Ik heb alleen nog een sexy bh aan een een string. Ik ben super geil en nat. Ik loop naar je toe en begin je te zoenen terwijl mijn hand afdwaalt naar beneden, over je buik naar je lul, ik vrijf over je lul door je broek heen en dwaal langzaam met me hoofd naar beneden, terwijl ik dat doe spreid ik ook me benen. Ik maak rustig je riem los en trek je broek + je ondergoed naar beneden. pak je lul beed met me hand en trek er een paar x aan. Ik kijk jou even geil aan en geef een likje op je eikel. Ik begin met me tong bij je ballen en ga zo helemaal omhoog tot je eikel, dat doe ik een paar x en trek je nog een paar x af. ik kijk je weer geil aan en zet me mondje op je eikel en laat je lul langzaam in me mondje verdwijnen. Ik begin je rustig te pijpen en lekker te zuigen en steeds sneller en terwijl ik dat doe vinger ik mezelf nog. Ik laat je net niet klaar komen en ik sta op. duw je op het bed, doe string en bh uit. En ik kom op je zitten, ik steek je eikel een stukje bij me naar binnen en dan weer eruit en dan gaat die weer beetje naar binnen en zo steeds een stukje dieper tot dat die tot het einde erin zit in me natte kutje, ik begin te kreunen.
en hoe maak jij het af ??