Ik rijd heel rustig; mam zat naast mij.. komt er zo'n achterlijke randdebiel de hoek om vliegen in z'n xc90, snijdt mij de pas af.. ik moest zo hard de rem in trappen dat we allebei vol in de gordels vlogen en toen nog raakte ze me nog nét niet.. natuurlijk de auto afgeslagen want in een reflex de koppeling niet meegetrapt. Snel starten die auto en door binnendoor weggetje op de weg waar zij reed komen (hier lag dus sneeuw, schaduwweg). Achterlijke wijf reed gewoon door ook al sloeg ik hard op de toeter. Stond ze dus verder op te tanken. Ben daar gestopt, uitgestapt en heb haar even uitgelegd wat ze gedaan had, wat ik heb moeten doen om een ongeluk te voorkomen en hoe achterlijk gevaarlijk ze bezig was. Dat haast geen fuck te maken heeft met anderen afsnijden en dat de zon in haar rug zat dus dat ook een lam excuus was. En dat ze in het vervolg maar eens verantwoordelijker moest rijden helemaal omdat ze kinderen in de auto had.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je moet primair kunnen vetrouwen op je stuurmanskunsten, de rest komt daarna denk ik.
Maar hoezo achter iemand aan?
Ik snap je wel maar ik ga echt geen energie en moeite in steken en zo iemand achtervolgen. Gewoon niks mee te maken willen hebben en klaar. Mocht het toevallig zo uitkomen dat ik de persoon later spreek, ok dan misschien wel maar ga er geen moeite meer voor doen.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik rijd heel rustig; mam zat naast mij.. komt er zo'n achterlijke randdebiel de hoek om vliegen in z'n xc90, snijdt mij de pas af.. ik moest zo hard de rem in trappen dat we allebei vol in de gordels vlogen en toen nog raakte ze me nog nét niet.. natuurlijk de auto afgeslagen want in een reflex de koppeling niet meegetrapt. Snel starten die auto en door binnendoor weggetje op de weg waar zij reed komen (hier lag dus sneeuw, schaduwweg). Achterlijke wijf reed gewoon door ook al sloeg ik hard op de toeter. Stond ze dus verder op te tanken. Ben daar gestopt, uitgestapt en heb haar even uitgelegd wat ze gedaan had, wat ik heb moeten doen om een ongeluk te voorkomen en hoe achterlijk gevaarlijk ze bezig was. Dat haast geen fuck te maken heeft met anderen afsnijden en dat de zon in haar rug zat dus dat ook een lam excuus was. En dat ze in het vervolg maar eens verantwoordelijker moest rijden helemaal omdat ze kinderen in de auto had.
Waarop ik sorry sorry sorry kreeg.. zo gevaarlijk he die vrouwen met grote auto's en dito zonnebrillen. Jaar terug had ik er ook bijna een te pakken omdat die zonder te kijken zomaar de weg opdraait. Beetje dat gevoel van; ik heb een grote auto dus kan ik het me permitteren om gevaarlijk te rijden.
Niet dat ik altijd even netjes rij qua snelheid etc. maar veiligheid vind ik wel belangrijk.
Tevens ben ik ook niet zo'n agressieveling die uit een auto kan stappen en iemand een klap verkopen, maar ik zeg gewoon netjes dat het gevaarlijk was en dat ze er op let de volgende keer.
Ja maar ik ken dat plaatsje heel goed en het kost me 2 minuten om zo'n iemand even aan te spreken, als je zelf kinderen mee hebt in de auto is het helemaal achterlijkquote:Op donderdag 6 december 2012 15:22 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik snap je wel maar ik ga echt geen energie en moeite in steken en zo iemand achtervolgen. Gewoon niks mee te maken willen hebben en klaar. Mocht het toevallig zo uitkomen dat ik de persoon later spreek, ok dan misschien wel maar ga er geen moeite meer voor doen.
Mooi.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik rijd heel rustig; mam zat naast mij.. komt er zo'n achterlijke randdebiel de hoek om vliegen in z'n xc90, snijdt mij de pas af.. ik moest zo hard de rem in trappen dat we allebei vol in de gordels vlogen en toen nog raakte ze me nog nét niet.. natuurlijk de auto afgeslagen want in een reflex de koppeling niet meegetrapt. Snel starten die auto en door binnendoor weggetje op de weg waar zij reed komen (hier lag dus sneeuw, schaduwweg). Achterlijke wijf reed gewoon door ook al sloeg ik hard op de toeter. Stond ze dus verder op te tanken. Ben daar gestopt, uitgestapt en heb haar even uitgelegd wat ze gedaan had, wat ik heb moeten doen om een ongeluk te voorkomen en hoe achterlijk gevaarlijk ze bezig was. Dat haast geen fuck te maken heeft met anderen afsnijden en dat de zon in haar rug zat dus dat ook een lam excuus was. En dat ze in het vervolg maar eens verantwoordelijker moest rijden helemaal omdat ze kinderen in de auto had.
Waarop ik sorry sorry sorry kreeg.. zo gevaarlijk he die vrouwen met grote auto's en dito zonnebrillen. Jaar terug had ik er ook bijna een te pakken omdat die zonder te kijken zomaar de weg opdraait. Beetje dat gevoel van; ik heb een grote auto dus kan ik het me permitteren om gevaarlijk te rijden.
Niet dat ik altijd even netjes rij qua snelheid etc. maar veiligheid vind ik wel belangrijk.
Tevens ben ik ook niet zo'n agressieveling die uit een auto kan stappen en iemand een klap verkopen, maar ik zeg gewoon netjes dat het gevaarlijk was en dat ze er op let de volgende keer.
Dan nog zou ik zoiets hebben van..ik ga hier geen moeite in steken. Allemaal gezeikquote:Op donderdag 6 december 2012 15:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja maar ik ken dat plaatsje heel goed en het kost me 2 minuten om zo'n iemand even aan te spreken, als je zelf kinderen mee hebt in de auto is het helemaal achterlijk
Petje?quote:Op donderdag 6 december 2012 15:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zo kwam ik laatst iemand tegen op de weg die enorm uitweek in een bocht. Die gast reed echt bloedlink! En rokende banden dat ie had! Ik rook het rubber.
Ja zeg, verpest je m'n hele grapquote:Op donderdag 6 december 2012 15:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Mooi.
Vervang die XC90 nu even door jou een paar dagen geleden, en je hebt de perfecte ironische grap.
Ik rijd snel, maar veilig. Ik pak geen binnenbochtjes en houdt me aan de regels.. en ik reed rond half 11 over een industrieterrein.. beetje een verschil.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Mooi.
Vervang die XC90 nu even door jou een paar dagen geleden, en je hebt de perfecte ironische grap.
quote:Op donderdag 6 december 2012 15:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik rijd snel, maar veilig. Ik pak geen binnenbochtjes en houdt me aan de regels.. en ik reed rond half 11 over een industrieterrein.. beetje een verschil.
quote:Op donderdag 6 december 2012 15:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ja zeg, verpest je m'n hele grap
Ik snap je punt, maar hard rijden en gevaarlijk rijden is wel erg verschillendquote:Op donderdag 6 december 2012 15:28 schreef Maharbal het volgende:
[..]![]()
Zoiets had ik kunnen verwachten.
Geef in ieder geval eerlijk toe dat je je niet aan de regels houdt.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik rijd snel, maar veilig. Ik pak geen binnenbochtjes en houdt me aan de regels.. en ik reed rond half 11 over een industrieterrein.. beetje een verschil.
Gast, jij hebt de capaciteiten niet om te beoordelen wat gevaarlijk is of niet, daar heb je simpelweg te weinig kilometers voor gemaakt en te kort je rijbewijs.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar hard rijden en gevaarlijk rijden is wel erg verschillend
Terecht. Maar ik vind dat je dat gewoon mag zeggen hoor.. gewoon op een nette manier. Is natuurlijk wel verschil met een xc90 en een golf met dikke uitlaat inclusief almelo's volk met petjes en alles. Dan laat ik het ook welquote:Op donderdag 6 december 2012 15:28 schreef Actaeon het volgende:
Laatste keer dat ik iemand aangesproken heb over weggedrag was 2 jaar terug ofzo toen één of andere doos mijn vader bijna aanreed met inparkeren bij de supermarkt
Snelheid is ook een regel.. truequote:Op donderdag 6 december 2012 15:29 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Geef in ieder geval eerlijk toe dat je je niet aan de regels houdt.
Ok. Hoe kan jij beoordelen of ik te weinig ervaring heb dan?quote:Op donderdag 6 december 2012 15:30 schreef Maharbal het volgende:
at gevaarlijk is of niet, daar heb je simpelweg te weinig kilometers voor gemaakt en te kort je rijbewijs.
Ik vermoed iets met je leeftijd.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ok. Hoe kan jij beoordelen of ik te weinig ervaring heb dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |