SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.![]()
TT.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik persoonlijk geef per jaar zo'n 0 euro uit aan make-up en ik voel me er goed bij
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Hoor ik vaker ja.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg van Nivea creme uitslag.
Ik heb een toilettas vol, maar gebruik alleen mijn oogschaduwpad, eyeliner en mascara. Maar dat gebruik ik alleen als ik ga werken eigenlijk.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had ik ook, heb het maar weggeflikkerd.... heb ook eyeliner enzo maar vraag me af waarom. Als ik me opmaak ziet het er gelijk zo emo achtig uit heb ik het idee...
En ik heb wel een kleurtje oogschaduw... maar dat is het dan ook welquote:[..]
Q10 jonguh
voor de rimpels
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
eau naturelquote:Op donderdag 6 december 2012 13:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik persoonlijk geef per jaar zo'n 0 euro uit aan make-up en ik voel me er goed bij![]()
![]()
![]()
Ik ben heel goedkoop.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
Het is maar net hoe duur je het maakt idd
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik zweer bij de slakkenslijmgel van de Action. Ik smeer het echt overal op, verbrande huid, droge huid, vette huid, het helpt altijd. Ik snap er niks van
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
You go girl!quote:Op donderdag 6 december 2012 13:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik persoonlijk geef per jaar zo'n 0 euro uit aan make-up en ik voel me er goed bijA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik heb wel eens slak gegeten. In Frankrijkquote:Op donderdag 6 december 2012 13:26 schreef Samzz het volgende:
Ik zweer bij de slakkenslijmgel van de Action. Ik smeer het echt overal op, verbrande huid, droge huid, vette huid, het helpt altijd. Ik snap er niks van
.
Wtf.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:26 schreef Samzz het volgende:
.
Sowieso, Action
Nee, in eerste instantie niet.quote:
Ik ook vind ik.... ik draag alleen make up als ik weg ga.. etentje/concertje oidquote:
Maar doorgaans niks nada![]()
Ik moet er ook maar eens mee beginnen.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb dat echt nodig hoor...[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Action heeft grote potten slakkenslijmgel met aloë vera. Heerlijk spulquote:.
Vraag maar aan Mono met z'n verbrande armen.
een slak ook.. niet meerdere?quote:Op donderdag 6 december 2012 13:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb wel eens slak gegeten. In FrankrijkIk ga zo weer heenquote:![]()
![]()
Dat heb ik ook heel lang gebruikt. Epic.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:26 schreef Samzz het volgende:
.
Tsssssss, het waren er wel een paar jaquote:Op donderdag 6 december 2012 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een slak ook.. niet meerdere?
[..]
Ik ga zo weer heen
Laterquote:Op donderdag 6 december 2012 13:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ga eens koffie halen bij ma![]()
![]()
Met kruidenboter zeker?quote:Op donderdag 6 december 2012 13:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsssssss, het waren er wel een paar ja![]()
Maar eens gaan kijken binnenkort.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Action heeft grote potten slakkenslijmgel met aloë vera. Heerlijk spul.
Vraag maar aan Mono met z'n verbrande armen.
Is je koffie op?quote:Op donderdag 6 december 2012 13:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ga eens koffie halen bij ma
Veel plezier
Ik ga ff naar de Action![]()
neem even wat drop mee aubquote:Op donderdag 6 december 2012 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is je koffie op?
Veel plezier
Ik ga ff naar de ActionPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ja. Echt lekker hoorquote:Nehh, deze week is altijd erg lastig voor maquote:Op donderdag 6 december 2012 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is je koffie op?
Veel plezier
Ik ga ff naar de ActionDan kan ze wel wat afleiding gebruiken
Sterkte voor je mammie dan ongeacht wat het is ...quote:Op donderdag 6 december 2012 13:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja. Echt lekker hoor
[..]
Nehh, deze week is altijd erg lastig voor maDan kan ze wel wat afleiding gebruiken
![]()
![]()
Ik heb ook de meest briljante kleur lippenstiften bij de Action wegquote:Op donderdag 6 december 2012 13:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar eens gaan kijken binnenkort..
Ik doe niet aan lippenstift.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook de meest briljante kleur lippenstiften bij de Action weg.
Ik moet wel even een knalroze oogschaduw vinden. Het liefst creme.
Ik wel. Ik heb 30 paar lippenstiften of zo in alle mogelijke kleuren rozequote:Op donderdag 6 december 2012 13:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik doe niet aan lippenstift.
Ik moet wel even een knalroze oogschaduw vinden. Het liefst creme.. Maar ik heb eigenlijk nooit oogschaduw op, dus het blijft wel rustig.
Ook blauwe?quote:Op donderdag 6 december 2012 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Ik heb 30 paar lippenstiften of zo in alle mogelijke kleuren roze. Maar ik heb eigenlijk nooit oogschaduw op, dus het blijft wel rustig.
![]()
![]()
Nice. Rozequote:Op donderdag 6 december 2012 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Ik heb 30 paar lippenstiften of zo in alle mogelijke kleuren roze. Maar ik heb eigenlijk nooit oogschaduw op, dus het blijft wel rustig.
Blauw is geen roze.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Jij zegt hallo. Ik zei al haai tegen KT, dus ik denk ik quote mijn post gewoonquote:Op donderdag 6 december 2012 13:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O, 't zat in een quote, dus dacht dat je er iets anders mee bedoelde
Namelijk gewoon een haiOja, oepsquote:Te snel gelezen
![]()
![]()
Roze, Vin. Roze.quote:Jaquote:. Mijn favoriet is een lichte roze, echt heel leuk
. Helaas is ie bijna op en niet meer te krijgen
.
al 276 woorden
Booooquote:Op donderdag 6 december 2012 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Roze, Vin. Roze.
[..]
Ja. Mijn favoriet is een lichte roze, echt heel leuk
.
Ook niet iets wat erop lijkt?
Hoe heb je haar genoemd? Waar gaat het verhaal over?quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja ik las te snelquote:Op donderdag 6 december 2012 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Roze, Vin. Roze.
[..]
Ja. Mijn favoriet is een lichte roze, echt heel leuk
.
![]()
![]()
Neequote:Op donderdag 6 december 2012 13:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
BooooOok niet iets wat erop lijkt?
. Allemaal óf te licht, óf te donker of te oranje
.
Helena. Ik PM je het wel even.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe heb je haar genoemd? Waar gaat het verhaal over?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Bwehehehehe, handigquote:Op donderdag 6 december 2012 13:45 schreef kingtoppie het volgende:
Net mijn lenz uit mijn oog gewreven.
Geen reservers meer over ook.![]()
![]()
![]()
Oehquote:Op donderdag 6 december 2012 13:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Helena. Ik PM je het wel even..
TJah..hijs nog wel heel hoor,quote:
Ik kan met mijn linkeroog niet eens scherpzien wat ik typ op mijn computer.Rustig aan.![]()
Gewoon terug in doen danquote:Op donderdag 6 december 2012 13:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
TJah..hijs nog wel heel hoor,
Ik kan met mijn linkeroog niet eens scherpzien wat ik typ op mijn computer..
![]()
Verstandigquote:Op donderdag 6 december 2012 13:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Pas als oogje niet meer geirriteerd is denk.. Nog ff half uurtje niet dus.![]()
![]()
Ik doe het even andersomquote:Op donderdag 6 december 2012 13:57 schreef kingtoppie het volgende:
Ff geld op mijn betaal rekening donderden..
![]()
quote:donderdag 13 december tot en met donderdag 20 december
Grote kans op overwegend droog weer met temperaturen ruim onder normaal.
Naja, 't blijft tenminste droog?
Maar die kou! brrrr![]()
![]()
Zondagnacht -10quote:Op donderdag 6 december 2012 14:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, 't blijft tenminste droog?
Maar die kou! brrrr![]()
![]()
![]()
Ja en ik ben al slecht ter been, meters sneeuw is echt jippiequote:Op donderdag 6 december 2012 14:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HET MOET GAAN SNEEUWEN, VERDOMME. KEIHARD, METERS.
De enige sneeuw die ik niet slecht vind, is de "sneeuw" in m'n vriesvakjequote:Op donderdag 6 december 2012 14:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HET MOET GAAN SNEEUWEN, VERDOMME. KEIHARD, METERS![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 14:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zal hier in het westen de bewoonde wereld wel -5 worden danRustig aan.![]()
Bij mij was het wel nodigquote:Op donderdag 6 december 2012 14:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien ist niet nodig hoor, geen idee, eerst ff checken.Was een KNMI bericht.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zal hier in het westen wel -5 worden danPI vergetenquote:Op donderdag 6 december 2012 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en ik ben al slecht ter been, meters sneeuw is echt jippie.
Ik haat sneeuw
![]()
![]()
quote:quote:Op donderdag 6 december 2012 14:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zal hier in het westen de overbevolkte wereld wel -5 worden dan![]()
Ligt eraan waarvoorquote:Op donderdag 6 december 2012 14:06 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm 77 eu op de rek... Is niet genoeg.![]()
![]()
Ligt er aan wat je nog moet betalen ervanquote:Op donderdag 6 december 2012 14:06 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm 77 eu op de rek... Is niet genoeg.![]()
![]()
Sorry KT, moest even bellen naar een kennis in Surinamequote:Op donderdag 6 december 2012 14:07 schreef kingtoppie het volgende:
wtf, een telefoon rekening van 112 euro? Dat kan niet!![]()
![]()
Bel 112quote:Op donderdag 6 december 2012 14:07 schreef kingtoppie het volgende:
wtf, een telefoon rekening van 112 euro? Dat kan niet!![]()
![]()
Jawel johquote:Op donderdag 6 december 2012 14:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik kan ook niks goed doen he. Bier tanken
![]()
![]()
Ik geloof er geen kut van, kllote ben stuurt de laatste tijd alleen maar hoge rekeningen.
Rustig aan.![]()
Nooit te vroeg voor drankquote:Op donderdag 6 december 2012 14:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik heb geen bier in huis, alleen maar wat 43
Maar tis daar nog te vroeg voor![]()
![]()
Verstandige kerelquote:Op donderdag 6 december 2012 14:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon tot na het avondeten
Nu wil ik nog nuchter zijn![]()
![]()
Eckt welquote:Op donderdag 6 december 2012 14:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kolere, er komt maar geen einde aan die windows updates![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 14:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, verwacht nog een telefoontje. Beetje lullig om die bezopen aan te nemen![]()
![]()
Ik merk er niks vanquote:Op donderdag 6 december 2012 14:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kolere, er komt maar geen einde aan die windows updates![]()
![]()
Damn, mijn facebook wordt volgespamd met berichten over die dode grensrechter.
Herkenbaarquote:Op donderdag 6 december 2012 14:13 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
soms moet het even.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:13 schreef Samzz het volgende:
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
van de 110GB op m'n SSD heb ik er nu nog maar 40 over, hoe kan ditquote:
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik zie de noodzaak niet, eigenlijk.quote:Nu een tekstje met wanneer je vindt dat die knullen onder de gewone rechtspraak moeten vallen, je moet liken. Alsof het OM daar wat op uit doetquote:.
waarom? Zeg je gewoon dat je al in je rol van Santa zitquote:Op donderdag 6 december 2012 14:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, verwacht nog een telefoontje. Beetje lullig om die bezopen aan te nemen
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ik moet een beetje huilen van een tel rekening van 112 euro.![]()
En de afgelopen maanden ervoor ook super hoge rekeningen...
Ik moet een slimme telefoon denk ik maar... Met een goede abbo.Rustig aan.![]()
Maar dit is een belangrijk telefoontjequote:Op donderdag 6 december 2012 14:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
waarom? Zeg je gewoon dat je al in je rol van Santa zit![]()
![]()
dit kan niet afgedaan worden met 3 jaar ofzo.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie de noodzaak niet, eigenlijk.
[..]
Nu een tekstje met wanneer je vindt dat die knullen onder de gewone rechtspraak moeten vallen, je moet liken. Alsof het OM daar wat op uit doet.
En ik denk dat het OM er wel wat aan moet doen. Juist omdat er veel op sociale media om te doen is.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
succesquote:Op donderdag 6 december 2012 14:16 schreef kingtoppie het volgende:
Ik moet een beetje huilen van een tel rekening van 112 euro.![]()
En de afgelopen maanden ervoor ook super hoge rekeningen...
Ik moet een slimme telefoon denk ik maar... Met een goede abbo.![]()
![]()
Wutquote:Op donderdag 6 december 2012 14:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
van de 110GB op m'n SSD heb ik er nu nog maar 40 over, hoe kan ditHelpt inderdaad geen drolquote:Op donderdag 6 december 2012 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie de noodzaak niet, eigenlijk.
[..]
Nu een tekstje met wanneer je vindt dat die knullen onder de gewone rechtspraak moeten vallen, je moet liken. Alsof het OM daar wat op uit doet.
![]()
![]()
Vanwege je cijfers of vanwege de verwachte sneeuw?quote:Op donderdag 6 december 2012 14:17 schreef AldoTheApache het volgende:
examen van morgen ga ik niet halen vrees ik![]()
![]()
![]()
Huh?quote:Op donderdag 6 december 2012 14:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
dit kan niet afgedaan worden met 3 jaar ofzo.
En ik denk dat het OM er wel wat aan moet doen. Juist omdat er veel op sociale media om te doen is.
Jeugdrecht kent geen gevangenisstraffen van 3 jaar. En nee, het OM moet zich niks aantrekken van de mening van het plebs, wat voor verstand hebben die er nu van.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
vanwege dat ik het oefenexamen van 2011 met een 3 afslootquote:Op donderdag 6 december 2012 14:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vanwege je cijfers of vanwege de verwachte sneeuw?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
PiccieeeesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Precies, ze kijken niet naar meningen, maar naar feitenquote:Op donderdag 6 december 2012 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh?
Jeugdrecht kent geen gevangenisstraffen van 3 jaar. En nee, het OM moet zich niks aantrekken van de mening van het plebs, wat voor verstand hebben die er nu van.![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 14:19 schreef Vinniiee het volgende:
PiccieeeesWouwawiwa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Fetisj zou ik het niet noemen, maar ik vind het wel erg mooi jaquote:Op donderdag 6 december 2012 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
Vin... heb jij sinds kort een corsettenfetish ofzo?Wat ik dachtquote:.
![]()
Ik vind die htc's mooi, en los abbo + tel is altijd goedkoper gebleken dusja..quote:Op donderdag 6 december 2012 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
telefoon en abbo uitzoeken is een helRustig aan.![]()
Jep, tegenwoordig heb je lease telefoonsquote:Op donderdag 6 december 2012 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
telefoon en abbo uitzoeken is een hel![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 14:19 schreef Vinniiee het volgende:
PiccieeeesEr staan er een paar tussen waarvan ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doe.
Daar moet je al helemaal niet aan beginnenquote:Op donderdag 6 december 2012 14:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep, tegenwoordig heb je lease telefoons![]()
![]()
Waarom niet? Ik heb er ook een. Ideaal.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar moet je al helemaal niet aan beginnen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Die derde?quote:Op donderdag 6 december 2012 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er staan er een paar tussen waarvan ikdoe.
![]()
![]()
Ja, ranzig. En de laatste vind ik ook niet geweldig.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 14:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon niet, keihard neuken met corset aan
Die is wel een beetje extreem ja. Die laatste vind ik wel meevallen.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ranzig. En de laatste vind ik ook niet geweldig.
Die 2e![]()
![]()
![]()
Hmm ja die 3e is vies jaquote:Op donderdag 6 december 2012 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ranzig. En de laatste vind ik ook niet geweldig.
Rustig aan.![]()
Een beetje extreemquote:Op donderdag 6 december 2012 14:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die is wel een beetje extreem ja. Die laatste vind ik wel meevallen.
Die 2e![]()
? Voor je zo'n taille hebt moet je ribben verwijderen
.
Ik vind leasen niet zo ideaalquote:Op donderdag 6 december 2012 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb er ook een. Ideaal.![]()
![]()
Hehehequote:Op donderdag 6 december 2012 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een beetje extreem? Voor je zo'n taille hebt moet je ribben verwijderen
.
Wees blij dat ik geen mannen heb gepost, die stonden ook op de blog![]()
![]()
Voor mij welquote:Op donderdag 6 december 2012 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind leasen niet zo ideaal. Is goedkoper dan een ander abonnement nemen met mijn wensen
.
Wat een kutfotoquote:. Dan vind ik de foto's van Vinnie mooier.
Dankquote:Op donderdag 6 december 2012 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een kutfoto. Dan vind ik de foto's van Vinnie mooier.
Tumblr
![]()
![]()
Ze kijkt alleen een beetje vreemdquote:
Je zult mij trouwens nooit een blondine zien posten, maar wie echt![]()
is
:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Dus als zij in je bed ligt loop je weg?quote:Op donderdag 6 december 2012 14:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit
En sowieso niet heel mooi, vind ik.
quote:Op donderdag 6 december 2012 14:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ze kijkt alleen een beetje vreemd
is
:
17?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lijkt sterk.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor mij wel. Is goedkoper dan een ander abonnement nemen met mijn wensen
.
Rustig aan.![]()
Als ze zo'n gezicht trekt ren ik keihard weg jaquote:Op donderdag 6 december 2012 14:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dus als zij in je bed ligt loop je weg?![]()
![]()
Ik vind die groene het mooiste, ondanks dat hij imo zo extreem is aangesnoerd.quote:Dat mag. Ik ben er erg blij meequote:.
quote:Op donderdag 6 december 2012 14:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ze kijkt alleen een beetje vreemd
is
:
Over het algemeen heb ik niks met blondines, Samzz uitgesloten natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat vind ik een hele mooie foto jaquote:Op donderdag 6 december 2012 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind die groene het mooiste, ondanks dat hij imo zo extreem is aangesnoerd.
[..]
Dat mag. Ik ben er erg blij mee.
Alsof ik iedere chick bij naam kenquote:Op donderdag 6 december 2012 14:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
17?
Dat is gigi ravelli dude![]()
![]()
Euh, ja..quote:Op donderdag 6 december 2012 14:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dus als zij in je bed ligt loop je weg?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik niet in elk geval. Mooie vrouw verder toch?quote:Op donderdag 6 december 2012 14:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dus als zij in je bed ligt loop je weg?![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
En hard ook. Wat een lelijke vrouw.![]()
![]()
![]()
Erg mooi lichaam, maar dat hoofd, dat zou ik niet trekken als ik nuchter ben.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
En hard ook. Wat een lelijke vrouw.Rustig aan.![]()
Zoals ze in die foto kijkt, vind ik haar ook niet zo boeiendquote:Op donderdag 6 december 2012 14:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Erg mooi lichaam, maar dat hoofd, dat zou ik niet trekken als ik nuchter ben.
Edit:En ik val ook niet op die donkere ogen![]()
Je ziet nauwelijks iets van haar lichaamquote:Op donderdag 6 december 2012 14:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Erg mooi lichaam, maar dat hoofd, dat zou ik niet trekken als ik nuchter ben.![]()
![]()
Dit, en ze staat raar..quote:Op donderdag 6 december 2012 14:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je ziet nauwelijks iets van haar lichaamDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
wat een hoop kritiek hier zeg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 14:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
wat een hoop kritiek hier zeg...Vind ik ook, heurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
wat een hoop kritiek hier zeg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
wat een hoop kritiek hier zeg...We zijn kritischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat de bedoeling een sexy uitstraling was. De plank is misgeslagen. En het korset is ook niet mooi.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Erg mooi lichaam, maar dat hoofd, dat zou ik niet trekken als ik nuchter ben.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat de bedoeling een sexy uitstraling was. De plank is misgeslagen.![]()
vroeger?quote:Op donderdag 6 december 2012 14:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar ik kan het verder wel begrijpen hoor. Vroeger was ik ook een stuk kritischer
Jij bent toch ook nog wel een guppie?![]()
Pff, je ziet niks van der lichaam wordt er gezegd
![]()
Tis niet dat ze dik is en geen tieten heeft ofzo, en vorm bij der heupen zie je ook, kortom ze heeft bijna alle ingredienten voor een mooi lichaam.Rustig aan.![]()
Jah! Slechts 34 lentes jong!quote:Op donderdag 6 december 2012 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vroeger?
Jij bent toch ook nog wel een guppie?
Ik bedoelde daar meer mee toen ik zo'n beetje jullie leeftijd had, zeg maar zo'n 10 jaar geleden![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vroeger?
Jij bent toch ook nog wel een guppie?Helemaal mee eensquote:Op donderdag 6 december 2012 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat de bedoeling een sexy uitstraling was. De plank is misgeslagen. En het korset is ook niet mooi.. Grafkop en een lelijk corset
![]()
![]()
Dude, beter opletten, de jongsten hier zijn Samzz en Vin, de rest is rond de 30quote:Op donderdag 6 december 2012 14:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jah! Slechts 34 lentes jong! [ afbeelding ]
Ik bedoelde daar meer mee toen ik zo'n beetje jullie leeftijd had, zeg maar zo'n 10 jaar geleden
Dat kan je bij een vrouw in een korset niet zeggen. Sorry.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:40 schreef kingtoppie het volgende:
Pff, je ziet niks van der lichaam wordt er gezegd
![]()
Tis niet dat ze dik is en geen tieten heeft ofzo, en vorm bij der heupen zie je ook, kortom ze heeft bijna alle ingredienten voor een mooi lichaam.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
De pleurisquote:Op donderdag 6 december 2012 14:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jah! Slechts 34 lentes jong! [ afbeelding ]
Ik bedoelde daar meer mee toen ik zo'n beetje jullie leeftijd had, zeg maar zo'n 10 jaar geledenje bent ouder
![]()
![]()
Ja, jullie brengen mij in de war door met "vroeger?quote:Op donderdag 6 december 2012 14:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dude, beter opletten, de jongsten hier zijn Samzz en Vin, de rest is rond de 30" te komen!!!11
![]()
![]()
Ik ben ouder als KT hoorquote:Op donderdag 6 december 2012 14:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dude, beter opletten, de jongsten hier zijn Samzz en Vin, de rest is rond de 30![]()
![]()
Ik ben 28
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Nu weet ik het welquote:Op donderdag 6 december 2012 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jullie zijn beide guppies en het is ouder dan. Dat was het punt niet.
![]()
Ik zit eraan te denken om mijn ouders voor kerst een portrettekening van mij en mijn zusjes te geven. Leuk idee?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 14:44 schreef Samzz het volgende:
Ik zit eraan te denken om mijn ouders voor kerst een portrettekening van mij en mijn zusjes te geven. Leuk idee?ik vind van wel
![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 14:44 schreef Samzz het volgende:
Ik zit eraan te denken om mijn ouders voor kerst een portrettekening van mij en mijn zusjes te geven. Leuk idee?![]()
klopt, stiekem ben ik 58quote:Op donderdag 6 december 2012 14:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dude, beter opletten, de jongsten hier zijn Samzz en Vin, de rest is rond de 30![]()
Zeker wetenquote:Op donderdag 6 december 2012 14:44 schreef Samzz het volgende:
Ik zit eraan te denken om mijn ouders voor kerst een portrettekening van mij en mijn zusjes te geven. Leuk idee?![]()
![]()
Ik eigenlijk ook wel... Straks maar even m'n goede potloden opzoeken...quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 14:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja, jij bent ook jonger dan ik.Of is het nu weer als?
En eerst had je het goed!![]()
![]()
![]()
als mijquote:Op donderdag 6 december 2012 14:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
- Groter, ouder, jonger etc etc DAN.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
- Net zo veel, weinig, hoog, laag etc etc ALS.
Klaar
Bad karma?quote:Op donderdag 6 december 2012 14:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat sowieso niet
Mijn facebook loopt vast![]()
![]()
Dank je. Ik zal het proberen te onthoudenquote:Op donderdag 6 december 2012 14:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
- Groter, ouder, jonger etc etc DAN.
Klaar![]()
![]()
Valt me wel op hoeveel mensen dit nog fout doen...quote:Op donderdag 6 december 2012 14:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
- Groter, ouder, jonger etc etc DAN.
Klaar![]()
Maar het is ook heel moeilijkquote:Op donderdag 6 december 2012 14:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Valt me wel op hoeveel mensen dit nog fout doen...![]()
![]()
Alsof jij dat al kon toen je 5 was ofzo.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Valt me wel op hoeveel mensen dit nog fout doen...
Rustig aan.![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 14:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Valt me wel op hoeveel mensen dit nog fout doen...Rustig aan.![]()
Hij is groter dan ik (want het is: Hij is groter dan ik ben)quote:Op donderdag 6 december 2012 14:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dank je. Ik zal het proberen te onthouden
Hij is even groot als ik (want het is: Hij is even groot als ik ben)
Fout is:
Hij is groter als ik (want "Hij is groter als ik...wat ben?" )
Zo heb ik het onthouden![]()
![]()
Ik vind die redenen echt onzinquote:Op donderdag 6 december 2012 14:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij is groter dan ik (want het is: Hij is groter dan ik ben)
Hij is even groot als ik (want het is: Hij is even groot als ik ben)
Fout is:
Hij is groter als ik (want "Hij is groter als ik...wat ben?" )
Zo heb ik het onthouden![]()
![]()
Als je het fout doet zeg je ook gewoon "Hij is groter als ik ben". Dus dat gaat gewoon niet op.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan vind jij Nederlands echt onzin
Want hier komen die verkorte zinnen echt vandaan![]()
Maar dan ontbreekt er nog een stukje in de zin.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je het fout doet zeg je ook gewoon "Hij is groter als ik ben". Dus dat gaat gewoon niet op.
"Hij is groter als ik kleiner ben" is dan wel weer correct.
Maar goed, ik ben dan ook geen docent Nederlands.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 14:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dan ontbreekt er nog een stukje in de zin.
"Hij is groter als ik kleiner ben" is dan wel weer correct.
Maar goed, ik ben dan ook geen docent Nederlands.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maakt het me nu alleen maar moeilijker door dit gedoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Sorry Vinquote:Op donderdag 6 december 2012 14:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je maakt het me nu alleen maar moeilijker door dit gedoe![]()
![]()
Ik denk gewoon, je vergelijkt 1 ding met een maatstaf, of je vergelijkt 2 dingen met elkaar..Rustig aan.![]()
Zit ik wat te bladeren op google, kom ik dit tegen!![]()
![]()
http://www.nu.nl/lifestyl(...)t-in-huishouden.html![]()
Even een tabblad weg willen klikken, alles weg omdat ik op het rode kruisje druk.
quote:Op donderdag 6 december 2012 15:00 schreef Samzz het volgende:
Even een tabblad weg willen klikken, alles weg omdat ik op het rode kruisje druk.
Langleve je browser opstarten met de pagina's die als laatst open waren
![]()
![]()
Hoe? Zeker geen Chrome?quote:Op donderdag 6 december 2012 15:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Langleve je browser opstarten met de pagina's die als laatst open waren
Ik heb die optie uitgezet, omdat ik steeds meer tabs opende. Op een gegeven moment waren het er meer dan 50quote:Op donderdag 6 december 2012 15:00 schreef Vinniiee het volgende:
![]()
![]()
Oh, dat hoeft voor mij dan weer nietquote:Op donderdag 6 december 2012 15:00 schreef Vinniiee het volgende:
.
Dat kan in Chrome, Firefox vast ook wel, IE weet ik niet.quote:Waarom doe je dat dan ookquote:Op donderdag 6 december 2012 15:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb die optie uitgezet, omdat ik steeds meer tabs opende. Op een gegeven moment waren het er meer dan 50![]()
![]()
Ohja, gevonden: "verder gaan waar ik ben gebleven"quote:Op donderdag 6 december 2012 15:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kan in Chrome, Firefox vast ook wel, IE weet ik niet.
[..]
Waarom doe je dat dan ookDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Oh ik vind het wel handig. Standaard Gmail, Facebook en MyAT openenquote:Op donderdag 6 december 2012 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat hoeft voor mij dan weer niet.
![]()
![]()
Ja, dan open ik een link en denk dan "Heeee...die lijkt mij wel interessant! Nog effe open laten, dan kan ik hem later lezen/dan raak ik de url niet kwijt"quote:Op donderdag 6 december 2012 15:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kan in Chrome, Firefox vast ook wel, IE weet ik niet.
[..]
Waarom doe je dat dan ook![]()
![]()
Kans op scheiding is groter als een vrouw voor zichzelf kan zorgen staat er eigenlijk.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zit ik wat te bladeren op google, kom ik dit tegen!![]()
![]()
http://www.nu.nl/lifestyl(...)t-in-huishouden.html
Als de vrouw zelf ook een baan heeft en geld verdient werkt de man gewoon vaker mee in het huishouden dus....
De kans op scheiding is dus niet groter als de man helpt in het huishouden, de groep scheidt gewoon vaker van elkaar om andere redenen, zoals zelf in het artikel staat.
Maargoed, ik heb een hekel aan die foute conclusies van nu.nl altijd, amateur journalisten daar als het op ''onderzoek'' en conclusies trekken komt.Rustig aan.![]()
En dit jaquote:Op donderdag 6 december 2012 15:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohja, gevonden: "verder gaan waar ik ben gebleven"![]()
![]()
Hehehehe, ik lees altijd alles voor ik ga pitten, of in ieder geval zoveel dat het nog haalbaar is om het op te startenquote:Op donderdag 6 december 2012 15:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dan open ik een link en denk dan "Heeee...die lijkt mij wel interessant! Nog effe open laten, dan kan ik hem later lezen/dan raak ik de url niet kwijt"![]()
![]()
Ja, ik las dat artikel en vond de titel ook wel misleidendquote:Op donderdag 6 december 2012 15:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kans op scheiding is groter als een vrouw voor zichzelf kan zorgen staat er eigenlijk.
Als de vrouw zelf ook een baan heeft en geld verdient werkt de man gewoon vaker mee in het huishouden dus....
De kans op scheiding is dus niet groter als de man helpt in het huishouden, de groep scheidt gewoon vaker van elkaar om andere redenen, zoals zelf in het artikel staat.
Maargoed, ik heb een hekel aan die foute conclusies van nu.nl altijd, amateur journalisten daar als het op ''onderzoek'' en conclusies trekken komt.![]()
![]()
Later ben ik niet meer alle tabs open gaan houden, maar als ik Opera nu open, opent ie nu standaard zo'n 7 tabs. In plaats daarvan zette ik snelkoppelingen op het bureaublad (resultaat:hele bureaublad volquote:Op donderdag 6 december 2012 15:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehehe, ik lees altijd alles voor ik ga pitten, of in ieder geval zoveel dat het nog haalbaar is om het op te starten)
Daarna ben ik al het interessante in mijn favorieten gaat zetten.
Gevolg: Nu heb ik zoveel in favorieten staan dat ik niks meer terug vind![]()
![]()
Dit inderdaad. Zo wordt het wel een kutartikel.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kans op scheiding is groter als een vrouw voor zichzelf kan zorgen staat er eigenlijk.
Maargoed, ik heb een hekel aan die foute conclusies van nu.nl altijd, amateur journalisten daar als het op ''onderzoek'' en conclusies trekken komt.
Whooo, straks Bourne Trilogy eens kijken.. Die laatste van die reeks komt pas in januari uit op dvd
Hey jijquote:Op donderdag 6 december 2012 15:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Zo wordt het wel een kutartikel.![]()
![]()
Creatief schrijven
Nee, fictie.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Te lang niet gedaan, behalve songteksten.
Gewoon voor jezelf of voor school?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Handigquote:Op donderdag 6 december 2012 15:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Later ben ik niet meer alle tabs open gaan houden, maar als ik Opera nu open, opent ie nu standaard zo'n 7 tabs. In plaats daarvan zette ik snelkoppelingen op het bureaublad (resultaat:hele bureaublad vol)
Daarna ben ik al het interessante in mijn favorieten gaat zetten.
Gevolg: Nu heb ik zoveel in favorieten staan dat ik niks meer terug vind![]()
![]()
http://www.nu.nl/wetensch(...)jes-en-nichtjes.html
En hier wordt het vreemdgaan van de vader gerelateerd aan genetisch andere kinderen dan van hemzelf.![]()
Sorry hoor, maar het kind wordt toch echt verwekt bij de moeder, dus het vreemdgaan van de moeder veroorzaakt ander genetisch materiaal dan dat van de ''vader'' niet andersom.Rustig aan.![]()
Ik heb alleen standaard FOK! en bokt.nl open. De rest kijk ik nauwelijks op.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ik vind het wel handig. Standaard Gmail, Facebook en MyAT openen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wel zijn dna als hij het bij andere vrouwen verwekt dan zijn eigen.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:11 schreef kingtoppie het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)jes-en-nichtjes.html
En hier wordt het vreemdgaan van de vader gerelateerd aan genetisch andere kinderen dan van hemzelf.![]()
Sorry hoor, maar het kind wordt toch echt verwekt bij de moeder, dus het vreemdgaan van de moeder veroorzaakt ander genetisch materiaal dan dat van de ''vader'' niet andersom.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Jij kijkt nooit in je Gmail?quote:Op donderdag 6 december 2012 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb alleen standaard FOK! en bokt.nl open. De rest kijk ik nauwelijks op.
Wel apart trouwens. Mijn telefoon geeft eerder een melding als Gmail de popup geeft zodra ik mail heb.
![]()
Jawel, op mijn telefoon.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij kijkt nooit in je Gmail?
Wel apart trouwens. Mijn telefoon geeft eerder een melding als Gmail de popup geeft zodra ik mail heb.
We moeten 2 cursussen doen dit jaar voor 2 EC, en creatief schrijven was een keuze.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:10 schreef Fera het volgende:
[..]Te lang niet gedaan, behalve songteksten.
Gewoon voor jezelf of voor school?
Dat doet niks af aan het genetisch materiaal van ''jouw kinderen''quote:Op donderdag 6 december 2012 15:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wel zijn dna als hij het bij andere vrouwen verwekt dan zijn eigen.
Hoe dan ook, jouw biologische kinderen dragen jouw DNA, of je vreemdgaat of niet heeft daar geen reet mee te maken.
Dat jouw kinderen neit altijd jouw biologische kinderen blijken heeft met het vreemdgaan van de moeder te maken.
En dat is wel kut eigenlijk, lijkt me echt super naar om te moeten horen dat je kind niet van jou is.Rustig aan.![]()
Supertof.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
We moeten 2 cursussen doen dit jaar voor 2 EC, en creatief schrijven was een keuze.
Ik ga huiswerk maken. Tot vanavond.
Als je 't toch niet wilde kan dat alleen maar een verademing zijn lijkt mequote:Op donderdag 6 december 2012 15:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat doet niks af aan het genetisch materiaal van ''jouw kinderen''
Hoe dan ook, jouw biologische kinderen dragen jouw DNA, of je vreemdgaat of niet heeft daar geen reet mee te maken.
Dat jouw kinderen neit altijd jouw biologische kinderen blijken heeft met het vreemdgaan van de moeder te maken.
En dat is wel kut eigenlijk, lijkt me echt super naar om te moeten horen dat je kind niet van jou is..
Kutargument, Lola is het er vast niet mee eens.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dat is wel kut eigenlijk, lijkt me echt super naar om te moeten horen dat je kind niet van jou is.
Lola heeft een kind uit een eerdere relatie, dus deze draagt niet het DNA van Cryo.. Jij beweert nu dat het komt omdat ze vreemd is gegaan..
Klopt van geen kant dus..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Kon je tegenwoordig niet naar de rechtbank gaan en geld terug laten vorderen van de moeder in zo'n geval? Want je betaalt dan voor een kind dat helemaal niet van jou isquote:Op donderdag 6 december 2012 15:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dat is wel kut eigenlijk, lijkt me echt super naar om te moeten horen dat je kind niet van jou is.![]()
![]()
De volgende wordt dramaquote:
Die mails open ik op de laptop. Maar over het algemeen gaat het bij mijn telefoon gewoon goed met mails weergevenquote:Op donderdag 6 december 2012 15:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kan ook. Maar bij mij geeft hij niet alle mails even goed weer.. Enkel de reclamemails ( die ik eens op moet zeggen
), geeft hij niet goed weer.
In geval van one night stand allicht wle jaquote:Op donderdag 6 december 2012 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je 't toch niet wilde kan dat alleen maar een verademing zijn lijkt me.
Rustig aan.![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 15:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Lola heeft een kind uit een eerdere relatie, dus deze draagt niet het DNA van Cryo.. Jij beweert nu dat het komt omdat ze vreemd is gegaan..![]()
In de veronderstelling dat ze van jou zouden moeten zijn allemaal uiteraard.
Rustig aan.![]()
Volgens mij ga je een beetje buiten het punt, nu.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kutargument, Lola is het er vast niet mee eens.
Lola heeft een kind uit een eerdere relatie, dus deze draagt niet het DNA van Cryo.. Jij beweert nu dat het komt omdat ze vreemd is gegaan..
Klopt van geen kant dus..“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nuance is niet verkeerdquote:Op donderdag 6 december 2012 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij ga je een beetje buiten het punt, nu.![]()
Tjusss
Rustig aan.![]()
Ja dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 6 december 2012 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die mails open ik op de laptop. Maar over het algemeen gaat het bij mijn telefoon gewoon goed met mails weergeven. Enkel de reclamemails ( die ik eens op moet zeggen
), geeft hij niet goed weer.
. Die ben ik ook zo langzamerhand allemaal aan het opzeggen
.
![]()
Ja... Ooit eens iets besteld bij Albelli en Vistaprint en ik blijf maar mails krijgenquote:Op donderdag 6 december 2012 15:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. Die ben ik ook zo langzamerhand allemaal aan het opzeggen
.
. En niet eentje, nee rustig drie per week
.
Oh dat heb ik van meerdere dingen. Elke dag een mailquote:Op donderdag 6 december 2012 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja... Ooit eens iets besteld bij Albelli en Vistaprint en ik blijf maar mails krijgen. En niet eentje, nee rustig drie per week
.
.
![]()
Ik snap dat niet. Het stimuleert mij namelijk helemaal niet om nog eens wat te bestellenquote:Op donderdag 6 december 2012 15:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat heb ik van meerdere dingen. Elke dag een mail.
. Het demotiveert me zelfs.
Ja, het nieuws staat vol met dit soort berichtjesquote:Op donderdag 6 december 2012 15:25 schreef Samzz het volgende:
'Zwangere vrouw moet geen worst eten'
Mogelijk een verhoogde kans. Tering he.
![]()
![]()
Ik gebruik gewoon meerdere emailadressen, dan krijg ik al die troep niet in m'n hoofd-mailaccountquote:Op donderdag 6 december 2012 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Het stimuleert mij namelijk helemaal niet om nog eens wat te bestellen. Het demotiveert me zelfs.
![]()
![]()
Te achterlijk voor woorden. Ik heb mogelijk een verhoogde kans op een verkeersongeval, want ik rijd auto.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, het nieuws staat vol met dit soort berichtjes.
Dag liefjons.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ik dubbel want ik rijd zonder winterbandenquote:Op donderdag 6 december 2012 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Te achterlijk voor woorden. Ik heb mogelijk een verhoogde kans op een verkeersongeval, want ik rijd auto..
!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Koffiequote:.
Jij.... Jij.... GEVAAR, JIJquote:Op donderdag 6 december 2012 15:32 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik dubbel want ik rijd zonder winterbanden!
!
en ik trippel, want ik rijd op de fietsquote:Op donderdag 6 december 2012 15:32 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik dubbel want ik rijd zonder winterbanden!
![]()
![]()
Ik leef voor gevaarquote:!
Ik quatro, want ik rijd met de trein.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
en ik trippel, want ik rijd op de fietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ja inderdaad, zwaar irritantquote:Op donderdag 6 december 2012 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Het stimuleert mij namelijk helemaal niet om nog eens wat te bestellen. Het demotiveert me zelfs.
Raenequote:![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: