Je kunt hem ook gewoon nog een keer invullen, heb ik ook al wel meerdere keren gedaan toen er problemen waren met internet explorer of als ik een fout had gemaakt.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Vul ik net zo'n autotransportformulier in, vul ik ,com bij m'n e-mailadres in ipv .comMerkte het ook te laat
Neem aan dat EW hem dan gewoon binnen krijgt, maar ik geen bevestiging krijg. Anders merk ik het wel als ik volgespamd word met herinneringsmailtjes
Inderdaad. Als ik personeelsbinding bij zulke bedrijven ook erg moeilijk. Waar ik me meer aan erger is hoe amateuristisch ze te werk gaan. Daardoor maken ze zelf ook zoveel fouten, en bij ons maar mekkeren met die uitroeptekens!!!! en HOOFDLETTERS IN DIKGEDRUKT. Net alsof dat helpt, een klein checklistje is veel makkelijker dan die onzin verhalen.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:31 schreef maxmin het volgende:
[..]
Ik denk dat het personeelsbeleid inderdaad wel een belangrijke reden is. Ze doen echt niks aan personeelsbinding of binding met het bedrijf. En dat krijg je uiteindelijk terug te zien, doordat je hikers het verrekken om representatief tegen je klanten te doen en half werk leveren, of dat ze binnen no-time weer ontslag nemen. Ik wil niet weten hoeveel kosten ze wekelijks hebben puur voor het aannemen van nieuw personeel.
Die krijgen ze gewoon inderdaad. Heb zelf ook al eens in de haast m'n email verkeerd ingevuld en heb er toen even achteraan gemaild. Ze hadden hem gewoon ontvangen en op de 16e bleek dat ook juist te zijnquote:Op woensdag 12 december 2012 23:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Vul ik net zo'n autotransportformulier in, vul ik ,com bij m'n e-mailadres in ipv .comMerkte het ook te laat
Neem aan dat EW hem dan gewoon binnen krijgt, maar ik geen bevestiging krijg. Anders merk ik het wel als ik volgespamd word met herinneringsmailtjes
Volgens mij verwachten ze dan dat je ze z.s.m. belt ja.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:56 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik vind de onduidelijke communicatie ook vrij onhandig..
"Chauffeur nodig morgen in Breda!"
Euh ja, moet ik nu bellen om te vragen wat de tijden zijn ofwat?
Onderaan het contract staat een telefoonnummer van rental services, bel die even, die kunnen je daar vast verder mee helpen.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:01 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Volgens mij verwachten ze dan dat je ze z.s.m. belt ja.
Heb nog een contract van een klant van Athlon Nieuwegein liggen, had geen retourenvelop meegekregen. Weet iemand toevallig een email adres waar ik het heen kan sturen? Kan online niks vinden.
Ik vind dat soort ritten echt zo nergens op slaan, of die lui niet even zelf heen en weer kunnen rijden...quote:Op donderdag 13 december 2012 15:17 schreef bitowner het volgende:
Morgen 3 "ritten".
De eerste is wel 7,6 km:O
Ik heb een keer een rit van 350 meter gehad en een rit van 500. Daarbij nog wat ritjes van 1 - 3km dus zo gek is het nog nietquote:Op donderdag 13 december 2012 15:17 schreef bitowner het volgende:
Morgen 3 "ritten".
De eerste is wel 7,6 km:O
Daf*q? 350 meter is nog geen 5 minuten lopen.. wat mankeert je dan om even heen en weer te gaan? 500m ook trouwens, zelfs een kilometer lopen is nog geen kwartier..quote:Op donderdag 13 december 2012 16:23 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik heb een keer een rit van 350 meter gehad en een rit van 500. Daarbij nog wat ritjes van 1 - 3km dus zo gek is het nog niet
quote:Op donderdag 13 december 2012 16:47 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Daf*q? 350 meter is nog geen 5 minuten lopen.. wat mankeert je dan om even heen en weer te gaan? 500m ook trouwens, zelfs een kilometer lopen is nog geen kwartier..
Auto ging in beide gevallen van schadebedrijf naar schadebedrijf, zal wel door de leasemij opgelegd zijn.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:47 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Daf*q? 350 meter is nog geen 5 minuten lopen.. wat mankeert je dan om even heen en weer te gaan? 500m ook trouwens, zelfs een kilometer lopen is nog geen kwartier..
Als je een 1.9 hebt dan is dat inderdaad de SDI, best een goed blok hoor, in principe een turboloze 1.9 TDI (En dat is een topblok). Alleen merk je daar niks vanquote:Op donderdag 13 december 2012 16:59 schreef MG_13 het volgende:
Morgen 2 ritjes! Zo'n 300 km.
Huizen - Oldenzaal in een Audi A3
&
Enter - Purmerend in een Caddy met 55 KW, is dat zo'n beruchte SDI?![]()
Dat wordt trouwens mijn eerste bestelwagenrit! Had tot nu toe alleen personenwagens.
Ik heb toch regelmatig SDI'tjes gehad vanuit Wieuwert. Maar als ze daar belanden is er toch wel iets goed mis. Overigens is de SDI in de Caddy een 2.0. Die met 55KW is een 1.9TDI, rijdt sowieso beter als een SDI.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Maakt wel een teringherrie dat blok en je komt niet vooruit. Maar volgens is het onmogelijk dat blok kapot te maken, maar daar hebben wij weinig aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |