Dus.
Mijn moeder, ex-politica, ontving jaren wachtgeld. Dat hield op een gegeven moment op, maar mijn moeder, voormalig wethouder, had nog geen baan. Weg viel een groot deel van het huishoudelijk inkomen, afgelopen april. In plaats van het vinden van een baan vond mijn moeder de fles. Of nou ja, die had ze al gevonden, maar hun band werd intenser. Ze solliciteerde weliswaar erg veel, maar werd voortdurend afgewezen en dat hielp de morale ook niet echt. Knox is duur. Toen ik me hier inschreef, rekenden we op redelijk riant huishoudelijk inkomen. Maar met de crisis, en mijn moeders werkeloosheid, hadden we moeite de betalingen te voldoen en een schuld bij de school ontstond. Omdat ik die nog niet kan voldoen, en de school het "onetisch" vindt me te laten blijven als student, heb ik gisteren, bij wijze van twisted sinterklaas cadeautje, te horen gekregen dat ik per 10 december geen student meer ben. Dat betekent dat mijn visa verloopt, en ik terug moet naar Nederland twee trimesters voor ik mijn diploma zou halen.
Ik heb er verder geen woorden meer voor.
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)