SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik vind het wel een leuk vervolg op de zeehondjes.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja ik had ook een leuk vervolg op de zeehondjesquote:Op donderdag 6 december 2012 02:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk vervolg op de zeehondjes.![]()
![]()
Haha ik hoef nog maar 8 jaar te wachten.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jou blijf ik toch vragen, of ik je moet of niet, of je me wilt of niet.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Tell mequote:Op donderdag 6 december 2012 02:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik had ook een leuk vervolg op de zeehondjes.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 02:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Haha ik hoef nog maar 8 jaar te wachten.
Rustig aan.![]()
Samzz en ik hebben een pact gesloten.quote:C'est la vie
Geil.quote:Op donderdag 6 december 2012 02:07 schreef heloef het volgende:
Samzz en ik hebben een pact gesloten.Rustig aan.![]()
Nee.quote:Op donderdag 6 december 2012 02:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mag hij het je ook laten voelen?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 02:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Schattige zeehondjesSamzz knuppelen.
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Baaaaaaaaaaaaaaaquote:
Ik vind dit posten omdat ik me suf verveel maar stom, en het is 2 AM dus ik ga tukken...
Kusje in je hals Samzz, zo een lekkere lange vette glibberige lebber, precies over je halsslagaderheen richting je kin.Rustig aan.![]()
Ik weet niet waar die hand is geweest.quote:Op donderdag 6 december 2012 02:09 schreef kingtoppie het volgende:
En voor Faxie en heloef gewoon een hand.C'est la vie
Dat ja... brrrquote:Op donderdag 6 december 2012 02:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet waar die hand is geweest.![]()
![]()
Ik dus ookquote:Op donderdag 6 december 2012 02:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik moet wennen aan de nieuwe interface van android 4.1..
Begin Google Now wel steeds toffer te vinden![]()
Nu wachten tot Nederlands ondersteund wordt
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Ik ben de toets kwijt voor het neerhalen van t toetsenblokquote:Op donderdag 6 december 2012 02:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik dus ook
Begin Google Now wel steeds toffer te vinden![]()
Nu wachten tot Nederlands ondersteund wordt
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
bwaah, saai, stil enz enz enzWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Hier ook..quote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
En buikpijn niet te vergetenWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Kut sneeuw. 5cm gevallen
De hoofdwegen zijn niet eens gestrooid, dafuqBus over een ijsbaan, jippie
![]()
![]()
Glijuh glijuh glijuh in een wagentjuhquote:Op donderdag 6 december 2012 07:00 schreef Vinniiee het volgende:
Kut sneeuw. 5cm gevallen
De hoofdwegen zijn niet eens gestrooid, dafuqBus over een ijsbaan, jippie
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2012 07:38:05 ]![]()
Klaar met werken. Weeeeeekend
. Sneeuw
. Zometeen slapen
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
quote:Op donderdag 6 december 2012 07:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Glijuh glijuh glijuh in een wagentjuh
Deed ie wel een paar keer ja.
![]()
Werkenquote:Op donderdag 6 december 2012 07:43 schreef DaMook het volgende:
Weeeeeekend. Sneeuw
. Zometeen slapen
.
Sneeuw
![]()
Wakker blijven
Slaap lekker![]()
![]()
Hehe, ik snap niet dat mensen sneeuw zo erg vindenquote:Op donderdag 6 december 2012 07:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WerkenSneeuw
![]()
Wakker blijven
Slaap lekker, het is zooo mooi buiten nu
.
Werk ze, ik ga eerst nog een ep criminal minds kijken en beetje internetten voor ik ga slapen
.
Mooi en handig zijn 2 verschillende dingen. Mag best een pak sneeuw liggen, maar dan wil ik thuis zijn en niet de deur uit hoeven.quote:Op donderdag 6 december 2012 07:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hehe, ik snap niet dat mensen sneeuw zo erg vinden, het is zooo mooi buiten nu
.
Werk ze, ik ga eerst nog een ep criminal minds kijken en beetje internetten voor ik ga slapen
.
![]()
Slaat () de TT weer op zeehondjes?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Ach, ik hou er gewoon rekening mee als ik de deur uit gaquote:Op donderdag 6 december 2012 07:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi en handig zijn 2 verschillende dingen. Mag best een pak sneeuw liggen, maar dan wil ik thuis zijn en niet de deur uit hoeven.. Ik vind het heerlijk, een winter zonder sneeuw is geen winter
.
Van mijn part slaan we die hele fucking winter overquote:Op donderdag 6 december 2012 08:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach, ik hou er gewoon rekening mee als ik de deur uit ga. Ik vind het heerlijk, een winter zonder sneeuw is geen winter
.
.
![]()
Neeeee, veelste mooiquote:Op donderdag 6 december 2012 08:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van mijn part slaan we die hele fucking winter over.
. Begin december tot eind januari gewoon constant sneeuw
. De rest van het jaar mag het dan gewoon zomer zijn met 20 a 25 graden
.
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |