Alleen maar seks, praten jullie wel met elkaar?quote:
Tja wat kan ik zeggen... hoog libido. We ook nog wel andere leuke dingen hoor. Filmpje, kletsen over van werk en toekomst en uiteten enzoquote:Op donderdag 6 december 2012 01:25 schreef Seam het volgende:
Bespreek het met hem, want volgens mij ga jij je hier niet zo snel overheen zetten.
En wtf, iedere keer dat jullie elkaar zien 3x secDan hebben jullie weinig tijd over voor een relatie.
Dat is wel wat naief hoorquote:Op donderdag 6 december 2012 01:33 schreef wesley90 het volgende:
Familie bezoeken, het praten over toekomst, soms even 5 min elkaar zien, met vrienden wat doen. Dingen ondernemen zeg maar ipv alleen maar in bed liggen. Dus nee ik denk jiet dat het alleen voor sex is. Anders had hij me niet gevraagd zn meisje te zijn lijkt me.
Hij heeft gevraagd of jij zijn meisje wilt zijn?quote:Op donderdag 6 december 2012 01:33 schreef wesley90 het volgende:
Familie bezoeken, het praten over toekomst, soms even 5 min elkaar zien, met vrienden wat doen. Dingen ondernemen zeg maar ipv alleen maar in bed liggen. Dus nee ik denk jiet dat het alleen voor sex is. Anders had hij me niet gevraagd zn meisje te zijn lijkt me.
Niet bij een Samsungquote:Op donderdag 6 december 2012 01:36 schreef Bill_E het volgende:
Tja volgensmij gooit watsup direct al die foto's in de algemene map als je ze opent. Ik zou het gewoon vragen.
Idd download soms automatisch in whatsapp afbeeldingen, als je die van mij nu zietquote:Op donderdag 6 december 2012 01:36 schreef Bill_E het volgende:
Tja volgensmij gooit watsup direct al die foto's in de algemene map als je ze opent. Ik zou het gewoon vragen.
Blijkbaar ben je niet zijn enige meisje.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:33 schreef wesley90 het volgende:
Makkelijker seks krijgen als een vrouw denkt dat je van d'r houdt enzoquote:Op donderdag 6 december 2012 01:38 schreef wesley90 het volgende:
[..]
Hoezo naief? Als hij alleen wou sexen kon dat ook. Nu moet hij mee naar familieleden enzo...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |