SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik ben de zus.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik mag dan wel Martijn heten maar ik heb niets te maken met die vereniging met mijn naam.![]()
Zus mag ook
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Mensen die anno nu nog janken om nazi's.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:55 schreef Samzz het volgende:
Vrouwtje in US helemaal huilen omdat iemand zich geïnspireerd voelde door expressionisme en nazikunst.
Ja, lang is mooier. Maar niet te lang. Dan wordt het te krullerig.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Lang is jouw haar toch mooier. Ik heb geen (ernstige) inhammen gespot.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jaaa!quote:Jij? Beetje jammer van de sneeuw.
Ik las het alquote:Op donderdag 6 december 2012 18:55 schreef Samzz het volgende:
Vrouwtje in US helemaal huilen omdat iemand zich geïnspireerd voelde door expressionisme en nazikunst.
![]()
![]()
Picsquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Dat ben je wel waard hoor.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Uiteraard.
Maar jullie romantische avondje storen is natuurlijk wel zondig.![]()
Neequote:Op donderdag 6 december 2012 18:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jaaa!Jij? Beetje jammer van de sneeuw.
[..]
Ik las het alHeel veel gestudeerd
Wat heb jij gedaan?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Krullen.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die anno nu nog janken om nazi's.
[..]
Ja, lang is mooier. Maar niet te lang. Dan wordt het te krullerig.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Facebook.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Misschien ben je dat alquote:Op donderdag 6 december 2012 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
Tijn, ik weet niet of ik wel familie van jou wil zijn.
14 SHADES OF GREY
School tot half 5quote:Op donderdag 6 december 2012 18:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
NeeHeel veel gestudeerd
Wat heb jij gedaan?
toen naar huis, strijden op gladde wegen en zo. Nu een beetje fokken en tv kijken
.
![]()
Het gaat om kunst... Niet om uniformen. Maar je hebt gelijk.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kun je zeggen wat je wilt, maar de mooiste militaire uniformen waren die van de SS“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
toch niet gevallen mag ik hopen he?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
School tot half 5toen naar huis, strijden op gladde wegen en zo. Nu een beetje fokken en tv kijken
.
Nogal... Kinderachtig.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jaaa!Jij? Beetje jammer van de sneeuw.
[..]
Ik las het al“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee!quote:Op donderdag 6 december 2012 18:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
toch niet gevallen mag ik hopen he?![]()
quote:![]()
Je hoort het als eerste he? Tenzij ze positief is, dan hoort iedereen rond station het eerst.Die zijn kut.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
I know, maar het kwam even in me op.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat om kunst... Niet om uniformen. Maar je hebt gelijk.
De nazi's hadden wel smaak qua kleding en kunst
Brutal. Fucking. Metal.![]()
YES! !Weekend!
(Mailtje van de baas: morgen maar 1 vergadering en die wordt geschrapt wegens voorspeld weer...)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hahaquote:
14 SHADES OF GREY
Neeeeeee, krullen zijn baas.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Je hoort het als eerste he? Tenzij ze positief is, dan hoort iedereen rond station het eerst.
[..]
Die zijn kut.
Klopt. Goebbels heeft enorm veel werken opgekocht in die tijd, ook van Rembrandt.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
I know, maar het kwam even in me op.
De nazi's hadden wel smaak qua kleding en kunst“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hugo Boss heeft die uniformen ontworpen.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
I know, maar het kwam even in me op.
De nazi's hadden wel smaak qua kleding en kunst
OMG.quote:
I knowquote:Op donderdag 6 december 2012 19:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Hugo Boss heeft die uniformen ontworpen.Een groot antisemiet is 't. Net als Henri Ford
Overigens; ik ben er weer weg van, Napoli - PSV enTwente - Helsinborg
Brutal. Fucking. Metal.![]()
De vuile Naziquote:Op donderdag 6 december 2012 19:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Hugo Boss heeft die uniformen ontworpen.!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Danke.quote:
Hitler heeft ook goeie dingen gedaan. Zelfmoord plegen bijvoorbeeld
14 SHADES OF GREY
picsquote:Op donderdag 6 december 2012 19:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb het echt jaren steil gemaakt, maar nu laat ik ze lekker krullen.
Snelwegennet aangelegd enzo. Kinderbijslag ingevoerd. Van alles wel.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
Hitler heeft ook goeie dingen gedaan. Zelfmoord plegen bijvoorbeeldBrutal. Fucking. Metal.![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 19:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je hebt me al eens op tc gezien schurk.![]()
kan er geen genoeg van krijgen![]()
Niet schreeuwen, dat geeft haar gelijk de bovenhand. Ze mag blij zijn als ze jou mag datenquote:Op donderdag 6 december 2012 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
![]()
Je hoort het als eerste he? Tenzij ze positief is, dan hoort iedereen rond station het eerst.![]()
![]()
Gisteravond zag ik een ep waarin ze een 8bit game warernquote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Die was vanmiddagquote:Op donderdag 6 december 2012 19:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gisteravond zag ik een ep waarin ze een 8bit game warern
Gemeentelijke basisadministratie ingevoerd geloof ik ookquote:Op donderdag 6 december 2012 19:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Snelwegennet aangelegd enzo. Kinderbijslag ingevoerd. Van alles wel.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Die zag ik ook jaquote:Op donderdag 6 december 2012 19:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gisteravond zag ik een ep waarin ze een 8bit game warern
Brutal. Fucking. Metal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |