Alleen maar seks, praten jullie wel met elkaar?quote:
Tja wat kan ik zeggen... hoog libido. We ook nog wel andere leuke dingen hoor. Filmpje, kletsen over van werk en toekomst en uiteten enzoquote:Op donderdag 6 december 2012 01:25 schreef Seam het volgende:
Bespreek het met hem, want volgens mij ga jij je hier niet zo snel overheen zetten.
En wtf, iedere keer dat jullie elkaar zien 3x secDan hebben jullie weinig tijd over voor een relatie.
Dat is wel wat naief hoorquote:Op donderdag 6 december 2012 01:33 schreef wesley90 het volgende:
Familie bezoeken, het praten over toekomst, soms even 5 min elkaar zien, met vrienden wat doen. Dingen ondernemen zeg maar ipv alleen maar in bed liggen. Dus nee ik denk jiet dat het alleen voor sex is. Anders had hij me niet gevraagd zn meisje te zijn lijkt me.
Hij heeft gevraagd of jij zijn meisje wilt zijn?quote:Op donderdag 6 december 2012 01:33 schreef wesley90 het volgende:
Familie bezoeken, het praten over toekomst, soms even 5 min elkaar zien, met vrienden wat doen. Dingen ondernemen zeg maar ipv alleen maar in bed liggen. Dus nee ik denk jiet dat het alleen voor sex is. Anders had hij me niet gevraagd zn meisje te zijn lijkt me.
Niet bij een Samsungquote:Op donderdag 6 december 2012 01:36 schreef Bill_E het volgende:
Tja volgensmij gooit watsup direct al die foto's in de algemene map als je ze opent. Ik zou het gewoon vragen.
Idd download soms automatisch in whatsapp afbeeldingen, als je die van mij nu zietquote:Op donderdag 6 december 2012 01:36 schreef Bill_E het volgende:
Tja volgensmij gooit watsup direct al die foto's in de algemene map als je ze opent. Ik zou het gewoon vragen.
Blijkbaar ben je niet zijn enige meisje.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:33 schreef wesley90 het volgende:
Makkelijker seks krijgen als een vrouw denkt dat je van d'r houdt enzoquote:Op donderdag 6 december 2012 01:38 schreef wesley90 het volgende:
[..]
Hoezo naief? Als hij alleen wou sexen kon dat ook. Nu moet hij mee naar familieleden enzo...
Oeh goede vraagquote:Op donderdag 6 december 2012 01:40 schreef Coco98 het volgende:
Heeft hij jou meegenomen naar zijn familie en jou geintroduceerd als zijn meisje?
Ja van meeste dingen wel. Ik mag altijd in mobiel, facebook en dat soort zaken. Dus is is eigenlijks geen wantrouwen. Tis echt een man. Sex, games en luieren.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:36 schreef smitjew het volgende:
Ken ke hem wel goed dan, weet je hoe die denkt en wat hem bezig houdt?
Dan heeft die ook geen geheimen dus moet je het gewoon vragen.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:43 schreef wesley90 het volgende:
[..]
Ja van meeste dingen wel. Ik mag altijd in mobiel, facebook en dat soort zaken. Dus is is eigenlijks geen wantrouwen. Tis echt een man. Sex, games en luieren.
Nou hij vroeg haar of zij zijn meisje wilde zijn.... Misschien is ie wel 40quote:
The plot thickens!quote:Op donderdag 6 december 2012 01:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou hij vroeg haar of zij zijn meisje wilde zijn.... Misschien is ie wel 40
Jup. Erg gezellig. Lekker kletsen met zn moeder en vader. Vaak en vooral over wanneer we nou gaan samenwonen en wanneer die kleinkinderen nou eens komen:pquote:Op donderdag 6 december 2012 01:40 schreef Coco98 het volgende:
Heeft hij jou meegenomen naar zijn familie en jou geïntroduceerd als zijn meisje?
Die ander beantwoorde ze ook niet. Niet zulke lastige vragen stellenquote:Op donderdag 6 december 2012 01:46 schreef Coco98 het volgende:
Neemt hij je mee naar zijn ouders met kerst?
Ok, confronteer maar.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:50 schreef wesley90 het volgende:
[..]
Jup. Erg gezellig. Lekker kletsen met zn moeder en vader. Vaak en vooral over wanneer we nou gaan samenwonen en wanneer die kleinkinderen nou eens komen:p
Het gaat juist lekker. Vandaar de vraag ook te confronteren of niet. Ik wil geheimen dus ik denk het wel. Wou alleen weten wat de rest er van vond
Half jaar geleden. Half jaar + half jaar scharrelen. Niks eigenlijks. Ik moest een keer antwoorden voor hem dat ze er maar niet meer zo veel tijd in moest steken.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:45 schreef zarGon het volgende:
Ik heb even data nodig.
Wat is "tijdje geleden"? Hoe lang hebben jullie al een relatie? Wanneer was de laatste keer? Wat wordt er nog gezegd tussen die twee?
En zo, en zo.
Ze hebben geen contact, je vriendje heeft sinds na die ene foto verder niets gestuurd (recentelijk), tussen jullie gaat het goed, hij gedraagt zich verder netjes.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:53 schreef wesley90 het volgende:
[..]
Half jaar geleden. Half jaar + half jaar scharrelen. Niks eigenlijks. Ik moest een keer antwoorden voor hem dat ze er maar niet meer zo veel tijd in moest steken.
Dat vind ik een beetje raar , hij laat jou antwoorden voor haar ?? Met andere woorden was die te laf om het zelf af te handelenquote:Op donderdag 6 december 2012 01:53 schreef wesley90 het volgende:
[..]
Half jaar geleden. Half jaar + half jaar scharrelen. Niks eigenlijks. Ik moest een keer antwoorden voor hem dat ze er maar niet meer zo veel tijd in moest steken.
quote:Op donderdag 6 december 2012 01:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje raar , hij laat jou antwoorden voor haar ?? Met andere woorden was die te laf om het zelf af te handelen
Hij stond te douche. Hij kreeg smsje, ik las voor en toen typte ik zn antwoordt. Gebeurd wel vaker. Doet hij ook voor mij. Niks raars aan vind ik.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje raar , hij laat jou antwoorden voor haar ?? Met andere woorden was die te laf om het zelf af te handelen
Wat valt er eerlijk over te zijn, meisje stuurt foto half jaar geleden als de slet die ze is. TS vriendje kiest voor TS en gaat daarmee verder. Half jaar later vindt TS foto en nu gaat ze proberen haar (naar mijn idee) uitstekende relatie te beschadigen.quote:Op donderdag 6 december 2012 02:06 schreef formerjellybean het volgende:
Hij beantwoord ook jou berichtjes aan exen/ scharrels ???![]()
Een beetje aparte relatie.
Weet je of het ooit serieus geweest is en wat zit je eigenlijk dwars , dat je zelf nu die foto's vond of dat die er niet eerlijk over geweest is ??
Ik denk dat je daar even over moet nadenken
Dan niet klagen en geen aandacht meer aan besteden.quote:Op donderdag 6 december 2012 02:08 schreef wesley90 het volgende:
Tja ook nog geen favoriet topic voor mij. Maar samenwoonen zie ik in nabije toekomst (half jaar ofzo) wel zitten als het zo verder door gaat.
Dat die waarschijnlijk juist in de prille periode daar even open kaart over had moeten spelen , er is nog iemand anders geweest maar die vond ik niet leuk genoeg en heb voor jou gekozen, dat voorkomt namelijjk vaak dit soort dingen. Dat zijn juist de dingen die een beetje een eigen leven gaan leiden vaak.quote:Op donderdag 6 december 2012 02:08 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Wat valt er eerlijk over te zijn, meisje stuurt foto half jaar geleden als de slet die ze is. TS vriendje kiest voor TS en gaat daarmee verder. Half jaar later vindt TS foto en nu gaat ze proberen haar (naar mijn idee) uitstekende relatie te beschadigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |