SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik vind het wel een leuk vervolg op de zeehondjes.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja ik had ook een leuk vervolg op de zeehondjesquote:Op donderdag 6 december 2012 02:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk vervolg op de zeehondjes.![]()
![]()
Haha ik hoef nog maar 8 jaar te wachten.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jou blijf ik toch vragen, of ik je moet of niet, of je me wilt of niet.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Tell mequote:Op donderdag 6 december 2012 02:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik had ook een leuk vervolg op de zeehondjes.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 02:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Haha ik hoef nog maar 8 jaar te wachten.
Rustig aan.![]()
Samzz en ik hebben een pact gesloten.quote:C'est la vie
Geil.quote:Op donderdag 6 december 2012 02:07 schreef heloef het volgende:
Samzz en ik hebben een pact gesloten.Rustig aan.![]()
Nee.quote:Op donderdag 6 december 2012 02:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mag hij het je ook laten voelen?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 02:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Schattige zeehondjesSamzz knuppelen.
.
Baaaaaaaaaaaaaaaquote:
Ik vind dit posten omdat ik me suf verveel maar stom, en het is 2 AM dus ik ga tukken...
Kusje in je hals Samzz, zo een lekkere lange vette glibberige lebber, precies over je halsslagaderheen richting je kin.Rustig aan.![]()
Ik weet niet waar die hand is geweest.quote:Op donderdag 6 december 2012 02:09 schreef kingtoppie het volgende:
En voor Faxie en heloef gewoon een hand.C'est la vie
Dat ja... brrrquote:Op donderdag 6 december 2012 02:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet waar die hand is geweest.![]()
![]()
Ik dus ookquote:Op donderdag 6 december 2012 02:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik moet wennen aan de nieuwe interface van android 4.1..
Begin Google Now wel steeds toffer te vinden![]()
Nu wachten tot Nederlands ondersteund wordt
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Ik ben de toets kwijt voor het neerhalen van t toetsenblokquote:Op donderdag 6 december 2012 02:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik dus ook
Begin Google Now wel steeds toffer te vinden![]()
Nu wachten tot Nederlands ondersteund wordt
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
bwaah, saai, stil enz enz enzWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Hier ook..quote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
En buikpijn niet te vergetenWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Kut sneeuw. 5cm gevallen
De hoofdwegen zijn niet eens gestrooid, dafuqBus over een ijsbaan, jippie
![]()
![]()
Glijuh glijuh glijuh in een wagentjuhquote:Op donderdag 6 december 2012 07:00 schreef Vinniiee het volgende:
Kut sneeuw. 5cm gevallen
De hoofdwegen zijn niet eens gestrooid, dafuqBus over een ijsbaan, jippie
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2012 07:38:05 ]![]()
Klaar met werken. Weeeeeekend
. Sneeuw
. Zometeen slapen
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
quote:Op donderdag 6 december 2012 07:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Glijuh glijuh glijuh in een wagentjuh
Deed ie wel een paar keer ja.
![]()
Werkenquote:Op donderdag 6 december 2012 07:43 schreef DaMook het volgende:
Weeeeeekend. Sneeuw
. Zometeen slapen
.
Sneeuw
![]()
Wakker blijven
Slaap lekker![]()
![]()
Hehe, ik snap niet dat mensen sneeuw zo erg vindenquote:Op donderdag 6 december 2012 07:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WerkenSneeuw
![]()
Wakker blijven
Slaap lekker, het is zooo mooi buiten nu
.
Werk ze, ik ga eerst nog een ep criminal minds kijken en beetje internetten voor ik ga slapen
.
Mooi en handig zijn 2 verschillende dingen. Mag best een pak sneeuw liggen, maar dan wil ik thuis zijn en niet de deur uit hoeven.quote:Op donderdag 6 december 2012 07:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hehe, ik snap niet dat mensen sneeuw zo erg vinden, het is zooo mooi buiten nu
.
Werk ze, ik ga eerst nog een ep criminal minds kijken en beetje internetten voor ik ga slapen
.
![]()
Slaat () de TT weer op zeehondjes?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Ach, ik hou er gewoon rekening mee als ik de deur uit gaquote:Op donderdag 6 december 2012 07:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi en handig zijn 2 verschillende dingen. Mag best een pak sneeuw liggen, maar dan wil ik thuis zijn en niet de deur uit hoeven.. Ik vind het heerlijk, een winter zonder sneeuw is geen winter
.
Van mijn part slaan we die hele fucking winter overquote:Op donderdag 6 december 2012 08:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach, ik hou er gewoon rekening mee als ik de deur uit ga. Ik vind het heerlijk, een winter zonder sneeuw is geen winter
.
.
![]()
Neeeee, veelste mooiquote:Op donderdag 6 december 2012 08:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van mijn part slaan we die hele fucking winter over.
. Begin december tot eind januari gewoon constant sneeuw
. De rest van het jaar mag het dan gewoon zomer zijn met 20 a 25 graden
.
Nee. Nee, nee, nee, Nee. NEE!quote:Op donderdag 6 december 2012 08:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Neeeee, veelste mooi. Begin december tot eind januari gewoon constant sneeuw
.
Als ik dan vrij ben, genoeg geld en boodschappen heb en niet de deur uit hoef,prima.quote:Op donderdag 6 december 2012 08:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
![]()
Het zomer of winter deel nietquote:Op donderdag 6 december 2012 08:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Nee, nee, nee, Nee. NEE!?
Hahahaquote:Op donderdag 6 december 2012 08:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik dan vrij ben, genoeg geld en boodschappen heb en niet de deur uit hoef,prima..
Geen idee, hier ligt 5cm ongeveerquote:Op donderdag 6 december 2012 08:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ook in roffa?
heel klein beetje![]()
![]()
![]()
Was dat hier ook maar, hier ligt een heel dun minimaal laagjequote:Op donderdag 6 december 2012 08:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, hier ligt 5cm ongeveer.
Karma ditdatquote:Op donderdag 6 december 2012 08:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Was dat hier ook maar, hier ligt een heel dun minimaal laagje.
![]()
![]()
NU mag het sneeuwen, morgen mag het sneeuwen. Maar als het zaterdag sneeuwt word ik boos
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:quote:Mogguhquote:.
Mogguh
M'n fietswiel slipte door bij het trappen in m'n eigen straat.
De rest viel ondanks de laag sneeuw best mee.
Wel de hele route met "Here comes the pain" van The Farmer Boys in m'n kop gezeten.
NIEUW: Foto's!![]()
ga jij met de fiets naar werk?quote:Op donderdag 6 december 2012 08:30 schreef Cryothic het volgende:
Mogguh
Wel de hele route met "Here comes the pain" van The Farmer Boys in m'n kop gezeten.
gezond ...Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik hoor mensen hevig krabben en hoor het gekraak van sneeuw dat geplet wordt als men wegrijd. Zo eens kijken hoeveel sneeuw er ligtDit account is niet meer in gebruik.![]()
Zou ik ook moeten doen eigenlijkquote:Op donderdag 6 december 2012 08:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ga jij met de fiets naar werk?
gezond .... 3km
.
Mogguh CryothicThe only easy day, was yesterday. (USMC)
Ligt er een halve meter sneeuw vandaag en morgen en kan je nog niet wegquote:Op donderdag 6 december 2012 08:29 schreef AldoTheApache het volgende:
NU mag het sneeuwen, morgen mag het sneeuwen. Maar als het zaterdag sneeuwt word ik boos![]()
![]()
Koffie.
Mogge. Fietsen ging bij mij ook wel goedquote:Op donderdag 6 december 2012 08:30 schreef Cryothic het volgende:
Mogguh
Wel de hele route met "Here comes the pain" van The Farmer Boys in m'n kop gezeten.quote:Moggequote:![]()
![]()
Mijn deur wilde niet open vanmorgen toen ik klaar was met werkenquote:Op donderdag 6 december 2012 08:32 schreef AldoTheApache het volgende:
gewoon lekker met de waggel jezelf verplaatsten. Na een paar keer schuppen wel
. Nu staat ie gelukkig weer in de garage
.
morgen gaat het heel veel sneeuwen, maar ik moet dus zaterdag met de trein naar schipholquote:Op donderdag 6 december 2012 08:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt er een halve meter sneeuw vandaag en morgen en kan je nog niet wegAls dat maar goed gaat
ZEKER 2 uur eerder vertrekkenquote:Op donderdag 6 december 2012 08:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
morgen gaat het heel veel sneeuwen, maar ik moet dus zaterdag met de trein naar schipholAls dat maar goed gaat
.
Hoi DaMookquote:Mogguh Vinniequote:Op donderdag 6 december 2012 08:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mogge. Fietsen ging bij mij ook wel goed
[..]
[..]
Mogge![]()
![]()
ik probeer de trein van 7 uur te pakken, dan ben ik om 8 uur op schipholquote:En ik vlieg om 12
Ik hoop het ook voor jequote:Op donderdag 6 december 2012 08:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
morgen gaat het heel veel sneeuwen, maar ik moet dus zaterdag met de trein naar schipholAls dat maar goed gaat
![]()
![]()
Gelukkig heb je overal wifi hotspots, dus kan je nog bij je FOK!-vriendjesquote:Op donderdag 6 december 2012 08:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik probeer de trein van 7 uur te pakken, dan ben ik om 8 uur op schipholEn ik vlieg om 12
![]()
![]()
Ze rijden op tijd volgens de radio, maar dat zijn wel de aangepaste tijdenquote:Op donderdag 6 december 2012 08:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee joh, de NS rijdt gewoon...... Niet. En die zullen ze dan ook wel niet halen
.
Criminal minds kijken, tot zo.
quote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 08:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelukkig heb je overal wifi hotspots, dus kan je nog bij je FOK!-vriendjesgezellig he
Als dat zaterdag zo is, dan zoek ik de lekkerste conductrice van de trein en die krijgt dan een pakkerd op haar bekkiequote:Op donderdag 6 december 2012 08:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze rijden op tijd volgens de radio, maar dat zijn wel de aangepaste tijden. En die zullen ze dan ook wel niet halen
.
Ja, kunnen we je digitaal uitzwaaien enzoquote:Op donderdag 6 december 2012 08:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]gezellig he
[..]
Als dat zaterdag zo is, dan zoek ik de lekkerste conductrice van de trein en die krijgt dan een pakkerd op haar bekkie![]()
![]()
oh leukquote:Op donderdag 6 december 2012 08:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, kunnen we je digitaal uitzwaaien enzo![]()
En dan post ik de laatste vanuit het vliegtuig, met een boze stewardess ernaast
Met de stewardess op de fotoquote:Op donderdag 6 december 2012 08:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
oh leuk![]()
En dan post ik de laatste vanuit het vliegtuig, met een boze stewardess ernaast![]()
![]()
alleen als ze lekker isquote:
zo far so good vandaag:![]()
http://www.schiphol.nl/Reizigers/Vluchttijden/Vertrektijden.htmWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Vorige keer toen ik vloog welquote:Op donderdag 6 december 2012 08:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
alleen als ze lekker is
zo far so good vandaag:![]()
http://www.schiphol.nl/Reizigers/Vluchttijden/Vertrektijden.htm. Maar niet mee op de foto gegaan
![]()
![]()
vriend van mij kreeg ooit een keer een bekertje met allemaal snoep enzo erin, met daarin ook het nummer van een stewardessquote:Op donderdag 6 december 2012 08:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vorige keer toen ik vloog wel. Maar niet mee op de foto gegaan
Morgen gaat het niet eens echt sneeuwen bij schiphol, is nu al aangepast naar natte sneeuw
Nicequote:Op donderdag 6 december 2012 08:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vriend van mij kreeg ooit een keer een bekertje met allemaal snoep enzo erin, met daarin ook het nummer van een stewardess![]()
![]()
uiteindelijk heeft hij nog een tijdje met haar gedatequote:
Wat een bazenactiequote:Op donderdag 6 december 2012 08:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
uiteindelijk heeft hij nog een tijdje met haar gedate![]()
![]()
Dat kan ik me wel voorstellen jaquote:Op donderdag 6 december 2012 08:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wij zaten ook echt zo van WTF just happened![]()
![]()
Ach ja,
maar ik ga er weer vandoorVandaag nog ff 1 vakje naar binnen stampen, en dan vakantie
Het winter deel. Sneeuw = Niet Rugby'en, of in elk Geval geen contact.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ja, die 3km fiets ik wel jaquote:Op donderdag 6 december 2012 08:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ga jij met de fiets naar werk?
gezond ...
Iets te ver om te lopen
Om te lopen... ja... is toch al snel een half uurtje als je door loopt.quote:
Met de fiets ben ik er binnen 10 minuten.
Scheelt 20 minuten later opstaan, en 20 minuten eerder thuis
ja als je het zo zegt.....20 min zuivere neuktijd s middagsquote:Op donderdag 6 december 2012 09:01 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Om te lopen... ja... is toch al snel een half uurtje als je door loopt.
Met de fiets ben ik er binnen 10 minuten.
Scheelt 20 minuten later opstaan, en 20 minuten eerder thuisPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Kinderen... dus 's middags is er weinig sprake van neuktijdquote:Op donderdag 6 december 2012 09:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja als je het zo zegt.....20 min zuivere neuktijd s middags
Piepdoosquote:Op donderdag 6 december 2012 08:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2012 09:09:06 ]![]()
En in het kader van: Waar laten we dit jaar de kerstboom, ga ik straks een beetje schuiven met meubels![]()
![]()
ken je die niet buiten laten spelen?quote:Op donderdag 6 december 2012 09:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Kinderen... dus 's middags is er weinig sprake van neuktijdPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Overdag is een no-goquote:Op donderdag 6 december 2012 09:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
ken je die niet buiten laten spelen?
's avonds wordt ook al lastiger...
Zucht![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Overdag is een no-go
Zucht
Je hebt de hele nacht nogquote:Op donderdag 6 december 2012 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Overdag is een no-go
Zucht![]()
![]()
dus tip: voor een goed sexleven geen kinderen OF kinderen elke avond naar opa en oma.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Overdag is een no-go
ZuchtPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Nee hoor, dat is helemaal niet nodig.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
dus tip: voor een goed sexleven geen kinderen OF kinderen elke avond naar opa en oma.
Je moet alleen wel zorgen dat ze slapen
Of beneden tv zitten te kijken
+1quote:Op donderdag 6 december 2012 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nacht = slapen
ik ben al zo moe
Maar 3 uurtjes geslapen vannachtEigen schuld wel, maar dan nog
![]()
![]()
Ging je weer te laat naar bed?quote:Op donderdag 6 december 2012 09:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
+1
Maar 3 uurtjes geslapen vannachtEigen schuld wel, maar dan nog
![]()
![]()
Ik lag vroeg in bed heurquote:Op donderdag 6 december 2012 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ging je weer te laat naar bed?. Maar toen sliep ik nog niet
![]()
![]()
oh dus lola stelt zich aanquote:Op donderdag 6 december 2012 09:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is helemaal niet nodig.
Je moet alleen wel zorgen dat ze slapen
Of beneden tv zitten te kijken
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
1 uur is niet vroeg.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik lag vroeg in bed heur. Maar toen sliep ik nog niet
Ik dacht dat je om 11 uur al naar bed ging Kif?What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ook niet heel laat, voor mij doen.quote:Dat was de planning, ik heb nog even wat anders gedaanquote:Op donderdag 6 december 2012 09:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik dacht dat je om 11 uur al naar bed ging Kif?.
Goedenmorgen![]()
![]()
Kusje erop.quote:
Om half 3 gaan slapen is wel laat.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook niet heel laat, voor mij doen.
[..]
Dat was de planning, ik heb nog even wat anders gedaan.
Goedenmorgen[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat klopt, ik had het ook over in bed liggenquote:Op donderdag 6 december 2012 09:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Om half 3 gaan slapen is wel laat.![]()
![]()
fapmarathonquote:Op donderdag 6 december 2012 09:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat klopt, ik had het ook over in bed liggen
U rugbyt ? Stoerquote:Op donderdag 6 december 2012 08:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het winter deel. Sneeuw = Niet Rugby'en, of in elk Geval geen contact..
Godver. Het is weer raak.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Whut ?quote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
Ik durf mijn boom niet te zetten nu ik katten hebquote:Op donderdag 6 december 2012 09:09 schreef LovelyLady het volgende:
En in het kader van: Waar laten we dit jaar de kerstboom, ga ik straks een beetje schuiven met meubels.
Wist je Dat niet?quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Neequote:.
quote:.
Whehe hier is het 22 graden ondertussen, zo de verwarming maar eens terug naar 18 zettenquote:Op donderdag 6 december 2012 09:32 schreef Vinniiee het volgende:
Koud hier. En de verwarming kan niet hoger
![]()
Voeten bevriezen.
22 graden en sneeuw, beter kan niet![]()
.
Nee, de NS faalde weer. Ik zat mooi op tijd in mijn trein, bleek er wat mis te zijn met het treinstel waardoor ze iets later zouden vertrekken. Nou ja goed, kom ik toch nog op tijd. Vijf minuten later geven ze aan dat ze de trein even donker moeten maken om een storing op te lossen. Dus ik wachten in die donkere trein tot het licht weer aangaat ... Dat gebeurt ook, dus ik denk: "Mooi, opgelost, we kunnen weg".quote:
Vervolgens wordt er omgeroepen dat de trein toch niet kan vertrekken en dat iedereen zich maar bij de volgende trein moet voegen, die vanaf dat moment drie minuten later vertrekt van een spoor aan de overkant. Dus iedereen haasten naar die andere trein, andere trein propvol en vertrekt vervolgens al met vertraging en met de mededeling dat hij een extra stop maakt op een station waar die andere trein langs zou komen.
Kom ik eindelijk aan in Utrecht, duurt het nog een kwartier voor de mensenmassa überhaupt de trein uit is en is mijn bus ook niet snel genoeg om school nog te halen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hier ligt sneeuw. Niet blij mee, want krukken.
Haal mij trouwens maar van de Eftelingmeet lijst.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Geen thermostaat hier, alleen zo'n draaiknop aan de verwarming, maar die staat al op 5,5quote:Op donderdag 6 december 2012 09:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Whehe hier is het 22 graden ondertussen, zo de verwarming maar eens terug naar 18 zetten.
22 graden en sneeuw, beter kan niet![]()
.
![]()
![]()
[klaagmodus] NSquote:Op donderdag 6 december 2012 09:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, de NS faalde weer. Ik zat mooi op tijd in mijn trein, bleek er wat mis te zijn met het treinstel waardoor ze iets later zouden vertrekken. Nou ja goed, kom ik toch nog op tijd. Vijf minuten later geven ze aan dat ze de trein even donker moeten maken om een storing op te lossen. Dus ik wachten in die donkere trein tot het licht weer aangaat ... Dat gebeurt ook, dus ik denk: "Mooi, opgelost, we kunnen weg".
Vervolgens wordt er omgeroepen dat de trein toch niet kan vertrekken en dat iedereen zich maar bij de volgende trein moet voegen, die vanaf dat moment drie minuten later vertrekt van een spoor aan de overkant. Dus iedereen haasten naar die andere trein, andere trein propvol en vertrekt vervolgens al met vertraging en met de mededeling dat hij een extra stop maakt op een station waar die andere trein langs zou komen.
Kom ik eindelijk aan in Utrecht, duurt het nog een kwartier voor de mensenmassa überhaupt de trein uit is en is mijn bus ook niet snel genoeg om school nog te halen._!!!!!!! [/klaagmodus]
Dat is wel vervelend ja, lijkt altijd wel wat te zijn, ook al kunnen ze daar niet altijd wat aan doen.
Mag je de les nog wel in, of is dit die les waar dat niet mag?![]()
![]()
Sneeuw en ovquote:.
Ik mag er tijdens de pauze wel weer in, voor het tweede uur. Daar wacht ik nu op.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[klaagmodus] NS_!!!!!!! [/klaagmodus]
Dat is wel vervelend ja, lijkt altijd wel wat te zijn, ook al kunnen ze daar niet altijd wat aan doen.
Mag je de les nog wel in, of is dit die les waar dat niet mag?
Maar het is altijd wat bij de NS. Zal wel weer door de sneeuw komen.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Waarom ?quote:Op donderdag 6 december 2012 09:34 schreef Samzz het volgende:
Haal mij trouwens maar van de Eftelingmeet lijst.![]()
![]()
Succes, lastig krukken en sneeuwquote:Op donderdag 6 december 2012 09:34 schreef Samzz het volgende:
Haal mij trouwens maar van de Eftelingmeet lijst..
En jammer.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Moet je zeker nog tot 10 uur wachten? Wel vervelend heurquote:Op donderdag 6 december 2012 09:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik mag er tijdens de pauze wel weer in, voor het tweede uur. Daar wacht ik nu op.
Maar het is altijd wat bij de NS. Zal wel weer door de sneeuw komen.
Denk wel dat het daar aan ligt, ja.![]()
Ik gok d'r knie en het vele staan en lopenquote:.
Ja, ik had net zo goed nog een uur kunnen slapen. Het was best vroeg vanmorgen.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je zeker nog tot 10 uur wachten? Wel vervelend heur
Denk wel dat het daar aan ligt, ja.
Ja, bij mij was het ook vroegquote:Op donderdag 6 december 2012 09:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik had net zo goed nog een uur kunnen slapen. Het was best vroeg vanmorgen.
Een uur langer slapen zou fijn geweest zijn![]()
![]()
Omdat ik in den beginne al aangaf dat ik niet zou gaan wanneer kinderen onderdeel van de groep zijnquote:. Jij wilt ze graag meenemen, snap ik. Dan blijf ik liever thuis.
Ok, tijd voor mij om naar de huisarts te gaan. Altijd lekker in de sneeuw want fietspaden strooien ze hier gezien vorig jaar niet
Doeidoei!![]()
![]()
Nee, hoor. Dat gaat eigenlijk wel goed. Maandag begin ik met fysio, ik ben benieuwd... Ik houd er niet vanquote:Op donderdag 6 december 2012 09:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik gok d'r knie en het vele staan en lopen.
.
Nou schrap mij maar van de lijst dan, of ik kom zonder kinderenquote:Op donderdag 6 december 2012 09:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik in den beginne al aangaf dat ik niet zou gaan wanneer kinderen onderdeel van de groep zijn. Jij wilt ze graag meenemen, snap ik. Dan blijf ik liever thuis.
![]()
![]()
In de trein wel liggen slapen, maar daar voel ik me niet echt beter door.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, bij mij was het ook vroeg
Een uur langer slapen zou fijn geweest zijn
Waarom? Ik weet sowieso niet of ik kan ivm de knie en de rest had geen bezwaar. Ga lekkerquote:Op donderdag 6 december 2012 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou schrap mij maar van de lijst dan, of ik kom zonder kinderen.
Ook paar keer bijna in slaap geflikkerd in de busquote:Op donderdag 6 december 2012 09:45 schreef Fera het volgende:
[..]
In de trein wel liggen slapen, maar daar voel ik me niet echt beter door.. Maar dat helpt niet echt nee
![]()
![]()
Ik totaal niet eigenlijk.quote:Behalve als ik andere dingen aan m'n hoofd heb ik die graag wil doen.
Ben je een van de weinigen hier.quote:
Groetjes vanachter de microsscoop.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Mag ik je inhuren?quote:Op donderdag 6 december 2012 09:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik totaal niet eigenlijk.Behalve als ik andere dingen aan m'n hoofd heb ik die graag wil doen.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik weet het ook nog niet. Ik zie wel danquote:Op donderdag 6 december 2012 09:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Ik weet sowieso niet of ik kan ivm de knie en de rest had geen bezwaar. Ga lekker.
![]()
In de bus is helemaal kut. Dan lig ik vaak met m'n nek verkeerd enz.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook paar keer bijna in slaap geflikkerd in de bus. Maar dat helpt niet echt nee
Is het raar wanneer ik zeg dat ik niet zo goed naar buiten durf met de sneeuw?
Voor je knie is dat geen rare gedachtequote:Op donderdag 6 december 2012 09:47 schreef Samzz het volgende:
Graag. Zit namelijk zonder schoonmaakwerk vanwege m'n verhuizing.quote:
Nee hoor, zelfs ik vond het glad op sommige plekken ...quote:Op donderdag 6 december 2012 09:47 schreef Samzz het volgende:
Oh, daar heb ik geen last van. Maar ik schrik altijd een paar seconden voor de halte wakkerquote:Op donderdag 6 december 2012 09:47 schreef Fera het volgende:
[..]
In de bus is helemaal kut. Dan lig ik vaak met m'n nek verkeerd enz.Nee, vind ik nietquote:Op donderdag 6 december 2012 09:47 schreef Samzz het volgende:
.
![]()
Kom maar hierheen danquote:Op donderdag 6 december 2012 09:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Graag. Zit namelijk zonder schoonmaakwerk vanwege m'n verhuizing.
De NS heeft er ook weer een potje van gemaakt, las ikquote:Op donderdag 6 december 2012 09:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee hoor, zelfs ik vond het glad op sommige plekken .... En niet eens door de sneeuw.
Ik meestal ook, ik slaap altijd vrij licht.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik geen last van. Maar ik schrik altijd een paar seconden voor de halte wakker
[..]
Nee, vind ik niet.
Maar ik ga m'n lokaal maar eens opzoeken.
Niet voor niks hè. En waar is hier?quote:
Nu je dat van die kinderen zegt herinner ik me dat ook weer, alweer even geleden en je knie lag meer voor de hand nuquote:Op donderdag 6 december 2012 09:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Dat gaat eigenlijk wel goed. Maandag begin ik met fysio, ik ben benieuwd... Ik houd er niet van.
.
Kinderen, van mij mag het, maar het is anders, maar het mag van mij.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Knie houd ik ook wel rekening meequote:Op donderdag 6 december 2012 09:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nu je dat van die kinderen zegt herinner ik me dat ook weer, alweer even geleden en je knie lag meer voor de hand nu.
Kinderen, van mij mag het, maar het is anders, maar het mag van mij.. Al denk ik dat het tegen die tijd gewoon prima is.
Dat zou kunnen, ik kan niet alles in de gaten houdenquote:Op donderdag 6 december 2012 09:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ben je een van de weinigen hier.
Groetjes vanachter de microsscoop..
Wat doe je met een microscoop ? Behalve dan kleine dingen groot laten lijken.
het schijnt echt hel te zijn dus nee gek is het niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:47 schreef Samzz het volgende:
Sporten voor Sophia![]()
Hoiquote:Op donderdag 6 december 2012 09:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Graag. Zit namelijk zonder schoonmaakwerk vanwege m'n verhuizing., ik heb nog genoeg schoonmaakwerk
. Kom maar wanneer je kunt
.
Ik hoop het voor jequote:Op donderdag 6 december 2012 09:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Knie houd ik ook wel rekening mee. Al denk ik dat het tegen die tijd gewoon prima is.
.
Blehquote:Op donderdag 6 december 2012 09:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
het schijnt echt hel te zijn dus nee gek is het niet..
Wat schuift t?quote:Op donderdag 6 december 2012 09:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoi, ik heb nog genoeg schoonmaakwerk
. Kom maar wanneer je kunt
.
10 euro per uur en je hebt 3 uur de tijdquote:(zo groot is het ook weer niet), al is de eerste keer misschien 5 uur het minimum
![]()
.
Succesquote:Op donderdag 6 december 2012 09:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik meestal ook, ik slaap altijd vrij licht.
Maar ik ga m'n lokaal maar eens opzoeken.![]()
![]()
Ik lees net dat de koningin in Lelystad is
Gezellig... Maar jammer dat ze niet even een bakkie komt doen
Oke, nice. Moet wel lukken hoor.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
10 euro per uur en je hebt 3 uur de tijd(zo groot is het ook weer niet), al is de eerste keer misschien 5 uur het minimum
![]()
.
Waar woon jij ook alweer?
mij wordt afgeraden naar buiten te gaan....en ik mankeer alleen wat aan mn schouder niet aan mijn knie.quote:PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ik sta te wachten, iedereen houdt nog pauze.quote:
Zul je dat ook nog eens zienquote:Op donderdag 6 december 2012 10:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik sta te wachten, iedereen houdt nog pauze.![]()
![]()
Heul ver wegquote:Op donderdag 6 december 2012 10:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Oke, nice. Moet wel lukken hoor.Waar woon jij ook alweer?
. Valkenswaard
. Trein naar eindhoven dus en dan nog bus
. Reiskosten vergoed ik niet
.
Kijkend naar buiten, alles wit, blauwe lucht...
Kijkend hier binnen, zit ik in m'n tshirtje
Dat duurt wel even ja.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heul ver weg. Valkenswaard
. Trein naar eindhoven dus en dan nog bus
. Reiskosten vergoed ik niet
.
Maar het is Brabant en doordeweeks reis ik toch gratis.
Dwarsgestreept spierweefsel bekijken en natekenen.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ik kan niet alles in de gaten houden.
Wat doe je met een microscoop ? Behalve dan kleine dingen groot laten lijken.
Haha, je komt maarquote:Op donderdag 6 december 2012 10:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat duurt wel even ja.Maar het is Brabant en doordeweeks reis ik toch gratis.
. Nadeel is wel dat je dan weet hoe het er hier uitziet
, terwijl het er normaal niet zo uitziet
. Ben een tijdje niet in een poetsbui geweest
.
Klinkt minder spannend dan ik had verwachtquote:Op donderdag 6 december 2012 10:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dwarsgestreept spierweefsel bekijken en natekenen.. Voor opleiding of werk ? En wtf is dwarsgestreept spierweefsel ??
Je bent gekquote:Op donderdag 6 december 2012 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
Je merkt helemaal niet dat het - 2 isZO lekkker is het
![]()
![]()
Opleiding.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Klinkt minder spannend dan ik had verwacht. Voor opleiding of werk ? En wtf is dwarsgestreept spierweefsel ??
Dwarsgestreept spierweefsel is weefsel wat dwars gestreept is. Alle skeletspieren (geloof ik) zijn dwarsgestreept.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ja, ik denk het. Ik zit te rillen van de kou. Binnen, met een longsleeve en een vest aanquote:Op donderdag 6 december 2012 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij bent gewoon in het verkeerde land geboren
Ik word hier gewoon blij vanMag ik ?
. Mijn benen zijn half bevroren
.
Ja hoor![]()
![]()
Ga je mee naar Scandinavie?quote:Op donderdag 6 december 2012 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik leer elke dag weer wat bijquote:Op donderdag 6 december 2012 10:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Opleiding.
Dwarsgestreept spierweefsel is weefsel wat dwars gestreept is. Alle skeletspieren (geloof ik) zijn dwarsgestreept., i love it
.
Succes.
Ja dat mag je !! Ik ookquote:Op donderdag 6 december 2012 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
. Sneeuw
.
Mag ik ook meequote:?
Hier staat de thermostaat zo te zien op 21, maar de kachel is uit.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik denk het. Ik zit te rillen van de kou. Binnen, met een longsleeve en een vest aan. Mijn benen zijn half bevroren
.
Ja hoor
en gewoon in tshirt
Dank je.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik leer elke dag weer wat bij, i love it
.
Succes.
Ik mag niet kleuren
Laat mij nou even LL een hotel in hosselenquote:
Gekquote:Op donderdag 6 december 2012 10:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hier staat de thermostaat zo te zien op 21, maar de kachel is uit.
en gewoon in tshirt. Wij hebben alleen zo'n ding aan de radiator. Die staat op Max.
![]()
Niet kleuren ?quote:Op donderdag 6 december 2012 10:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dank je.Ik mag niet kleuren
[..]
Laat mij nou even LL een hotel in hosselen
Ow jullie mogen doen wat jullie willen op jullie kamer. Ik wil gewoon mee naar scandinavie
.
quote:Op donderdag 6 december 2012 10:14 schreef DevilsWhore het volgende:
Laat mij nou even LL een hotel in hosselenMaar je relatie dan? :d
![]()
En die van jou ??quote:.
Ik weet wat, de mannen gaan bier drinken en scandinavische vrouwen kijken terwijl jullie ....
Ik wil ook wel scandinavische vrouwen kijkenquote:Op donderdag 6 december 2012 10:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
En die van jou ??.
Ik weet wat, de mannen gaan bier drinken en scandinavische vrouwen kijken terwijl jullie ....
![]()
![]()
Ik doe liever wat anders met Scandinavische vrouwenquote:Op donderdag 6 december 2012 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil ook wel scandinavische vrouwen kijken![]()
![]()
Ja, maar, DW, dan ? Die rekent op jou voor vermaakquote:Op donderdag 6 december 2012 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil ook wel scandinavische vrouwen kijken.
Onverzadigbaarquote:Op donderdag 6 december 2012 10:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja, maar, DW, dan ? Die rekent op jou voor vermaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar daar kom ik toch voor?quote:Op donderdag 6 december 2012 10:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha, je komt maar. Nadeel is wel dat je dan weet hoe het er hier uitziet
, terwijl het er normaal niet zo uitziet
. Ben een tijdje niet in een poetsbui geweest
.
Die les was trouwens ook nutteloos.
Ik mocht van DW de foto's maken... dus wat mij betreft mag ze LL best hosselen hoor.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
En die van jou ??.
Met vrouwen toch minder moeite mee dan met een man![]()
Zij gaan scandinavische vrouwen kijken, wij nemen ze mee naar onze hotelkamer.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil ook wel scandinavische vrouwen kijken[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Die moet niet zeuren.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nu wil ik naar zweden ofzo en mooie vrouwen kijken en daten enzo.
Ik heb er trouwens een op FB die dezelfde achternaam heeft, of ze familie is weet ik niet, maar ik hoop het niet en wil dr graag een keer meeten
![]()
.
Hoi.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Lucky youquote:Op donderdag 6 december 2012 10:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik mocht van DW de foto's maken... dus wat mij betreft mag ze LL best hosselen hoor.
Met vrouwen toch minder moeite mee dan met een man![]()
.
No wayquote:Op donderdag 6 december 2012 10:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zij gaan scandinavische vrouwen kijken, wij nemen ze mee naar onze hotelkamer..
quote:.
Scandinavie.Daar wil ik sowieso heen, voor de natuur onder anderen.
Jullie doen allemaal "geheime" leuke dingen samenquote:.
Northern Lightquote:Op donderdag 6 december 2012 10:29 schreef Fera het volgende:
Scandinavie.Daar wil ik sowieso heen, voor de natuur onder anderen.
![]()
![]()
Acherm.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jullie doen allemaal "geheime" leuke dingen samen.
Bijvoorbeeld.quote:Romantisch enz.
Jaquote:. Stomme bischierige vrouwen
![]()
.
Watte?quote:Wat een kutwoordquote:Op donderdag 6 december 2012 10:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja. Stomme bischierige vrouwen
![]()
.
[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2012 10:32:10 ]![]()
Ik ben niet bischierig.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
![]()
.
quote:Stom woord idd en weet niet eens of ik het goed typquote:.
Ow, de andere dames hier wel geloof ik
.
Ik ga slapen. Ik ga proberen wat vaker online en hier te zijn in mijn vrije dagen
. Of jullie dat nu willen of niet
![]()
.
Samen kijken naar het Noorderlicht.quote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 10:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Stom woord idd en weet niet eens of ik het goed typ.
.
Ik ga slapen. Ik ga proberen wat vaker online en hier te zijn in mijn vrije dagen
![]()
.
![]()
slaap lekkerNIEUW: Foto's!![]()
Deal.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Tssssquote:.
Oh jaquote:Op donderdag 6 december 2012 10:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Samen kijken naar het Noorderlicht.
quote:![]()
![]()
Volgens mij ben ik een uitzondering met mijn onvoorwaardelijke mannenliefde.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Stom woord idd en weet niet eens of ik het goed typ.
.
![]()
.
Weltrusten.
Ik ben niet bischierig.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
![]()
.
Jij bood je niet aan.quote:
Jij bent gewoon bi ?quote:Dank jequote:.
Ik ben niet zo'n heldquote:.
Nou voel ik me bijna tweede keusquote:![]()
Alleen een deal omdat iemand anders zich niet aanboodNIEUW: Foto's!![]()
Hahquote:Op donderdag 6 december 2012 10:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nou voel ik me bijna tweede keus![]()
Alleen een deal omdat iemand anders zich niet aanboodThe only easy day, was yesterday. (USMC)
Er komt een efteling meet?quote:Op donderdag 6 december 2012 09:34 schreef Samzz het volgende:
Haal mij trouwens maar van de Eftelingmeet lijst.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Zal ik een held van je maken dan?quote:Op donderdag 6 december 2012 10:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij bent gewoon bi ?
[..]
Dank je.
[..]
Ik ben niet zo'n held.
Zo kun je er over denken inderdaad.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nou voel ik me bijna tweede keus![]()
Alleen een deal omdat iemand anders zich niet aanbood
Ga je mee ?quote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
Vast nietquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Jij hebt gitaar toch al ? Ik wil niet dat je vreemd gaatquote:![]()
.
Jammerquote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
Bitchquote:Op donderdag 6 december 2012 10:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo kun je er over denken inderdaad.![]()
![]()
Echt slapen nu.
Waarom zo serieus meteen?quote:Op donderdag 6 december 2012 10:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij hebt gitaar toch al ? Ik wil niet dat je vreemd gaat![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik vind het wel een mooie tatt.quote:
Deze dan?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of is dat te 'extreem' ?![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 11:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Deze dan?Zonde van de steentjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of is dat te 'extreem' ?![]()
Tattoo's zijn wel mooi
quote:Op donderdag 6 december 2012 11:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Deze dan?Niet voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of is dat te 'extreem' ?Ik vind dat een mooie stijl.
Bij haar boobs? Dat was me nog niet eens opgevallenquote:Op donderdag 6 december 2012 11:01 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zonde van de steentjes.![]()
Tattoo's zijn wel mooi![]()
![]()
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op donderdag 6 december 2012 11:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet voor mij.Ik vind dat een mooie stijl.
.
![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 11:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij haar boobs? Dat was me nog niet eens opgevallen
[ afbeelding ]
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Ja... 1 zonder tatttoos en piercingsquote:Op donderdag 6 december 2012 11:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch nog één met danquote:Op donderdag 6 december 2012 11:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja... 1 zonder tatttoos en piercings![]()
![]()
decollete tot keel, onderlip, jukbeenderen... als het piercings zijn... bahquote:Op donderdag 6 december 2012 11:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als het plaksteentjes zijn... onnodig.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toch nog één met dan
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 december 2012 11:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toch nog één met dan
[ afbeelding ]
Decollete zijn steentjes, jukbeenderen denk ik ook, onderlip wel piercings denk ik.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
decollete tot keel, onderlip, jukbeenderen... als het piercings zijn... bah
Als het plaksteentjes zijn... onnodig.
[..]![]()
![]()
Wauwquote:Microdermalsquote:Op donderdag 6 december 2012 11:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
decollete tot keel, onderlip, jukbeenderen... als het piercings zijn... bah
Als het plaksteentjes zijn... onnodig.
[..]
Beetje veel make-upquote:Ben meer van de naturel
![]()
![]()
Ach, altijd beter dan dat gelul van vannachtquote:Op donderdag 6 december 2012 11:17 schreef Vinniiee het volgende:
Deze billen
[ afbeelding ]
Excuse moi voor de vele foto's
quote:Op donderdag 6 december 2012 11:17 schreef Vinniiee het volgende:
Deze billen
[ afbeelding ]
Excuse moi voor de vele foto'sDAMN!!!!!!!!
Ik wou dat ik zo'n kont had![]()
Geen idee waar dat over ging.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, altijd beter dan dat gelul van vannacht![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]DAMN!!!!!!!!
Ik wou dat ik zo'n kont had![]()
![]()
Jezusss echt glad buiten. Maar liep een vrouw voor me en haar kont bewoog xtra mooi doordat ze steeds beetje weggleed
Sporten voor Sophia![]()
Dan had je geluk dat ze geen lange jas aan hadquote:Op donderdag 6 december 2012 11:21 schreef Toekito het volgende:
Jezusss echt glad buiten. Maar liep een vrouw voor me en haar kont bewoog xtra mooi doordat ze steeds beetje weggleed![]()
![]()
lolquote:Op donderdag 6 december 2012 11:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan had je geluk dat ze geen lange jas aan hadPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Forum Opties Forumhop: Hop naar: