Dan had ze vast een flinke haven.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
me buuf had er 7 dus zoveel is dat niet hoor
Daarom moet de Hedwigepolder onder water worden gezetquote:Op donderdag 6 december 2012 23:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan had ze vast een flinke haven.
Een Europoort !!!quote:Op donderdag 6 december 2012 23:39 schreef mootie het volgende:
[..]
lolquote:Op donderdag 6 december 2012 23:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat Oop juist nog twee extra flesjes bier laat aanrukken door oma.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja. Laten we denken de man's hart . Excuses
LOL ja, ik moest ook keihard lachen om die kotters en de Hedwigepolder.quote:
Alsof PB zich bezig houdt met politiek ...quote:Op donderdag 6 december 2012 23:51 schreef Coos het volgende:
Dat mens met dat blauwe jasje bij P&W is een PVV-Pot, zie ik dat goed PB?
Het is je misschien ontgaan maar van Fleur gaat ze toch aan de glij.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Alsof PB zich bezig houdt met politiek ...
Daar wil ik ongecheckt wel geld op zetten dat dat een pot is.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:51 schreef Coos het volgende:
Dat mens met dat blauwe jasje bij P&W is een PVV-Pot, zie ik dat goed PB?
Kan dat ook bij unibet ?quote:Op donderdag 6 december 2012 23:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar wil ik ongecheckt wel geld op zetten dat dat een pot is.
quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]nou nee, daar kun je wedden op gebeurtenissen die nog moeten plaatsvinden.
Moet wel een eenzame pot zijn dan. Maar ik wacht even het antwoord van onze deskundige af.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar wil ik ongecheckt wel geld op zetten dat dat een pot is.
Weer 2 hele euro's verlorenquote:Op vrijdag 7 december 2012 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]nou nee, daar kun je wedden op gebeurtenissen die nog moeten plaatsvinden.
Gelukkig geef ik voorlopig alleen les op het Rotterdamse BO !quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Moet wel een eenzame pot zijn dan. Maar ik wacht even het antwoord van onze deskundige af.
Ja, maar als Fleur bij de PvdA ..., nou ja dat is misschien overdreven, maar laten we zeggen als Fleur bij het CDA zou zijn dan zou PB er ook op glijen hoorquote:Op donderdag 6 december 2012 23:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Het is je misschien ontgaan maar van Fleur gaat ze toch aan de glij.
Geen invallerspoule voor mij vrijdagquote:Op vrijdag 7 december 2012 00:17 schreef Coos het volgende:
Ik raad iedereen aan die morgen om 8 uur moet beginnen NU van huis te vertrekken. #sneeuw # sneeuwstormdesdoods # massahysterie #onzin
Vertel jij nou eerst maar even wie je ben. Desnoods per PM.quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:19 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Geen invallerspoule voor mij vrijdag
Gek word je van die weermannen en weervrouwen die ook zo graag bn-er willen worden met hun horror weersvoorspellingen. Die lui moeten ze gewoon eens 2 weken in hun zwempak in Siberië stallen, dan weten ze wat echte extreme weersomstandigheden zijn. Paniekzaaiersquote:Op vrijdag 7 december 2012 00:17 schreef Coos het volgende:
Ik raad iedereen aan die morgen om 8 uur moet beginnen NU van huis te vertrekken. #sneeuw # sneeuwstormdesdoods # massahysterie #onzin
Met een beetje pech gaat het hier alleen maar regenen. En daarna opvriezen. Doe mij maar een dik pak sneeuw.quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:17 schreef Coos het volgende:
Het zal me niks verbazen als er wat regen valt en dat dat opvriezen ook gewoon achterwege blijft .... behalve bij de NS natuurlijk daar bevriezen de bovenleidingen op zeker!quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Met een beetje pech gaat het hier alleen maar regenen. En daarna opvriezen. Doe mij maar een dik pak sneeuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |