Die wil ik ook wel wetenquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welke plug-in gebruik je voor die socialemediabuttons? Die ziet er wel tof uit zo.
hier tweedequote:Op vrijdag 14 december 2012 12:22 schreef JDx het volgende:
Hoopte ook een graantje mee te pikken, maar ik ben alleen te vinden op:
https://www.google.nl/sea(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
3e plek met NVus
Dat is inderdaad SexyBookmarks en die werkt heel fijn je kan uit wel 40 sociale netwerken kiezen welke je wil tonen. En je kunt een format aangeven hoe ze het Tweeten etc. Dat plaatje Deel met je vrienden heb ik zelf gemaakt omdat alle andere opties engels of duits waren.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welke plug-in gebruik je voor die socialemediabuttons? Die ziet er wel tof uit zo.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:53 schreef YoshiBignose het volgende:
¤ 50,54
Gisteren
Verbazingwekkend. Maar een mooi begin van het weekend
Motherfucker!quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:53 schreef YoshiBignose het volgende:
¤ 50,54
Gisteren
Nee geniaal is dat he, collega van me woont er vlakbij, maar ander kanton en betaald minder inkomstenbelasting dan andere collega'squote:Op zondag 16 december 2012 00:04 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja wat heb je aan die lage belastingtarieven als alles stervensduur isEn zo'n belastingparadijs is Zwitserland ook niet meer... (afhankelijk van het kanton, Zurich is niet één van de gunstigste).
¤32.04quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:53 schreef YoshiBignose het volgende:
¤ 50,54
Gisteren
Hmm, zal ff kijken.quote:Op zondag 16 december 2012 13:07 schreef De-Hamster het volgende:
Aangezien het Wordpress topic totaal niet actief is en hier iedereen wel ervaring heeft met Wordpress. Wat is een handige plugin of iets dergelijks waarbij ik mijn menubalk aan de bovenkant van mijn website kan voorzien van dropdown items?
En deze dropdown items moeten dan kunnen bestaan uit Pagina's en Berichten. Nu kan dit alleen met pagina;s volgens mij.
quote:This plugin allows you to make a WordPress page or post link to a URL of your choosing, instead of its WordPress page or post URL. It also will redirect people who go to the old (or "normal") URL to the new one you've chosen.
This functionality is useful for setting up navigational links to non-WordPress sections of your site or to off-site resources.
You can also use it to create a hand-crafted menu that links to pages, posts, categories, or anything within your site.
Hier ook nog nietquote:Op zondag 16 december 2012 19:56 schreef JDx het volgende:
Gaat lekker Magnet! Top.
Hier gaat 't z'n gangetje, nog niet genoeg om naar Mallorca te verhuizen in ieder geval
Op naam van oudere broer, 18 jaar is hij. Betalen jullie belasting?quote:Op zondag 16 december 2012 22:19 schreef WebBeestje het volgende:
15 jaar + Adsense = niet toegestaan
Maar wie kent deze tool om de ranking van een website te bekijken?
http://whatpageofsearchamion.com/
Ja belasting moet je afdragen maar je kunt ook onkosten als aftrekpost gebruiken zoals de kosten voor je host.quote:Op zondag 16 december 2012 22:21 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Op naam van oudere broer, 18 jaar is hij. Betalen jullie belasting?
Oke thanks. Hoeveel % is dat ongeveer?quote:Op zondag 16 december 2012 22:28 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Ja belasting moet je afdragen maar je kunt ook onkosten als aftrekpost gebruiken zoals de kosten voor je host.
Dat zijn idd geen lonen meer.quote:Op zondag 16 december 2012 20:49 schreef JDx het volgende:
Holy shit, ik praat nu met een bulgaars meisje en had het over AdSense. Zij werkt 5 dagen per week van 7-19 als receptioniste in een hotel. Verdient 200 euro per maand.
Echt niet normaal die verschillen, wist dat het weinig was, maar dacht dat het minimumloon over in Europa wel tussen de 500-1500 lag. Als je in zo'n land woont kan je toch vet snel dik geld verdienen via internet?
Een terugval in posities is vrij normaal hoor als je je site net overgezet hebt, hoeft absoluut niet blijvend te zijn.quote:Op maandag 17 december 2012 07:41 schreef DaMart het volgende:
Afgelopen vrijdag heb ik een site omgezet van eigen html naar Wordpress. Ik denk dat ik dat maar weer snel terug ga veranderen want die website is meteen teruggevallen van bovenaan pagina 2 naar halverwege pagina 3 in de Googleresultaten.
Verder lijken de inkomsten/CTR/etc. ook bij mijn belangrijkste site weer te zijn genormaliseerd de afgelopen week.
Had vanmorgen een briljant idee, ze is schrijfster (als hobby), kan haar natuurlijk dingen laten schrijven voor een site en die mensen daar zijn blij met 1 euro per weekquote:
Heb je wel de pagina's gelijk gehouden en de originele HTML urls met 301 redirect omgeleid naar de bijbehorende Wordpress pagina?quote:Op maandag 17 december 2012 07:41 schreef DaMart het volgende:
Afgelopen vrijdag heb ik een site omgezet van eigen html naar Wordpress. Ik denk dat ik dat maar weer snel terug ga veranderen want die website is meteen teruggevallen van bovenaan pagina 2 naar halverwege pagina 3 in de Googleresultaten.
Verder lijken de inkomsten/CTR/etc. ook bij mijn belangrijkste site weer te zijn genormaliseerd de afgelopen week.
Vraag ik me wel af hoe goed haar engels dan is?quote:Op maandag 17 december 2012 09:45 schreef JDx het volgende:
[..]
Had vanmorgen een briljant idee, ze is schrijfster (als hobby), kan haar natuurlijk dingen laten schrijven voor een site en die mensen daar zijn blij met 1 euro per week
Beter dan dat van mij, ze stond begin dit jaar ook in National Geographic. Oh nee, dat stuk was in de bulgaarse NG magazine. Maar goed haar engels is erg goed.quote:Op maandag 17 december 2012 09:47 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Heb je wel de pagina's gelijk gehouden en de originele HTML urls met 301 redirect omgeleid naar de bijbehorende Wordpress pagina?
[..]
Vraag ik me wel af hoe goed haar engels dan is?
Mja, terugzetten vergt sowieso meer inspanning dan alleen bestanden weer uploaden, dus ik denk dat ik het maar even zo laat inderdaadquote:Op maandag 17 december 2012 09:10 schreef McCandless het volgende:
[..]
Een terugval in posities is vrij normaal hoor als je je site net overgezet hebt, hoeft absoluut niet blijvend te zijn.
De pagina's zijn grotendeels gelijk gebleven. Ik gebruik de SEO-plugin van Yoast en daarin heb ik bijvoorbeeld de paginatitels en -omschrijvingen toegevoegd die ik ook al in de html-versie gebruikte. En in de .htaccess laat ik de oude pagina's verwijzen naar de nieuwequote:Op maandag 17 december 2012 09:47 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Heb je wel de pagina's gelijk gehouden en de originele HTML urls met 301 redirect omgeleid naar de bijbehorende Wordpress pagina?
Ze doet vast nog wel meer dingen voor een euroquote:Op maandag 17 december 2012 09:45 schreef JDx het volgende:
[..]
Had vanmorgen een briljant idee, ze is schrijfster (als hobby), kan haar natuurlijk dingen laten schrijven voor een site en die mensen daar zijn blij met 1 euro per week
Maar als je dus op de oude site een structuur had als:quote:Op maandag 17 december 2012 09:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, terugzetten vergt sowieso meer inspanning dan alleen bestanden weer uploaden, dus ik denk dat ik het maar even zo laat inderdaad.
[..]
De pagina's zijn grotendeels gelijk gebleven. Ik gebruik de SEO-plugin van Yoast en daarin heb ik bijvoorbeeld de paginatitels en -omschrijvingen toegevoegd die ik ook al in de html-versie gebruikte. En in de .htaccess laat ik de oude pagina's verwijzen naar de nieuwe.
Ja, dat heb ik in de .htaccess gedaan. Bijvoorbeeld voor de pagina met links, heb ik deze regel toegevoegd:quote:Op maandag 17 december 2012 10:05 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Maar als je dus op de oude site een structuur had als:
http://www.domein.nl/auto.html
Dan hoop ik wel dat je een 301 redirect van deze pagina naar de wordpress pagina die daarmee te maken heeft heb gedaan. Een 301 redirect is hier juist net enorm geschikt voor, het verteld aan Google dat de pagina auto.html nu naar een andere locatie is en geeft de waarde die auto.html al had opgebouwd automatisch mee aan de nieuwe pagina. Als je dit consequent voor de hele website doet hoeft een verhuizing naar een ander domein/pagina structuur geen daling in je rankings te betekenen.
Maar ik zag inderdaad bij een aantal pagina's een foutje in de oude URL staan in de .htaccess, dat heb ik meteen maar even hersteldquote:Redirect 301 /links.html /?page_id=55
Titel maak ik meestal Engels.quote:Op maandag 17 december 2012 19:11 schreef JDx het volgende:
Even over youtube, ik heb bijvoorbeeld een filmpje van het interieur van een BMW. Noem je dat filmpje dan BMW Interior of juist interieur? Richt je je bij Youtube op zoveel mogelijk keywords of hou je het kort?
Goed dat je het zegt. Nog even de SEO van een verhaal met als titel 'Het einde van de wereld' iets verbeterd. Je weet maar nooit waar mensen op Googelen de komende dagenquote:
Linkbuilding is ook niet mijn sterkste punt eerlijk gezegd. Vorige week vijf mailtjes verstuurd, geen enkele reactie gekregen. Niet echt motiverend dusquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:24 schreef CasB het volgende:
Ach, de feestdagen komen eraan, dus een aantal collega's zijn al vrij en qua werk zal het ook wel rustig zijn, dus ik denk dat ik volgende week genoeg kan doen. Ohja, linkbuilding, mijn zwakste punt.
Zelfde hier, vandaag gaat ook weer toppie!quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:31 schreef JoshuaL het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen niks te klagen.
Beiden zijn een beetje waarquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:52 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat is mooi toch
(of je verdient gewoon heel slecht)
Gewoon niets eraan doen tot je problemen krijgt dor bijv. lagere inkomsten en dan wat gaan doenquote:Op woensdag 19 december 2012 00:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Beiden zijn een beetje waar
Maar wel mooi idd!
Geniet er echt van om 's ochtends in te loggen op Adsense (herkenbaar?)...
Maar vind het ook wel wat lullig omdat ik er amper tijd of moeit in heb gestopt (filmpjes zijn al minimaal 3 maand oud) terwijl jullie toch echt veel meer werk verzetten.
Heb ook een tijdje m'n website onderhouden en dat is toch wel een stuk tijdrovender (en dan ziet het er nog niet uit ook).
Ik had exact 26/30ste deel van 40quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:52 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat is mooi toch
(of je verdient gewoon heel slecht)
Kan niet zeggen dat ik nou veel doe aan mijn sites, eigenlijk helemaal niets de laatste anderhalve maandquote:Op woensdag 19 december 2012 00:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Beiden zijn een beetje waar
Maar wel mooi idd!
Geniet er echt van om 's ochtends in te loggen op Adsense (herkenbaar?)...
Maar vind het ook wel wat lullig omdat ik er amper tijd of moeit in heb gestopt (filmpjes zijn al minimaal 3 maand oud) terwijl jullie toch echt veel meer werk verzetten.
Heb ook een tijdje m'n website onderhouden en dat is toch wel een stuk tijdrovender (en dan ziet het er nog niet uit ook).
¤ 40,44quote:Op woensdag 19 december 2012 09:39 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik had exact 26/30ste deel van 40jij exact 40 (39,63) Yosh?
Nouja, op 30 cent na dan ofzo, 34,35.
Lang terug kreeg ik in 1 keer 20.000 hits per dag op mijn website, kwam omdat ik nummer 1 rankte op een veelgemaakte spelfout: Tiesto Olympic Cerremonyquote:Op maandag 17 december 2012 19:11 schreef JDx het volgende:
Even over youtube, ik heb bijvoorbeeld een filmpje van het interieur van een BMW. Noem je dat filmpje dan BMW Interior of juist interieur? Richt je je bij Youtube op zoveel mogelijk keywords of hou je het kort?
Was ergens in 2004, toen was google nog niet zo slimquote:Op woensdag 19 december 2012 10:05 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja nu komt dat minder voor doordat google dan zegt dat je iets fout getypt hebt en mensen dat aanklikken
Ik had destijds custom queries gemaakt om log files te kunnen analyseren, was enorm rotwerk om al die bots en hotlinked images er uit te vissenquote:Op woensdag 19 december 2012 10:24 schreef YoshiBignose het volgende:
In 2004 had ik een site over Dragonball Z gemaakt met Homestead.com
Op webarchive is ie nog wel te vinden, maar hij laadt alleen de site niet meer
En je statistieken bekijken met nedstat
Je zou een A/B test kunnen overwegenquote:Op woensdag 19 december 2012 10:37 schreef Drawer het volgende:
Paar dagen flink hogere CPC gehad, gister weer richting normaal.
Iemand enig idee hoe je de CPC kunt beinvloeden zonder je complete siteonderwerp om te gooien?
Zou best een C30 willen aangezien ik alleen ben, nja liever een XC90, die rijden zo lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |