Ben je nou echt serieus over de Lodgy?quote:Op woensdag 12 december 2012 00:09 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Haha dat is best vet![]()
Ik wil hem echt serieus wel is meekrijgen om ff te kijken voor die 16.000 piek![]()
Deden ze er maar eens wat mee. In een van die mailtjes of tijdens mijn sollicitatie vertelde iemand dat er jaarlijks 1000 chauffeurs komen en gaan. Dat heeft een reden en daar is het personeelsbeleid het grootste probleem.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:49 schreef joppie_saus het volgende:
Alsof jouw verhaal hun iets interesseert. Ze hebben 1500 chauffeurs op de loonlijst en minstens zoveel op de wachtlijst. Voor jou tien anderen.
Begin nu ook te twijfelenquote:Op woensdag 12 december 2012 09:50 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ben je nou echt serieus over de Lodgy?
Er is hier in de provincie een taxibedrijf dat met Kia Carens's rijd..quote:Op woensdag 12 december 2012 11:57 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Begin nu ook te twijfelenAls ze me op het werk in een Dacia stoppen flikker ik mijn tankpas over de balie en ga ik naar huis.
Ik merk dat ik het erg vaak eens met je ben, maar over de Lodgy gaat dat niet lukken vrees ik?quote:Op woensdag 12 december 2012 09:50 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ben je nou echt serieus over de Lodgy?
Waarom?quote:Op woensdag 12 december 2012 14:07 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Lache toch om zo'n bak een keer te proberen?
Ik vind het echt ongekend dat ze zo'n grote auto kunnen maken voor 16.000 euro. Er is serieus niks wat qua geld/ruimte in de buurt komt. 115pk en 0-100 in 10.5 seconde.quote:
Inderdaad. En ze vinden het bij Dacia blijkbaar ook, want Lodgy betekent "Net als een hok"quote:Op woensdag 12 december 2012 14:39 schreef MuurStraat het volgende:
Ik zag hem laatst staan bij een Renault dealer, en het enige dat ik ongekend vind aan die auto is dat er nog geen wet is die hem verbied. Wat een lelijk hok zeg.
Haha nee, in dit opzicht niet. Dat dat ding zo goedkoop is, dat moet ergens vandaan komen. De verhoudingen in het model zijn zoek, alsof een dronken Rus dat ding in drie minuten geschetst heeft. Welliswaar zijn de specs veelbelovend, maar ik geloof er niet in.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:07 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ik merk dat ik het erg vaak eens met je ben, maar over de Lodgy gaat dat niet lukken vrees ik?![]()
Lache toch om zo'n bak een keer te proberen?
Ik denk dat het personeelsbeleid inderdaad wel een belangrijke reden is. Ze doen echt niks aan personeelsbinding of binding met het bedrijf. En dat krijg je uiteindelijk terug te zien, doordat je hikers het verrekken om representatief tegen je klanten te doen en half werk leveren, of dat ze binnen no-time weer ontslag nemen. Ik wil niet weten hoeveel kosten ze wekelijks hebben puur voor het aannemen van nieuw personeel.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:43 schreef S-RS het volgende:
[..]
Deden ze er maar eens wat mee. In een van die mailtjes of tijdens mijn sollicitatie vertelde iemand dat er jaarlijks 1000 chauffeurs komen en gaan. Dat heeft een reden en daar is het personeelsbeleid het grootste probleem.
Die heb ik ook al een paar keer gezien, kunnen ze op veel plaatsen nog van leren. Een hele vooruitgang in ieder geval, alleen lijkt het daar wel net een fort nu met die toegangspoortquote:Op woensdag 12 december 2012 17:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Leuk hoor, zo'n oude Astra met 100pk diesel....
Niet vooruit te branden
Op de feestlocatie zat trouwens een uitermate vrolijke man. Ik had hem nog nooit gezien (maar ik was ook al een tijdje niet meer geweest).
als je je verveelt in wachttijd hoor ik het welquote:Op woensdag 12 december 2012 21:10 schreef joppie_saus het volgende:
Als het een beetje mee zit rij ik vrijdag voor een vriend van me een privé chauffeur rit naar Maastricht en weer terug
En de rit gaat door morgen. Dalijk even naar kantoor om de details door te nemen.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:18 schreef joppie_saus het volgende:
Is prima! Ik hoor morgen of het door gaat of niet
Je kunt hem ook gewoon nog een keer invullen, heb ik ook al wel meerdere keren gedaan toen er problemen waren met internet explorer of als ik een fout had gemaakt.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Vul ik net zo'n autotransportformulier in, vul ik ,com bij m'n e-mailadres in ipv .comMerkte het ook te laat
Neem aan dat EW hem dan gewoon binnen krijgt, maar ik geen bevestiging krijg. Anders merk ik het wel als ik volgespamd word met herinneringsmailtjes
Inderdaad. Als ik personeelsbinding bij zulke bedrijven ook erg moeilijk. Waar ik me meer aan erger is hoe amateuristisch ze te werk gaan. Daardoor maken ze zelf ook zoveel fouten, en bij ons maar mekkeren met die uitroeptekens!!!! en HOOFDLETTERS IN DIKGEDRUKT. Net alsof dat helpt, een klein checklistje is veel makkelijker dan die onzin verhalen.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:31 schreef maxmin het volgende:
[..]
Ik denk dat het personeelsbeleid inderdaad wel een belangrijke reden is. Ze doen echt niks aan personeelsbinding of binding met het bedrijf. En dat krijg je uiteindelijk terug te zien, doordat je hikers het verrekken om representatief tegen je klanten te doen en half werk leveren, of dat ze binnen no-time weer ontslag nemen. Ik wil niet weten hoeveel kosten ze wekelijks hebben puur voor het aannemen van nieuw personeel.
Die krijgen ze gewoon inderdaad. Heb zelf ook al eens in de haast m'n email verkeerd ingevuld en heb er toen even achteraan gemaild. Ze hadden hem gewoon ontvangen en op de 16e bleek dat ook juist te zijnquote:Op woensdag 12 december 2012 23:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Vul ik net zo'n autotransportformulier in, vul ik ,com bij m'n e-mailadres in ipv .comMerkte het ook te laat
Neem aan dat EW hem dan gewoon binnen krijgt, maar ik geen bevestiging krijg. Anders merk ik het wel als ik volgespamd word met herinneringsmailtjes
Volgens mij verwachten ze dan dat je ze z.s.m. belt ja.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:56 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik vind de onduidelijke communicatie ook vrij onhandig..
"Chauffeur nodig morgen in Breda!"
Euh ja, moet ik nu bellen om te vragen wat de tijden zijn ofwat?
Onderaan het contract staat een telefoonnummer van rental services, bel die even, die kunnen je daar vast verder mee helpen.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:01 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Volgens mij verwachten ze dan dat je ze z.s.m. belt ja.
Heb nog een contract van een klant van Athlon Nieuwegein liggen, had geen retourenvelop meegekregen. Weet iemand toevallig een email adres waar ik het heen kan sturen? Kan online niks vinden.
Ik vind dat soort ritten echt zo nergens op slaan, of die lui niet even zelf heen en weer kunnen rijden...quote:Op donderdag 13 december 2012 15:17 schreef bitowner het volgende:
Morgen 3 "ritten".
De eerste is wel 7,6 km:O
Ik heb een keer een rit van 350 meter gehad en een rit van 500. Daarbij nog wat ritjes van 1 - 3km dus zo gek is het nog nietquote:Op donderdag 13 december 2012 15:17 schreef bitowner het volgende:
Morgen 3 "ritten".
De eerste is wel 7,6 km:O
Daf*q? 350 meter is nog geen 5 minuten lopen.. wat mankeert je dan om even heen en weer te gaan? 500m ook trouwens, zelfs een kilometer lopen is nog geen kwartier..quote:Op donderdag 13 december 2012 16:23 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik heb een keer een rit van 350 meter gehad en een rit van 500. Daarbij nog wat ritjes van 1 - 3km dus zo gek is het nog niet
quote:Op donderdag 13 december 2012 16:47 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Daf*q? 350 meter is nog geen 5 minuten lopen.. wat mankeert je dan om even heen en weer te gaan? 500m ook trouwens, zelfs een kilometer lopen is nog geen kwartier..
Auto ging in beide gevallen van schadebedrijf naar schadebedrijf, zal wel door de leasemij opgelegd zijn.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:47 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Daf*q? 350 meter is nog geen 5 minuten lopen.. wat mankeert je dan om even heen en weer te gaan? 500m ook trouwens, zelfs een kilometer lopen is nog geen kwartier..
Als je een 1.9 hebt dan is dat inderdaad de SDI, best een goed blok hoor, in principe een turboloze 1.9 TDI (En dat is een topblok). Alleen merk je daar niks vanquote:Op donderdag 13 december 2012 16:59 schreef MG_13 het volgende:
Morgen 2 ritjes! Zo'n 300 km.
Huizen - Oldenzaal in een Audi A3
&
Enter - Purmerend in een Caddy met 55 KW, is dat zo'n beruchte SDI?![]()
Dat wordt trouwens mijn eerste bestelwagenrit! Had tot nu toe alleen personenwagens.
Ik heb toch regelmatig SDI'tjes gehad vanuit Wieuwert. Maar als ze daar belanden is er toch wel iets goed mis. Overigens is de SDI in de Caddy een 2.0. Die met 55KW is een 1.9TDI, rijdt sowieso beter als een SDI.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Maakt wel een teringherrie dat blok en je komt niet vooruit. Maar volgens is het onmogelijk dat blok kapot te maken, maar daar hebben wij weinig aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |