quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
U mad?
Link naar haar?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
U mad?
moet je niet eerst samenwonen om te kunnen trouwen?quote:Op zondag 10 februari 2013 01:10 schreef Aldo-MC het volgende:
Mijn Sim heeft inmiddels het halve dorp bezwangerd maar trouwen ho maar ... Terwijl hij op family gerichtis en geen bindingsangst of andere issues heeft... Het staat gewoon niet bij de opties alleen samenwonen. Of moet ik ergens een ring ofzo halen?
Wow die stamboom ziet er vol uit lijkt me.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:10 schreef Aldo-MC het volgende:
Mijn Sim heeft inmiddels het halve dorp bezwangerd maar trouwen ho maar ... Terwijl hij op family gerichtis en geen bindingsangst of andere issues heeft... Het staat gewoon niet bij de opties alleen samenwonen. Of moet ik ergens een ring ofzo halen?
Ja een bloody mess it isquote:Op zondag 10 februari 2013 10:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
Wow die stamboom ziet er vol uit lijkt me.
Of gewoon zo:quote:Op zondag 10 februari 2013 12:58 schreef mschol het volgende:
voor mensen die sims 3 expansions willen: op amazon.com kan je een digitale versies kopen voor $9,99 (ruwweg 7 euro):
je krijgt dan een sleutel die je op je origin/sims3 account moet activeren om het spel te kunnen downloaden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht ik probeer maar eens wat anders te maken dan huizen die door jezelf ontworpen zijn
Niet zo heel lastig te herkennen![]()
Moet nog wel de bovenverdieping doen die gaat lastiger worden denk dat je erg weinig ruimte hebt om het toch hetzelfde én realistisch te houden. En een kelder zit er ook al in. Oja en de kleuren zijn nog ruk moet ook nog gedaan worden maar ja dat is zo saai ik vind het bouwen zelf gewoon het leukste echt alle details en ermee spelen en zo altijd wat minder
Mijn nieuwe ondertitel
Er zijn programma's om de vastloop-codes die het spel genereert, te analyseren. Op basis daarvan weet je vervolgens waaróm je spel vastloopt. Bij mij was dat een tekort aan RAM/geheugen (ik speel met circa 7Gb aan custom content).quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]Hij lift veel bij de gym ja, hij heeft level 2 nu.
Tevens kap ik er weer mee. Zoals altijd loopt the sims 3 weer vast als ik mn favoriete stadje speel: Bridgeport.
Blijft ie structureel vastlopen. Zwaar irritant. Heeft ie alleen in die stad.
Maarja die andere steden zijn niet cool want geen beroemdheden enzo en ik wil shinen
patch 1.47 lost dat probleem op.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:01 schreef Mishu het volgende:
Als je sims niet kunnen daten enzo, is daar dan inmiddels een patch voor?
Hoe start je de Sims op dan? Gebruik je geen desktop-icoontje? Want dan kan je het daar wel vinden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:09 schreef oLexie het volgende:
HULP!
Het lukt niet om een accessoirepakket te installeren omdat ik geen idee heb waar ik de Sims 3 basis op heb gezet. Het lijkt me dat hij gewoon op de Macintosh schijf staat maar dan krijg ik een error. Iemand een idee waar hij elders zou kunnen staan?
Nee ik heb het icoon gewoon in mijn dock staan. Maar ik heb dat simsding (waar het verwijderprogramma en de leesmij staat) in een andere map dan de EA map maar beide staan wel gewoon onder Macintosh.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe start je de Sims op dan? Gebruik je geen desktop-icoontje? Want dan kan je het daar wel vinden.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:42 schreef oLexie het volgende:
Dus, blijkbaar kan ik de Sims 3 ook niet verwijderen.
Als ik op het verwijderprogramma klik zegt hij dat 'ie het originele bestand niet kan vinden.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Waarom heb je dan ook een mac.
Ik heb ook geen virussen hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:25 schreef oLexie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hou a.u.b. even je mond als je nooit op een Mac zit. JA, ik had ook een hekel aan Apple, puur omdat het enige apparaat dat ik er ooit van gehad heb een iPod is en ik dus geen idee had hoe chill zo'n ding is. Mijn Mac is nog NOOIT vastgelopen (ja, 1 keer met Word), ik kan na het indrukken van de aan-knop binnen 20 seconden internetten en ik heb geen gezeik met scrollen. Daarnaast werkt het ook wel zo fijn met Cinema4D en Vectorworks. Ohja, geen virussen ook.
Ik werd door school verplicht een Mac aan te schaffen en heb er geen moment spijt van.
Probleem is overigens verholpen en nu Buitenleven aan het installeren. Van wat ik begrijp hoef je zo'n ding 1 keer te installeren en dan?![]()
Zonde van je geld ook eigenlijk, ga voortaan maar downloaden.
Slaap lekker hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb ook geen virussen hoor.
Maar ben blij dat het probleem weer is verholpen. Kan ik me lekker naar bedje toe.
Je dient de cd van de laatste uitbreiding te gebruiken, maar daar was je wellicht intussen al wel achter gekomen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:48 schreef oLexie het volgende:
Ik heb ze dus geinstalleerd, nu kan ik gewoon de Sims 3 cd erin doen en dan krijg ik die spullen gewoon neem ik aan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |