SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Ik denk hetquote:Op woensdag 5 december 2012 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
Is dit een typische nieuwe invasie vanuit R&P?..
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Doe je goedquote:Op woensdag 5 december 2012 21:49 schreef DaMook het volgende:
Ja he, maar na vannacht wel weekend
.
![]()
![]()
Telt een chocolade letter op je werk?quote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Nee zo onschuldig ben je niet meer in mijn ogenquote:.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
verder kom ik ook nietquote:Op woensdag 5 december 2012 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Telt een chocolade letter op je werk?Same shit, different day
SC hopper present![]()
![]()
.
Ik ga maar eens douchen, wilde ik twee uur geleden al doen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja... maar ik ben blij dat ik die niet hebquote:Op woensdag 5 december 2012 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Telt een chocolade letter op je werk?![]()
![]()
Had ik al gehad.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Telt een chocolade letter op je werk?Ligt eraan wie, wat en waarquote:.
![]()
en daarnaquote:Op woensdag 5 december 2012 21:51 schreef Samzz het volgende:
.
Ik ga maar eens douchen, wilde ik twee uur geleden al doen.
?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 21:51 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Je hebt zeker niet toevallig handboeien en blinddoeken enz?![]()
![]()
![]()
Dat is idd minder fijn @ Engel
Pff, ik haat dit soort opdrachten, ik heb ook geen idee van welke vlucht(en) die mensen komen.. ergste is nog dat het er ook maar 9 zijn
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Toch geen letter van australian?quote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Door Jolie, naast Brad, in hun love cave.... dat is frankrijk dusquote:Op woensdag 5 december 2012 21:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Had ik al gehad.
[..]
Ligt eraan wie, wat en waar.
Have fun
![]()
Eh nee dus.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Door Jolie, naast Brad, in hun love cave.... dat is frankrijk dusHave fun
![]()
Kom maar danquote:.
ik zag net nog een bus... ik dacht daar gaat J-Kquote:Op woensdag 5 december 2012 21:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat is idd minder fijn @ Engel
Pff, ik haat dit soort opdrachten, ik heb ook geen idee van welke vlucht(en) die mensen komen.. ergste is nog dat het er ook maar 9 zijn![]()
![]()
Goed planquote:Op woensdag 5 december 2012 21:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens wat spul om mee vast te binden...
tye raps ofzoIk heb alleen tijd wanneer J er ook isquote:![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |