SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Kut TT ik weet.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ik ben dan ook een fipo hunter geen lapo hunter.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Kusjeknuffelquote:Op donderdag 6 december 2012 00:16 schreef twi het volgende:
Godverdomme, ik was klaar met de hijack:
Met een knuppel naar Pieterburen
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 00:16 schreef twi het volgende:
Godverdomme, ik was klaar met de hijack:
Met een knuppel naar Pieterburen
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Ik snap sowieso niet waarom de mens altijd alles maar wil redden. Rot toch op met die zielige kutreclames met jankmuziek. Afspuiten, dat is humaan.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Klopt. Sowieso is het beter voor de natuur als de zwakken gewoon doodgaan.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:18 schreef Samzz het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom de mens altijd alles maar wil redden. Rot toch op met die zielige kutreclames met jankmuziek. Afspuiten, dat is humaan.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Jaquote:.
Precies. Laat alsjeblieft het laatste stukje echte natuur dat we nog hebben ongemoeid, denk ik dan.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. Sowieso is het beter voor de natuur als de zwakken gewoon doodgaan.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 00:18 schreef Samzz het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom de mens altijd alles maar wil redden. Rot toch op met die zielige kutreclames met jankmuziek. Afspuiten, dat is humaan.Dit en datquote:Op donderdag 6 december 2012 00:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. Sowieso is het beter voor de natuur als de zwakken gewoon doodgaan.. Ik dacht dat mijn gedachtes cru waren
. Ik voel me een stuk beter nu
.
Nou, wie brengt er wat cyaankali naar die Eftelingmeet?quote:Op donderdag 6 december 2012 00:18 schreef DevilsWhore het volgende:
Klopt. Sowieso is het beter voor de natuur als de zwakken gewoon doodgaan.![]()
Jij snapt mijquote:Op donderdag 6 december 2012 00:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. Laat alsjeblieft het laatste stukje echte natuur dat we nog hebben ongemoeid, denk ik dan.
Die zijn heel efficiënt, die geven elkaar voor hun vijfde verjaardag gewoon een oude kalashnikov.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:20 schreef kingtoppie het volgende:
Gaan we dan ook negers afspuiten in afrika?![]()
Neuh, zo werkt de natuur. Het is eigenlijk ook slecht voor de mens als ras om gehandicapten enzo te laten leven. Maar het is weer inhumaan om ze in hun slaap te vermoorden.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:19 schreef Raene het volgende:
[..]
[..]
Dit en dat. Ik dacht dat mijn gedachtes cru waren
. Ik voel me een stuk beter nu
.
Eens. Die zijn immers ook de zwakste schakelquote:Op donderdag 6 december 2012 00:20 schreef kingtoppie het volgende:
Gaan we dan ook negers afspuiten in afrika?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik denk er precies zo over hoorquote:Op donderdag 6 december 2012 00:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Neuh, zo werkt de natuur. Het is eigenlijk ook slecht voor de mens als ras om gehandicapten enzo te laten leven. Maar het is weer inhumaan om ze in hun slaap te vermoorden..
Ik ben niet vreemdquote:
Ik welquote:. I like it weird
.
Ooooh lordy halllelujah!!!1quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Kut dan ben ik ook vreemd.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Tsja, gehandicapten. Ik vind het erger dat ze levens maar blijven proberen te verlengen, terwijl de vergrijzing alleen maar toeneemt. Op je 70e, 75e moet het toch wel mooi geweest zijn?![]()
Normaal is ook maar zo gewoontjes.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Er zijn genoeg mensen die vlak na hun pensioen doodgaan doordat ze stil gaan zitten.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:23 schreef twi het volgende:
Tsja, gehandicapten. Ik vind het erger dat ze levens maar blijven proberen te verlengen, terwijl de vergrijzing alleen maar toeneemt. Op je 70e, 75e moet het toch wel mooi geweest zijn?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Goed voorbeeld doet goed volgen.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die vlak na hun pensioen doodgaan doordat ze stil gaan zitten.![]()
Ze moeten er een einde aan kunnen maken als ze dat willen.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:23 schreef twi het volgende:
Tsja, gehandicapten. Ik vind het erger dat ze levens maar blijven proberen te verlengen, terwijl de vergrijzing alleen maar toeneemt. Op je 70e, 75e moet het toch wel mooi geweest zijn?But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Dude wat is het probleem met negers hier?But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ze zijn niet allemaal zo leuk als heloef.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:26 schreef Raene het volgende:
Dude wat is het probleem met negers hier?![]()
Wat is verdimme het probleem met zeehondjesquote:Op donderdag 6 december 2012 00:26 schreef Raene het volgende:
Dude wat is het probleem met negers hier?
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Alle blanken zijn ook niet zo tof als sinterklaas maar mij zie je niet klagen.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:27 schreef twi het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal zo leuk als heloef.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ligt er aan hoe gehandicapt ze zijn he.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:23 schreef twi het volgende:
Tsja, gehandicapten. Ik vind het erger dat ze levens maar blijven proberen te verlengen, terwijl de vergrijzing alleen maar toeneemt. Op je 70e, 75e moet het toch wel mooi geweest zijn?
Maar dit roept ook ethische vragen op. Hebben mensen zomaar het recht om het leven van een ander te beeindigen en zo ja, waar ligt de grens dan?
En als deze weg eenmaal geopend is, staat de weg voor sommigen open om verder te gaan dan de meesten zouden willen.
Wat volgt daarna dan?
Alle mensen met een IQ onder de 100 vermoorden omdat ze dommer zijn?
Alle mensen met blauwe ogen vermoorden omdat ze toch maar een minderheid zijn?![]()
Kwaliteit van het leven gaat boven de kwantiteit.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:26 schreef Raene het volgende:
[..]
LOL Ik had het een keer met de dochter van een patiente aan de stok die vrouw was 97, kon niet meer lopen staan praten of whatever.. en die was gewoon aan het dood gaan.. maar nee alles moest uit de kast getrokken worden om het te rekken.. laat het gaan die vrouw is je moeder al niet meer ze is een schaduw van de trotse vrouw die ze ooit was..
Ik ben niet leuk.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:27 schreef twi het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal zo leuk als heloef.
Het is gewoon sneu want je ziet aan sommige mensen dat ze er gewoon echt klaar mee zijn, laat ze dan gewoon lekker gaanquote:Op donderdag 6 december 2012 00:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kwaliteit van het leven gaat boven de kwantiteit..
Sowieso vind ik dat je het recht zou mogen hebben je eigen leven te beeindigen.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kwaliteit van het leven gaat boven de kwantiteit.
Maar neu! Dat mag dan natuurlijk weer niet!![]()
Volgens mij welquote:.
Jaweeel. Gaat alleen niet zo makkelijk en dat is dom.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sowieso vind ik dat je het recht zou mogen hebben je eigen leven te beeindigen.
Maar neu! Dat mag dan natuurlijk weer niet!“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Komt wel..quote:Op donderdag 6 december 2012 00:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar neu! Dat mag dan natuurlijk weer niet!
Ga jij ook nog wel een keer meemaken...Rustig aan.![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:29 schreef Raene het volgende:
[..]
Het is gewoon sneu want je ziet aan sommige mensen dat ze er gewoon echt klaar mee zijn, laat ze dan gewoon lekker gaan.
Maar dan is het weer zelfdoding en kom je in de hel. Krijg je hulp, is diegene schuldig aan moord. Het is nooit goed.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar neu! Dat mag dan natuurlijk weer niet![b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Laat mensen gewoon lekker zelf beslissen of ze willen leven, euthanasie moet gewoon een optie zijn voor mensen boven de 50 en extreme gevallen, als je door een dwarslaesie nooit meer kan lopen snap ik best dat het leven van jou niet meer hoeft.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Nee gaat niet...quote:Op donderdag 6 december 2012 00:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaweeel. Gaat alleen niet zo makkelijk en dat is dom.
Tenzij je al ten dode bent opgeschreven ja.Rustig aan.![]()
In de natuur gaan de zwaksten gewoon dood. Alleen de mens wilt zo graag vasthouden aan anderen....
Ik heb altijd heel duidelijk gemaakt dat wanneer ik in coma raak en er is geen herstel mogelijk of ik word kasplant, trek dan lekker de stekker er uit
Ja, op een niet realistische manier. Als een vrouw geen kinderen wilt, maar het bijna onmogelijk is voor haar om gestereliseerd te worden omdat artsen haar te jong achten, dan is dat toch ook achterlijk?quote:Op donderdag 6 december 2012 00:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaweeel. Gaat alleen niet zo makkelijk en dat is dom.![]()
Ik dacht dat dat bedoeld werdquote:Op donderdag 6 december 2012 00:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee gaat niet...
Tenzij je al ten dode bent opgeschreven ja..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
In je testament oid op laten nemen.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:30 schreef Spezza19 het volgende:
In de natuur gaan de zwaksten gewoon dood. Alleen de mens wilt zo graag vasthouden aan anderen....
Ik heb altijd heel duidelijk gemaakt dat wanneer ik in coma raak en er is geen herstel mogelijk of ik word kasplant, trek dan lekker de stekker er uit[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Onze maatschappij is niet echt een afspiegeling van de natuurquote:Op donderdag 6 december 2012 00:30 schreef Spezza19 het volgende:
Ik heb altijd heel duidelijk gemaakt dat wanneer ik in coma raak en er is geen herstel mogelijk of ik word kasplant, trek dan lekker de stekker er uit
Het is cultuur![]()
![]()
En toch maar aangespoelde zeehondjes zonder moeder blijven redden.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:30 schreef Spezza19 het volgende:
Ik heb altijd heel duidelijk gemaakt dat wanneer ik in coma raak en er is geen herstel mogelijk of ik word kasplant, trek dan lekker de stekker er uit“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Oh...quote:
Nou ik vind het achterlijk dat we aan passieve euthenasie doen, dat is het achterlijkste wat er bestaat.Rustig aan.![]()
Alvast een euthenasie verklaring schrijven is een goeie in zo'n geval dan ben je alvast ingedekt.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In je testament oid op laten nemen.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Sterker nog, de dochter van mijn baas heeft baarmoederhalskanker, maar de artsen willen de boel er niet uit halen 'want ze is nog zo jong.' Ze heeft wel 3 kinderen, maar straks wil ze toch nog kinderen krijgen en blablablaquote:Op donderdag 6 december 2012 00:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, op een niet realistische manier. Als een vrouw geen kinderen wilt, maar het bijna onmogelijk is voor haar om gestereliseerd te worden omdat artsen haar te jong achten, dan is dat toch ook achterlijk?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Is ook. Al schuilt daar een stukje psychologie achter waardoor ik het minder achterlijk vind.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, op een niet realistische manier. Als een vrouw geen kinderen wilt, maar het bijna onmogelijk is voor haar om gestereliseerd te worden omdat artsen haar te jong achten, dan is dat toch ook achterlijk?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Achterlijk gewoonquote:Op donderdag 6 december 2012 00:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sterker nog, de dochter van mijn baas heeft baarmoederhalskanker, maar de artsen willen de boel er niet uit halen 'want ze is nog zo jong.' Ze heeft wel 3 kinderen, maar straks wil ze toch nog kinderen krijgen en blablabla![]()
![]()
Hoeft niet per se zolang directe familie er van af weet.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In je testament oid op laten nemen.
Dit was namelijk ook het geval met mijn moeder paar maanden terug.
Neemt niet weg dat ik het op papier heb staan. Testament is daar niet voor nodig.
Walgelijk weerquote:Op donderdag 6 december 2012 00:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sterker nog, de dochter van mijn baas heeft baarmoederhalskanker, maar de artsen willen de boel er niet uit halen 'want ze is nog zo jong.' Ze heeft wel 3 kinderen, maar straks wil ze toch nog kinderen krijgen en blablabla!
En dat stukje psychologie is?...quote:Op donderdag 6 december 2012 00:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is ook. Al schuilt daar een stukje psychologie achter waardoor ik het minder achterlijk vind.![]()
Dat is echt te achterlijk voor woordenquote:Op donderdag 6 december 2012 00:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sterker nog, de dochter van mijn baas heeft baarmoederhalskanker, maar de artsen willen de boel er niet uit halen 'want ze is nog zo jong.' Ze heeft wel 3 kinderen, maar straks wil ze toch nog kinderen krijgen en blablabla. Die artsen mogen imo uit hun beroep worden ontheven.
Kijk dat is dan weer onzin.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sterker nog, de dochter van mijn baas heeft baarmoederhalskanker, maar de artsen willen de boel er niet uit halen 'want ze is nog zo jong.' Ze heeft wel 3 kinderen, maar straks wil ze toch nog kinderen krijgen en blablablaC'est la vie
Andere arts zoeken. Die vrijheid heb je in dit landquote:Op donderdag 6 december 2012 00:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sterker nog, de dochter van mijn baas heeft baarmoederhalskanker, maar de artsen willen de boel er niet uit halen 'want ze is nog zo jong.' Ze heeft wel 3 kinderen, maar straks wil ze toch nog kinderen krijgen en blablabla
Vriendin van mijn broer heeft geen kinderen. Nog geen 30, hebben ze ook deel baarmoederhals weggehaaldDit account is niet meer in gebruik.![]()
Dat je op je 19e nooit voor 100% zeker weet wat je over 10 jaar wilt.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dat stukje psychologie is?...“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat heeft weinig zin als er gewoonweg weer nieuwe aanwas van mensen (met zelfde beroep) met een oudere foutieve opleiding is. Dit moet in de opleiding worden opgenomen zodat beslissingen zoals deze niet meer standaard zijnquote:Op donderdag 6 december 2012 00:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is echt te achterlijk voor woorden. Die artsen mogen imo uit hun beroep worden ontheven.
![]()
![]()
Moet wel officieel zijn toch, als je geen directe familie hebt?quote:Op donderdag 6 december 2012 00:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoeft niet per se zolang directe familie er van af weet.
Dit was namelijk ook het geval met mijn moeder paar maanden terug.
Neemt niet weg dat ik het op papier heb staan. Testament is daar niet voor nodig.Inderdaad. Ze is naar een ander ziekenhuis gegaan toen.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is echt te achterlijk voor woorden. Die artsen mogen imo uit hun beroep worden ontheven.
En waar legt men die grens dan wel?quote:Op donderdag 6 december 2012 00:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat je op je 19e nooit voor 100% zeker weet wat je over 10 jaar wilt.
En wie bepaalt die grens dan?
Zelf vind ik het minder dat zo'n grens voor je wordt bepaald, men moet zoiets zelf kunnen weten![]()
![]()
Deze reacties zijn echt niet standaardquote:Op donderdag 6 december 2012 00:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat heeft weinig zin als er gewoonweg weer nieuwe aanwas van mensen (met zelfde beroep) met een oudere foutieve opleiding is. Dit moet in de opleiding worden opgenomen zodat beslissingen zoals deze niet meer standaard zijn.
Ik ook. Maar ik snap het wel.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En waar legt men die grens dan wel?
Zelf vind ik het minder dat zo'n grens voor je wordt bepaald, men moet zoiets zelf kunnen weten“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Degene die de operatie (niet) uit gaat voerenquote:Op donderdag 6 december 2012 00:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En waar legt men die grens dan wel?
Zelf vind ik het minder dat zo'n grens voor je wordt bepaald, men moet zoiets zelf kunnen weten![]()
![]()
Maar....quote:Op donderdag 6 december 2012 00:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat je op je 19e nooit voor 100% zeker weet wat je over 10 jaar wilt.
IVF is gewoon nog mogelijk.Rustig aan.![]()
Als je baarmoeder eruit gerost is?quote:Op donderdag 6 december 2012 00:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar....
IVF is gewoon nog mogelijk.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
In dat geval zou het heel makkelijk moeten zijn om een arts te vinden die wel een vrouw van pak-em-beet 25jr wilt steriliseren.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deze reacties zijn echt niet standaard.
Maar ik heb gehoord van een vrouw van ongeveer die leeftijd, die absoluut geen kinderen wou, dat ze niet gesteriliseerd kon worden omdat ze geen arts kon vinden die de sterilisatie bij haar wou uitvoeren...vanwege "straks krijg je nog spijt" gedachten![]()
![]()
Moet ik nakijken. Maar ben sowieso bezig met begrafenis wensen enzo op te stellen.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet wel officieel zijn toch, als je geen directe familie hebt?
Dus daar komen dit soort dingen ook in.
Mijn hele familie en al mijn vrienden weten van mijn wensen wat betreft kasplantje enzo. Volgens mij mijn huisarts ook.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ging over sterilistatie.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:38 schreef Raene het volgende:
[..]
Als je baarmoeder eruit gerost is?Rustig aan.![]()
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 6 december 2012 00:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Degene die de operatie (niet) uit gaat voeren![]()
Ik vind alles eruit om kanker terwijl er al drie kinderen zijn weigeren niet te vergelijken met bovenstaande.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In dat geval zou het heel makkelijk moeten zijn om een arts te vinden die wel een vrouw van pak-em-beet 25jr wilt steriliseren.
Maar ik heb gehoord van een vrouw van ongeveer die leeftijd, die absoluut geen kinderen wou, dat ze niet gesteriliseerd kon worden omdat ze geen arts kon vinden die de sterilisatie bij haar wou uitvoeren...vanwege "straks krijg je nog spijt" gedachten“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik snap het ook wel, maar vind het niet de juiste weg.quote:
Artsen hebben een beetje te veel macht over wat wel en wat niet mag. Ik wil toch gvd zelf kunnen beslissen of ik nog wil leven of niet??![]()
Dan nog. Ze willen het niet of nauwelijks.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar....
IVF is gewoon nog mogelijk.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ey maar ehh..
Als de diagnose is dat die baarmoederhals gered kan worden en de kans op uitzaaiing nihil is dan is de andere oplossing allicht gewoon de betere...Rustig aan.![]()
Je bedoelt als Jantje Pietje gaat steriliseren, dan moeten de andere 15.999.998 Nederlanders bepalen of het wel of niet mag?quote:
Sorry, maar dat lijkt me niet wat je bedoelt. m.a.w., ik snap niet waar je nou op doelt. Zou je het echt willen uitleggen?![]()
Voor het uitzaait naar haar eileiders en dat er ook uit moet en ze vervolgens op 'r 29e in de overgang is. Daar word je vrolik van.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind alles eruit om kanker terwijl er al drie kinderen zijn weigeren niet te vergelijken met bovenstaande.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
I know, ik ken jouw verhaal...quote:Op donderdag 6 december 2012 00:40 schreef Samzz het volgende:
Dan nog. Ze willen het niet of nauwelijks.Rustig aan.![]()
Ik wel, want de achterliggende oorzaak is dezelfde: Artsen hebben naar mijn mening te veel macht over het lot en het leven van een individu ten koste van het individu zelfquote:Op donderdag 6 december 2012 00:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind alles eruit om kanker terwijl er al drie kinderen zijn weigeren niet te vergelijken met bovenstaande.![]()
Mweh, andere arts proberen..quote:Op donderdag 6 december 2012 00:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wel, want de achterliggende oorzaak is dezelfde: Artsen hebben naar mijn mening te veel macht over het lot en het leven van een individu ten koste van het individu zelf
Ik snap het wel dat je geen gewetensbezwaren wilt hebben als arts.Rustig aan.![]()
Ze kreeg baarmoederhalskanker en raakte toen zwanger. Door de zwangerschap, groeide de tumor nauwelijks nog, door de verandering in de hormoonhuishouding. Nu het kind eruit is, ontwikkelt de tumor zich veel sneller dan daarvoor, waardoor het ook al in haar baarmoeder zit. Haar baarmoeder moet er gewoon uit, voor ze nog verder van huis is.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:41 schreef kingtoppie het volgende:
Ey maar ehh..
Als de diagnose is dat die baarmoederhals gered kan worden en de kans op uitzaaiing nihil is dan is de andere oplossing allicht gewoon de betere...
Maar ik houd hier mee op.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Misschien is het beter om de opleidingen aan te passen. Anders is jouw advies net zo waardevol als het zoeken naar een andere arts die abortus wilt plegen in een zwaar katholiek landquote:Op donderdag 6 december 2012 00:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mweh, andere arts proberen..
Ik snap het wel dat je geen gewetensbezwaren wilt hebben als arts.![]()
Is pabo nu hetzelfde als christine le duc? Ik ben zo confused nu.
Dan is die arts achterlijk... Kan je hem allicht voor de rechtbank zetten zelfs voor poging tot moordquote:Op donderdag 6 december 2012 00:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ze kreeg baarmoederhalskanker en raakte toen zwanger. Door de zwangerschap, groeide de tumor nauwelijks nog, door de verandering in de hormoonhuishouding. Nu het kind eruit is, ontwikkelt de tumor zich veel sneller dan daarvoor, waardoor het ook al in haar baarmoeder zit. Haar baarmoeder moet er gewoon uit, voor ze nog verder van huis is.
Maar ik houd hier mee op.
Rustig aan.![]()
Ik word er dieptreurig van. Ik snap oprecht niet hoe artsen zoiets kunnen weigeren.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Voor het uitzaait naar haar eileiders en dat er ook uit moet en ze vervolgens op 'r 29e in de overgang is. Daar word je vrolik van.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik vermoed omdat er iets met de opleiding niet in orde is. Maar het lijkt er op dat ik daarin geen gehoor vind hier in dit topic. Ik zal er dan ook over ophouden denk ik.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word er dieptreurig van. Ik snap oprecht niet hoe artsen zoiets kunnen weigeren.![]()
Doe dat maar. Ik weet namelijk dat er artsen zijn die in het geval van de kanker de boel er gewoon uit slopen.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vermoed omdat er iets met de opleiding niet in orde is. Maar het lijkt er op dat ik daarin geen gehoor vind hier in dit topic. Ik zal er dan ook over ophouden denk ik.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Koffie,quote:Op donderdag 6 december 2012 00:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vermoed omdat er iets met de opleiding niet in orde is. Maar het lijkt er op dat ik daarin geen gehoor vind hier in dit topic. Ik zal er dan ook over ophouden denk ik.
Een mens denkt zelf na, die mensen die geneeskunde doen zijn over het algemeen niet achterlijk dat ze hun besluitvaardigheid puur leren door scholing.Rustig aan.![]()
Jammer dat je er juist over door wilt gaan op het moment dat ik heb aangegeven erover te willen stoppen.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe dat maar. Ik weet namelijk dat er artsen zijn die in het geval van de kanker de boel er gewoon uit slopen.
Sorry Samzz, maar ben effe niet zo in de mood voor jouw "funny stuff"![]()
![]()
Je interpreteert het verkeerd kof, ze is serieus.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jammer dat je er juist over door wilt gaan op het moment dat ik heb aangegeven erover te willen stoppen.
Sorry Samzz, maar ben effe niet zo in de mood voor jouw "funny stuff"Rustig aan.![]()
Jij interpreteert koffie verkeerd, hij bedoelt niet dat ze grappig is.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je interpreteert het verkeerd kof, ze is serieus.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Hoe kan het dan zo zijn dat bepaalde besluiten die over een individu gaan zo vaak ge-overruled worden doordat een arts het anders ziet?quote:Op donderdag 6 december 2012 00:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Koffie,
Een mens denkt zelf na, die mensen die geneeskunde doen zijn over het algemeen niet achterlijk dat ze hun besluitvaardigheid puur leren door scholing.
Bijvoorbeeld wat betreft sterilisatie van vrouwen onder de 35 of dat verhaal over baarmoederhalskanker?
Dan beslissen artsen over de levens van anderen ten koste van de wil van de betrokken anderen.
Ik betwijfel gewoon of dat wel zo goed is, een mens moet toch zelf kunnen beslissen?![]()
Of wel.. Het doet me niet zoveel.. Ik heb geen zin in een rel dus ik ga slapen..
DamesHeren
Ik zeg toch niet dat ze dat niet is?quote:Op donderdag 6 december 2012 00:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je interpreteert het verkeerd kof, ze is serieus.![]()
Trusten Raenequote:Op donderdag 6 december 2012 00:51 schreef Raene het volgende:
Of wel.. Het doet me niet zoveel.. Ik heb geen zin in een rel dus ik ga slapen..
DamesHeren
Ik ga ook straks (niet nu dus lol) naar bed, morgenochtend druk enzo.![]()
Als uit onderzoek blijkt dat 60% de verkeerde keuze maakt, lig jij dan lekker in je bed als je zoiets doet?quote:Op donderdag 6 december 2012 00:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe kan het dan zo zijn dat bepaalde besluiten die over een individu gaan zo vaak ge-overruled worden doordat een arts het anders ziet?
Bijvoorbeeld wat betreft sterilisatie van vrouwen onder de 35 of dat verhaal over baarmoederhalskanker?
Dan beslissen artsen over de levens van anderen ten koste van de wil van de betrokken anderen.
Ik betwijfel gewoon of dat wel zo goed is, een mens moet toch zelf kunnen beslissen?
Helemaal als de kans op omslag na iemands 30e nog maar 2% zou zijn oid?
Dan zeg je toch, wacht maar tot je 30 ben, dan krijg je hem?Rustig aan.![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 00:51 schreef Raene het volgende:
DamesHeren
Rustig aan.![]()
Nee, als Jantje Pietje gaat steriliseren, dan bepaalt Jantje dat dat niet gaat gebeuren voor wat 'n reden dan ookquote:Op donderdag 6 december 2012 00:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bedoelt als Jantje Pietje gaat steriliseren, dan moeten de andere 15.999.998 Nederlanders bepalen of het wel of niet mag?
Sorry, maar dat lijkt me niet wat je bedoelt. m.a.w., ik snap niet waar je nou op doelt. Zou je het echt willen uitleggen?![]()
![]()
Een vriendin van mij wou -nooit- kinderen, ook vroeger niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als uit onderzoek blijkt dat 60% de verkeerde keuze maakt, lig jij dan lekker in je bed als je zoiets doet?
Helemaal als de kans op omslag na iemands 30e nog maar 2% zou zijn oid?
Dan zeg je toch, wacht maar tot je 30 ben, dan krijg je hem?
Is op de 1 of andere reden toch zwanger geworden en heeft een kind gekregen die ze "toch maar" opgevoed heeft.
Dat kind zelf heeft een best wel zwaar leven gehad met veel ups en downs, een leven waarbij je een kind iets beters gunt...en de moeder ook.
Vergis je niet, ze houdt zielsveel van haar kind, maar ze had nooit kinderen willen hebben, ook nu nog niet.
Uiteindelijk toch gesteriliseerd...maar een beetje te laat.
En waarom? Omdat een -arts- haar te jong vond voor sterilisatie terwijl ze nooit never kinderen heeft willen hebben.![]()
Begin er dan niet over.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jammer dat je er juist over door wilt gaan op het moment dat ik heb aangegeven erover te willen stoppen.
Sorry Samzz, maar ben effe niet zo in de mood voor jouw "funny stuff"“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Tja kut ja.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een vriendin van mij wou -nooit- kinderen, ook vroeger niet.
Is op de 1 of andere reden toch zwanger geworden en heeft een kind gekregen die ze "toch maar" opgevoed heeft.
Dat kind zelf heeft een best wel zwaar leven gehad met veel ups en downs, een leven waarbij je een kind iets beters gunt...en de moeder ook.
Vergis je niet, ze houdt zielsveel van haar kind, maar ze had nooit kinderen willen hebben, ook nu nog niet.
Uiteindelijk toch gesteriliseerd...maar een beetje te laat.
En waarom? Omdat een -arts- haar te jong vond voor sterilisatie terwijl ze nooit never kinderen heeft willen hebben.Rustig aan.![]()
Dus de arts bepaalt. Das precies wat ik in mijn verhaal vertelde fax en daar zit hem naar mijn mening ook een deel van het probleem. Een mens moet zelf kunnen beslissen en een arts moet dat niet zondermeer kunnen overrulen...vind ik althansquote:Op donderdag 6 december 2012 00:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, als Jantje Pietje gaat steriliseren, dan bepaalt Jantje dat dat niet gaat gebeuren voor wat 'n reden dan ook![]()
![]()
Sorry Samzz, maar nu maak je jezelf toch echt belachelijk. Dacht jij nou -echt- dat ik me ook maar voor een haarbreedte aantrok wat -jij- van -mij- vindt?quote:
Ik -pijns- er niet over, als ik iets wil vertellen, dan doe ik dat gewoon, klaar.![]()
Hoe is het in godsnaam de schuld van de arts dat die vriendin van je toch zwanger is geworden? Sorry hoor, MK. Dag slaat nergens op.
Dag slaat wel ergens op, dat heeft met de rotatie van de aarde te maken. Zie je? Ik kan ook flauw doenquote:Op donderdag 6 december 2012 00:58 schreef Samzz het volgende:
Hoe is het in godsnaam de schuld van de arts dat die vriendin van je toch zwanger is geworden? Sorry hoor, MK. Dag slaat nergens op.
![]()
![]()
Je interpreteert de opmerking waar je al achterlijk op reageerde verkeerd en nu ga je nog achterlijker reageren.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorry Samzz, maar nu maak je jezelf toch echt belachelijk. Dacht jij nou -echt- dat ik me ook maar voor een haarbreedte aantrok wat -jij- van -mij- vindt?
Ik -pijns- er niet over, als ik iets wil vertellen, dan doe ik dat gewoon, klaar.
Maar soit, stik erin zou ik zeggen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Stikken in mijn eigen mening?quote:Op donderdag 6 december 2012 00:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je interpreteert de opmerking waar je al achterlijk op reageerde verkeerd en nu ga je nog achterlijker reageren.
Maar soit, stik erin zou ik zeggen.
Ga nou niet de beledigde leverworst spelen, jij bent namelijk (naar eigen zeggen) nooit beledigd. Je doet maar alsof.![]()
Een arts moet ook zelf kunnen beslissen in het geval van 'verzoekjes' als je 't mij vraagt.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus de arts bepaalt. Das precies wat ik in mijn verhaal vertelde fax en daar zit hem naar mijn mening ook een deel van het probleem. Een mens moet zelf kunnen beslissen en een arts moet dat niet zondermeer kunnen overrulen...vind ik althans![]()
Verschil is dat ik gewoon serieus ben. Maar stik erin, met jou is het geen discussie voeren.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dag slaat wel ergens op, dat heeft met de rotatie van de aarde te maken. Zie je? Ik kan ook flauw doen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Je kan nog zo voorzichtig zijn, je kan altijd zwanger raken en dat moet je voor lief nemen, ook al wil je dat niet voor lief nemen en je gaat naar een dokter voor een sterilisatie dan wordt dat niet gehonoreerd, nou dan ben je dus fucked up als je wel gewoon seks wilt hebben - en terecht - maar dan genaaid wordt door de toeval die de arts onschadelijk had kunnen maken.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:58 schreef Samzz het volgende:
Rustig aan.![]()
O, maar ik ben ook serieus. Maar blijkbaar zijn mensen die niet in jouw straatje passen per-definitie al niet serieus.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verschil is dat ik gewoon serieus ben. Maar stik erin, met jou is het geen discussie voeren.
Prima, dan nok je er toch mee? Het enige wat je dan hoeft te doen is...niet op me reageren![]()
![]()
Met koffie is wel discussie te voeren.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verschil is dat ik gewoon serieus ben. Maar stik erin, met jou is het geen discussie voeren.
Beter dan met jou.
Hoef je verder niet persoonlijk op te nemen, met koffie valt beter te discusieren dan menegeen.Rustig aan.![]()
Als je echt geen kinderen wilt dan laat je het aborteren.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kan nog zo voorzichtig zijn, je kan altijd zwanger raken en dat moet je voor lief nemen, ook al wil je dat niet voor lief nemen en je gaat naar een dokter voor een sterilisatie dan wordt dat niet gehonoreerd, nou dan ben je dus fucked up als je wel gewoon seks wilt hebben - en terecht - maar dan genaaid wordt door de toeval die de arts onschadelijk had kunnen maken.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mja ik weet niet hoor, maar ik vind Koffie ook een beetje overreageren nu eigenlijk...quote:Op donderdag 6 december 2012 01:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
't Was toch gewoon een normale reply van Samzz?![]()
Dat is een emotionele ingreep die ''leven'' weghaalt.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je echt geen kinderen wilt dan laat je het aborteren.
/ leven doodmaakt, whatever.
Een klompje cellen is geen leven, een kind van 24 weken is geen leven... whatever...
Rustig aan.![]()
Ik doe dan ook altijd m'n best om naar de meningen van anderen te luisteren, ook al ben ik het er in 1e instantie niet mee eens.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Met koffie is wel discussie te voeren.
En daarbij komt ook nog dat ik -wel- bereid ben om mijn mening aan te passen aan die van een ander als ik vind dat de ander wel degelijk een punt heeft.![]()
Nee, dat is het niet. Ik denk -denk- dat je niet goed leest wat iemand typt, kan gebeuren, heeft iedereen, en dat je dan vervolgens bozig gaat doen of gaat herhalen wat iemand zelf al aangaf.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O, maar ik ben ook serieus. Maar blijkbaar zijn mensen die niet in jouw straatje passen per-definitie al niet serieus.
Prima, dan nok je er toch mee? Het enige wat je dan hoeft te doen is...niet op me reageren
Maar goed, dat is wat ik denk.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Over welke reply heb je het nu?quote:Op donderdag 6 december 2012 01:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja ik weet niet hoor, maar ik vind Koffie ook een beetje overreageren nu eigenlijk...
't Was toch gewoon een normale reply van Samzz?![]()
Ik denk dat jij dat veel te vaak tegen anderen zegt om het zelfs voor jezelf geloofwaardig te houden Samzz.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Ik denk -denk- dat je niet goed leest wat iemand typt, kan gebeuren, heeft iedereen, en dat je dan vervolgens bozig gaat doen of gaat herhalen wat iemand zelf al aangaf.
Maar goed, dat is wat ik denk.Rustig aan.![]()
Dat snap ik wel. Maar dat is wel gewoon een optie die je hebt als je echt geen kinderen wilt.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is een emotionele ingreep die ''leven'' weghaalt.
/ leven doodmaakt, whatever.
Een klompje cellen is geen leven, een kind van 24 weken is geen leven... whatever...
Prima toch? Ieder zijn/haar eigen mening!quote:Op donderdag 6 december 2012 01:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Ik denk -denk- dat je niet goed leest wat iemand typt, kan gebeuren, heeft iedereen, en dat je dan vervolgens bozig gaat doen of gaat herhalen wat iemand zelf al aangaf.
Maar goed, dat is wat ik denk.
Jij de jouwe en ik de mijne!![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 01:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Over welke reply heb je het nu?En vervolgens begin je te briesen....quote:Doe dat maar. Ik weet namelijk dat er artsen zijn die in het geval van de kanker de boel er gewoon uit slopen.![]()
Nee, of dat een optie is ligt ook aan jouw begrip van wat leven is of niet en of je dat voor jezelf kan goedpraten als je het weg laat halen.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Maar dat is wel gewoon een optie die je hebt als je echt geen kinderen wilt.
Abortus is niet voor iedereen een optie.Rustig aan.![]()
Ik zeg dit eigenlijk nooit tegen anderen omdat ik eigenlijk met iedereen normaal een discussie kan voeren. Behalve met MK. Maar dat kan uiteraard ook aan mij liggen.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dat veel te vaak tegen anderen zegt om het zelfs voor jezelf geloofwaardig te houden Samzz.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Godverdimme.... Raam op een kier toch een hoop nattigheid binnen gewaaid
Kutsneeuw
Het is voor iedereen een optie. Of je de optie wilt overwegen is een andere. Ik vind het nogal ver gaan om de dokter de schuld te geven van een ongewenste zwangerschap. Maar goed, dat ben ik.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, of dat een optie is ligt ook aan jouw begrip van wat leven is of niet en of je dat voor jezelf kan goedpraten als je het weg laat halen.
Abortus is niet voor iedereen een optie.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ben ook weleens door jou overruled dat ik dingen verkeerd lees ofzo.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:06 schreef Samzz het volgende:
Ik zeg dit eigenlijk nooit tegen anderen omdat ik eigenlijk met iedereen normaal een discussie kan voeren. Behalve met MK. Maar dat kan uiteraard ook aan mij liggen.![]()
Je typt zelf dingen verkeerd als mensen je verkeerd begrijpen.Rustig aan.![]()
De rest van leven met een 'foutje' opgescheept zitten komt harder aan dan spijtgevoelens van een abortus denk ik. Maarja ieder voor zich als je 't mij vraagt.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, of dat een optie is ligt ook aan jouw begrip van wat leven is of niet en of je dat voor jezelf kan goedpraten als je het weg laat halen.
Abortus is niet voor iedereen een optie.![]()
Ik vind het ver gaan om het een ''optie'' te noemen voor iedereen, dat de mogelijkheid bestaat wilt niet zeggen dat het voor iedereen een mogelijkheid is.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:08 schreef Samzz het volgende:
Het is voor iedereen een optie. Of je de optie wilt overwegen is een andere. Ik vind het nogal ver gaan om de dokter de schuld te geven van een ongewenste zwangerschap. Maar goed, dat ben ik.Rustig aan.![]()
In dat geval had je het ook verkeerd, dat gaf je zelf later toequote:Op donderdag 6 december 2012 01:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben ook weleens door jou overruled dat ik dingen verkeerd lees ofzo.![]()
Je typt zelf dingen verkeerd als mensen je verkeerd begrijpen.. Was met die koeien discussie. Maar het doet er niet toe, verder.
Mogelijkheid heeft maar 1 definitie hoor....quote:Op donderdag 6 december 2012 01:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het ver gaan om het een ''optie'' te noemen voor iedereen, dat de mogelijkheid bestaat wilt niet zeggen dat het voor iedereen een mogelijkheid is.![]()
Ik had het over artsen die naar mijn mening te veel macht hadden. Echter, niemand haakte daarop in. Toen heb ik maar gezegd dat ik maar zou stoppen daarover (aangezien blijkbaar niemand geinteresseerd leek te zijn) en pas -dan- haakt Samzz erop in dat ik inderdaad maar beter stil kan zijn.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
En vervolgens begin je te briesen....
De ondertoon daarvan was dat ik maar beter voortaan stil kon blijven, en dat pik ik dus effe niet, he?
Ik zal me nooit en never door wie dan ook het zwijgen laten opleggen. Vergis je daar niet in, dat is heel belangrijk voor mij.
Klinkt een beetje cru deze uitleg, maar zo zie ik het.![]()
Daarom...quote:Op donderdag 6 december 2012 01:08 schreef Faxie het volgende:
De rest van leven met een 'foutje' opgescheept zitten komt harder aan dan spijtgevoelens van een abortus denk ik. Maarja ieder voor zich als je 't mij vraagt.
Kan me er wel wat bij voorstellen dat je niet iets leven wilt beeindigen..Rustig aan.![]()
Nee niet alleen die.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:09 schreef Samzz het volgende:
t geval had je het ook verkeerd, dat gaf je zelf later toe. Was met die koeien discussie. Maar het doet er niet toe, verder.
Fera kan er ook een handje van, het ligt altijd aan mijn interpretatie van dingen altijd.![]()
Maarja dan zie je die stellingen tegen iedereen gebruikt worden dan gaat er een lampje branden.Rustig aan.![]()
In dit geval is het voor iedereen een optie/mogelijkheid. Arm of rijk, dik of dun. Dat je het niet wilt is een andere kwestie. Waar ik ook gewoon begrip voor heb.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het ver gaan om het een ''optie'' te noemen voor iedereen, dat de mogelijkheid bestaat wilt niet zeggen dat het voor iedereen een mogelijkheid is.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mensen mensen... Er zijn ergere dingen... Zoals naar binnen gewaaide sneeuw
Het is een optie, een optie is namelijk hetzelfde als een mogelijkheid. Dat niet iedereen het over zijn hart kan verkrijgen is weer anders. Ik ben het met je eens, alleen je definitie klopt niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het ver gaan om het een ''optie'' te noemen voor iedereen, dat de mogelijkheid bestaat wilt niet zeggen dat het voor iedereen een mogelijkheid is.C'est la vie
Je hebt gewoon een hekel aan mij Samzz....ik vraag me af waar dat nou aan kan liggenquote:Op donderdag 6 december 2012 01:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg dit eigenlijk nooit tegen anderen omdat ik eigenlijk met iedereen normaal een discussie kan voeren. Behalve met MK. Maar dat kan uiteraard ook aan mij liggen.
Want ik weet het niet, je hebt dat nooit met mij kortgesloten...en dan kan ik natuurlijk ook niet ruiken wat jouw issue met mij is.
Communicatie is zo'n heerlijk en ook belangrijk middel![]()
![]()
Ze deed daarvoor toch ook al mee met die discussie? ...quote:Op donderdag 6 december 2012 01:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had het over artsen die naar mijn mening te veel macht hadden. Echter, niemand haakte daarop in. Toen heb ik maar gezegd dat ik maar zou stoppen daarover (aangezien blijkbaar niemand geinteresseerd leek te zijn) en pas -dan- haakt Samzz erop in dat ik inderdaad maar beter stil kan zijn.
De ondertoon daarvan was dat ik maar beter voortaan stil kon blijven, en dat pik ik dus effe niet, he?
Ik zal me nooit en never door wie dan ook het zwijgen laten opleggen. Vergis je daar niet in, dat is heel belangrijk voor mij.
Klinkt een beetje cru deze uitleg, maar zo zie ik het.
Nouja 't zal wel...![]()
Dat was de ondertoon dus niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had het over artsen die naar mijn mening te veel macht hadden. Echter, niemand haakte daarop in. Toen heb ik maar gezegd dat ik maar zou stoppen daarover (aangezien blijkbaar niemand geinteresseerd leek te zijn) en pas -dan- haakt Samzz erop in dat ik inderdaad maar beter stil kan zijn.
Klinkt een beetje cru deze uitleg, maar zo zie ik het.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee het is niet voor iedereen een mogelijkheid.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dit geval is het voor iedereen een optie/mogelijkheid. Arm of rijk, dik of dun. Dat je het niet wilt is een andere kwestie. Waar ik ook gewoon begrip voor heb.
Rationeel gezien wel, emotioneel gezien niet.
En een mens is naast beperkte mate rationeel ook emotioneel.Rustig aan.![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 01:11 schreef Spezza19 het volgende:
Mensen mensen... Er zijn ergere dingen... Zoals naar binnen gewaaide sneeuwerop
![]()
Hoe kom je daar nu weer bij? Je bent vandaag wel echt van de verkeerde conclusies merk ik.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een hekel aan mij Samzz....ik vraag me af waar dat nou aan kan liggen
Want ik weet het niet, je hebt dat nooit met mij kortgesloten...en dan kan ik natuurlijk ook niet ruiken wat jouw issue met mij is.
Communicatie is zo'n heerlijk en ook belangrijk middel“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Zeg je nu. Je komt wel vaker botter over dan je achteraf bedoelde.quote:
Misschien moet je daar es wat beter op gaan letten?
Jouw "Doe dat maar" was compleet unwarrented![]()
Het is altijd een mogelijkheid, het is alleen de vraag of die mogelijkheid gekozen wordtquote:Op donderdag 6 december 2012 01:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee het is niet voor iedereen een mogelijkheid.
Rationeel gezien wel, emotioneel gezien niet.
En een mens is naast beperkte mate rationeel ook emotioneel.![]()
Je lijkt wat dingen door elkaar te halen![]()
![]()
Mijn doe dat maar was gewoon een doe dat maar. Niet meer niet minder.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeg je nu. Je komt wel vaker botter over dan je achteraf bedoelde.
Misschien moet je daar es wat beter op gaan letten?
Jouw "Doe dat maar" was compleet unwarrented“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ach whatever man,quote:Op donderdag 6 december 2012 01:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is altijd een mogelijkheid, het is alleen de vraag of die mogelijkheid gekozen wordt![]()
Je lijkt wat dingen door elkaar te halen
Men in spreektaal zegt gewoon:
''dit en dat is voor mij geen optie''
''dit en dat is voor mij geen mogelijkheid''
Of iets een mogelijkheid is kan dus gewoon subjectief zijn naar mijn mening, ja rationeel gezien niet, emotioneel gezien wel.Rustig aan.![]()
Je gaf eerder aan niet met mij te kunnen discussieren.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu weer bij? Je bent vandaag wel echt van de verkeerde conclusies merk ik.
In dit geval is dat een zwaktebod, ik weet namelijk dondersgoed dat ik prima kan discussieren, zoals al eerder door mij aangegeven in dit topic.![]()
Wij van WC eend...quote:Op donderdag 6 december 2012 01:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je gaf eerder aan niet met mij te kunnen discussieren.
In dit geval is dat een zwaktebod, ik weet namelijk dondersgoed dat ik prima kan discussieren, zoals al eerder door mij aangegeven in dit topic.Rustig aan.![]()
Dat voor mij gedeelte zit hem de crux in natuurlijk, het is simpelweg het uitsluiten van een mogelijkheid die er wel degelijk is.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach whatever man,
Of iets een mogelijkheid is kan dus gewoon subjectief zijn naar mijn mening, ja rationeel gezien niet, emotioneel gezien wel.C'est la vie
Niet kunnen discussieren met is geen synoniem van hekel hebben aan.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je gaf eerder aan niet met mij te kunnen discussieren.
In dit geval is dat een zwaktebod, ik weet namelijk dondersgoed dat ik prima kan discussieren, zoals al eerder door mij aangegeven in dit topic.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Als een mogelijkheid uitgesloten is is de mogelijkheid er toch niet meer voor jou?quote:Op donderdag 6 december 2012 01:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat voor mij gedeelte zit hem de crux in natuurlijk, het is simpelweg het uitsluiten van een mogelijkheid die er wel degelijk is.
Rustig aan.![]()
Je zou eens wat beter stil moeten staan bij wat je eigenlijk tikt.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn doe dat maar was gewoon een doe dat maar. Niet meer niet minder.
Je hebt ooit eerder aangegeven het wel leuk te vinden discussies uit te lokken, een half jaar terug of zo.
Nu heb je een discussie en vind je het ineens niet meer leuk?
Of is dat jouw standaard tactiek, de ander z'n zin maar niet geven no matter what?![]()
![]()
Hij is er wel, als ik een pak yoghurt koop omdat ik geen trek heb in melk. Kan ik nog steeds melk kopen. Alleen ik doe het niet. Om het maar even te vertalen naar iets alledaags.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als een mogelijkheid uitgesloten is is de mogelijkheid er toch niet meer voor jou?C'est la vie
Je zegt dat je kan discussieren omdat je dat zelf gezegd had.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorry maar deze vat ik ook niet
Laat en lange dag gehad enzo
''wij van WC eend, raden u WC eend aan''Rustig aan.![]()
Aangeven dat je niet met iemand kunt discussieren terwijl die persoon dat wel kan geeft al aan dat de onderliggende reden een andere moet zijn dan dat die persoon niet goed discussieren kanquote:Op donderdag 6 december 2012 01:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet kunnen discussieren met is geen synoniem van hekel hebben aan.
En zoals ik al eerder zei, kortsluiten met anderen doe je niet.![]()
Rationeel of emotioneel heeft er allemaal geen fuck mee te maken.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach whatever man,
Of iets een mogelijkheid is kan dus gewoon subjectief zijn naar mijn mening, ja rationeel gezien niet, emotioneel gezien wel.
Iets wat voor iemand 'geen mogelijkheid' is, is niets anders dan een 'mogelijkheid waar niet voor gekozen is'![]()
![]()
En datquote:Op donderdag 6 december 2012 01:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat voor mij gedeelte zit hem de crux in natuurlijk, het is simpelweg het uitsluiten van een mogelijkheid die er wel degelijk is.![]()
![]()
Nee. Ik weet wat ik tik. Jij lijkt op een of andere manier wat ik zeg heel zwaar op te vatten. Kan. Heb ik ook wel eens.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je zou eens wat beter stil moeten staan bij wat je eigenlijk tikt.
Je hebt ooit eerder aangegeven het wel leuk te vinden discussies uit te lokken, een half jaar terug of zo.
Nu heb je een discussie en vind je het ineens niet meer leuk?
Of is dat jouw standaard tactiek, de ander z'n zin maar niet geven no matter what?
Ik vind discussies leuk ja, echter niet met jou. Dat mag, hoop ik?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ben 34.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zegt dat je kan discussieren omdat je dat zelf gezegd had.
Ik heb ondertussen toch echt wel een flinke portie zelfkennis opgebouwd.
En je hoeft me natuurlijk niet te geloven KT, das je eigen vrije wil![]()
![]()
Ik zeg dat IK niet met jou kan discussieren. Waarom betrek je iets wat ik niet kan op jezelf?quote:Op donderdag 6 december 2012 01:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Aangeven dat je niet met iemand kunt discussieren terwijl die persoon dat wel kan geeft al aan dat de onderliggende reden een andere moet zijn dan dat die persoon niet goed discussieren kan
En zoals ik al eerder zei, kortsluiten met anderen doe je niet.
En wat moet ik kortsluiten? Moet ik je gaan DM'en hoe wel of niet aardig ik je vind?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Schijthekel aan mensen met hun zelfkennis, arrogantie is het meestal als mensen je daarmee proberen te overrulen.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb ondertussen toch echt wel een flinke portie zelfkennis opgebouwd.
En je hoeft me natuurlijk niet te geloven KT, das je eigen vrije wil
''Ik ben ouder'' ja so what, flikker lekker op en ga achterin zitten, klein kind
Rustig aan.![]()
Mag ook wel in het topic.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg dat IK niet met jou kan discussieren. Waarom betrek je iets wat ik niet kan op jezelf?
En wat moet ik kortsluiten? Moet ik je gaan DM'en hoe wel of niet aardig ik je vind?Rustig aan.![]()
Je zult wel vaker met mij in discussies geraken, of je wilt of niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik weet wat ik tik. Jij lijkt op een of andere manier wat ik zeg heel zwaar op te vatten. Kan. Heb ik ook wel eens.
Ik vind discussies leuk ja, echter niet met jou. Dat mag, hoop ik?
Maar ik kan je wel vertellen, als je graag iemand platwalst in een discussie, ben je bij mij aan het verkeerde adres
Laat ik duidelijk zijn.
Sommige dingen van jou mag ik gewoon niet zo. Dat mag, daar zullen we het vast wel over eens zijn
Maar dat wil niet zeggen dat ik een hekel aan je heb of zo, sommige dingen die jij doet vind ik gewoon buitengewoon tof, zoals jouw werk in het dierenasiel.
Jouw directheid vind ik ergens wel leuk, daar ikzelf ook heel direct ben.
Het is niet alleen maar haat en nijd hoor, straks ga ik prima slapen![]()
![]()
Maar waarom? Wat is de meerwaarde? Koffie ligt mij niet en ik lig hem niet. Wat moet ik erover kortsluiten? Iedere mongool ziet dat.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Een discussie over een discussie.
Hmmm
DiscusceptionC'est la vie
Kvind jou nooit zo direct.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Rustig aan.![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 01:26 schreef heloef het volgende:
Hmmm
[ afbeelding ]
Discusception!
Post van het jaar![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 01:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar waarom? Wat is de meerwaarde? Koffie ligt mij niet en ik lig hem niet. Wat moet ik erover kortsluiten? Iedere mongool ziet dat.
Rustig aan.![]()
Ik wals je nergens plat. Dat maak jij ervan.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je zult wel vaker met mij in discussies geraken, of je wilt of niet.
Maar ik kan je wel vertellen, als je graag iemand platwalst in een discussie, ben je bij mij aan het verkeerde adres
Laat ik duidelijk zijn.
Sommige dingen van jou mag ik gewoon niet zo. Dat mag, daar zullen we het vast wel over eens zijn
Maar dat wil niet zeggen dat ik een hekel aan je heb of zo, sommige dingen die jij doet vind ik gewoon buitengewoon tof, zoals jouw werk in het dierenasiel.
Het is niet alleen maar haat en nijd hoor, straks ga ik prima slapen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hehe, ik snap wel wat je bedoelt hoor.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Schijthekel aan mensen met hun zelfkennis, arrogantie is het meestal als mensen je daarmee proberen te overrulen.
''Ik ben ouder'' ja so what, flikker lekker op en ga achterin zitten, klein kind![]()
Maar arrogant ben ik zeker niet. Ik weet gewoon waar ik goed in ben en waarin niet. Discussies voeren ben ik gewoon vrij goed in omdat ik 1)heel intelligent ben en 2) omdat ik heel goed logisch kan nadenken.
Misschien 3) omdat ik geen lemming ben![]()
Ik zeg alleen maar waar het op staat.
Of je me gelooft of niet moet je laten afhangen van mijn daden, niet van mijn woorden
Laat mijn daden maar voor zich spreken en kom er later anders weer op terug KT![]()
![]()
Zorg jij voor bier?quote:Op donderdag 6 december 2012 01:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hehe, ik snap wel wat je bedoelt hoor.
Maar arrogant ben ik zeker niet. Ik weet gewoon waar ik goed in ben en waarin niet. Discussies voeren ben ik gewoon vrij goed in omdat ik 1)heel intelligent ben en 2) omdat ik heel goed logisch kan nadenken.
Misschien 3) omdat ik geen lemming ben![]()
Ik zeg alleen maar waar het op staat.
Of je me gelooft of niet moet je laten afhangen van mijn daden, niet van mijn woorden
Laat mijn daden maar voor zich spreken en kom er later anders weer op terug KTRustig aan.![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 01:26 schreef heloef het volgende:
Hmmm
[ afbeelding ]
Discusception![]()
![]()
Nee, je leest verkeerd.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wals je nergens plat. Dat maak jij ervan.![]()
Ik wals niemand plat, ik ga niemand platwalsen en met jou ben ik nu eigenlijk wel klaar. Slaap lekker.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik denk dat haar vriend Wesley heet.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:29 schreef Spezza19 het volgende:
R&P / Whatsapp foto's in vriends mobiel.C'est la vie
Je had mij wel plat mogen walsen met die tetten van jequote:Op donderdag 6 december 2012 01:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wals niemand plat, ik ga niemand platwalsen en met jou ben ik nu eigenlijk wel klaar. Slaap lekker.
Wordt je dood jonge.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je had mij wel plat mogen walsen met die tetten van jeRustig aan.![]()
Prima! Tot de volgende botsing dan maar!quote:Op donderdag 6 december 2012 01:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wals niemand plat, ik ga niemand platwalsen en met jou ben ik nu eigenlijk wel klaar. Slaap lekker.![]()
![]()
![]()
Ahquote:Op donderdag 6 december 2012 01:29 schreef Spezza19 het volgende:
R&P / Whatsapp foto's in vriends mobiel..
Niet eens 14 eu over voor een krat hertog jan ofzo?quote:Op donderdag 6 december 2012 01:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ok, maar dan word het wel el cheapo bierRustig aan.![]()
Ik zeg net dat ik daar niet aan doequote:Op donderdag 6 december 2012 01:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je had mij wel plat mogen walsen met die tetten van je.
Lijkt me geen flikker aan, beter laat ze me leven en pleased ze me gewoon eventjes.quote:Rustig aan.![]()
Wat saai zeg.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik daar niet aan doe.
Rustig aan.![]()
Hmm, ¤14 is nog wel te doen.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet eens 14 eu over voor een krat hertog jan ofzo?
Wel lastig op de fiets, maar ik zie wel hoe ik dat regel
Maar dan wel bij mij thuis want jij woonde toch nog bij je ouders?
Kan je gelijk na afloop met je lamme hasses op de bank gaan pitten![]()
![]()
Tof.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hmm, ¤14 is nog wel te doen.
Wel lastig op de fiets, maar ik zie wel hoe ik dat regel![]()
Maar dan wel bij mij thuis want jij woonde toch nog bij je ouders?
Kan je gelijk na afloop met je lamme hasses op de bank gaan pitten
Rustig aan.![]()
Yeah. Not gonna happenquote:Op donderdag 6 december 2012 01:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt me geen flikker aan, beter laat ze me leven en pleased ze me gewoon eventjes..
Nou, ik heb vandaag wel eventjes genoeg met balonnen gespeeld!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik van WC Eend adviseer ook gewoon WC eend.C'est la vie
ik snap nog steeds niet wat hiermee bedoeld wordt, dit is toch gewoon een random slogun van een reclamespotje?quote:Op donderdag 6 december 2012 01:39 schreef heloef het volgende:
Ik van WC Eend adviseer ook gewoon WC eend.![]()
![]()
Hou jij dat wel vol dan? 3x op een dag?quote:Op donderdag 6 december 2012 01:40 schreef Faxie het volgende:
Ik van Fax adviseer 3 maal daags een FaxRustig aan.![]()
Ik adviseer niet met mij om te gaan, hoorquote:.
Ja daaag!quote:Op donderdag 6 december 2012 01:40 schreef Faxie het volgende:
Ik van Fax adviseer 3 maal daags een Fax
Gebruik m'n 56k inbelmodem wel![]()
![]()
... Jezus koffiequote:Op donderdag 6 december 2012 01:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
ik snap nog steeds niet wat hiermee bedoeld wordt, dit is toch gewoon een random slogun van een reclamespotje?
Rustig aan.![]()
Ja maar is toch logisch dat een bedrijf persoon zichzelf aanbeveeltquote:Op donderdag 6 december 2012 01:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet wat hiermee bedoeld wordt, dit is toch gewoon een random slogun van een reclamespotje?
Moet lukken als het maar niet 3 keer achter elkaar is.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hou jij dat wel vol dan? 3x op een dag?![]()
Ok zo dus!quote:Op donderdag 6 december 2012 01:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja maar is toch logisch dat een bedrijf persoon zichzelf aanbeveelt
Ligt er aan hoe objectief ze zijn. Meestal niet natuurlijk![]()
![]()
Dan raakt de lijn overbezet?quote:Op donderdag 6 december 2012 01:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet lukken als het maar niet 3 keer achter elkaar is.
Zozo...quote:Op donderdag 6 december 2012 01:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet lukken als het maar niet 3 keer achter elkaar is.
Misschien vindt Samzz dat wel interessant.Rustig aan.![]()
Het verhaal er achter is dat je als je bedrijf altijd zal aanraden aan mensen om jouw product te kopenquote:
Kortom: wij van WC Eend adviseren WC Eend.C'est la vie
Dat is het punt, die aanbeveling is zo egoistisch als maar zijn kan natuurlijk...quote:Op donderdag 6 december 2012 01:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ok zo dus!
Ligt er aan hoe objectief ze zijn. Meestal niet natuurlijk
Maakt ook gelijk de aanbeveling een beetje ridicuul en dat is de grap.Rustig aan.![]()
Spuitelf heloefquote:Op donderdag 6 december 2012 01:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Het verhaal er achter is dat je als je bedrijf altijd zal aanraden aan mensen om jouw product te kopen
Kortom: wij van WC Eend adviseren WC Eend.![]()
![]()
Die wilt me nietquote:Op donderdag 6 december 2012 01:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zozo...
Misschien vindt Samzz dat wel interessant.![]()
![]()
Als kind vroeg ik me altijd af, hoe zo'n A4 tje via de fax door zo'n lijn ging.
C'est la vie
Ok. Ik snapte hem toen ie op tv was ook al nooitquote:Op donderdag 6 december 2012 01:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is het punt, die aanbeveling is zo egoistisch als maar zijn kan natuurlijk...
Maakt ook gelijk de aanbeveling een beetje ridicuul en dat is de grap.![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 01:44 schreef heloef het volgende:
Als kind vroeg ik me altijd af, hoe zo'n A4 tje via de fax door zo'n lijn ging.
Rustig aan.![]()
Zal dat het zijn ja?quote:Op donderdag 6 december 2012 01:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ze weet het alleen nog niet.![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 01:44 schreef heloef het volgende:
Als kind vroeg ik me altijd af, hoe zo'n A4 tje via de fax door zo'n lijn ging.![]()
![]()
quote:
Gewoon bij haar gaan werken in het dierenasiel, dan leer je haar zo kennen zonder dat ze weet dat jij het bent.Rustig aan.![]()
We kunnen niet allemaal zo snel zijn.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is het punt, die aanbeveling is zo egoistisch als maar zijn kan natuurlijk...
Maakt ook gelijk de aanbeveling een beetje ridicuul en dat is de grap.C'est la vie
Ja...winter is comingquote:Op donderdag 6 december 2012 01:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kolere, het werd opeens heul snel heul koud buiten..![]()
![]()
Idd, en sneeuw...quote:Op donderdag 6 december 2012 01:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kolere, het werd opeens heul snel heul koud buiten..
Nu moet ik morgen er vroeg uit om nog even m'n winterbanden er onder te leggen voordat ik naar m'n werk ga, anders ga ik 's avonds als het door gaat sneeuwen een groot probleem krijgen![]()
![]()
Iedere vent moet 3 keer op een dag toch wel kunnen?quote:Op donderdag 6 december 2012 01:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zozo...
Misschien vindt Samzz dat wel interessant.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Zoveel scheelt het toch ook weer neit...?quote:Op donderdag 6 december 2012 01:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Idd, en sneeuw...
Nu moet ik morgen er vroeg uit om nog even m'n winterbanden er onder te leggen voordat ik naar m'n werk ga, anders ga ik 's avonds als het door gaat sneeuwen een groot probleem krijgenRustig aan.![]()
Mij lukt 1x niet eens joh.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iedere vent moet 3 keer op een dag toch wel kunnen?Rustig aan.![]()
Minimaalquote:Op donderdag 6 december 2012 01:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iedere vent moet 3 keer op een dag toch wel kunnen?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik rij gewoon door op m'n toyo's, voeig jaar ook nergens last van gehad..quote:Op donderdag 6 december 2012 01:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Idd, en sneeuw...
Nu moet ik morgen er vroeg uit om nog even m'n winterbanden er onder te leggen voordat ik naar m'n werk ga, anders ga ik 's avonds als het door gaat sneeuwen een groot probleem krijgenDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Voor een voorwielaangedreven burgerbak misschien niet nee...quote:Op donderdag 6 december 2012 01:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zoveel scheelt het toch ook weer neit...?
Voor een achterwielaangedreven sportwagen wel. Zeker met brede sloffen.![]()
Ik kan het wel, alleen ik doe het niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iedere vent moet 3 keer op een dag toch wel kunnen?C'est la vie
Ik voel jequote:Op donderdag 6 december 2012 01:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan het wel, alleen ik doe het niet.![]()
![]()
Je kan 3x per dag handkarren.quote:
Alleen daar heb ik geen enkele behoefte toe.C'est la vie
Wil je na 20 jaar eens genegenheid enzo voelen, voelt het allemaal zo antiegelijk onbereikbaar dat je er alleen maar droevig van kan gaan worden.Rustig aan.![]()
That's when you call your friend: chloroform.quote:C'est la vie
Ik zei toch dat ze het zelf nog niet weet.quote:
Zie je nu wel dat ik gelijk heb, ware liefde FaxRustig aan.![]()
Hoe breed heb je erop liggen?quote:Op donderdag 6 december 2012 01:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voor een voorwielaangedreven burgerbak misschien niet nee...
Voor een achterwielaangedreven sportwagen wel. Zeker met brede sloffen.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ah joh, gewoon in Engeland wat scorenquote:Op donderdag 6 december 2012 01:50 schreef kingtoppie het volgende:
Wil je na 20 jaar eens genegenheid enzo voelen, voelt het allemaal zo antiegelijk onbereikbaar dat je er alleen maar droevig van kan gaan worden.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Nouja breed... 245. Maar da's genoeg voor problemen.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe breed heb je erop liggen?
Ik kom serieus niet eens van m'n plek af in de sneeuw.![]()
Christ noquote:Op donderdag 6 december 2012 01:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah joh, gewoon in Engeland wat scorenC'est la vie
Das wel een goede tip.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah joh, gewoon in Engeland wat scoren
Wel eerst strontlazarus zijnDit account is niet meer in gebruik.![]()
En het licht uit laten.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das wel een goede tip.
Wel eerst strontlazarus zijnC'est la vie
In beide gevallen komt die niet omhoog geloof ik.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das wel een goede tip.
Wel eerst strontlazarus zijn
Rustig aan.![]()
Wil je me dood ofzeauquote:Op donderdag 6 december 2012 01:50 schreef heloef het volgende:
[..]
That's when you call your friend: chloroform.?
Hmm,
Ik heb deze meisje op facebook chat..
Aansturen op date oid werkt maar half.... Reageert ze half, wordt nooit duidelijk...
Ik heb zoiets van fuck die shit... Verwijderen die handel... Ook al kwam ze heel tof over.![]()
Word helemaal apezuur van al die wijven die niet durven af te wijzen.Rustig aan.![]()
En over Engelse dames... Er bestaan echt wel geile wijven daar in Engeland... Alleen wel uitkijken voor soa's....
Groot gelijk ook.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:54 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm,
Aansturen op date oid werkt maar half.... Reageert ze half, wordt nooit duidelijk...
Ik heb zoiets van fuck die shit... Verwijderen die handel... Ook al kwam ze heel tof over.![]()
Word helemaal apezuur van al die wijven die niet durven af te wijzen.![]()
Ik heb het dan ook niet over een paard.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hap hapquote:Op donderdag 6 december 2012 01:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over een paard.
Kan je beter mij hebben. Ik zeg gewoon meteen neequote:Op donderdag 6 december 2012 01:54 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm,
Word helemaal apezuur van al die wijven die niet durven af te wijzen..
Ik word eigenlijk zuur van al die standaard excuses...quote:
Dat zijn - geen tijd -
En: zulks vergezochte excuses dat je er misselijk van wordt...
Wat is er nou zo moeilijk aan afwijzen?Rustig aan.![]()
Waarheidquote:Op donderdag 6 december 2012 01:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je beter mij hebben. Ik zeg gewoon meteen nee.
![]()
![]()
Alleen bewusteloos.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Jou blijf ik toch vragen, of ik je moet of niet, of je me wilt of niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:56 schreef Samzz het volgende:
Kan je beter mij hebben. Ik zeg gewoon meteen nee.
Rustig aan.![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 01:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen bewusteloos.Wat die maak ik toch amperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Das heel wat meer dan mijn 195quote:Op donderdag 6 december 2012 01:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja breed... 245. Maar da's genoeg voor problemen.
Ik kom serieus niet eens van m'n plek af in de sneeuw.
Volgende zomer weer terug naar 205/50/16, dat reed veel fijner dan de 195/50/16 die ik nu heb..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Alleen die zijn er zo jammerlijk weinig, ik zie zo vaak van die Britse toeristen in de trein en dan denk ik: zonde dit.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:55 schreef Spezza19 het volgende:
En over Engelse dames... Er bestaan echt wel geile wijven daar in Engeland... Alleen wel uitkijken voor soa's....C'est la vie
quote:Op donderdag 6 december 2012 01:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen bewusteloos.GelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar dan adviseer ik je geen chloroform te gebruiken
.
Zo goed?
Dat snijdt beter door de sneeuw.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das heel wat meer dan mijn 195
Volgende zomer weer terug naar 205/50/16, dat reed veel fijner dan de 195/50/16 die ik nu heb..![]()
Wat werkt het beste bij jou?quote:Op donderdag 6 december 2012 01:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig. Maar dan adviseer ik je geen chloroform te gebruiken
.
Zo goed?
![]()
![]()
Wat heeft het voor zin te vragen als je me niet moetquote:Op donderdag 6 december 2012 01:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jou blijf ik toch vragen, of ik je moet of niet, of je me wilt of niet.?
Het sluimert wel een beetje op de achtergrond, misschien omdat ik het verhaal ken dat het zo lijkt.quote:
Kan ook.C'est la vie
Dat zal ik dan niet gebruiken.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig. Maar dan adviseer ik je geen chloroform te gebruiken
.
Zo goed?
C'est la vie
Lijkt me leuk.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:59 schreef Samzz het volgende:
Wat heeft het voor zin te vragen als je me niet moet?
Rustig aan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: