echt hequote:Op donderdag 6 december 2012 12:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso al smerig.
jij werkt niet he?quote:Op donderdag 6 december 2012 12:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ook maargoed hou die gedachten vast vanmiddag thuis maar eens aan mijn Fok! Werk beginnen.
Jawel.quote:
Gaat gaatquote:Op donderdag 6 december 2012 11:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tijd gaat langzaamMaar verder wel.
Met jou?
Dat zit wel goed.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ook maargoed hou die gedachten vast vanmiddag thuis maar eens aan mijn Fok! Werk beginnen.
Ik zou het niet weten. Het enige wat ik rook is af en toe een joint.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:35 schreef Adames het volgende:
[..]
echt he
ik heb ondertussen aardig wat afgerookt, maar tot nu toe net 2 of 3 sigaretten gerookt. Alsof je papier op rookt, echt niks aan.
Muziekuitleen.quote:
af en toe ja, maar die rook je ook niet voor de smaak. al vind ik het op zich wel lekker smaken met biologische wiet en american spirit tabak.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Het enige wat ik rook is af en toe een joint.
Nee, dat klopt.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:40 schreef Adames het volgende:
[..]
af en toe ja, maar die rook je ook niet voor de smaak. al vind ik het op zich wel lekker smaken met biologische wiet en american spirit tabak.
Koop een spijkerbed.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:44 schreef Taexon het volgende:
Kut bed... Ineens me weer in slaap laten vallen
Ik zoek een bed die lief is en me savonds gewoon laat slapen en me er sochtends gewoon uittraptquote:
Vrouwen die roken zijn sowieso afknappers... en het is inderdaad fking smerigquote:Op donderdag 6 december 2012 12:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoef ook geen volle asbak te zoenen dus doe ik het een ander ook niet aan
Ja zeker, zo viesquote:Op donderdag 6 december 2012 12:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik zoek een bed die lief is en me savonds gewoon laat slapen en me er sochtends gewoon uittrapt
[..]
Vrouwen die roken zijn sowieso afknappers... en het is inderdaad fking smerig
eentje halen met een veer onder het matras die op een bepaalde tijd word losgelatenquote:Op donderdag 6 december 2012 12:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik zoek een bed die lief is en me savonds gewoon laat slapen en me er sochtends gewoon uittrapt
[..]
Goed idee, dan word ik me in me kamer gelanceerdquote:Op donderdag 6 december 2012 12:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
eentje halen met een veer onder het matras die op een bepaalde tijd word losgelaten
Hahahaha!quote:Op donderdag 6 december 2012 12:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoef ook geen volle asbak te zoenen dus doe ik het een ander ook niet aan
Dan zet je er een tijdklok op. Matras weg, spijkerbed ervoor terugquote:Op donderdag 6 december 2012 12:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
vind roken echt smerig, helemaal als je iemand moet zoenen die gerookt heeft, die geur ookquote:Op donderdag 6 december 2012 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hahahaha!
[..]
Dan zet je er een tijdklok op. Matras weg, spijkerbed ervoor terug
Mijn scharrel rookt wel eensGelukkig merk ik daar nooit iets van
Dat ben ik met je eens. Meestal rookt ze voor het slapen gaan, dan zoenen we toch al niet meerquote:Op donderdag 6 december 2012 13:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vind roken echt smerig, helemaal als je iemand moet zoenen die gerookt heeft, die geur ook
nja ik zou dan sowieso niet meer willen zoenenquote:Op donderdag 6 december 2012 13:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Meestal rookt ze voor het slapen gaan, dan zoenen we toch al niet meer
Ik ook niet, dat doen we dus ook nietquote:Op donderdag 6 december 2012 13:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nja ik zou dan sowieso niet meer willen zoenen
Geslapen?quote:Op donderdag 6 december 2012 13:11 schreef msacras het volgende:
[..]
Weet ik niet :$
Nu Nederlands en over 20 minuten kunstgeschiedenis, HOERA!
En na de sex?quote:Op donderdag 6 december 2012 13:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Meestal rookt ze voor het slapen gaan, dan zoenen we toch al niet meer
Nee geen geschiedenis, dat had ik nog wel overleefd. Kunst algemeen, maar dat is vooral muziekgeschiedenis. Middeleeuwse doen we nu, gaat helemaal nergens overquote:Op donderdag 6 december 2012 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook niet, dat doen we dus ook niet. En misschien merk ik er niks van, omdat we gedronken/geblowd hebben
Maar alleen het idee al
[..]
Geslapen?
Geschiedenis.
Het klinkt alsof ik het geen reet aan vindquote:Op donderdag 6 december 2012 13:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee geen geschiedenis, dat had ik nog wel overleefd. Kunst algemeen, maar dat is vooral muziekgeschiedenis. Middeleeuwse doen we nu, gaat helemaal nergens over
quote:Op donderdag 6 december 2012 13:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Niet geslapenalleen maar gechilld, gepraat, beetje muziek luisteren, enzo.
Nee geen geschiedenis, dat had ik nog wel overleefd. Kunst algemeen, maar dat is vooral muziekgeschiedenis. Middeleeuwse doen we nu, gaat helemaal nergens over
Ik tegenwoordig niet meer ergens is het heerlijk aan de andere kant zo zonde als je weer je bed uitmoet en als je dan zo koud van buiten terug komt is voor de partner nooit zo leuk.quote:
Wow ik wou m'n vorige bericht bewerken maar per ongeluk gequotequote:Op donderdag 6 december 2012 13:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het klinkt alsof ik het geen reet aan vind.
ik merk het eigenlijk niet, mn vriend rookt ook, maar als hij de rook net 2sec daarvoor heeft uitgeblazen merk ik het welquote:Op donderdag 6 december 2012 13:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vind roken echt smerig, helemaal als je iemand moet zoenen die gerookt heeft, die geur ook
Zij rookt gewoon binnen, we blowen ook binnen. Dus gewoon naakt door huis lopen ditdatquote:Op donderdag 6 december 2012 13:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik tegenwoordig niet meer ergens is het heerlijk aan de andere kant zo zonde als je weer je bed uitmoet en als je dan zo koud van buiten terug komt is voor de partner nooit zo leuk.
Ik zag het, niet veel boeiends dusquote:Op donderdag 6 december 2012 13:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Wow ik wou m'n vorige bericht bewerken maar per ongeluk gequoteanyway, nee er is ook niks aan haha
Nice ! je rookt niet maar blowt wel. U like stoned sex?quote:Op donderdag 6 december 2012 13:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zij rookt gewoon binnen, we blowen ook binnen. Dus gewoon naakt door huis lopen ditdat
quote:Op donderdag 6 december 2012 13:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Wow ik wou m'n vorige bericht bewerken maar per ongeluk gequoteanyway, nee er is ook niks aan haha
Roep een Mod!quote:Op donderdag 6 december 2012 13:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Geweldigquote:Op donderdag 6 december 2012 13:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nice ! je rookt niet maar blowt wel. U like stoned sex?
Vooral leuk als een van de twee anders nooit blowt.quote:
ik weet niet lijkt me maar smerigquote:Op donderdag 6 december 2012 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook niet, dat doen we dus ook niet. En misschien merk ik er niks van, omdat we gedronken/geblowd hebben
Maar alleen het idee al
[..]
Geslapen?
Geschiedenis.
Ik blow bijna nooit, alleen bij haar. Dat is hooguit 1x in de week, inmiddels alweer een maand geleden bijnaquote:Op donderdag 6 december 2012 13:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vooral leuk als een van de twee anders nooit blowt.
Ik weet het ook niet, lijkt mij ook smerigquote:Op donderdag 6 december 2012 13:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik weet niet lijkt me maar smerig
Nice!quote:Op donderdag 6 december 2012 13:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
iemand komt zo een canvas ophalen die ik heb gemaakt, krijg er 20eu voor.
start van carriere
mja liever niet dan wel iigquote:Op donderdag 6 december 2012 13:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, lijkt mij ook smerig
Dat sowieso.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja liever niet dan wel iig
het is ook de harde waarheidquote:Op donderdag 6 december 2012 13:29 schreef Taexon het volgende:
Topicpointer staat er nog steeds muahhaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zijn in ieder geval weer schoon![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 13:35 schreef Taexon het volgende:
Hier foto's van douchende ratten... 18+HeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zijn in ieder geval weer schoon![]()
Hier foto's van douchende ratten... 18+lieffiessssssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zijn in ieder geval weer schoon
Tax wil tetten :)!
Je weetquote:Op donderdag 6 december 2012 13:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]hier ook gewoon aan het werven.
Hier foto's van douchende ratten... 18+die 2e fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zijn in ieder geval weer schoon![]()
![]()
Echt af en toe staan ze vollop in de straal water... maar soms ineens doen ze alsof het iets magisch is en gaan ze er heel stom aan proberen te ruikenquote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 13:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Echt af en toe staan ze vollop in de straal water... maar soms ineens doen ze alsof het iets magisch is en gaan ze er heel stom aan proberen te ruiken
Locale sigarenzaken.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
waar kan je allemaal van die december kalender krasloten kopen? google geeft geen antwoord
Primera?quote:Op donderdag 6 december 2012 13:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
waar kan je allemaal van die december kalender krasloten kopen? google geeft geen antwoord
Vreet ander ongedierte op?quote:Op donderdag 6 december 2012 13:55 schreef TwyLight het volgende:
Waarom zou je in godsnaam ongedierte als een rat in huis nemen.
Of een stinkbeest zo als een hond.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:55 schreef TwyLight het volgende:
Omdat het kan.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:55 schreef TwyLight het volgende:
Theequote:Op donderdag 6 december 2012 14:13 schreef msacras het volgende:
Hallo.
Ik ben thuis! En alles doet pijn.
Snel thee zetten dan maar
Hoiquote:Op donderdag 6 december 2012 14:13 schreef msacras het volgende:
Hallo.
Ik ben thuis! En alles doet pijn.
Snel thee zetten dan maar
Groene theequote:
Koffie is ook lekker, maar ik blijf even cafeïne vrij vandaagquote:Op donderdag 6 december 2012 14:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoi!
Niet mooi
ik zet de koffiepot zo lekker aanwel verdient na me ratten te hebben gewassen en me kamer opgeruimd te hebben
Bosvruchten theequote:Op donderdag 6 december 2012 14:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Groene thee
[..]
Koffie is ook lekker, maar ik blijf even cafeïne vrij vandaag
Ik zag de foto's haha. Douchende ratten, nog nooit gezien. Weer wat geleerd!
Knaagdieren hoef je ook niet persee te douchen maar is wel zo schoon, vooral bij ratten zie je dat door de vuil en bende ze best verkleurenquote:Op donderdag 6 december 2012 14:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Groene thee
[..]
Koffie is ook lekker, maar ik blijf even cafeïne vrij vandaag
Ik zag de foto's haha. Douchende ratten, nog nooit gezien. Weer wat geleerd!
quote:Op donderdag 6 december 2012 14:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Knaagdieren hoef je ook niet persee te douchen maar is wel zo schoon, vooral bij ratten zie je dat door de vuil en bende ze best verkleuren
(Klinkt zo net alsof ik het over een schilderij ofzo heb)
Ja maar bij katten enzo is het wat anders inderdaadquote:Op donderdag 6 december 2012 14:26 schreef msacras het volgende:
[..]Ik heb er nooit zo over nagedacht, haha. Ik heb wel 2 katten maar die wassen zichzelf gewoon.
Honingquote:Op donderdag 6 december 2012 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad. Of tropical fruitMint (of munt
) met honing
Verse munttheequote:Op donderdag 6 december 2012 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad. Of tropical fruitMint (of munt
) met honing
Het lijkt me echt hilarisch om een keer te doen. Volgende keer als je ze laat douchen bel me even dan kom ik ookquote:Op donderdag 6 december 2012 14:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja maar bij katten enzo is het wat anders inderdaadme ratten wassen zichzelf ook wel maarja..
ach en ze vinden douchen nog leuk ook
Das lekker in theequote:
Zo lekkerquote:Op donderdag 6 december 2012 14:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Verse muntthee![]()
Dat kan ik op m'n werk de hele dag gratis drinken, jaaa.
Haha nou eigenlijk hoef je niks te doen...quote:Op donderdag 6 december 2012 14:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Het lijkt me echt hilarisch om een keer te doen. Volgende keer als je ze laat douchen bel me even dan kom ik ook
Lekker verzachtend voor je keel wel ja. Ik vind het alleen onwijs vies, zo zoet.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Das lekker in theeEn verzachtend voor je keel
[..]
Zo lekker
Hahaquote:Op donderdag 6 december 2012 14:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Haha nou eigenlijk hoef je niks te doen...zet ze onder de douche enzo en ze gaan zichzelf uitgebreid wassen
Alleen het afdrogen is een hell aangezien ze gelijk in me nek proberen te kruipen... want ze zijn gewend dat ze daar natuurlijk gewoon mogen zitten, maar als ze nat zijn is dat niet zo fijn
Oh die zoetigheid vind ik wel meevallenquote:Op donderdag 6 december 2012 14:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Lekker verzachtend voor je keel wel ja. Ik vind het alleen onwijs vies, zo zoet.
Das waar, maar ik drink m'n thee en koffie sowieso altijd zonder suiker, met suiker/honing is het net warme limonadequote:Op donderdag 6 december 2012 14:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh die zoetigheid vind ik wel meevallen. Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel je erin doet
Ik drink helemaal geen koffiequote:Op donderdag 6 december 2012 14:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Das waar, maar ik drink m'n thee en koffie sowieso altijd zonder suiker, met suiker/honing is het net warme limonade
quote:
Chillquote:
Welk risico?quote:Op donderdag 6 december 2012 14:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Chill!
Nou werk voor zaterdag toch maar afgebeld... kan het risico niet lopen en me collega gaat ook al niet..volgende keer beter
Meh, kut manquote:Op donderdag 6 december 2012 14:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Chill!
Nou werk voor zaterdag toch maar afgebeld... kan het risico niet lopen en me collega gaat ook al niet..volgende keer beter
quote:
150 KM rijden met sneeuw en terwijl het keihard gaat vriezen...quote:
lekker danquote:Op donderdag 6 december 2012 14:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
150 KM rijden met sneeuw en terwijl het keihard gaat vriezen...
Lekker bel ik me werkgever net op neemt er zo een assistent op omdat hij met vakantie is...
Vinden ze dat geen reden om een dienst af te zeggen... wat een kbullshit![]()
Even lekker mijn werk overeenkomst nalezen want zover ik weer mag ik het voor dit soort redenen afzeggen.. is in ieder geval bij me andere werkgever zo
Oh wat balen..quote:Op donderdag 6 december 2012 14:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Lekker bel ik me werkgever net op neemt er zo een assistent op omdat hij met vakantie is...
Even lekker mijn werk overeenkomst nalezen want zover ik weer mag ik het voor dit soort redenen afzeggen.. is in ieder geval bij me andere werkgever zo
Wat een kut onzinquote:Op donderdag 6 december 2012 14:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk als ik in de vangrail geparkeerd sta...quote:Op donderdag 6 december 2012 14:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat een kut onzinOm wat voor reden zou je wel mogen afzeggen?
"Hoi baas, ik kan niet werken, ik heb een ongeluk gehad door de gladheid, DIE KUTHOER VAN EEN ASSISTENTE VAN JE VOND SLECHT WEER GEEN GOEDE REDENquote:Op donderdag 6 december 2012 14:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als ik in de vangrail geparkeerd sta...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |