SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Ik denk hetquote:Op woensdag 5 december 2012 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
Is dit een typische nieuwe invasie vanuit R&P?..
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Doe je goedquote:Op woensdag 5 december 2012 21:49 schreef DaMook het volgende:
Ja he, maar na vannacht wel weekend
.
![]()
![]()
Telt een chocolade letter op je werk?quote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Nee zo onschuldig ben je niet meer in mijn ogenquote:.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
verder kom ik ook nietquote:Op woensdag 5 december 2012 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Telt een chocolade letter op je werk?Same shit, different day
SC hopper present![]()
![]()
.
Ik ga maar eens douchen, wilde ik twee uur geleden al doen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja... maar ik ben blij dat ik die niet hebquote:Op woensdag 5 december 2012 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Telt een chocolade letter op je werk?![]()
![]()
Had ik al gehad.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Telt een chocolade letter op je werk?Ligt eraan wie, wat en waarquote:.
![]()
en daarnaquote:Op woensdag 5 december 2012 21:51 schreef Samzz het volgende:
.
Ik ga maar eens douchen, wilde ik twee uur geleden al doen.
?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 21:51 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Je hebt zeker niet toevallig handboeien en blinddoeken enz?![]()
![]()
![]()
Dat is idd minder fijn @ Engel
Pff, ik haat dit soort opdrachten, ik heb ook geen idee van welke vlucht(en) die mensen komen.. ergste is nog dat het er ook maar 9 zijn
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Toch geen letter van australian?quote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Door Jolie, naast Brad, in hun love cave.... dat is frankrijk dusquote:Op woensdag 5 december 2012 21:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Had ik al gehad.
[..]
Ligt eraan wie, wat en waar.
Have fun
![]()
Eh nee dus.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Door Jolie, naast Brad, in hun love cave.... dat is frankrijk dusHave fun
![]()
Kom maar danquote:.
ik zag net nog een bus... ik dacht daar gaat J-Kquote:Op woensdag 5 december 2012 21:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat is idd minder fijn @ Engel
Pff, ik haat dit soort opdrachten, ik heb ook geen idee van welke vlucht(en) die mensen komen.. ergste is nog dat het er ook maar 9 zijn![]()
![]()
Goed planquote:Op woensdag 5 december 2012 21:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens wat spul om mee vast te binden...
tye raps ofzoIk heb alleen tijd wanneer J er ook isquote:![]()
![]()
je bent pas eind januari weer beschikbaarquote:Op woensdag 5 december 2012 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb alleen tijd wanneer J er ook is?
nope, weet ff niet meer waarvalquote:Op woensdag 5 december 2012 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch geen letter van australian?
hij is al op
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nee, dit weekend. Maar dan is J. er toch ook?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:55 schreef Raene het volgende:
[..]
je bent pas eind januari weer beschikbaar?
![]()
![]()
Whehe, was ik maar in A'foort, beter dan schiphol...quote:Op woensdag 5 december 2012 21:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik zag net nog een bus... ik dacht daar gaat J-KDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Mila zeg ik geen nee tegenquote:Op woensdag 5 december 2012 21:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o... uhm door Mila, in je bed en de kat met negen staarten. Dan ga ik haar zo uitpakken, heel langzaam en plagend kusjes geven
![]()
.
Moment, zo terug.![]()
Gelukkig dan zijn wel geen collega'squote:Op woensdag 5 december 2012 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, weet ff niet meer waarval
hij is al op
14 SHADES OF GREY
En dat gevalquote:
14 SHADES OF GREY
Dit weekend ben ik bij Jquote:Op woensdag 5 december 2012 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dit weekend. Maar dan is J. er toch ook?. We zijn een jaar samen
!!!!!!!!!!! IEIEIEIIEIEIEIIEIEIIEIE
!
Ik ben benieuwd of hij er aan gedacht heeft...
quote:Op woensdag 5 december 2012 21:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe, was ik maar in A'foort, beter dan schiphol...![]()
![]()
quote:!
quote:Op woensdag 5 december 2012 21:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik kreeg er 0
nou ja, 1 de FOK! CDtof weet je al wie?
Ik kreeg alleen maar kadootjes die ik zelf had gekocht
Hoera voor anti-rimpelcreme en dure mascara![]()
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 5 december 2012 21:57 schreef Raene het volgende:
[..]
Dit weekend ben ik bij J. We zijn een jaar samen
!
. Gefeliciteerd
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 21:56 schreef muhahaha het volgende:
Mila zeg ik geen nee tegen. Dan ga ik haar zo uitpakken, heel langzaam en plagend kusjes geven
![]()
.
Moment, zo terug.![]()
![]()
Ik mag het hopen anders is het een prutser en krijgt ie stokslagen van me!quote:Op woensdag 5 december 2012 21:57 schreef Raene het volgende:
[..]
!
![]()
![]()
ik hoop het voor hemquote:Op woensdag 5 december 2012 21:57 schreef Raene het volgende:
[..]
!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Neequote:Op woensdag 5 december 2012 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]tof weet je al wie?
Ik kreeg alleen maar kadootjes die ik zelf had gekocht
Hoera voor anti-rimpelcreme en dure mascara
oh dat is ook zuurNiet wat van je man?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Deze >>>> http://nl.wikipedia.org/wiki/Mila_Kunisquote:
Voor de meeste mannen toch wel welkome fapmateriaal dacht ik zo![]()
Ik ben zo walgelijk verliefd nogsteeds op die jongen het is haast engquote:.
Ben zo blij
Ppff ze is veel meer dan een tissuevulsterquote:Op woensdag 5 december 2012 21:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Deze >>>> http://nl.wikipedia.org/wiki/Mila_Kunis
Voor de meeste mannen toch wel welkome fapmateriaal dacht ik zo.
![]()
Oekraïnse rotkopquote:Op woensdag 5 december 2012 21:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Voor de meeste mannen toch wel welkome fapmateriaal dacht ik zo
Ik heb geen manquote:Op woensdag 5 december 2012 21:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee
oh dat is ook zuurNiet wat van je man?
![]()
![]()
![]()
Ik zou haar wel geven, waarschijnlijk.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Voor de meeste mannen toch wel welkome fapmateriaal dacht ik zoEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zo hoort het, vind ikquote:Op woensdag 5 december 2012 22:00 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ben zo walgelijk verliefd nogsteeds op die jongen het is haast eng.
Ben zo blij![]()
![]()
Ja een in your dreams cockteaser.... Altijd fijn dacht ik zoquote:Op woensdag 5 december 2012 22:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ppff ze is veel meer dan een tissuevulster.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 21:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik mag het hopen anders is het een prutser en krijgt ie stokslagen van me!Met een kusje ben ik al blij hoorquote:.
Eigenlijk fap ik niet op Mila, als ik zaad wil verspillen moet ze bij me zijnquote:Op woensdag 5 december 2012 22:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja een in your dreams cockteaser.... Altijd fijn dacht ik zo![]()
.
![]()
Ik heb er ook niet zoveel mee.. Niet dat ik haar mijn bed uit zoy schoppen.. Maar tochquote:Geniet nooit met mate!![]()
Maar ze ligt gelukkig al lekker warm bij mij in bedquote:Op woensdag 5 december 2012 22:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eigenlijk fap ik niet op Mila, als ik zaad wil verspillen moet ze bij me zijn![]()
.
Kijk..... dat is interessant... post eens een dame die je de Bomb vind?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fruitbiertjes weerquote:?
Werken, misschien kom ik straks nog even binnenvallen
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
De opblaaspopvariant ja, ben je wel voorzichtig met je naaldje?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar ze ligt gelukkig al lekker warm bij mij in bed![]()
![]()
![]()
Werkse Moekiequote:Op woensdag 5 december 2012 22:02 schreef DaMook het volgende:
.
Werk ze!quote:Op woensdag 5 december 2012 22:02 schreef DaMook het volgende:
.
Geniet nooit met mate!![]()
quote:Dank jequote:.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Ik ben wel klaar met de mishandeling, ik laat je wel even hangen om tot rust te komen terwijl ik even wat whiskey ga halenquote:.
![]()
De Wittekerke?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja bij de VOMARDe Deen had ze gewoon niet meer
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 22:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kijk..... dat is interessant... post eens een dame die je de Bomb vind?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of
had ik al ingeschonken voor mezelf, ben jou vergetenquote:Op woensdag 5 december 2012 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben wel klaar met de mishandeling, ik laat je wel even hangen om tot rust te komen terwijl ik even wat whiskey ga halen.
Schandaligquote:Op woensdag 5 december 2012 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja bij de VOMARDe Deen had ze gewoon niet meer
! Stan kenton en betje allebei niet?! dat is stom
Ja dank je.. Laat je me zeker 3 uur op mn kop hangen..quote:Op woensdag 5 december 2012 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben wel klaar met de mishandeling, ik laat je wel even hangen om tot rust te komen terwijl ik even wat whiskey ga halen.
Geniet nooit met mate!![]()
ALLISON BRIEquote:Op woensdag 5 december 2012 22:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]!
Oei doe mij maar danquote:Op woensdag 5 december 2012 22:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
had ik al ingeschonken voor mezelf, ben jou vergeten![]()
![]()
En dat kan niet omdat ?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar .... jullie hebben kinderen?![]()
je hangt niet op je kop en nee, 10 minutenquote:Op woensdag 5 december 2012 22:04 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Ja dank je.. Laat je me zeker 3 uur op mn kop hangen...
![]()
Ah je gaat voor brunettesquote:Op woensdag 5 december 2012 22:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]![]()
Trouwen is zo overratedquote:Op woensdag 5 december 2012 22:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar .... jullie hebben kinderen?..
Ja 2quote:Op woensdag 5 december 2012 22:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar .... jullie hebben kinderen?
met 2 verschillende vaders
sletje he?![]()
![]()
Sletjequote:Op woensdag 5 december 2012 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja 2
sletje he?.
Ik ookquote:Op woensdag 5 december 2012 22:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daar ken ik wel een truuckje op![]()
![]()
Ik toch nietquote:.
echt?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja 2
sletje he?
wist ik niet![]()
Maar waarom ga je niet trouwen dan?
Hihi kif hoor je dat we zijn toysquote:.
Ze kijkt alsof haar wat dwars zitquote:. Waarschijnlijk de te strakke broek.
Kos klauwen vol met poenquote:Op woensdag 5 december 2012 22:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
echt?
wist ik niet![]()
Maar waarom ga je niet trouwen dan?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Met jou wil ik wel even spelenquote:Op woensdag 5 december 2012 22:08 schreef Raene het volgende:
[..]
Hihi kif hoor je dat we zijn toys.
.
![]()
lang verhaal kortquote:Op woensdag 5 december 2012 22:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
echt?
wist ik niet![]()
Maar waarom ga je niet trouwen dan?
getrouwd-gescheiden-stuk sprookje been there done that got the tshirt![]()
Je kunt de cameltoe net niet zienquote:Op woensdag 5 december 2012 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze kijkt alsof haar wat dwars zit. Waarschijnlijk de te strakke broek.
. Oftewel geen bevestiging.
![]()
Jaquote:Op woensdag 5 december 2012 22:08 schreef Raene het volgende:
[..]
Hihi kif hoor je dat we zijn toys.
![]()
![]()
Niet hatenquote:Op woensdag 5 december 2012 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze kijkt alsof haar wat dwars zit. Waarschijnlijk de te strakke broek.
als je wilt haten doe dat dan lekker zonder te typenIk maak ook niet jouw droomman belachelijk
quote:Op woensdag 5 december 2012 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lang verhaal kort
getrouwd-gescheiden-stuk sprookje been there done that got the tshirt
stiekem moest ik lachen om het tshirt![]()
Je kan ook gewoon naar de knoop en haar taille kijkenquote:Op woensdag 5 december 2012 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kunt de cameltoe net niet zien. Oftewel geen bevestiging.
.
Jaquote:Op woensdag 5 december 2012 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met jou wil ik wel even spelen.
?
Laat me nou even met mijn fantasiequote:Op woensdag 5 december 2012 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon naar de knoop en haar taille kijken.
.
Uhuquote:![]()
![]()
![]()
dit is mijn wallpaper![]()
Alleen dan wat donkerder en iets meer naar rechts
Jezus fuck, Aldo, tief eens op met die giga foto's.
Briljante meidquote:Op woensdag 5 december 2012 22:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen dan wat donkerder en iets meer naar rechts![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 22:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
stiekem moest ik lachen om het tshirt![]()
Het is al lang geleden, got to move on....
Al zou ik misschien wel ja zeggen als Cryothic mij ten huwelijk zou vragen, kweet niet. dubbel![]()
Wat een kindje, 16 jaarquote:Op woensdag 5 december 2012 22:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen dan wat donkerder en iets meer naar rechts![]()
![]()
NOU Ik wil seksen!! *stampt boos met voetjes op de grond*
Okay!quote:Op woensdag 5 december 2012 22:12 schreef Raene het volgende:
![]()
![]()
Dat heb jij iedere dag, of niet?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:12 schreef Raene het volgende:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Kom maar, ik ben aangeschotenquote:Op woensdag 5 december 2012 22:12 schreef Raene het volgende:
![]()
![]()
Toch wel jaquote:Op woensdag 5 december 2012 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Het is al lang geleden, got to move on....
Al zou ik misschien wel ja zeggen als Cryothic mij ten huwelijk zou vragen, kweet niet. dubbel? Ik denk dat ik nee zou zeggen wanneer ik ten huwelijk word gevraagd. Ik heb echt helemaal niks met trouwen en het levert ook geen voordelen op of zo
.
Ik stamp met je mee.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:12 schreef Raene het volgende:
![]()
maar zonder J lukt dat toch nietquote:Op woensdag 5 december 2012 22:12 schreef Raene het volgende:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Neequote:Op woensdag 5 december 2012 22:10 schreef Samzz het volgende:
Jezus fuck, Aldo, tief eens op met die giga foto's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon doenquote:Op woensdag 5 december 2012 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Het is al lang geleden, got to move on....
Al zou ik misschien wel ja zeggen als Cryothic mij ten huwelijk zou vragen, kweet niet. dubbel![]()
is leuk, feestje alles
Mee eens. Alleen met kinderen is het wel makkelijker omdat een huwelijk veel regelt voor vooral de manquote:Op woensdag 5 december 2012 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch wel ja? Ik denk dat ik nee zou zeggen wanneer ik ten huwelijk word gevraagd. Ik heb echt helemaal niks met trouwen en het levert ook geen voordelen op of zo
.
.
![]()
Ik weet het niet, ga er ook niet over nadenken... dan word ik ergens toch verdrietigquote:Op woensdag 5 december 2012 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch wel ja? Ik denk dat ik nee zou zeggen wanneer ik ten huwelijk word gevraagd. Ik heb echt helemaal niks met trouwen en het levert ook geen voordelen op of zo
.
![]()
Zelfs als ik het zou vragen?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 22:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
NeeJawel, het is irritant. Je kan ook kleinere afbeeldingen plaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Gewoon doen![]()
is leuk, feestje alles“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 22:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
NeeFok huwelijk, we komen allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Gewoon doen![]()
is leuk, feestje alles
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:.
Als het te lang geleden is wel jaquote:Op woensdag 5 december 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat heb jij iedere dag, of niet?..
Waarom zou je sex hebben met kleine piemels als er ook grote bestaanquote:Op woensdag 5 december 2012 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, het is irritant. Je kan ook kleinere afbeeldingen plaatsen.
Nee hoor, dat hebben wij ook prima geregeld zonder trouwgebeurenquote:Op woensdag 5 december 2012 22:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mee eens. Alleen met kinderen is het wel makkelijker omdat een huwelijk veel regelt voor vooral de man.
![]()
Hmpf, praktijk leert wat anders. Maar blijf in die waan zou ik zeggenquote:Op woensdag 5 december 2012 22:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mee eens. Alleen met kinderen is het wel makkelijker omdat een huwelijk veel regelt voor vooral de man.
.
Nee, ik zie geen voordelen. Kinderen komen er niet, dus wat mij betreft is het wel goed.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik zei ook niet dat dat niet konquote:Op woensdag 5 december 2012 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hebben wij ook prima geregeld zonder trouwgebeuren.
![]()
Lelijke foto, want verkeerde verhoudingen en haar haar mag wel eens een mooie spoeling hebben....quote:Op woensdag 5 december 2012 22:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen dan wat donkerder en iets meer naar rechts
zonde.... 6je![]()
Stel jullie krijgen samen een auto ongeluk (en dat hoop ik echt nietquote:Op woensdag 5 december 2012 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hebben wij ook prima geregeld zonder trouwgebeuren)
krijg ik dan jullie kindjes?
Raene zien we hier het hele weekend niet, maandag is ze weer helemaal rustig
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik bedoel wettelijk gezien, dat sommige vrouwen dan alsnog aan de haal gaan is iets heeeel andersquote:Op woensdag 5 december 2012 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmpf, praktijk leert wat anders. Maar blijf in die waan zou ik zeggen.
Nee, ik zie geen voordelen. Kinderen komen er niet, dus wat mij betreft is het wel goed..
![]()
Neequote:Op woensdag 5 december 2012 22:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Stel jullie krijgen samen een auto ongeluk (en dat hoop ik echt niet)
krijg ik dan jullie kindjes?
:x![]()
Dude, houd op te zeiken. Die grote afbeeldingen zijn irritant, ik vraag of je gewoon kleine resolutie wilt posten. Is dat lastig?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom zou je sex hebben met kleine piemels als er ook grote bestaan“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik zie em zaterdag weerquote:.. Nog een paar daagjes geduld
..
Nee, dan kan ze niet genoeg krijgenquote:Op woensdag 5 december 2012 22:14 schreef Koen66 het volgende:
Raene zien we hier het hele weekend niet, maandag is ze weer helemaal rustig![]()
![]()
Overigens lijken haar borsten ook significant kleiner dan op de eerder getoonde foto's van haar door jou.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Lelijke foto, want verkeerde verhoudingen en haar haar mag wel eens een mooie spoeling hebben....
zonde.... 6jeBeter onethisch dan oneetbaar![]()
boobjobquote:Op woensdag 5 december 2012 22:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Overigens lijken haar borsten ook significant kleiner dan op de eerder getoonde foto's van haar door jou.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik wilde het serieus net postenquote:Op woensdag 5 december 2012 22:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Overigens lijken haar borsten ook significant kleiner dan op de eerder getoonde foto's van haar door jou..
Als wij van leven zouden ruilen, zou jij echt dood gaan.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:13 schreef Raene het volgende:
[..].
[..]
Als het te lang geleden is wel ja..
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Leuk ik ben bij mn ouders op de koffie.. Pa zit te snurken op de bankMa zit te snurken op de bank
Bikkel ligt op schoot bij mn moeder te snurken
Ik zit te fokken
..
liever te fokken dan te fuckenquote:Op woensdag 5 december 2012 22:16 schreef Raene het volgende:
Leuk ik ben bij mn ouders op de koffie.. Pa zit te snurken op de bankMa zit te snurken op de bank
Ik zit te fokken
..
Gezellige oudersquote:Op woensdag 5 december 2012 22:16 schreef Raene het volgende:
Ik zit te fokken
..
![]()
![]()
Wat zeur je danquote:Op woensdag 5 december 2012 22:16 schreef Raene het volgende:
Ik zit te fokken
..
![]()
![]()
Beetje te jong voor mijquote:Op woensdag 5 december 2012 22:16 schreef AldoTheApache het volgende:
Dit is mijn actuele achtergrond
[ afbeelding ]Geniet nooit met mate!![]()
Die waren al gepusht....quote:Op woensdag 5 december 2012 22:15 schreef Watertornado het volgende:
Overigens lijken haar borsten ook significant kleiner dan op de eerder getoonde foto's van haar door jou.![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dude, houd op te zeiken. Die grote afbeeldingen zijn irritant, ik vraag of je gewoon kleine resolutie wilt posten. Is dat lastig?
ik denk dat Raene liever aan het fucken isquote:Op woensdag 5 december 2012 22:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
liever te fokken dan te fucken
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat iddquote:Op woensdag 5 december 2012 22:14 schreef Koen66 het volgende:
Raene zien we hier het hele weekend niet, maandag is ze weer helemaal rustig... Ik heb ook voor ons jaar samen de sega megadrive ultimate collection voor de ps3 gekocht voor J dus we gaan veel gamen en seksen
.
Verkeerde verhoudingen?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Lelijke foto, want verkeerde verhoudingen en haar haar mag wel eens een mooie spoeling hebben....
zonde.... 6jeRustig aan.![]()
Deze vind ik veel mooier ja.... staat ook beter bij haar looksquote:Op woensdag 5 december 2012 22:16 schreef AldoTheApache het volgende:
Dit is mijn actuele achtergrond
[ afbeelding ]![]()
![]()
mag ik jou overkopen als vriendin?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:18 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat idd... Ik heb ook voor ons jaar samen de sega megadrive ultimate collection voor de ps3 gekocht voor J dus we gaan veel gamen en seksen
.
![]()
Wat een combi <3quote:Op woensdag 5 december 2012 22:18 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat idd... Ik heb ook voor ons jaar samen de sega megadrive ultimate collection voor de ps3 gekocht voor J dus we gaan veel gamen en seksen
.
![]()
Zwaar leven.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:18 schreef Raene het volgende:
[..]
.
quote:Op woensdag 5 december 2012 22:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Deze vind ik veel mooier ja.... staat ook beter bij haar looks
en is elke keer leuk als de pc opstartEn het is nog ene redelijk beschaafde foto
Die is hetzelfde alleen wat donkerder.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Deze vind ik veel mooier ja.... staat ook beter bij haar looks“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
retro gamesquote:Op woensdag 5 december 2012 22:18 schreef Raene het volgende:
[..]
.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Doe mij jouw weekenden.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:18 schreef Raene het volgende:
[..]
.
![]()
Ja mijn favoriete combiquote:. Als hij aan het winnen is dan flash ik mn boobs gewoon naar em of iets
.
Tofquote:Op woensdag 5 december 2012 22:18 schreef Raene het volgende:
[..]
.
![]()
![]()
![]()
Wie wa?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:20 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja mijn favoriete combi. Als hij aan het winnen is dan flash ik mn boobs gewoon naar em of iets
.
Rustig aan.![]()
Moet je aan J vragen ik hoop dat ie weigertquote:Op woensdag 5 december 2012 22:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mag ik jou overkopen als vriendin?![]()
.
Ik heb liever gewoon een lekkere vent....quote:Op woensdag 5 december 2012 22:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en is elke keer leuk als de pc opstartEn het is nog ene redelijk beschaafde foto
![]()
Ik ga toch maar een console kopen.. O wacht ik heb de nintendo 64quote:Op woensdag 5 december 2012 22:20 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja mijn favoriete combi. Als hij aan het winnen is dan flash ik mn boobs gewoon naar em of iets
.
Rustig aan.![]()
alles is te koopquote:Op woensdag 5 december 2012 22:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Moet je aan J vragen ik hoop dat ie weigert.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik hoop het nietquote:Op woensdag 5 december 2012 22:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Moet je aan J vragen ik hoop dat ie weigert.
Hoe wil je me gemarineerd hebben Engel?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:21 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb liever gewoon een lekkere vent....Rustig aan.![]()
Duhquote:Op woensdag 5 december 2012 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die is hetzelfde alleen wat donkerder.![]()
Ik heb het over de belichting... of contrast or what ever je dat noemt![]()
jij hebt er verstand vanquote:Op woensdag 5 december 2012 22:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Duh![]()
Ik heb het over de belichting... of contrast or what ever je dat noemt
Golden axequote:!!
wou al zeggen, daar heb je ook nieuwe versies vanquote:Op woensdag 5 december 2012 22:23 schreef korosu555 het volgende:
[..]
Maar dan wel red blue of yellowSame shit, different day
SC hopper present![]()
Waar de monsters BLEH zeggen als je ze afslachtquote:!
Glad geschoren en een lekkere aftershavequote:Op woensdag 5 december 2012 22:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe wil je me gemarineerd hebben Engel?![]()
Ik ben ook al oudquote:...
In zo'n mooi 8 bit geluidje. En kabouters trappen natuurlijkquote:Op woensdag 5 december 2012 22:23 schreef Raene het volgende:
[..]
Waar de monsters BLEH zeggen als je ze afslacht!
red blue yellow gold silver crystal ruby saphire emerald leafgrean firered pearl diamant black white black 2 white 2quote:Op woensdag 5 december 2012 22:23 schreef korosu555 het volgende:
[..]
Maar dan wel red blue of yellow
Doe ik nooit eigenlijk, heb het ook niet staan.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:24 schreef -Engel- het volgende:
Glad geschoren en een lekkere aftershaveRustig aan.![]()
Ik ben 24quote:Op woensdag 5 december 2012 22:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat is oud?
Ik zou je jonger schatten
Wut?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Glad geschoren en een lekkere aftershave![]()
![]()
was Red niet uit de Gameboy tijd al?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
red blue yellow gold silver crystal ruby saphire emerald leafgrean firered pearl diamant black white black 2 white 2Same shit, different day
SC hopper present![]()
haha jij wel. Ik ken al die pokemons na crystal niet eens. Ben toen gestopt met het te kijken omdat alles 10.000 keer herhaald werd.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
red blue yellow gold silver crystal ruby saphire emerald leafgrean firered pearl diamant black white black 2 white 2![]()
Awesome gf jij ookquote:Op woensdag 5 december 2012 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
J heeft een xbox gold live abbo gekregen
red was de 1e, samen met bluequote:Op woensdag 5 december 2012 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was Red niet uit de Gameboy tijd al?ik heb nu nog steeds black 2 in de DS zittenquote:Op woensdag 5 december 2012 22:26 schreef korosu555 het volgende:
[..]
haha jij wel. Ik ken al die pokemons na crystal niet eens. Ben toen gestopt met het te kijken omdat alles 10.000 keer herhaald werd.
Ik heb ook niks met games. Geen geduld voor of zo. Of gewoon niet interessant of gewoon te duur
.
Ik gok dat middelstequote:Op woensdag 5 december 2012 22:27 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook niks met games. Geen geduld voor of zo. Of gewoon niet interessant of gewoon te duur
.
.
![]()
Wat gaan we spelenquote:?
Werd net in paniek opgebeld door mijn tante
"Je gaat toch niet alleen naar India"??!!![]()
euhm. .... Jawel
En je vissen spel dan?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:27 schreef Samzz het volgende:
.
![]()
Magic, dungeons and dragonsquote:.
Een berg speelgoed
voor de jongens ;-)Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com![]()
Anders ik welquote:Op woensdag 5 december 2012 22:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wil nog wel eens met Monopoly spelen.![]()
![]()
Waarom niet.... een lekker geurtje maakt mij iig wel geilquote:Op woensdag 5 december 2012 22:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doe ik nooit eigenlijk, heb het ook niet staan.![]()
Ik speel eigenlijk maar 3 gamereeksen maar ik ben nadat ik 1 van die 3 in handen krijg ben ik ook niet meer aanspreekbaar.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Echt he, dat jij Magic speeltquote:. Ik twijfel om mijn map mee te nemen want ik wil alles verkopen
![]()
![]()
En dan komt de buurman binnenquote:?
Betrapt!
*noteert*quote:Op woensdag 5 december 2012 22:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waarom niet.... een lekker geurtje maakt mij iig wel geil![]()
Dat zie ik eigenlijk niet als zijnde een game... Dan denk ik meer aan WoW, GTA en dat soort dingen.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Die komt lekkende pijpen vullen.quote:C'est la vie
Dan was een geurtje op m`n verlanglijstje zetten, echt geen gek ideequote:Op woensdag 5 december 2012 22:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waarom niet.... een lekker geurtje maakt mij iig wel geil![]()
Trek jij nou net je excel open of heb je dat onthoudenquote:Op woensdag 5 december 2012 22:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
pst, ze houdt van aardegeuren.![]()
![]()
Nee. Zeg ik uit ervaring. En het is geduld.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je het wel interessant vind komt gedult en geld vanzelf“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee okequote:Op woensdag 5 december 2012 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zie ik eigenlijk niet als zijnde een game... Dan denk ik meer aan WoW, GTA en dat soort dingen.Zit wat in
![]()
Lekker geurtje komt wel goed...quote:Op woensdag 5 december 2012 22:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waarom niet.... een lekker geurtje maakt mij iig wel geil
Rustig aan.![]()
Ik heb iets met een vleugje aardequote:Op woensdag 5 december 2012 22:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
pst, ze houdt van aardegeuren.![]()
![]()
Ik had hem al aangepastquote:Op woensdag 5 december 2012 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Zeg ik uit ervaring. En het is geduld.![]()
![]()
Nee, ik confabuleer.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Trek jij nou net je excel open of heb je dat onthoudenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
En dan krijg jij strafquote:Op woensdag 5 december 2012 22:29 schreef Raene het volgende:
[..]
En dan komt de buurman binnen?
Betrapt!
![]()
![]()
Gaat nooit goed, het heet niet voor niets potgrond.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Steek je nu je pik in een bloempot ja?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:!! Ik weet nog wel dat ik bij BK werkte.. toen moesten de leidingen doorgespoten worden want er zat ergens een lekkage.. En die gozers waren nice.. zo... En ik zeg zo tegen mn collega, nou mijn leidingen mogen ze ook wel even doorspuiten
... En haar ogen worden groot
... Ja ze stonden achter me
..
Nee johquote:Op woensdag 5 december 2012 22:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Steek je nu je pik in een bloempot ja?
Maar een luchte dat iets wegheeft van verse sneeuw![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 22:31 schreef Raene het volgende:
[..]!! Ik weet nog wel dat ik bij BK werkte.. toen moesten de leidingen doorgespoten worden want er zat ergens een lekkage.. En die gozers waren nice.. zo... En ik zeg zo tegen mn collega, nou mijn leidingen mogen ze ook wel even doorspuiten
..
Dat is geen aardelucht he ...quote:Op woensdag 5 december 2012 22:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee joh
heeft verse sneeuw een geur?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee joh
en toen?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:31 schreef Raene het volgende:
[..]!! Ik weet nog wel dat ik bij BK werkte.. toen moesten de leidingen doorgespoten worden want er zat ergens een lekkage.. En die gozers waren nice.. zo... En ik zeg zo tegen mn collega, nou mijn leidingen mogen ze ook wel even doorspuiten
..
![]()
Geniaal gewoon geniaalquote:Op woensdag 5 december 2012 22:31 schreef Raene het volgende:
..
C'est la vie
Hmm...quote:Op woensdag 5 december 2012 22:31 schreef Raene het volgende:
..
Rustig aan.![]()
Lekkerquote:...
Ik word wild van JP gaultierquote:.
Oke jij wint. Hf met engelquote:Op woensdag 5 december 2012 22:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sneeuw met een vleugje aarde, want sneeuw ligt op de grond enzo.
![]()
Dat is wel heel specifiekquote:Op woensdag 5 december 2012 22:33 schreef Raene het volgende:
[..]
Lekker...
[..]
Ik word wild van JP gaultier.
![]()
![]()
Morrowind, Oblivion, Skyrimquote:!!
Dag LoLaquote:Op woensdag 5 december 2012 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga lekker douchen en daarna slapen
truste![]()
![]()
omdat het alle andere meuk bedekt, denk ik zoquote:Op woensdag 5 december 2012 22:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja het ruikt toch op een bepaalde manier heel fris buiten als het gesneeuwd heeft![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 5 december 2012 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
truste
Doucheze enquote:Op woensdag 5 december 2012 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
truste
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ehm?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wil je ook nog "Le Male" horen?![]()
![]()
FAXIEquote:!!
quote:Op woensdag 5 december 2012 22:34 schreef korosu555 het volgende:
[..]
omdat het alle andere meuk bedekt, denk ik zo![]()
Best erg als dat om die reden is.Rustig aan.![]()
Ja echt hequote:Op woensdag 5 december 2012 22:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wil je ook nog "Le Male" horen?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: