SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.![]()
TT.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik persoonlijk geef per jaar zo'n 0 euro uit aan make-up en ik voel me er goed bij
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Hoor ik vaker ja.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg van Nivea creme uitslag.
Ik heb een toilettas vol, maar gebruik alleen mijn oogschaduwpad, eyeliner en mascara. Maar dat gebruik ik alleen als ik ga werken eigenlijk.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had ik ook, heb het maar weggeflikkerd.... heb ook eyeliner enzo maar vraag me af waarom. Als ik me opmaak ziet het er gelijk zo emo achtig uit heb ik het idee...
En ik heb wel een kleurtje oogschaduw... maar dat is het dan ook welquote:[..]
Q10 jonguh
voor de rimpels
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
eau naturelquote:Op donderdag 6 december 2012 13:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik persoonlijk geef per jaar zo'n 0 euro uit aan make-up en ik voel me er goed bij![]()
![]()
![]()
Ik ben heel goedkoop.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
Het is maar net hoe duur je het maakt idd
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik zweer bij de slakkenslijmgel van de Action. Ik smeer het echt overal op, verbrande huid, droge huid, vette huid, het helpt altijd. Ik snap er niks van
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
You go girl!quote:Op donderdag 6 december 2012 13:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik persoonlijk geef per jaar zo'n 0 euro uit aan make-up en ik voel me er goed bijA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik heb wel eens slak gegeten. In Frankrijkquote:Op donderdag 6 december 2012 13:26 schreef Samzz het volgende:
Ik zweer bij de slakkenslijmgel van de Action. Ik smeer het echt overal op, verbrande huid, droge huid, vette huid, het helpt altijd. Ik snap er niks van
.
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Wtf.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:26 schreef Samzz het volgende:
.
Sowieso, Action
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nee, in eerste instantie niet.quote:
Ik ook vind ik.... ik draag alleen make up als ik weg ga.. etentje/concertje oidquote:
Maar doorgaans niks nada![]()
Ik moet er ook maar eens mee beginnen.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb dat echt nodig hoor...[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Action heeft grote potten slakkenslijmgel met aloë vera. Heerlijk spulquote:.
Vraag maar aan Mono met z'n verbrande armen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
een slak ook.. niet meerdere?quote:Op donderdag 6 december 2012 13:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb wel eens slak gegeten. In FrankrijkIk ga zo weer heenquote:![]()
![]()
Dat heb ik ook heel lang gebruikt. Epic.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:26 schreef Samzz het volgende:
.
Tsssssss, het waren er wel een paar jaquote:Op donderdag 6 december 2012 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een slak ook.. niet meerdere?
[..]
Ik ga zo weer heen
Brutal. Fucking. Metal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |