Jij bent de eerste die dat zo vraagtquote:Op vrijdag 7 december 2012 00:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Vertel jij nou eerst maar even wie je ben. Desnoods per PM.
Maar dat geeft niet want ze rijden voor de zekerheid morgen toch haast niet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Het zal me niks verbazen als er wat regen valt en dat dat opvriezen ook gewoon achterwege blijft .... behalve bij de NS natuurlijk daar bevriezen de bovenleidingen op zeker!
Goh!quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:26 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Anderen/sommigen deden dat al per DM
En de wachtende reizigers op de perrons.quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Het zal me niks verbazen als er wat regen valt en dat dat opvriezen ook gewoon achterwege blijft .... behalve bij de NS natuurlijk daar bevriezen de bovenleidingen op zeker!
Onbekende kloontjes gaan hier automagisch op de negeer modesquote:Op vrijdag 7 december 2012 00:30 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Alsof ik zo belangrijk zou zijn
Ik vlieg daarop terug vanaf Mallorca komende zomer. Ja nu al geboekt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:34 schreef Coos het volgende:
Daarom, dag NS, dag lange rijen op Schiphol, dag ellenlange wandelingen naar de gate's.
Ome Coos vliegt vanaf nu vanaf The Haque/Rotjeknor airport naar BCN.
Als jij dat denkt mijn naam is Irene. Thats it.quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Onbekende kloontjes gaan hier automagisch op de negeer mode
Heb je al op de PM van Gert gereageerd?quote:
En is jouw bijnaam Iederene?quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:38 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Als jij dat denkt mijn naam is Irene. Thats it.
Ja heeft-ie. Er gaat gemeet worden!quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je al op de PM van Gert gereageerd?
Hallo, welkom, trek je niks aan van die norse, ongelikte beren, die gewoon niet op je reagerenquote:
Zou ook best een stunt zijn. Maar nee, bij een andere opa.quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja heeft-ie. Er gaat gemeet worden!
Nee opa niet bij jou, wees maar niet bang.
Privileges, love 'em.quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:40 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Allen jij mag mij zo noemen
Jian de barmhartige.quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Hallo, welkom, trek je niks aan van die norse, ongelikte beren, die gewoon niet op je reageren![]()
tering dat rijmt
Maar ben je Irene van sgop dan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:41 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Die ken ik wel van hier maar dat ben ik echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |