Jij zat ook in Emmeloord toch? De verlofopbouw is sinds kort aangepast. Die 10 uur staat voor de uren die je de afgelopen periode opgebouwd hebt. De uren voor 2013 moet je nog verdienen/krijgen. Als ik het goed begrepen heb ontvang je aan het einde van elk kwartaal je verlofuren waar je recht op hebt.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:49 schreef MrVarta het volgende:
Weer een vraagje,
Net als jullie als het goed is heb ik een mail gekregen met mn opgebouwde verlof uren.
Betekend dit dat ik volgend jaar maar maximaal 10:16 uur mag opnemen.
en nog wat kan ik die uren ook anders gebruiken bijv inwisselen ofzo?
Ik ben een PBZ en werk alleen op zaterdag.
Want ik vraag per jaar maar maximaal 1 a 2 keer vrij.
Bedankt voor jullie hulp
[ afbeelding ]
het zijn de uren die je nu op kunt nemen als je wilt. Volgend jaar komt daar weer budget van 4 of 5 keer je contracturen bij en natuurlijk wat extra minuten die je regelmatig bijgeschreven krijgt.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:49 schreef MrVarta het volgende:
Weer een vraagje,
Net als jullie als het goed is heb ik een mail gekregen met mn opgebouwde verlof uren.
Betekend dit dat ik volgend jaar maar maximaal 10:16 uur mag opnemen.
en nog wat kan ik die uren ook anders gebruiken bijv inwisselen ofzo?
Ik ben een PBZ en werk alleen op zaterdag.
Want ik vraag per jaar maar maximaal 1 a 2 keer vrij.
Bedankt voor jullie hulp
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 december 2012 16:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jij zat ook in Emmeloord toch? De verlofopbouw is sinds kort aangepast. Die 10 uur staat voor de uren die je de afgelopen periode opgebouwd hebt. De uren voor 2013 moet je nog verdienen/krijgen. Als ik het goed begrepen heb ontvang je aan het einde van elk kwartaal je verlofuren waar je recht op hebt.
Als je dus een contract hebt van 2:15 uur, dan krijg je per 1 januari en 1 april er weer 2:15 uur bij. Daarnaast bouw je nog extra verlof op basis van de extra uren die je werkt.
damnquote:Op donderdag 6 december 2012 12:50 schreef gelestipjes het volgende:
Extreem druk hier. Had voor de eerste wijk 15 blauwe bakken en voor de tweede wijk maar liefst 22.
We komen wel morgen, maar of het net zo snel gaat is de vraagquote:Op donderdag 6 december 2012 17:09 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Net weer wat besteld! Ik hoop dat de sneeuw jullie niet tegenhoud en het net zo snel binnen komt als gister!
Van kwart voor 7 tot kwart over 11 bezig geweest met het voorbereiden van die wijken, maar nog wel wat hulp gehad ook, aangezien ik die wijken normaal vrijwel nooit hoef voor te bereiden. Staat normaal een vaste persoon voor die kast omdat het niet echt makkelijke wijken zijn, maar ja, zul je altijd zien he, heeft die op een dag als deze net vrijquote:
Toevallig, dat zag ik laatst ook een keerquote:Op donderdag 6 december 2012 17:19 schreef Zelva het volgende:
WTF, zit te wachten op mijn pakje.
Er staan nu twee witte bestelbusjes voor mijn deur en één iemand met een PostNL-jasje aan gooit letterlijk vanuit de ene wagen aangegeven pakjes over een paar meter in de andere wagen.
zaten ook veel kerstkaarten erbij?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:20 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Van kwart voor 7 tot kwart over 11 bezig geweest met het voorbereiden van die wijken, maar nog wel wat hulp gehad ook, aangezien ik die wijken normaal vrijwel nooit hoef voor te bereiden. Staat normaal een vaste persoon voor die kast, maar ja, zul je altijd zien he, heeft die op een dag als deze net vrij.
Ik was in ieder geval enorm blij dat ik zelf geen uitvoering had vandaag.
Ik heb dit ook een aantal keer gezien. Waarschijnlijk rijdt een bedrijf voor PostNL met meerdere busjes, of zzp-ers die voor PostNL rijden, geven post aan elkaar door als ze het die dag niet afkrijgen.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:20 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Toevallig, dat zag ik laatst ook een keervroeg me ook al af hoe dat zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |