SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.![]()
TT.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik persoonlijk geef per jaar zo'n 0 euro uit aan make-up en ik voel me er goed bij
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Hoor ik vaker ja.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg van Nivea creme uitslag.
Ik heb een toilettas vol, maar gebruik alleen mijn oogschaduwpad, eyeliner en mascara. Maar dat gebruik ik alleen als ik ga werken eigenlijk.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had ik ook, heb het maar weggeflikkerd.... heb ook eyeliner enzo maar vraag me af waarom. Als ik me opmaak ziet het er gelijk zo emo achtig uit heb ik het idee...
En ik heb wel een kleurtje oogschaduw... maar dat is het dan ook welquote:[..]
Q10 jonguh
voor de rimpels
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
eau naturelquote:Op donderdag 6 december 2012 13:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik persoonlijk geef per jaar zo'n 0 euro uit aan make-up en ik voel me er goed bij![]()
![]()
![]()
Ik ben heel goedkoop.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
Het is maar net hoe duur je het maakt idd
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik zweer bij de slakkenslijmgel van de Action. Ik smeer het echt overal op, verbrande huid, droge huid, vette huid, het helpt altijd. Ik snap er niks van
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
You go girl!quote:Op donderdag 6 december 2012 13:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik persoonlijk geef per jaar zo'n 0 euro uit aan make-up en ik voel me er goed bijA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik heb wel eens slak gegeten. In Frankrijkquote:Op donderdag 6 december 2012 13:26 schreef Samzz het volgende:
Ik zweer bij de slakkenslijmgel van de Action. Ik smeer het echt overal op, verbrande huid, droge huid, vette huid, het helpt altijd. Ik snap er niks van
.
Wtf.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:26 schreef Samzz het volgende:
.
Sowieso, Action
Nee, in eerste instantie niet.quote:
Ik ook vind ik.... ik draag alleen make up als ik weg ga.. etentje/concertje oidquote:
Maar doorgaans niks nada![]()
Ik moet er ook maar eens mee beginnen.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb dat echt nodig hoor...[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Action heeft grote potten slakkenslijmgel met aloë vera. Heerlijk spulquote:.
Vraag maar aan Mono met z'n verbrande armen.
een slak ook.. niet meerdere?quote:Op donderdag 6 december 2012 13:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb wel eens slak gegeten. In FrankrijkIk ga zo weer heenquote:![]()
![]()
Dat heb ik ook heel lang gebruikt. Epic.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:26 schreef Samzz het volgende:
.
Tsssssss, het waren er wel een paar jaquote:Op donderdag 6 december 2012 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een slak ook.. niet meerdere?
[..]
Ik ga zo weer heen
Laterquote:Op donderdag 6 december 2012 13:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ga eens koffie halen bij ma![]()
![]()
Met kruidenboter zeker?quote:Op donderdag 6 december 2012 13:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsssssss, het waren er wel een paar ja![]()
Maar eens gaan kijken binnenkort.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Action heeft grote potten slakkenslijmgel met aloë vera. Heerlijk spul.
Vraag maar aan Mono met z'n verbrande armen.
Is je koffie op?quote:Op donderdag 6 december 2012 13:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ga eens koffie halen bij ma
Veel plezier
Ik ga ff naar de Action![]()
neem even wat drop mee aubquote:Op donderdag 6 december 2012 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is je koffie op?
Veel plezier
Ik ga ff naar de ActionPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ja. Echt lekker hoorquote:Nehh, deze week is altijd erg lastig voor maquote:Op donderdag 6 december 2012 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is je koffie op?
Veel plezier
Ik ga ff naar de ActionDan kan ze wel wat afleiding gebruiken
Sterkte voor je mammie dan ongeacht wat het is ...quote:Op donderdag 6 december 2012 13:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja. Echt lekker hoor
[..]
Nehh, deze week is altijd erg lastig voor maDan kan ze wel wat afleiding gebruiken
![]()
![]()
Ik heb ook de meest briljante kleur lippenstiften bij de Action wegquote:Op donderdag 6 december 2012 13:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar eens gaan kijken binnenkort..
Ik doe niet aan lippenstift.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook de meest briljante kleur lippenstiften bij de Action weg.
Ik moet wel even een knalroze oogschaduw vinden. Het liefst creme.
Ik wel. Ik heb 30 paar lippenstiften of zo in alle mogelijke kleuren rozequote:Op donderdag 6 december 2012 13:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik doe niet aan lippenstift.
Ik moet wel even een knalroze oogschaduw vinden. Het liefst creme.. Maar ik heb eigenlijk nooit oogschaduw op, dus het blijft wel rustig.
Ook blauwe?quote:Op donderdag 6 december 2012 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Ik heb 30 paar lippenstiften of zo in alle mogelijke kleuren roze. Maar ik heb eigenlijk nooit oogschaduw op, dus het blijft wel rustig.
![]()
![]()
Nice. Rozequote:Op donderdag 6 december 2012 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Ik heb 30 paar lippenstiften of zo in alle mogelijke kleuren roze. Maar ik heb eigenlijk nooit oogschaduw op, dus het blijft wel rustig.
Blauw is geen roze.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Jij zegt hallo. Ik zei al haai tegen KT, dus ik denk ik quote mijn post gewoonquote:Op donderdag 6 december 2012 13:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O, 't zat in een quote, dus dacht dat je er iets anders mee bedoelde
Namelijk gewoon een haiOja, oepsquote:Te snel gelezen
![]()
![]()
Roze, Vin. Roze.quote:Jaquote:. Mijn favoriet is een lichte roze, echt heel leuk
. Helaas is ie bijna op en niet meer te krijgen
.
al 276 woorden
Booooquote:Op donderdag 6 december 2012 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Roze, Vin. Roze.
[..]
Ja. Mijn favoriet is een lichte roze, echt heel leuk
.
Ook niet iets wat erop lijkt?
Hoe heb je haar genoemd? Waar gaat het verhaal over?quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja ik las te snelquote:Op donderdag 6 december 2012 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Roze, Vin. Roze.
[..]
Ja. Mijn favoriet is een lichte roze, echt heel leuk
.
![]()
![]()
Neequote:Op donderdag 6 december 2012 13:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
BooooOok niet iets wat erop lijkt?
. Allemaal óf te licht, óf te donker of te oranje
.
Helena. Ik PM je het wel even.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe heb je haar genoemd? Waar gaat het verhaal over?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Bwehehehehe, handigquote:Op donderdag 6 december 2012 13:45 schreef kingtoppie het volgende:
Net mijn lenz uit mijn oog gewreven.
Geen reservers meer over ook.![]()
![]()
![]()
Oehquote:Op donderdag 6 december 2012 13:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Helena. Ik PM je het wel even..
TJah..hijs nog wel heel hoor,quote:
Ik kan met mijn linkeroog niet eens scherpzien wat ik typ op mijn computer.Rustig aan.![]()
Gewoon terug in doen danquote:Op donderdag 6 december 2012 13:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
TJah..hijs nog wel heel hoor,
Ik kan met mijn linkeroog niet eens scherpzien wat ik typ op mijn computer..
![]()
Verstandigquote:Op donderdag 6 december 2012 13:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Pas als oogje niet meer geirriteerd is denk.. Nog ff half uurtje niet dus.![]()
![]()
Ik doe het even andersomquote:Op donderdag 6 december 2012 13:57 schreef kingtoppie het volgende:
Ff geld op mijn betaal rekening donderden..
![]()
quote:donderdag 13 december tot en met donderdag 20 december
Grote kans op overwegend droog weer met temperaturen ruim onder normaal.
Naja, 't blijft tenminste droog?
Maar die kou! brrrr![]()
![]()
Zondagnacht -10quote:Op donderdag 6 december 2012 14:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, 't blijft tenminste droog?
Maar die kou! brrrr![]()
![]()
![]()
Ja en ik ben al slecht ter been, meters sneeuw is echt jippiequote:Op donderdag 6 december 2012 14:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HET MOET GAAN SNEEUWEN, VERDOMME. KEIHARD, METERS.
De enige sneeuw die ik niet slecht vind, is de "sneeuw" in m'n vriesvakjequote:Op donderdag 6 december 2012 14:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HET MOET GAAN SNEEUWEN, VERDOMME. KEIHARD, METERS![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 14:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zal hier in het westen de bewoonde wereld wel -5 worden danRustig aan.![]()
Bij mij was het wel nodigquote:Op donderdag 6 december 2012 14:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien ist niet nodig hoor, geen idee, eerst ff checken.Was een KNMI bericht.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zal hier in het westen wel -5 worden danPI vergetenquote:Op donderdag 6 december 2012 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en ik ben al slecht ter been, meters sneeuw is echt jippie.
Ik haat sneeuw
![]()
![]()
quote:quote:Op donderdag 6 december 2012 14:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zal hier in het westen de overbevolkte wereld wel -5 worden dan![]()
Ligt eraan waarvoorquote:Op donderdag 6 december 2012 14:06 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm 77 eu op de rek... Is niet genoeg.![]()
![]()
Ligt er aan wat je nog moet betalen ervanquote:Op donderdag 6 december 2012 14:06 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm 77 eu op de rek... Is niet genoeg.![]()
![]()
Sorry KT, moest even bellen naar een kennis in Surinamequote:Op donderdag 6 december 2012 14:07 schreef kingtoppie het volgende:
wtf, een telefoon rekening van 112 euro? Dat kan niet!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |