En misschien ga ik het straks nog erger maken als ik er aan toe komquote:Op zondag 23 december 2012 22:45 schreef wyccie het volgende:
Wat een mannenvragen! Robots, ruimteschepen, voertuigen, spaghettiwesterns.
Daar ga ik zo nog even wat aan doen.
Even verversen en dan zou het opgelost moeten zijn.quote:Op zondag 23 december 2012 23:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zie 10 t/m 15 niet, weet niet of er meer zijn die dat probleem hebben?
Ik zie ze allemaal (in 3 verschillende browsers, dus niet omdat ze in mijn cache zitten).quote:Op zondag 23 december 2012 23:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zie 10 t/m 15 niet, weet niet of er meer zijn die dat probleem hebben?
het verversen wat Wyccie werkte. Maar ik dacht ik meld het even...quote:Op zondag 23 december 2012 23:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zie ze allemaal (in 3 verschillende browsers, dus niet omdat ze in mijn cache zitten).
Sands is in de kerstsfeerquote:Op maandag 24 december 2012 14:55 schreef Sands het volgende:
Vandaag nog een laatste kans om een vraag te plaatsen, gewoon omdat het kan.
Wat betekent het dat deze vraag me veel beter ligt dan auto's en ruimteschepen?quote:Op maandag 24 december 2012 01:18 schreef wyccie het volgende:
Nog een vraag van mij om wat te compenseren.
Vijf Oscarjurken en vijf outfits gebaseerd op bekende films. Wie en welke film?
Dat je een goede smaak hebt als het over filmvrouwen gaat? Ik kan geen andere aardig antwoord bedenkenquote:Op maandag 24 december 2012 16:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wat betekent het dat deze vraag me veel beter ligt dan auto's en ruimteschepen?
Dat je meer naar vrouwen ipv mannen kijkt?quote:Op maandag 24 december 2012 16:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja hè. Plaatje komt uit de serie Toddlers & Tiara's.quote:Op maandag 24 december 2012 10:50 schreef dyonvbaal het volgende:
Wyccie wat is J ontzettend fout zeg...
Dat je nerdfactor veel te laag is.quote:Op maandag 24 december 2012 16:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat is wel zo'n verschrikkelijk programma... ik heb het 1 keer gekeken... walgelijk wat die ouders met hun kinderen doen...quote:Op maandag 24 december 2012 22:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja hè. Plaatje komt uit de serie Toddlers & Tiara's.
Die vrouw van dat kind was ook een keer bij Dr. Philquote:Op maandag 24 december 2012 23:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat is wel zo'n verschrikkelijk programma... ik heb het 1 keer gekeken... walgelijk wat die ouders met hun kinderen doen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |