Om te kotsen, inderdaad. Ik heb pas nat gehoord van deze smerige 'truc' en het schijnt veel vaker voor te komen. Ik vind het puur machtsmisbruik, misbruik van de grote onwetendheid van velen (en zeg nou zelf, dit soort regelneverij, daar snapt toch bijna niemand meer wat van?), vaak zwakkere mensen. Oh, wat zijn ze toch "zielig", die werkgevers!quote:Op donderdag 28 maart 2013 08:45 schreef kahlie het volgende:
Die toon ook Rewimo... "We zijn ooooh zo redelijk en daarom doen we dit". Gatver.![]()
![]()
Mensen die hun rechten niet weten of te ziek zijn om tegen dit soort praktijken te vechten gaan ten onder.
Je zou er bijna ziek van worden....quote:Op donderdag 28 maart 2013 08:45 schreef kahlie het volgende:
Die toon ook Rewimo... "We zijn ooooh zo redelijk en daarom doen we dit". Gatver.![]()
![]()
Mensen die hun rechten niet weten of te ziek zijn om tegen dit soort praktijken te vechten gaan ten onder.
Nou, dat heb ik in deze historie van Rewimo al zo vaak gedacht: je zal er juist zieker van worden, dit gedoe!quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:10 schreef RobertNL het volgende:
Je zou er bijna ziek van worden....
Sterkte Rewimo!
Logisch. Ik zeg ook niet dat je nu je spullen moet pakken, maar vroeg me denk ik meer af of dit de sfeer niet enorm verziekt? Of merk je er verder in je werk met je leidinggevende niet zo veel van?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:55 schreef Rewimo het volgende:
Tja, ik ben niet op een leeftijd dat ik makkelijk iets anders vind. Zeker niet tegen het salaris dat ik nu krijg. En ik ben hoofdkostwinnaar, dat speelt ook allemaal mee.
Op dit moment niet. Als ik over 1,5 week weer aan het werk ga is mevrouw de manager foetsiequote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:34 schreef Nyota het volgende:
Logisch. Ik zeg ook niet dat je nu je spullen moet pakken, maar vroeg me denk ik meer af of dit de sfeer niet enorm verziekt? Of merk je er verder in je werk met je leidinggevende niet zo veel van?
Nou, ik hoop voor je iemand die je niet probeert te naaien! Succes alvastquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Op dit moment niet. Als ik over 1,5 week weer aan het werk ga is mevrouw de manager foetsieDat is prettig, al weet je nooit wat je ervoor terugkrijgt (weer een vrouw, dat wel, maar ik ken haar niet).
Dat hoop ik ook jaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:17 schreef Nyota het volgende:
Nou, ik hoop voor je iemand die je niet probeert te naaien! Succes alvast![]()
Wat een onzin, alsof je collega's nooit koffie gaan halen of naar het toilet gaan, niemand is 100% productiefquote:Op zaterdag 27 april 2013 15:45 schreef Rewimo het volgende:
Nou, uiteindelijk na een gesprek met casemanager nummer 2 en mijn teamleider hebben ze dan eindelijk besloten dat komende week die 1% eraf gaat
Ik heb aangegeven dat ik het absoluut niet eens ben met hun stelling dat ik 1% arbeidsongeschikt ben, alleen omdat ik af en toe even moet lopen. Ja, maar dan was ik niet productief(Dit terwijl mijn teamleider een paar dagen eerder nog onder de indruk was van het aantal telefoontjes dat ik afgehandeld had. O echt, zo geloofwaardig allemaal ook
).
Maar goed, ik ben er maar mee akkoord gegaan. Nu nog zien dat ze het er ook echt afhalen deze week.
Inderdaad, belachelijk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:52 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wat een onzin, alsof je collega's nooit koffie gaan halen of naar het toilet gaan, niemand is 100% productief
+1. Dit idiote gedoe moet nou zo langzamerhand eens afgelopen zijn!quote:Nu inderdaad maar hopen dat de 1% eraf gaat komende week
Dat méén je niet! Dat is echt zo vastgelegd?quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:27 schreef Rewimo het volgende:
We hebben 10 minuten privétijd per dag (afgezien van pauzes dus). Die zijn voor toilet en koffie halen e.d. Toen ik weer ging werken hebben ze zelf gezegd dat ik meer op privétijd mocht loggen, als ik moest lopen. Dus dat heb ik gedaan en dat gebruiken ze vervolgens weer tegen me
Ik heb het even opgezocht:quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:29 schreef Isabeau het volgende:
Dat méén je niet! Dat is echt zo vastgelegd?omg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
O mijn god, je moet dus je koffie-haal-tijd in- en uitklokken? Ik vond het al achterlijk dat ik op mijn werk nu mijn lunchpauze moest klokken (of loggen eigenlijk, klikken in een tijdsysteempje op mijn pc).quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:27 schreef Rewimo het volgende:
We hebben 10 minuten privétijd per dag (afgezien van pauzes dus). Die zijn voor toilet en koffie halen e.d. Toen ik weer ging werken hebben ze zelf gezegd dat ik meer op privétijd mocht loggen, als ik moest lopen. Dus dat heb ik gedaan en dat gebruiken ze vervolgens weer tegen me
Wij ook, maar minder strikt dan. SAP, TRT, dingen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:49 schreef Rewimo het volgende:
Ja wij hebben ook een systeem op de pc waarin je moet loggen wat je aan het doen bent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |