SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Sowwiequote:..
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Fipo hunter.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Uitstekende TT inderdaad.
Dafuqquote:.
Komt wel goed schatjequote:.
Ik had de fipo jonge.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Hey popjequote:.
Positive thinking broederquote:Op woensdag 5 december 2012 22:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb altijd de neiging om te zeggen.
''NEE, HET KOMT NIET GOED''
Maarja.
![]()
Wazmetjou.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ik ook nog niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, dat slapen wil ik nog niet hoor![]()
Zorgen dat je dat gaat doen... want het helpt echt.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Alleen als je erin gelooft vind ik.![]()
Je gaat nu al opgevenquote:Op woensdag 5 december 2012 22:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Alleen als je erin gelooft vind ik.?
Het komt ook niet goed. Pas als jezelf denkt 'het komt goed' dan komt het goed. Als anderen je er telkens aan moeten herinneren komt het niet vanzelf goed.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb altijd de neiging om te zeggen.
''NEE, HET KOMT NIET GOED''
Maarja
Dus je hebt best gelijk.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ga een spelletje doenquote:?
Ligt er aan waarquote:Yes it was..quote:Op woensdag 5 december 2012 22:30 schreef korosu555 het volgende:
Dan was een geurtje op m`n verlanglijstje zetten, echt geen gek ideeNiet dus....quote:![]()
Weleke?quote:
ik wil eigenlijk farcry 3, maar als ik die ga spelen ga ik morgen echt niet meer leren
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik wil met J spelenquote:.
Kingtoppie en ik worden celibatair.quote:C'est la vie
Met z'n harde penerquote:Op woensdag 5 december 2012 22:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met zijn joystick met 2 knoppen zeker?Ik zeg waar het op staat
.
zou wel terecht zijnquote:Op woensdag 5 december 2012 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah ik dacht dat je met Aldo wilde splelenWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik vind metaforen soms wel grappigquote:Op woensdag 5 december 2012 22:46 schreef Raene het volgende:
[..]
Met z'n harde penerIk zeg waar het op staat
.
.
![]()
Ik zou er maar niet op gaan staan als ik jou wasquote:Op woensdag 5 december 2012 22:46 schreef Raene het volgende:
[..]
.
Skyrim ofzoquote:Op woensdag 5 december 2012 22:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Weleke?
ik wil eigenlijk farcry 3, maar als ik die ga spelen ga ik morgen echt niet meer leren?
Wat opgeven?quote:
Hebben we het nu over seks?
Ja waarom niet eigenlijk, laat ik daar alsjeblieft geen verwachtingen over gaan stellen, als het langskomt dan komt het langs, anders niet.Rustig aan.![]()
Ik ga er wel op zittenquote:Op woensdag 5 december 2012 22:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zou er maar niet op gaan staan als ik jou was.
Wat langer??quote:Op woensdag 5 december 2012 22:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hey, ik had je wat langer dan normaal laten hangen![]()
. Sorry
het is dat jij het bent
Geniet nooit met mate!![]()
Ja het was zo gezellig met de jongens dat ik je glad was vergetenquote:Op woensdag 5 december 2012 22:47 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Wat langer??het is dat jij het bent
![]()
.
Ik maak het goed me je, beloof ik!![]()
![]()
een blauwequote:Op woensdag 5 december 2012 22:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Welke kleur tractor hedde gij?Geniet nooit met mate!![]()
Nee gewoon alles je bent zo negatief.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat opgeven?
Hebben we het nu over seks?
Ja waarom niet eigenlijk, laat ik daar alsjeblieft geen verwachtingen over gaan stellen, als het langskomt dan komt het langs, anders niet.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Het is ook eigenlijk een joy-stick.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:46 schreef Raene het volgende:
[..]
.
Die kan ook schieten.C'est la vie
Een beetje haar op sommige plekken bij een man vind ik juist lekker.... dus alles kaalquote:... beetje bijgewerkt is dan wel weer fijn
![]()
![]()
leuke schoenenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Is je geraden ja!quote:Op woensdag 5 december 2012 22:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja het was zo gezellig met de jongens dat ik je glad was vergeten![]()
.
Ik maak het goed me je, beloof ik!Geniet nooit met mate!![]()
Neehoorquote:. Ik ga graag bovenop soms
.. Kan hij met mn boobies spelen
.
Zo geilquote:Op woensdag 5 december 2012 22:49 schreef Raene het volgende:
[..]
Neehoor. Ik ga graag bovenop soms
.
![]()
![]()
vrouwen die bovenop gaan en dan denken dat ze controle hebbenquote:Op woensdag 5 december 2012 22:49 schreef Raene het volgende:
[..]
Neehoor. Ik ga graag bovenop soms
.
quote:Op woensdag 5 december 2012 22:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
leuke schoenenAls je je ff om laat bouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik de enige die niet meteen op de FoBo klikt van nieuwe vrouwelijke users?quote:C'est la vie
quote:Sex is awesomequote:.
Ja wat denken ze wel niet godverdommequote:Op woensdag 5 december 2012 22:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vrouwen die bovenop gaan en dan denken dat ze controle hebben.
Het gaat niet om de controle.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vrouwen die bovenop gaan en dan denken dat ze controle hebbenDat sowiesoquote:![]()
![]()
Dat is niet ''al'' oid...quote:Op woensdag 5 december 2012 22:48 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee gewoon alles je bent zo negatief.Rustig aan.![]()
jij snapt hetquote:Op woensdag 5 december 2012 22:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja wat denken ze wel niet godverdomme.
euhm ... welquote:
Seks bah smerig onrein gedoequote:C'est la vie
Geil man! Kom je ff langs?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik kan jou wel verbouwen met mijn drilboor
Dat moet je er zo snel mogelijk uit slaanquote:.
Neen.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij snapt het
[..]
euhm ... wel![]()
hmmmmmmmquote:Op woensdag 5 december 2012 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ben ik de enige die niet meteen op de FoBo klikt van nieuwe vrouwelijke users?
ja
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 22:52 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat moet je er zo snel mogelijk uit slaan.
Of je neukt dr gewoon doggystyle terwijl je voetbal kijktquote:Op woensdag 5 december 2012 22:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan heb je sex, spuit je haar vol en ga je weer voetbal kijken..
quote:Op woensdag 5 december 2012 22:53 schreef Raene het volgende:
[..]
Of je neukt dr gewoon doggystyle terwijl je voetbal kijkt.
![]()
![]()
Met een glas bier op haar rugquote:Op woensdag 5 december 2012 22:53 schreef Raene het volgende:
[..]
Of je neukt dr gewoon doggystyle terwijl je voetbal kijkt.
.
![]()
Je dacht tot niet dat ik Frederik in zo'n smerig hol zou stoppen.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan heb je sex, spuit je haar vol en ga je weer voetbal kijken.C'est la vie
Hoe gaat ie anders kotsenquote:Op woensdag 5 december 2012 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Je dacht tot niet dat ik Frederik in zo'n smerig hol zou stoppen..
![]()
american pie 2quote:Op woensdag 5 december 2012 22:56 schreef Samzz het volgende:
The Hulk komt er zo op. Kijken of niet.
Waar woon je precies?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow das niet eens zover bij me vandaag.
2e jaar dat het hier niet vlot loopt trouwens Raene,quote:
Periodes mis je energie en periodes gaat het wel ok... Zo gaat dat.Rustig aan.![]()
ik zie een matchquote:Op woensdag 5 december 2012 22:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
's-Hertogenbosch, ik kan in 30 minuten voor je deur staan.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
nice! Maar aangezien dat je me net al een half uur liet hangen heb ik zo mijn bedenkingen hoorquote:Op woensdag 5 december 2012 22:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
's-Hertogenbosch, ik kan in 30 minuten voor je deur staan.
Nou, extra goedmakertje nodig dusquote:Op woensdag 5 december 2012 23:01 schreef gupje86 het volgende:
[..]
nice! Maar aangezien dat je me net al een half uur liet hangen heb ik zo mijn bedenkingen hoor![]()
.
![]()
Antwerpen? Ik volg je even nietquote:Op woensdag 5 december 2012 22:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe dichtbij is Antwerpen al gekomen broeder?![]()
![]()
Nu uhu niks daarvan!quote:Op woensdag 5 december 2012 23:02 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Moet hij zich eerst even om laten bouwen.
![]()
![]()
wat heb jij toch met ombouwen?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:02 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Moet hij zich eerst even om laten bouwen.
vind jezelf om laten bouwen wel een leuk goedmakertje?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, extra goedmakertje nodig dus![]()
.
Ow op die manierquote:Op woensdag 5 december 2012 23:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wij doen toch een keer een rondje daar?![]()
Even denken wanneer ik dat ga doen, maak er een Faxie meet van![]()
![]()
Vanalles schijnbaar. Kan er ook niets aan doen dat ik mannen aan trek nuquote:Op woensdag 5 december 2012 23:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat heb jij toch met ombouwen?Geniet nooit met mate!![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 23:04 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Vanalles schijnbaar. Kan er ook niets aan doen dat ik mannen aan trek nu
Nee, dat vind ik te ver gaanquote:Op woensdag 5 december 2012 23:03 schreef gupje86 het volgende:
[..]
vind jezelf om laten bouwen wel een leuk goedmakertje?Niet teveel man imo, anders word het een Leiden 2 verhaal dat we bij elkaar blijven plakkenquote:Op woensdag 5 december 2012 23:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow op die manier![]()
Even denken wanneer ik dat ga doen, maak er een Faxie meet van.
![]()
Mannen zijn super leuk, maar een vrouw is toch echt beter in bed hoor. En geilerquote:
Vrouwen in bedquote:Op woensdag 5 december 2012 23:07 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Mannen zijn super leuk, maar een vrouw is toch echt beter in bed hoor. En geiler
Beter.... is maar net wat je ervaring isquote:Op woensdag 5 december 2012 23:07 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Mannen zijn super leuk, maar een vrouw is toch echt beter in bed hoor. En geilerDit account is niet meer in gebruik.![]()
Wat is er beter ?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:07 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Mannen zijn super leuk, maar een vrouw is toch echt beter in bed hoor. En geiler
Rustig aan.![]()
Fijn dat je de rel nog even loslaatquote:Op woensdag 5 december 2012 23:07 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Mannen zijn super leuk, maar een vrouw is toch echt beter in bed hoor. En geiler.
![]()
Denk dat het er eerder aan ligt waar je op valtquote:Op woensdag 5 december 2012 23:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Beter.... is maar net wat je ervaring isGeniet nooit met mate!![]()
Maar wat als je bi bent?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:09 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Denk dat het er eerder aan ligt waar je op valt![]()
Kunt het maar ergens over hebben hequote:Op woensdag 5 december 2012 23:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Fijn dat je de rel nog even loslaat.
Beffen is beter omdat een vrouw de plekjes beter en sneller weet te vinden, tempo weet aan te houden etc.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gast, ik vraag me gewoon af wat er beter is aan de bedprestaties van vrouwen.![]()
Nou, dat ombouwen vond ik niet zo een tof onderwerp neequote:Op woensdag 5 december 2012 23:11 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Kunt het maar ergens over hebben he.
![]()
Dat moet mij maar geleerd worden dan.... Geneuzelquote:Op woensdag 5 december 2012 23:11 schreef muhahaha het volgende:
Beffen is beter omdat een vrouw de plekjes beter en sneller weet te vinden, tempo weet aan te houden etc.
Rustig aan.![]()
Dan zal het aan je ervaring liggen denk ik. Alhoewel ik denk dat de meeste bi's toch wel ewn voorkeur hebben voor bepaalde dingen bij een bepaald geslacht? Geen ideequote:Geniet nooit met mate!![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 23:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beffen is beter omdat een vrouw de plekjes beter en sneller weet te vinden, tempo weet aan te houden etc.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Niet alle vrouwen zijn hetzelfde....quote:Op woensdag 5 december 2012 23:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of denk je dat je goed zou kunnen pijpen?![]()
Dan is dit beter tochquote:Op woensdag 5 december 2012 23:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, dat ombouwen vond ik niet zo een tof onderwerp nee.
Waarom zou een man dat niet kunnen?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beffen is beter omdat een vrouw de plekjes beter en sneller weet te vinden, tempo weet aan te houden etc.Dat denk ik eigenlijk ook wel. Meestal heb je toch wel ergens een bepaalde voorkeur voor.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:12 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Dan zal het aan je ervaring liggen denk ik. Alhoewel ik denk dat de meeste bi's toch wel ewn voorkeur hebben voor bepaalde dingen bij een bepaald geslacht? Geen idee![]()
Sommige vrouwen kunnen echt niet beffenquote:Op woensdag 5 december 2012 23:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, dan moet je wel een vriendin hebbenquote:Op woensdag 5 december 2012 23:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat moet mij maar geleerd worden dan.... Geneuzel.
![]()
Het is toch logisch dat je als man zijnde een andere man beter zou kunnen pleasen.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen zijn hetzelfde....
Of denk je dat je goed zou kunnen pijpen?
Ga ik nu weer een golf van kritiek krijgen?![]()
![]()
Sommige vrouwen kunnen ook echt niet pijpenquote:Op woensdag 5 december 2012 23:14 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Sommige vrouwen kunnen echt niet beffen
Ik zei BETER, niet dat een man het niet zou kunnen. Integendeel, een man kan het prima lerenquote:Op woensdag 5 december 2012 23:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zou een man dat niet kunnen?
[..]
Dat denk ik eigenlijk ook wel. Meestal heb je toch wel ergens een bepaalde voorkeur voor.![]()
![]()
Een vrouw zou het ook eerst moeten leren, die kan het ook niet uit het niets.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zei BETER, niet dat een man het niet zou kunnen. Integendeel, een man kan het prima leren![]()
Sommige vrouwen heb je gewoon niets aan. Net als de meeste mannen trouwens hahaquote:Op woensdag 5 december 2012 23:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sommige vrouwen kunnen ook echt niet pijpen
Mja er zijn wel wat dingen voor nodig zoals masturbatie maar een vrouw die masturbeert pikt het sneller op dan een man.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een vrouw zou het ook eerst moeten leren, die kan het ook niet uit het niets.![]()
Mweh...quote:Op woensdag 5 december 2012 23:15 schreef muhahaha het volgende:
Het is toch logisch dat je als man zijnde een andere man beter zou kunnen pleasen.
Ga ik nu weer een golf van kritiek krijgen?
Denk het niet eigenlijk...
Gewoon iemand goed leren kennen lijkt me het effectiefste denk ik zo.Rustig aan.![]()
Dit snap ik niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja er zijn wel wat dingen voor nodig zoals masturbatie maar een vrouw die masturbeert pikt het sneller op dan een man.![]()
Wat een onzin....quote:Op woensdag 5 december 2012 23:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja er zijn wel wat dingen voor nodig zoals masturbatie maar een vrouw die masturbeert pikt het sneller op dan een man.
Jij bent denk ik nog maagd? Anders had je geweten dat geen enkele dame hetzelfde is en je dus niet standaard bij iedereen hetzelfde riedeltje kan doenDit account is niet meer in gebruik.![]()
Ja man ik ben nog maagdquote:Op woensdag 5 december 2012 23:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat een onzin....
Jij bent denk ik nog maagd? Anders had je geweten dat geen enkele dame hetzelfde is en je dus niet standaard bij iedereen hetzelfde riedeltje kan doen![]()
![]()
Waar zou je masturbatie voor nodig hebben? Dat is niet hetzelfde als beffen.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm ik weet niet hoe ik het beter kan toelichten ...![]()
Hij bedoelt dat vrouwen die vaak met zichzelf spelen beter zijn dan mannen in het plezieren van vrouwenquote:Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Dit dusquote:Op woensdag 5 december 2012 23:19 schreef Faxie het volgende:
Kwestie van creatief zijn en op de reacties letten
Leer lezen manquote:Op woensdag 5 december 2012 23:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat vrouwen die vaak met zichzelf spelen beter zijn dan mannen in het plezieren van vrouwen![]()
![]()
snap ik als je vrouwen eerst half dood slaat en ze dan een uur laat liggen hahahaquote:Op woensdag 5 december 2012 23:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben nog maagd, daardoor komt datGeniet nooit met mate!![]()
Kwestie van je lichaam kennen en die kennis kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar zou je masturbatie voor nodig hebben? Dat is niet hetzelfde als beffen.
Mijn ex masturbeerde nooit, ze kon dus ook niet aangeven wat ze wel of niet lekker vond. Dat hebben we gaandeweg ontdekt. Was een lang proces.
![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 23:22 schreef gupje86 het volgende:
[..]
snap ik als je vrouwen eerst half dood slaat en ze dan een uur laat liggen hahahaOf zeg gewoon niks meer, opgelost.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Of formuler je onzin duidelijker![]()
Dat heeft imo niks met elkaar te maken.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kwestie van je lichaam kennen en die kennis kunnen gebruiken.
Mijn ex masturbeerde nooit, ze kon dus ook niet aangeven wat ze wel of niet lekker vond. Dat hebben we gaandeweg ontdekt. Was een lang proces.
![]()
Misschien een goed advies voor jezelfquote:Op woensdag 5 december 2012 23:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Of zeg gewoon niks meer, opgelost.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
oke manquote:Op woensdag 5 december 2012 23:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat heeft imo niks met elkaar te maken.Uhu sorry als het te lastig voor je is, ik zal weer in jip en janneke taal gaan praten.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Misschien een goed advies voor jezelf
Koetsie koetsie![]()
Mja blijkbaar zijn er hier een paar mensen die jouw onzin niet begrijpen.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
oke man
[..]
Uhu sorry als het te lastig voor je is, ik zal weer in jip en janneke taal gaan praten.
Koetsie koetsie
Ja jongen, je bent wel duidelijk zo. Dit is niet alleen van mezelf hoor. Misschien als je wat ouder bent kom je erop terugquote:Op woensdag 5 december 2012 23:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja blijkbaar zijn er hier een paar mensen die jouw onzin niet begrijpen..
![]()
Ben denk ik ouder dan jijquote:Op woensdag 5 december 2012 23:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja jongen, je bent wel duidelijk zo. Dit is niet alleen van mezelf hoor. Misschien als je wat ouder bent kom je erop terug.
En van wie komt het nog meer dan die onzin?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Je maakt een grapje hoop ik... je komt echt niet ouder over iig.. met je dit is onzin blabla.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ben denk ik ouder dan jij
En van wie komt het nog meer dan die onzin?![]()
![]()
Sorry maar je praat een hoop onzin. Hoe moet ik het anders noemen?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je maakt een grapje hoop ik... je komt echt niet ouder over iig.. met je dit is onzin blabla.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Dat ook jaquote:.
Ik kom nog met argumenten, jij komt alleen maar met dit is onzin, dat is onzin, je bent vast maagd en ik ben ouderquote:Op woensdag 5 december 2012 23:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry maar je praat een hoop onzin. Hoe moet ik het anders noemen?
Sorry hoor, als je niet wil discussieren dan is het handiger als je je er niet inmengt. En ja, op deze manier kom je wel over alsof je zelf nog 19 bent.![]()
Sorry hoor, maar als je niet weet wat je precies voelt allemaal en het niet duidelijk kunt sturen met je hoofd is het gewoon lastiger om een orgasme te krijgen, zeker als vrouw zijnde waar het mentale gebeuren een stuk meer aanwezig is dan als bij een man..
En ja dan spreek je over een relatie tussen hoe ze beffen lekker vindt en hoe goed ze haar eigen lichaam kent.
/ even muahahahaaaaaa bijstaan hoor.Rustig aan.![]()
Muhtjequote:Op woensdag 5 december 2012 23:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat ook ja.
[..]
Ik kom nog met argumenten, jij komt alleen maar met dit is onzin, dat is onzin, je bent vast maagd en ik ben ouder
Sorry hoor, als je niet wil discussieren dan is het handiger als je je er niet inmengt. En ja, op deze manier kom je wel over als je zelf nog 19 bent..
Ik ga zo ook maar eens, 5 uur de eerste wekkerquote:Op woensdag 5 december 2012 23:31 schreef gupje86 het volgende:
Ik ga slapen. Morgen weer werken.
Truste en tot later!Vind ik nietquote:.
![]()
Tot straks.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:31 schreef gupje86 het volgende:
Truste en tot later!
Rustig aan.![]()
truste Guppiequote:Op woensdag 5 december 2012 23:31 schreef gupje86 het volgende:
Truste en tot later!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Sorry, maar ik vond je voorbeelden onzin. Dat mag ik toch vinden?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat ook ja.
[..]
Ik kom nog met argumenten, jij komt alleen maar met dit is onzin, dat is onzin, je bent vast maagd en ik ben ouder
Sorry hoor, als je niet wil discussieren dan is het handiger als je je er niet inmengt. En ja, op deze manier kom je wel over als je zelf nog 19 bent.
Ik vind het onzin dat vrouwen beter zijn in vrouwen plezieren omdat ze met zichzelf kunnen spelen.
Ik ga gaf aan dat elke vrouw anders is en dat het dus gaat om de persoon leren kennen. Dit houdt dus in dat een vrouw niet per se beter is dan een man.
Maar uhm, daar reageerde jij verder niet op.
Wat wil dat zeggen?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je ziet mijn gezicht niet maar er staat een grijns op.
![]()
Dat eerste ben ik het niet mee eens.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vond je voorbeelden onzin. Dat mag ik toch vinden?
Ik vind het onzin dat vrouwen beter zijn in vrouwen plezieren omdat ze met zichzelf kunnen spelen.
Ik ga gaf aan dat elke vrouw anders is en dat het dus gaat om de persoon leren kennen. Dit houdt dus in dat een vrouw niet per se beter is dan een man.
Maar uhm, daar reageerde jij verder niet op.
Dat tweede vind ik eigenlijk vanzelfsprekend. Dat ieder anders is. Ik ben wel van mening dat iemand een ander van dezelfde sexe *beter* zou kunnen plezieren maar dat wil niet zeggen dat je het nooit beter zou kunnen doen. Het is allemaal een kwestie van oefenen en veel doen.
Ja ok, nu wel dan.
Komt misschien ook wel doordat je me persoonlijk gaat aanvallen.![]()
Nou ik weet niet waar ik liever zit op dit moment TC of SC...But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Gewoon op WA.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:38 schreef Raene het volgende:
Nou ik weet niet waar ik liever zit op dit moment TC of SC...![]()
Aldo heeft een verhaaltje gemaakt lees ik net:quote:Op woensdag 5 december 2012 23:38 schreef Raene het volgende:
Nou ik weet niet waar ik liever zit op dit moment TC of SC...quote:Op woensdag 5 december 2012 22:42 schreef AldoTheApache het volgende:
Me neefie is 14 en me nichie is 15 ik ben 16 en heb een lul van 23 sentimeter ze kwamen te logerenop de boerdrij en ik nam ze de stal in flappie zat in ze hok en ik pakte um er aan ze lange oren uit en gaf um aan me neefie met ze kleine pikkie hij tork ze broek uit en me nichie zag de kleine pikkie en begon eer meteen aan te zuige volges mij doet ze dat tuis ook meet me neefie en ik kreeg ook eenstijfe ik trok haar briekie uit en neukte haar har in der kont ze schreeuwde het uit en stopte met pijpe en me neefie duwde ze pikkie in die konijn ze kutje flappie piepte en me neefie kreund hard van plesier en spoot flappie vol ik spoot me nichie der kontje vol en we gingen verder de stal in me zus zat daar de koeie te melke en ik trok haar van haar kruk en duwde me lul in der bek en ze pijpte me klaar me neefie en me nichie keken toe en zagen hoe ik die bekkie volspoot met dikke kloddrs zaad ik duwde haar weer van me weg en we liepen naar de geiten we hadden 10 geiten en een bok me neefie neukte een geit en me nichie ging op handen en kniee zitten en de bok neukte haar in die kutje ze gilde het uit ik zag hun neuken en werd meteen weer geil en ik duwde me dikke pik in haar bekkie helemaal der keel in en dat was heerlijk weer kwam ik klaar en spoot haar slokdarm vol de bok spoot der kutje vol me neefie was met de 2e geit bezig en ik ging naast hem een andere geit neuke jezus wat is die geit krap en ik kreeg me lul er bijnaniet in ik duwde harder en harder en zat er eindelijk in en neukte die geit helemaal gek! me neefie kwam ook klaar en we leipen toen trug naar de boerderij me moeder had thee en koekies en we kletsen wat over het weer me nichie zat te bloze en wilde nog meer sex me vader was net trug van visse en ie had palinge gefange en die lagen te kronkele in de mand ik pakte zoon glibberige paling en duwde die tussen me nichie der bene en hij gleedt er in een keer in ze kreunde het uit me neefie pakte ook een paling en duwde die in der reet nu gilde me nichie en ze had nog een plekkie over een derde paling dauwde ik in der bekkie en zo werdt ze geneukt door drie visse onwijs geil om te zien en ze kreunde het uit me moeder kwam binnen en pakte ook een paling en dauwde die in der kut en ze kwam direct klaar daarna gooide we dd palinge weer in die mand en liepen naar het weilant waar de ponnie stond me nichie wert meeteen weer geil en begon aan ze lul te trekken die schoof naar buiten en hing bijna tot op de gront en ze stopte die eikel in der bekkie omdat ze zo voorover stont neukte me neefie haar in der kutje en de ponnie hinnukte en spoot zeker een lieter in me niche der bekkie die bijna moest kotse toen me neefie klaar was neukte ik me nichie nog maar een keer in der reet en spoot die weer helemaal vol na het avonteten gingne we weer naar buite en daar kwam bello de hond aangelopen me neefie en nichie keken elkaar aan en hun wilde allebei met die hond sexen me nichie ging op der rug liggen en bello likte der kutje en me niche kreunde bello was een reu en me neefie pakte zen staart en neukte bello in ze reet me nichie ging op handen en kniee zitten en bello klom bovenop haar en neukte der in der kut of reet dat kon ik niet zien en me neefie neukte bello ik kreeg ook weer een stijve en stopte die maar weer bij me nichie in der bekze kweilde ontzettend en de pijpte nu beter als vanmiddag ze kreunde weer en ik spoot der bekkie weer vol bello kwam ook lekker kleer en me neefie ging nog even door maar dat vont bello niet zo leuk meer en die rende het erf af me neefie was nog niet klaargekome en me zus liep voorbij en peep hem dan maar klaar voor het slapen gaan kwam me vader nog even onze kamer binnen en neukte me nichie en toen ginge we slapen.Rustig aan.![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 23:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Aldo heeft een verhaaltje gemaakt lees ik net:
[..]
Wees gerustDie heb ik niet zelf verzonnen
13 jarigen die seksverhaaltjes verzinnen, wat schattig.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]C'est la vie
Ja post die kinderporno ook hier even. echt tof joh. geniet er van. heerlijk. tof dit.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:42 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja post die kinderporno ook hier even. echt tof joh. geniet er van. heerlijk. tof dit.
Wat is er moppie...Rustig aan.![]()
Mens erger je nietquote:Op woensdag 5 december 2012 23:42 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja post die kinderporno ook hier even. echt tof joh. geniet er van. heerlijk. tof dit.C'est la vie
Nou ja, als vrouw heb je natuurlijk wel geen flauw idee wat een man voelt als je aan zijn piemel trekt he.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vond je voorbeelden onzin. Dat mag ik toch vinden?
Maar uhm, daar reageerde jij verder niet op.![]()
Dit. Geen interpunctiequote:Op woensdag 5 december 2012 23:44 schreef kingtoppie het volgende:
Kga het niet eens lezen.
Geiten schapen bokken porno.![]()
![]()
Dat overleef ik nog wel, alleen die grammatica niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:44 schreef kingtoppie het volgende:
Kga het niet eens lezen.
Geiten schapen bokken porno.C'est la vie
Ik ken een site met honderden verhaaltjes van dat kaliberquote:Op woensdag 5 december 2012 23:44 schreef kingtoppie het volgende:
Kga het niet eens lezen.
Geiten schapen bokken porno.
Wel hilarisch soms.![]()
Ga ze maar niet hier plaatsenquote:Op woensdag 5 december 2012 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken een site met honderden verhaaltjes van dat kaliber
Wel hilarisch soms..
![]()
is het acceptabel om mijn oud huisgenote te ontvrienden bij FB?
Beter trekt ze niet die hele huid strak... Dat is gewoon kut.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
u ja, als vrouw heb je natuurlijk wel geen flauw idee wat een man voelt als je aan zijn piemel trekt he.Rustig aan.![]()
Depends...quote:Op woensdag 5 december 2012 23:47 schreef AldoTheApache het volgende:
is het acceptabel om mijn oud huisgenote te ontvrienden bij FB?
Zou je der willen meeten?Rustig aan.![]()
Ook met opaatjes met kunstgebitten die de schimmelzwammen van je teennagels afbijten?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken een site met honderden verhaaltjes van dat kaliber
Wel hilarisch soms.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ligt eraan, wil je haar nog af en toe aanduwen?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:47 schreef AldoTheApache het volgende:
is het acceptabel om mijn oud huisgenote te ontvrienden bij FB?![]()
Ik ga haar nooit meer zienquote:Op woensdag 5 december 2012 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Depends...
Zou je der willen meeten?Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ja.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:47 schreef AldoTheApache het volgende:
is het acceptabel om mijn oud huisgenote te ontvrienden bij FB?But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Wel veel vieze dingen met beffende honden enzoquote:Op woensdag 5 december 2012 23:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ook met opaatjes met kunstgebitten die de schimmelzwammen van je teennagels afbijten?![]()
![]()
Vinnie, ben je nog wkker?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Vertel eens hoe jij het zou willen danquote:Op woensdag 5 december 2012 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Beter trekt ze niet die hele huid strak... Dat is gewoon kut.![]()
![]()
quote:gastquote:Op woensdag 5 december 2012 23:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar zou je haar willen meeten?Nee
Als die huid maar niet strak getrokken wordt gaat het allemaal best...quote:Op woensdag 5 december 2012 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vertel eens hoe jij het zou willen dan
Eigenlijk net tot over de eikel gewoon met de huid en niet verder...
Of een lading glijmiddel dan kan mijn eikel het ook wel aan denk.
Maar NIET die huid strak trekken.Rustig aan.![]()
Dat sowieso.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
DMquote:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Waarom was ze zo erg?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ze is echt heel kut
Maar nu ga ik slapen![]()
![]()
te lange lijst om op te noemenquote:Helemaal zo voor het slapen
Trusten iedereen![]()
Nog nooit gezien...quote:Op woensdag 5 december 2012 23:52 schreef Samzz het volgende:
Ik vind the Hulk tot nu toe niet zo leuk.
Rustig aan.![]()
Is ook echt een pisfilmquote:Op woensdag 5 december 2012 23:52 schreef Samzz het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 23:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij word groen, maakt spullen kapot, leger emogiffed, einde.![]()
Rustig aan.![]()
Welke?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:52 schreef Samzz het volgende:
![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Wat gezelliigquote:Op woensdag 5 december 2012 23:58 schreef Faxie het volgende:
PM'etjes verstuurd voor de Winterefteling meet.
Wanneer willen jullie dat doen?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:58 schreef Faxie het volgende:
PM'etjes verstuurd voor de Winterefteling meetRustig aan.![]()
Daarom de PM'squote:Op woensdag 5 december 2012 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wanneer willen jullie dat doen?![]()
![]()
Ben ik niet van planquote:Op woensdag 5 december 2012 23:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oog van de orkaan Samzz... Niet naar buiten gaan.. Ik ben juist lekker warm nu
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
22/23 dec (te kort dag misschien?)quote:Op donderdag 6 december 2012 00:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan niet meedoen met PM's maar ben allicht wel geinteresseerd.
29/30 dec
12/13 jan
2/3 feb
16/17 feb![]()
Ok.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:01 schreef Samzz het volgende:
Ben ik niet van plan. Ik ben juist lekker warm nu
.
Rustig aan.![]()
29 / 30 vind ik wel tof.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
22/23 dec (te kort dag misschien?)
29/30 dec
12/13 jan
2/3 feb
16/17 febRustig aan.![]()
Ja ik ook, maar de rest moet het er wel mee eens zijnquote:
Probleem van de dagen rond Kerst en oud&nieuw is dat het geld vaak op is![]()
![]()
Hmm...quote:Op donderdag 6 december 2012 00:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar de rest moet het er wel mee eens zijn
Probleem van de dagen rond Kerst en oud&nieuw is dat het geld vaak op is
Jajoh... Vuurwerk vind ik onzin en enorm veel geld kwijt zijn aan bier etc zal ook wel meevallen...Rustig aan.![]()
Ik kom sowieso niet.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Zometeen.quote:Simpelweg te ver weg. Als ik een auto had, was het nog wel te doen, maar met het OV ben ik iets van 4 a 5 uur onderweg.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Waar kwam je ook alweer vandaan? Misschien kan je meerijden met iemandquote:Op donderdag 6 december 2012 00:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zometeen.
[..]
Simpelweg te ver weg. Als ik een auto had, was het nog wel te doen, maar met het OV ben ik iets van 4 a 5 uur onderweg.![]()
![]()
Friesland.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waar kwam je ook alweer vandaan? Misschien kan je meerijden met iemand[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Neuh, daarnaast.quote:
HONGER!
Waarom Pieterburen?quote:Op donderdag 6 december 2012 00:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pff ja da's wel ver
Keertje een Pieterburen meet plannen dan
Zeehondjesquote:.
Zuidelijker dan Groningen.quote:Eat me.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nouja da's toch in Friesland? D'r is daar verder toch niks te beleven?quote:
Of nouja, een fierljep meet misschien![]()
![]()
Te jong.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
quote:.
Dat mogen ze opdoeken van mij.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Niet haten op zeehondjes hequote:Op donderdag 6 december 2012 00:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat mogen ze opdoeken van mij.![]()
![]()
Pieterburen is Groningen. En er is in Friesland echt wel wat te beleven, dat hoor je te weten als kitesurfer.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja da's toch in Friesland? D'r is daar verder toch niks te beleven?
Of nouja, een fierljep meet misschien
quote:Op donderdag 6 december 2012 00:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat mogen ze opdoeken van mij..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 00:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat mogen ze opdoeken van mij.
[ Bericht 13% gewijzigd door twi op 06-12-2012 00:14:52 (Kut imageshack) ]![]()
Doe ik niet, maar het is gewoon zo nuttig. Natuurlijke selectie ftw.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ow dacht dat dat Friesland was hoorquote:Op donderdag 6 december 2012 00:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Pieterburen is Groningen. En er is in Friesland echt wel wat te beleven, dat hoor je te weten als kitesurfer.
En tja, d'r is wat water ja, maar da's in Zeeland ook![]()
![]()
Sammie snapt waaromquote:
Neuh.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dacht dat dat Friesland was hoor
En tja, d'r is wat water ja, maar da's in Zeeland ook
Friesland is mooier water.
* Raene blaast zachtjes tegen faxie.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
En als je last van een opgeblazen gevoel hebt: Blow meBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: