Nice, thanks!quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet je mapje CustomMusic in je Mijn documenten / The sims 3 map vullen!

quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:48 schreef oLexie het volgende:
Ben wel benieuwd naar jullie huizen eigenlijk.

Ontzettend mooie trailer heb je gemaakt. Werk jij in een videotheek toevallig?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
U mad?

Dit is vandaag pas voor mij opgelostquote:Op donderdag 6 december 2012 16:35 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik heb dus De Sims 3 gekocht met die origin aanbieding. Ik heb het probleem dat als ik die game wil registreren op de sims3.nl dan komt dit er telkens voor:
[ afbeelding ]
Ik heb al verschillende browsers gebruikt, andere computer, ander IP adres, andere site (.com en .nl), cookies en andere crap verwijderd en een andere account aangemaakt. Het helpt niet.
Is dit een bekend probleem met de Sims 3? Het is geen ramp, ik kan die game gewoon spelen, maar niet die online dingen doen.

Neger please, ben een alcoholische cop bij de vice squad, laat hem in zn waardequote:Op donderdag 24 januari 2013 17:05 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ontzettend mooie trailer heb je gemaakt. Werk jij in een videotheek toevallig?

Het was een serieuze vraag. Je hebt een doppelganger.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Neger please, ben een alcoholische cop bij de vice squad, laat hem in zn waarde

Lekker snel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:34 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Dit is vandaag pas voor mij opgelost

quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:20 schreef oLexie het volgende:
[..]
Het was een serieuze vraag. Je hebt een doppelganger.
Tevens moet je even zijn atletisch naar 10 brengen want dit is echt een slechte fysiek.

quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]Hij lift veel bij de gym ja, hij heeft level 2 nu.
Tevens kap ik er weer mee. Zoals altijd loopt the sims 3 weer vast als ik mn favoriete stadje speel: Bridgeport.
Blijft ie structureel vastlopen. Zwaar irritant. Heeft ie alleen in die stad.
Maarja die andere steden zijn niet cool want geen beroemdheden enzo en ik wil shinen

quote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:09 schreef oLexie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
U mad?
Speel je toch in een andere stad? Care.En anders kijken of updaten werkt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:53 schreef mschol het volgende:
ik mis trouwens een soort van CAB (Create-a-Building) mode:
je kan een hoop met de build mode, maar qua inrichting enzo ben je afhankelijk van je salaris.. ik zou volledig ingerichte huizen willen kunnen maken zonder te cheaten en afhankelijk te zijn van de familie die je uitzoekt...
beetje zoals rollercoaster tycoon 2 had met zijn rollercoaster designer:je kunt gewoon in modus stad bewerken een lege kavel selecteren en zonder restricties bouwen en spullen kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+

quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
U mad?

Link naar haar?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
U mad?

moet je niet eerst samenwonen om te kunnen trouwen?quote:Op zondag 10 februari 2013 01:10 schreef Aldo-MC het volgende:
Mijn Sim heeft inmiddels het halve dorp bezwangerd maar trouwen ho maar ... Terwijl hij op family gerichtis en geen bindingsangst of andere issues heeft... Het staat gewoon niet bij de opties alleen samenwonen. Of moet ik ergens een ring ofzo halen?

Wow die stamboom ziet er vol uit lijkt me.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:10 schreef Aldo-MC het volgende:
Mijn Sim heeft inmiddels het halve dorp bezwangerd maar trouwen ho maar ... Terwijl hij op family gerichtis en geen bindingsangst of andere issues heeft... Het staat gewoon niet bij de opties alleen samenwonen. Of moet ik ergens een ring ofzo halen?

Ja een bloody mess it isquote:Op zondag 10 februari 2013 10:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
Wow die stamboom ziet er vol uit lijkt me.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |