben idd heel bang dat ik verlies jaquote:Op donderdag 6 december 2012 20:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat je gaat verliezen?
Ik breed, wut?quote:Op donderdag 6 december 2012 20:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
als ik eerlijk ben: Ik ben idd heel bang dat ik verlies jaje wilt niet weten hoe breed hij is ivg met mij
Holaquote:
Ik ga niet eens kijkenquote:Op donderdag 6 december 2012 20:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Naaktpics. In KPD. Maar dat mag hier natuurlijk niet, want dit is JNG.
HAHA Loserquote:Op donderdag 6 december 2012 20:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
als ik eerlijk ben: Ik ben idd heel bang dat ik verlies jaje wilt niet weten hoe breed hij is ivg met mij
whatsapp!quote:Op donderdag 6 december 2012 20:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Naaktpics. In KPD. Maar dat mag hier natuurlijk niet, want dit is JNG.
dat wil ik ook ooit nog doen een pijp roken!quote:Op donderdag 6 december 2012 20:12 schreef Conflict het volgende:
[..]
Hola
Gaat goed. Ik wil eigenlijk mijn pijp roken en met een glas whiskey in mijn schommelstoel gaan zitten, maar ik moet deze SC modden.
Jazeker, zonder wiet kan ik heel dit forum niet eens aan.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dat wil ik ook ooit nog doen een pijp roken!
Heb jij het ooit met wiet gedaan?
iedreen voeg mij toe aan je whatsappquote:
het niet alleen afkunnenquote:Op donderdag 6 december 2012 20:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar ik win wel en anders grijpen mijn homie's in
gaat ik ook eens proberen danquote:Op donderdag 6 december 2012 20:17 schreef Conflict het volgende:
[..]
Jazeker, zonder wiet kan ik heel dit forum niet eens aan.
nee klopt daarom neem ik mensen mee als iemand met een steen in mijn gezicht begint te slaan moet er wel ingegrepen tochquote:Op donderdag 6 december 2012 20:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het niet alleen afkunnen
ik ben al veiligquote:Op donderdag 6 december 2012 20:19 schreef promisionxexposed het volgende:
JNG / [Veiligheid] Weet wat je post
neequote:Op donderdag 6 december 2012 20:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
sorry voor de nummer, kreeg ik er 1 note voor?
o ja, sorry. Dat zie ik niet hier. Jij gelijk.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:19 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, PR.
Ik PR'de namelijk, en ik TR'de niet.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:20 schreef Conflict het volgende:
[..]
o ja, sorry. Dat zie ik niet hier. Jij gelijk.
neequote:Op donderdag 6 december 2012 20:21 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Krijg ik hier een note voor? (![]()
)
Een beetje zadel is kapot.quote:
stil ik heb in 3 maanden op fok al 15 notes en wil niet weer ban hij is er pas 21uur afquote:Op donderdag 6 december 2012 20:21 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Krijg ik hier een note voor? (![]()
)
mag wel hoorquote:Op donderdag 6 december 2012 20:22 schreef Conflict het volgende:
Ik heb het telefoonnummer van Omgevallenflat. Kan ik hem voortaan een whatsapp sturen ipv een DM
Haha hij mag wel weer terug komen.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
stil ik heb in 3 maanden op fok al 15 notes en wil niet weer ban hij is er pas 21uur af
quote:Op donderdag 6 december 2012 20:22 schreef Conflict het volgende:
Ik heb het telefoonnummer van Omgevallenflat. Kan ik hem voortaan een whatsapp sturen ipv een DM
Ik ook!quote:Op donderdag 6 december 2012 20:22 schreef Conflict het volgende:
wie?quote:Op donderdag 6 december 2012 20:22 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha hij mag wel weer terug komen.
Boodschappen tas was heel zwaar denk ik.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wees blij dan, geloof me met tas en al op de grond flikkeren voelt niet fijn
had je die bij je?quote:Op donderdag 6 december 2012 20:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Boodschappen tas was heel zwaar denk ik.
the horrorquote:Op donderdag 6 december 2012 20:24 schreef Rockiejj het volgende:
Morgen is er ongeveer 10-15 centimeter sneeuw voorspeld!
dan ga ik die gozer sneeuw laten etenquote:Op donderdag 6 december 2012 20:24 schreef Rockiejj het volgende:
Van waar naar waar?quote:Op donderdag 6 december 2012 20:24 schreef Rockiejj het volgende:
Of er overheen plassen!quote:Op donderdag 6 december 2012 20:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dan ga ik die gozer sneeuw laten eten
Taex en ik winnen het.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wij wonen dicht bij elkaar trouwens, 35km maar ofzo
Wijquote:Op donderdag 6 december 2012 20:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wij wonen dicht bij elkaar trouwens, 35km maar ofzo
plassneeuw in zn bakkesquote:Op donderdag 6 december 2012 20:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nja, gewoon die gozer waar ik ruzie mee hehb 1 in de gezicht knallen weet je wel
bazenquote:Op donderdag 6 december 2012 20:26 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Taex en ik winnen het.
10 minuten met de auto!
Mja, eerst een flinke lading regen, komende nacht. Dat gaat dus spekglad worden.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:24 schreef Rockiejj het volgende:
quote:Op donderdag 6 december 2012 20:24 schreef Rockiejj het volgende:
Dan kom ik voortaan wel langs bij jou als je vervelend bent.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
papendrecht is niet ver vanaf mij naar JIJ
Ik ben er gewoon heurquote:Op donderdag 6 december 2012 20:27 schreef promisionxexposed het volgende:
Vinniiee waar blijf je nou op wa?
moet je eerst ff mijn pauper wijk vinden, alleen is heel schiedam zowat pauperquote:Op donderdag 6 december 2012 20:27 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dan kom ik voortaan wel langs bij jou als je vervelend bent.
Moet ik ze doorsturen?quote:Op donderdag 6 december 2012 20:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wrm zie ik dan nog geen pics
Hingen aan de fiets.quote:
Ligt eraan wat ie deedquote:Op donderdag 6 december 2012 20:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zou hem klappen als ik jou was
Netjesquote:Op donderdag 6 december 2012 20:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik wil het weten
Btw back
Zelf aardig tevreden!
http://www.endomondo.com/workouts/111851765
nee dat wil je nietquote:Op donderdag 6 december 2012 20:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik wil het weten
Btw back
Zelf aardig tevreden!
jij rent 3:37 per km?quote:Op donderdag 6 december 2012 20:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik wil het weten
Btw back
Zelf aardig tevreden!
/carequote:Op donderdag 6 december 2012 20:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
dat is wel heel lang. ik ren altijd elke ochtend vanaf 6:10 sowieso 15 km tot 7:00 dus is 3min per km, oke ik ben al stil
jaa ik zat net van me zelf te brekenen, komt ongeveer op het zelfde neer. alleen ik ren 50minquote:Op donderdag 6 december 2012 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je moet wel hetzelfde tempo voor 12 minuten volhouden hè
Bwehehehe.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jaa ik zat net van me zelf te brekenen, komt ongeveer op het zelfde neer. alleen ik ren 50min
hou het eens bij met een gps want dan loop je namelijk een olympische tijdquote:Op donderdag 6 december 2012 20:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
dat is wel heel lang. ik ren altijd elke ochtend vanaf 6:10 sowieso 15 km tot 7:00 dus is 3min per km, oke ik ben al stil
hoe kom ik aan die dan test ik hetquote:Op donderdag 6 december 2012 20:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
hou het eens bij met een gps want dan loop je namelijk een olympische tijd
Kortom kan vrijwel niet vriend
Welke stations?!quote:Op donderdag 6 december 2012 20:43 schreef Taexon het volgende:
BTW MORGEN LEUKE WERKDIENST!!
Service en veiligheids team van de NS ondersteunenwerktijd 6:00-14:00
Gaat leuk worden met al die reizigers
http://www.endomondo.com en de app even op je telefoon zettenquote:Op donderdag 6 december 2012 20:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hoe kom ik aan die dan test ik het
Haha, tot aan De Ark gelopen?quote:Op donderdag 6 december 2012 20:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
http://www.endomondo.com en de app even op je telefoon zetten
ben je niet bang voor die mocro's?quote:Op donderdag 6 december 2012 20:43 schreef Taexon het volgende:
gezelligquote:Op donderdag 6 december 2012 20:43 schreef Taexon het volgende:
werkt het voor bb?quote:Op donderdag 6 december 2012 20:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
http://www.endomondo.com en de app even op je telefoon zetten
ik heb 2 bb's dus stilquote:Op donderdag 6 december 2012 20:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]Je bent 14, wat moet je met een zakentelefoon?
Ligt eraan welk model moet je even zelf kijken...quote:
ik zit ook niet hele tijd op het zelfde tempo heyquote:Op donderdag 6 december 2012 20:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ligt eraan welk model moet je even zelf kijken...
Btw 3 minuten per km is 20 KM per uur, onmogelijk dat je dat haalt 50 minuten lang
Soms rent ie 10 minuten 30km/u.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik zit ook niet hele tijd op het zelfde tempo hey
Dan kan je nooit 15 km in 50 minuten ey,quote:Op donderdag 6 december 2012 20:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik zit ook niet hele tijd op het zelfde tempo hey
oke ik heb het erop maar heb je internet nodig? me internet abbo is stukquote:Op donderdag 6 december 2012 20:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ligt eraan welk model moet je even zelf kijken...
Btw 3 minuten per km is 20 KM per uur, onmogelijk dat je dat haalt 50 minuten lang
Ze vraagt het aan mij, ja. Niet aan jouquote:Op donderdag 6 december 2012 20:48 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja ze vroeg het, en jij zet het op internet
als je nou lelijker was, dan was er niks gebeurd.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:49 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik dacht dat je een grapje maakte, niet dat je het echt ging doen
nog lelijker?quote:Op donderdag 6 december 2012 20:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
als je nou lelijker was, dan was er niks gebeurd.
Als ik daar al bang voor moet zijn wtf doe ik dan in het beroep waar ik werk?quote:Op donderdag 6 december 2012 20:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ben je niet bang voor die mocro's?
Je hebt GPS nodig.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
oke ik heb het erop maar heb je internet nodig? me internet abbo is stuk
WAAR DAN!quote:Op donderdag 6 december 2012 20:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als ik daar al bang voor moet zijn wtf doe ik dan in het beroep waar ik werk?
er zijn beveiligers die geen werk willen doen waar veel buitelanders komen.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als ik daar al bang voor moet zijn wtf doe ik dan in het beroep waar ik werk?
crimineel in spequote:Op donderdag 6 december 2012 20:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
er zijn beveiligers die geen werk willen doen waar veel buitelanders komen.
Ik wordt trouwens heel veel gefouileerd ofzoiets, terwijl ik niks doe
nee het enige wat ze eruit halen zijn met telefoons en sigaretten, vragen waarom ik 2 telefoons heb leg ik dat uit zeggen ze oke mag ik weer verderquote:
Waarom heb je dat dan ook?quote:Op donderdag 6 december 2012 20:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee het enige wat ze eruit halen zijn met telefoons en sigaretten, vragen waarom ik 2 telefoons heb leg ik dat uit zeggen ze oke mag ik weer verder
quote:
Succesquote:Op donderdag 6 december 2012 20:58 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ga ff hardlopen, met mn nieuwe appie.
quote:Op donderdag 6 december 2012 20:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Ik zal het nodig hebben
ach alles komt goedquote:Op donderdag 6 december 2012 21:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb het nu helemaal verpest denk ik, morgen maar even fixen
Maar wat is er dan?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb het nu helemaal verpest denk ik, morgen maar even fixen
Oke. Je ken me altijd WA'enquote:Op donderdag 6 december 2012 21:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee niks moest het even kwijt
bank voor eckte bazenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
de rabobank zal je redden
fijn voor jequote:Op donderdag 6 december 2012 21:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik heb zin in morgen, dat wordt echt fantastisch
hommoquote:Op donderdag 6 december 2012 21:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ga morgen winnen ik ga een kogel vrij vest aan doen, als ik hem teminste kan pakken
nee omdat je hem wil pakkenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hoezo dan zeker omdat ik te sterk ben
ik weet toch niet waar me pa alles bewaard hij heeft 1 pistool en vergunning maarja ik ga met mijn handen want ik kan hem toch wel met gemak aanquote:Op donderdag 6 december 2012 21:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee omdat je hem wil pakken
oke is goedquote:Op donderdag 6 december 2012 21:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik weet toch niet waar me pa alles bewaard hij heeft 1 pistool en vergunning maarja ik ga met mijn handen want ik kan hem toch wel met gemak aan
HAHAHA dan ben je versteend snap je um?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
rook gewoon een joint en ga stoned vechten
leg eens uitquote:Op donderdag 6 december 2012 21:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
HAHAHA dan ben je versteend snap je um?
Om het extra verwarrend te maken heten we allebei hetzelfdequote:Op donderdag 6 december 2012 21:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kanovinnie, vinnie, this shit is confusing
i know, the horrorquote:Op donderdag 6 december 2012 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Om het extra verwarrend te maken heten we allebei hetzelfde
WA me eens wat danquote:Op donderdag 6 december 2012 21:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee niet waar, ik heb het verpest
Daarom moet je het ook niet hier neerzettenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dit wel geloof me maar.
JNG / [Veiligheid] Weet wat je post
Helloquote:Op donderdag 6 december 2012 21:27 schreef msacras het volgende:
Even snel in het Jubileumtopic posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |