SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
I know Golferquote:Op donderdag 6 december 2012 00:34 schreef golfer het volgende:
Ierse single malt kan ook lekker zijn.
Echte mannen drinken whisky/whiskey...bier is voor pubers en adolescenten.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:35 schreef chufi het volgende:
I know GolferMaar wou er nog maar niet over beginnen tegenover KT
Biertje lust ik toch wel en wijn. Whiskey, cognac, grappa, oftewel het sterke spul, zelden meerquote:Op donderdag 6 december 2012 00:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Echte mannen drinken whisky/whiskey...bier is voor pubers en adolescenten.
Het sterke spul is ook slechts voor af en toe om er van te genietenquote:Op donderdag 6 december 2012 00:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Biertje lust ik toch wel en wijn. Whiskey, cognac, grappa, oftewel het sterke spul, zelden meer
Het probleem dat ik er pas mee begin als ik al heel wat wijn op heb, dus ik sla het meestal maar overquote:Op donderdag 6 december 2012 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Het sterke spul is ook slechts voor af en toe om er van te genieten
Ja dan is dat dure spul idd zondequote:Op donderdag 6 december 2012 00:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het probleem dat ik er pas mee begin als ik al heel wat wijn op heb, dus ik sla het meestal maar over
Leidenquote:Op donderdag 6 december 2012 00:34 schreef chufi het volgende:
Ja ik las het dat het slecht gesteld is met de bezorgbranche, terwijl je eigenlijk zou zeggen dat er steeds meer online besteld wordt en pakketservices gebruikt worden.
Welke regio bezorg jij? Misschien ben je wel mn vaste bezorger
Ah okquote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah okNiet de mijne maar ik zal mn vrienden daar in de regio stimuleren meer online te bestellen
dat is een aardig gebiedquote:Op donderdag 6 december 2012 01:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Ik bezorg voornamelijk oud ade rijpwetering hoogmade zouterwoude leiderdorp leiden noord.
Moet zeggen dat ik het ook redelijk kan vinden allemaal zonder tom-tom.quote:
Moet lukken.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Ik bezorg voornamelijk oud ade rijpwetering hoogmade zouterwoude leiderdorp leiden noord.
Nou jah....... we hebben er toch 100 topics uitgeknald, vraag me niet waarmeequote:Op donderdag 6 december 2012 10:52 schreef Lienekien het volgende:
Feestelijk? We hebben toch niks gepresteerd in die honderd delen?
Dartenquote:Op donderdag 6 december 2012 11:28 schreef Karzai het volgende:
We vieren het als we bij de 180 zijn, goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |