quote:Op donderdag 6 december 2012 17:26 schreef rival het volgende:
mijn hobbie is het circuit op gaan. (racen/driften)
het valt niet mee.
ik zou er vaker en meer mee bezig zijn als ik meer geld had of als het goedkoper zou zijn...
Ik wil dus ook eens gaan racen met mijn auto, kan dat gewoon op een circuit? Ik heb niet echt bepaald een race-auto maar hij is toch wel snel.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:34 schreef Compoantje het volgende:
Mijn hobbie is tekenen, fotograferen en filmen. Allemaal dingen die betaalbaar zijn.
Mijn hobbie is ook autoracen, maar dat kan ik niet betalen
Voor racen op een circuit heb je een auto nodig die circuit gekeurd is.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:39 schreef Akantha het volgende:
[..]
[..]
Ik wil dus ook eens gaan racen met mijn auto, kan dat gewoon op een circuit? Ik heb niet echt bepaald een race-auto maar hij is toch wel snel.
Als je dit meent:quote:Op donderdag 6 december 2012 18:56 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Ik heb een tinnen fluit gekocht van nog geen 10 euro. Daarmee laat ik binnenkort prachtige Ierse geluiden klinken door het huis.
Ja dit meen ik. Klinkt net als een blokfluit eigenlijk, maar ik heb wat mooie youtube tutorials gevonden om dat straks prachtig te kunnen bespelen.quote:
Wat heerlijk nutteloosquote:Op donderdag 6 december 2012 19:48 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Ja dit meen ik. Klinkt net als een blokfluit eigenlijk, maar ik heb wat mooie youtube tutorials gevonden om dat straks prachtig te kunnen bespelen.
Bijvoorbeeld.
En fietsen opknappen!quote:Op donderdag 6 december 2012 19:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
mijn hobbys zijn:
worstelen(gewoon op de achterplein)
en voorderest ja, beetje wiet roken maar is ook wel duur
quote:
Waar doe je dat?quote:Op zondag 9 december 2012 19:21 schreef Finland. het volgende:
Boeken lezen. Hoewel ik dan wel weer de voorkeur geef aan de boekhandel ipv de bieb, waardoor het toch weer een dure hobby is.
En ik leer gratis online Russisch. Kost niks en staat machtig op je cv!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |