PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Ben op werkquote:
naar toilet danquote:
De goudplevier.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:00 schreef Tim86 het volgende:
Kut CL, kut FUT, kutweer. Dat is het wel ;D
Alles kan zolang je maar wil!quote:Op woensdag 5 december 2012 21:10 schreef Ajacied7 het volgende:
Een hoop mensen beginnen nu weer te zeuren over een reset.Waneer beseffen ze nou dat een reset niet mogelijk is?
Wie weet kan het maar dan naai je mensen die bergen fifa points hebben gekocht en mensen die bergen hebben gehandeld.quote:
Dus? Y.O.L.Oquote:Op woensdag 5 december 2012 21:12 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wie weet kan het maar dan naai je mensen die bergen fifa points hebben gekocht en mensen die bergen hebben gehandeld.
Jij wil zeggen dat hij ongelijk heeft?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:14 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kan ik me ook wel mee vermaken.
Hij is wel meer dan een decent player in deze competitie natuurlijk, maar dat eerste deel is absoluut waar.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat hij ongelijk heeft?
Hij heeft geen ongelijk, hij overdrijft in zijn waanzin elke Ajax-speler onderuit te halenquote:Op woensdag 5 december 2012 21:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat hij ongelijk heeft?
Tijdsverschilquote:Op woensdag 5 december 2012 21:16 schreef Maver24 het volgende:
Ultimate Team zal dus pas op zn vroegst morgen pas weer online zijn denk ik hoor, gasten uit Canada gaan lekker naar huis straks en denken, bekijk het maar
Nee ik weet nog dat zo'n developer zat te tweeten dat hij de nacht moest doorhalen vanwege het tamperenquote:Op woensdag 5 december 2012 21:16 schreef Maver24 het volgende:
Ultimate Team zal dus pas op zn vroegst morgen pas weer online zijn denk ik hoor, gasten uit Canada gaan lekker naar huis straks en denken, bekijk het maar
daar is het over een aantal uren gewoon weer tijd om naar huis te gaan hoor, dus ik zeg je, morgenavond pas weer ut op zn vroegstquote:
Celtic 1-1quote:Op woensdag 5 december 2012 21:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Celtic 1-0 voor dus bij deze stand gaat Benfica naar de EL. Ajax loot waarschijnlijk toch weer 1 van de beste ploegen.
Het moet gelijk eindigen..dan is het exit chelsea toch? Of nu ook?quote:
Neehoor, Shaktar is gewoon dan 2e in de pool, en Juventus is dan ook gewoon door, dus wel Exit Chelseaquote:Op woensdag 5 december 2012 22:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het moet gelijk eindigen..dan is het exit chelsea toch? Of nu ook?
Mijn ninja edit was niet zo ninjaquote:Op woensdag 5 december 2012 22:01 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Neehoor, Shaktar is gewoon dan 2e in de pool, en Juventus is dan ook gewoon door, dus wel Exit Chelsea
Als die beperking van aantal buitenlanders niet was per club zou het kunnen gebeuren.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Sommige amerikanen hebben echt een plaat voor hun kop op het EA forum.
Binnen 5 jaar de MLS op het zelfde niveau als BPL en BBVA
Het zou nooit de status van BPL en BBVA krijgen.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als die beperking van aantal buitenlanders niet was per club zou het kunnen gebeuren.
Nee zelfs dan is vijf jaar te kort denk ik. Hun hele manier van denken/trainen is nog anders. Als je nu dat niveau wil halen moet je de hele competitie volpompen met dure buitenlanders. Verder kun je als je daar speelt niet meedoen aan CL (en mindere mate EL).quote:Op woensdag 5 december 2012 22:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als die beperking van aantal buitenlanders niet was per club zou het kunnen gebeuren.
Als LA Galaxy mij beter betaalt kies ik voor LA Galaxy.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het zou nooit de status van BPL en BBVA krijgen.
Als jij als speler tussen Manchester United en LA Galaxy kunt kiezen wat zou jij dan doen?
Hebben de amerikanen eigenlijk een equivalent van de Champions League?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee zelfs dan is vijf jaar te kort denk ik. Hun hele manier van denken/trainen is nog anders. Als je nu dat niveau wil halen moet je de hele competitie volpompen met dure buitenlanders. Verder kun je als je daar speelt niet meedoen aan CL (en mindere mate EL).
5 jaar is tekort, maar ik zie genoeg voetballers als Snijder in MLS voetballen als ze goed betaald krijgen en er meer topspelers zich daar gaan vestigen.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee zelfs dan is vijf jaar te kort denk ik. Hun hele manier van denken/trainen is nog anders. Als je nu dat niveau wil halen moet je de hele competitie volpompen met dure buitenlanders. Verder kun je als je daar speelt niet meedoen aan CL (en mindere mate EL).
En als dat niet uit zou maken?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als LA Galaxy mij beter betaalt kies ik voor LA Galaxy.
Kiezen voor een club hangt van zoveel dingen afquote:Op woensdag 5 december 2012 22:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En als dat niet uit zou maken?
Vind je dan ook niet de status van ManU beter?
Had verwacht dat na Beckham nog wel wat schaapjes de dam over zou gaan, maar is nog niet echt gebeurd. (Op de Koef na dan)quote:Op woensdag 5 december 2012 22:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
5 jaar is tekort, maar ik zie genoeg voetballers als Snijder in MLS voetballen als ze goed betaald krijgen en er meer topspelers zich daar gaan vestigen.
Lijkt me ook dat je jezelf daar minder in de kijker kan spelen voor het nationale elftalquote:Op woensdag 5 december 2012 22:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kiezen voor een club hangt van zoveel dingen af
Henry ook bijvoorbeeld en volgens mij nog wel een paar hoorquote:Op woensdag 5 december 2012 22:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Had verwacht dat na Beckham nog wel wat schaapjes de dam over zou gaan, maar is nog niet echt gebeurd. (Op de Koef na dan)
Henry, Nesta, Di Vaio het zou wel meer gebeuren alleen worden ze beperkt door de regeling. Veel zouden in Amerika wel willen wonen vanwege het leven zelf maar zolang die beperking er is, is het moeilijk voor een club om een aantal aankopen te doen vanuit het buitenland.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Had verwacht dat na Beckham nog wel wat schaapjes de dam over zou gaan, maar is nog niet echt gebeurd. (Op de Koef na dan)
quote:Op woensdag 5 december 2012 22:15 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Henry ook bijvoorbeeld en volgens mij nog wel een paar hoor
Henry ok. Maar Di Vaio is geen topspeler, en Nesta is gewoon oud.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Henry, Nesta, Di Vaio het zou wel meer gebeuren alleen worden ze beperkt door de regeling. Veel zouden in Amerika wel willen wonen vanwege het leven zelf maar zolang die beperking er is, is het moeilijk voor een club om een aantal aankopen te doen vanuit het buitenland.
Levert mooie plaatjes opquote:Op woensdag 5 december 2012 22:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Lol net dat beeld van Messi met 6 Benfica spelers die op hem af sprinten
Als de bondscoach niet blind zijn selectie kiest als van Marwijk met het EK, komt het goed.Je schiet er daar 30 in en mensen kijken naar je om.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Lijkt me ook dat je jezelf daar minder in de kijker kan spelen voor het nationale elftal
toevallig:
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)oren-van-Beckham.htm
Henry ook zwaar over the hill natuurlijk. Die was daar echt niet op zijn to heen gegaan. Beckham same story.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Henry ok. Maar Di Vaio is geen topspeler, en Nesta is gewoon oud.
Dat zeiden ze ook toen Cruijff daar speelde #truestoryquote:Op woensdag 5 december 2012 22:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het zou nooit de status van BPL en BBVA krijgen.
Als jij als speler tussen Manchester United en LA Galaxy kunt kiezen wat zou jij dan doen?
Klopt, maar die hadden nog wel meegekund bij Arsenal en bijv. ManU. Di Vaio had in Italië echt geen topclub gekregen.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Henry ook zwaar over the hill natuurlijk. Die was daar echt niet op zijn to heen gegaan. Beckham same story.
Wat wil je downloaden?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:21 schreef Toefjes het volgende:
downloaders: ftdworld is een site die ik toevallig ken. Zijn er nog betere sites voor het downloaden?
Ik download met Spotnet, maar als ik torrents download dan gebruik ik Vuze als programma. Normaal gesproken zoek ik torrents op www.torrentz.eu. Is een verzameling van meerdere sites, maar heb weleens begrepen dat er betere warenquote:Op woensdag 5 december 2012 22:21 schreef Toefjes het volgende:
downloaders: ftdworld is een site die ik toevallig ken. Zijn er nog betere sites voor het downloaden?
Als je niet "moeilijk" wilt doen met nieuwsgroepen e.d. en vooral mainstream stuff wilt is isohunt wel een aardige publieke tracker.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Films/muziekoptredens in blu-ray kwaliteit
quote:Op woensdag 5 december 2012 22:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik download met Spotnet, maar als ik torrents download dan gebruik ik Vuze als programma. Normaal gesproken zoek ik torrents op www.torrentz.eu. Is een verzameling van meerdere sites, maar heb weleens begrepen dat er betere waren
Dank, ga op beiden eens kijken. Heb al een Eweka accountje voor 30 dagen genomen. Wil alles gaan streamen via de PS3, kijken of dat een beetje wiltquote:Op woensdag 5 december 2012 22:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je niet "moeilijk" wilt doen met nieuwsgroepen e.d. en vooral mainstream stuff wilt is isohunt wel een aardige publieke tracker.
Grappig hoor.quote:
Hangt er vanaf wat je provider je beloofd heeftquote:Op woensdag 5 december 2012 22:38 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een beetje okee?
Als je een 20Mb lijn heb wel!quote:Op woensdag 5 december 2012 22:38 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een beetje okee?
Dan zou je theoritisch:quote:
Hij had het net over Eweka, dan zou ik gokken op nieuwsgroepen..quote:Op woensdag 5 december 2012 22:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je torrents download ben je afhankelijk van de seeders.
Heb ook ooit gehoord dat het tijdstip van downloaden ook van invloed is.. Sochtends zou het sneller gaan dan savonds, zou dat een invloedsfactor kunnen zijn?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je torrents download ben je afhankelijk van de seeders.
quote:Op woensdag 5 december 2012 22:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
http://www.speedtest.nl/
probeer deze eens
Vroeg had dat waarschijnlijk wel invloed ja. Nu denk ik toch niet meer.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb ook ooit gehoord dat het tijdstip van downloaden ook van invloed is.. Sochtends zou het sneller gaan dan savonds, zou dat een invloedsfactor kunnen zijn?
Hoe dan ook, morgen Mirage van Armin van Buuren in blu ray kwaliteit te bekijken
Je download zeker nu ook erbij?quote:
gingadaddy.com of nzbsrus.com + nzbindex.nlquote:Op woensdag 5 december 2012 22:21 schreef Toefjes het volgende:
Heh, dat vond ik ook een week leuk. Al een tijd voordat ie in NL bekend was.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:49 schreef Fuszy het volgende:
Morgen tussen alle hipster sletjes bij Ben Howard
zin in
Heb hem ook al vaker gezien, voordat hij zo bekend was. Dit is mijn vierde keer ofzoquote:Op woensdag 5 december 2012 22:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heh, dat vond ik ook een week leuk. Al een tijd voordat ie in NL bekend was.
* Zhano is een hipster.
Dit is het betere resultaatquote:Op woensdag 5 december 2012 22:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je download zeker nu ook erbij?
Je moet eigenlijk even je download pauzeren en dan even kijken wat het resultaat is
30 euro per minuut, voor die prijs had je ook een profvoetballer een half uur kunnen inhuren.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:52 schreef Tobi-wan het volgende:
Benieuwd wie die man achter Badr Hari is? Heb net even een filmpje gemaakt ivm met geweldige dell laptop! Koop een dell!
Dat klopt wel met een 50Mb lijn.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is het betere resultaat
[ afbeelding ]
Hallo Gerald Sibonquote:Op woensdag 5 december 2012 22:52 schreef Tobi-wan het volgende:
Benieuwd wie die man achter Badr Hari is? Heb net even een filmpje gemaakt ivm met geweldige dell laptop! Koop een dell!
Ik weet nog in de tijd van Napster, was 20kb per seconde helemaalquote:Op woensdag 5 december 2012 22:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat klopt wel met een 50Mb lijn.
Je hebt altijd verlies
Haha bij het downloaden van één mp3 op 80% en dan begon me moeder weer te schreeuwen dat ze moest bellenquote:Op woensdag 5 december 2012 22:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet nog in de tijd van Napster, was 20kb per seconde helemaal
Haha, nou ik haal het gemiddelde even omlaag. Heb net een half uur met mijn kop tegen de deur staan knallen, daarom zat mijn haar een beetje in de warquote:Op woensdag 5 december 2012 22:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hallo Gerald Sibon![]()
Heb een Dell laptop van werk, nooit problemen mee gehad (en hele bedrijf zit er op), heb een Dell desktop thuis en nooit problemen mee gehad.![]()
MP3 downloaden duurde zo lang, maar wel chatten met de persoon bij wie je zit te downloaden. Zo leerde ik via een meisje Nightwish kennen, meisje nog ontmoet daarna op een festival.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet nog in de tijd van Napster, was 20kb per seconde helemaal
zo herkenbaarquote:Op woensdag 5 december 2012 22:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Haha bij het downloaden van één mp3 op 80% en dan begon me moeder weer te schreeuwen dat ze moest bellen
quote:Op woensdag 5 december 2012 22:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
MP3 downloaden duurde zo lang, maar wel chatten met de persoon bij wie je zit te downloaden. Zo leerde ik via een meisje Nightwish kennen, meisje nog ontmoet daarna op een festival.
Was al verloofd. Helaas.
quote:Op woensdag 5 december 2012 22:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
zo herkenbaar
of Kazaa waar je 5 minuten over een mp3 deed
Ze kon toch nog 1 keer een fout maken hahahahaquote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 22:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]en als hij klaar was bleek het een heel ander nummer te zijn
Oude Nightwish met Tarjaquote:Op woensdag 5 december 2012 22:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
MP3 downloaden duurde zo lang, maar wel chatten met de persoon bij wie je zit te downloaden. Zo leerde ik via een meisje Nightwish kennen, meisje nog ontmoet daarna op een festival.
Was al verloofd. Helaas.
Of je kreeg zo'n nummer dat bewust verneukt was, kreeg je na 1 minuut allemaal verziekte geluiden te horen die pijn aan je oren dedenquote:Op woensdag 5 december 2012 22:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]en als hij klaar was bleek het een heel ander nummer te zijn
Ah nice.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb hem ook al vaker gezien, voordat hij zo bekend was. Dit is mijn vierde keer ofzo
quote:Op woensdag 5 december 2012 23:00 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
UPC 50MBIT, Wifi verbinding, kan dus sneller
Dat is wel verneukt inderdaadquote:Op woensdag 5 december 2012 23:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is mijn UPC 50 Mb lijn.
Volgende week komt de monteur voor de 3e keer kijken wat er aan de hand is
had ik dat maarquote:Op woensdag 5 december 2012 23:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze hebben al alles doorgemeten maar blijkt goed te zijn.quote:
Hmmm... Er is iets mis met mijn internet. Mijn download is wel bizar traag...quote:Op woensdag 5 december 2012 23:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb jij glasvezel toevallig?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:07 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hmmm... Er is iets mis met mijn internet. Mijn download is wel bizar traag...
[ afbeelding ]
Woon in een oud school gebouw. Heb hier inderdaad glasvezel liggen. Download is wel eens sneller geweest, zal wel aan het tijdstip liggen.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb jij glasvezel toevallig?
DIe upload
Aadquote:Op woensdag 5 december 2012 23:12 schreef DutchSL het volgende:
Noemt de Mos nu Luiz een trage verdediger?
Dell... tsja...quote:Op woensdag 5 december 2012 22:23 schreef Tobi-wan het volgende:
Nou mijn nieuwe Dell laptop is binnen hoor!!
Benieuwd hoe dat gaat tot nu toe?
DIG / Dell start niet meer
Gewoon spotplanet.org i.c.m Newsleecher.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:21 schreef Toefjes het volgende:
Glasvezel zou als goed is niet zoveel verlies moeten hebben.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Woon in een oud school gebouw. Heb hier inderdaad glasvezel liggen. Download is wel eens sneller geweest, zal wel aan het tijdstip liggen.
Ik heb geen idee wat een 100/100 lijn is.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Glasvezel zou als goed is niet zoveel verlies moeten hebben.
100/100 lijn?
100Mb up en downquote:Op woensdag 5 december 2012 23:15 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat een 100/100 lijn is.
Van der Gijp een paar jaar geleden ook toen Chelsea hem net had gehaald. Eigenlijk moet Luiz volgend jaar gewoon een silver zijnquote:Op woensdag 5 december 2012 23:12 schreef DutchSL het volgende:
Noemt de Mos nu Luiz een trage verdediger?
Weet niet welke windows versie je hebt maar als het lager is dan Windows 7 kan de download snelheid wel verbeterd worden door een paar TCP/IP instellingen aan te passen.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:19 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb geen idee, weet alleen dat het glasvezel is, snel en goedkoop.
Ja, en Marcelo (PSV) een bronze.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Van der Gijp een paar jaar geleden ook toen Chelsea hem net had gehaald. Eigenlijk moet Luiz volgend jaar gewoon een silver zijn
quote:jp flathead wrote:
I just received feedback from EA. The exploit is indeed iOS App related (not mine!) They have fixed things and are working on getting FUT up and running again.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 december 2012 23:34 schreef Vijf_voor het volgende:
SCHOKKEND NIEUWS MESSI IS GEBLESSEERDJe bent te vroeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Hij is ook al best oud..had hem jonger ingeschat. Hij is sinds '91 getrouwdquote:
boeiequote:Op woensdag 5 december 2012 23:40 schreef strakkeman het volgende:
Oke jongens jullie mogen mij wel feliciteren
Galatasaray na 10 jaar weer door in het miljoenenbal. Op naar de finale.
Volgens mij zei iemand hier laatst dat die dude achter FUTWIZ ook Nederlands is.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee. Hij is ook al best oud..had hem jonger ingeschat. Hij is sinds '91 getrouwd
Nee, dat is een van die mods (of een paar) van EA forum..dat was een Brit volgens mij. 99% zeker. Youtubesite staat ook op UK..niet dat dit nou veel hoeft te betekenen..quote:Op woensdag 5 december 2012 23:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Volgens mij zei iemand hier laatst dat die dude achter FUTWIZ ook Nederlands is.
Hmmm... oké. We zijn nu eigenlijk allemaal apart sites en systemen aan het maken, maar ik denk dat als we de koppen bij elkaar steken we gewoon 1 übersite kunnen maken.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, dat is een van die mods (of een paar) van EA forum..dat was een Brit volgens mij. 99% zeker.
Dat zou beter zijn ja, maar hoe wil je dat gaan bereiken..quote:Op woensdag 5 december 2012 23:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hmmm... oké. We zijn nu eigenlijk allemaal apart sites en systemen aan het maken, maar ik denk dat als we de koppen bij elkaar steken we gewoon 1 übersite kunnen maken.
Wie is we?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hmmm... oké. We zijn nu eigenlijk allemaal apart sites en systemen aan het maken, maar ik denk dat als we de koppen bij elkaar steken we gewoon 1 übersite kunnen maken.
Hoe bedoel je?quote:Op[quote]
[b]Op woensdag 5 december 2012 23:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zou beter zijn ja, maar hoe wil je dat gaan bereiken..
JP, ik, jij?quote:
Al die sites laten fuseren doel je toch op? Futwiz, futhead, UDB en jouw project? Lijkt me onmogelijk.quote:
Nee, dat gaat nooit lukken. Maar iets opnieuw opbouwen waarin het beste van alle projecten bij elkaar komt wel.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al die sites laten fuseren doel je toch op? Futwiz, futhead, UDB en jouw project? Lijkt me onmogelijk.
ik heb geen zin om alles terug te lezen: wat is zijn project?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al die sites laten fuseren doel je toch op? Futwiz, futhead, UDB en jouw project? Lijkt me onmogelijk.
Een FUT-website waar hij al een tijdje mee bezig is.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik heb geen zin om alles terug te lezen: wat is zijn project?
Hoezo? Je kunt toch gezamenlijk tot 1 project komen met een goede afweging van de beste ideeën. De pricetracker van UDB is heel handig, de squad builder van FUTHEAD en bij FUTWIZ zijn er meerdere goede ideeën te vinden.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:50 schreef Zhano het volgende:
Lijkt me ook onwenselijk. Ze hebben allemaal verschillende voordelen, en ideën. Als je dat merged gaat dat weg.
Het staat momenteel wel op een laag pitje. Het zoeksysteem en de spelersdatabase is af, maar ik zoek nog mensen die mij willen helpen met een clubdatabase. Helaas was er vanmiddag nog heel veel animo voor, dus wacht ik even tot de vakantie.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een FUT-website waar hij al een tijdje mee bezig is.
Tsjah, maar dat zijn dingen die jij er goed aan vind. Misschien vinden anderen de squadbuilder van UDB wel enorm fijnquote:Op woensdag 5 december 2012 23:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoezo? Je kunt toch gezamenlijk tot 1 project komen met een goede afweging van de beste ideeën. De pricetracker van UDB is heel handig, de squad builder van FUTHEAD en bij FUTWIZ zijn er meerdere goede ideeën te vinden.
Heeft UDB een squad builder?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tsjah, maar dat zijn dingen die jij er goed aan vind. Misschien vinden anderen de squadbuilder van UDB wel enorm fijn
quote:Op woensdag 5 december 2012 23:56 schreef DuTank het volgende:
Is er al iets te zien van die website?
Al 2 jaar ofzo, maar die is echt mega kut. Ze waren er wel de eerste mee toen. Kwam na een paar maanden bij de eerste site al.quote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 23:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja. Een van de slechtste die er is imho, maar ok.
Ik vind het jammer dat bij FUTHEAD vaak kaarten worden gewist die je niet wilt wissen. Bij alle squad builders kan er sowieso nog heel veel verbeterd worden.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al 2 jaar ofzo, maar die is echt mega kut. Ze waren er wel de eerste mee toen. Kwam na een paar maanden bij de eerste site al.
ziet er wel nice uitquote:
Op alles.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
ziet er wel nice uit
je kunt dus zoeken op bijvoorbeeld Pace en andere workrates?
ja ok, maar bij futhead kun je toch alleen op naam zoeken?quote:
Gewoon een team uit de nPower league 1 of 2 kiezen en dan opbouwenquote:Op donderdag 6 december 2012 00:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nu UT eruit ligt ga ik maar eens beginnen met een career mode.
Wat is een leuk team om mee te beginnen uit een lage divisie?
Volgens mij ook op alles, maar dat werkt nogal omslachtig vind ik.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja ok, maar bij futhead kun je toch alleen op naam zoeken?
Heb Sheffield United genomen.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gewoon een team uit de nPower league 1 of 2 kiezen en dan opbouwenIk heb Coventry City gekozen maar ik heb al een tijd geen career mode meer gedaan.
Weet niet of je ook een soort van stem systeem ingebouwd hebt op de spelers anders zou het wel fijn zijn om op de best gerankte speler te kunnen zoeken.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:09 schreef pascal08 het volgende:
Hebben jullie nog ideeën hoe ik de zoekfilter kan verbeteren? Wat zouden jullie graag willen zien?
Thumbs up/down zou je dan wel moeten doen.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Weet niet of je ook een soort van stem systeem ingebouwd hebt op de spelers anders zou het wel fijn zijn om op de best gerankte speler te kunnen zoeken.
Wow je klinkt hier veel anders dan in de partyquote:Op woensdag 5 december 2012 22:52 schreef Tobi-wan het volgende:
had een Mac gekocht manquote:Op woensdag 5 december 2012 22:52 schreef Tobi-wan het volgende:
nopequote:Op donderdag 6 december 2012 00:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja want daar gaat nóóit wat mis mee.
quote:Op donderdag 6 december 2012 00:57 schreef Kamikazie het volgende:
Kut mijn e-mail adres is gehacked
Hopen dat ik hem nog terug kan krijgen.
quote:Op donderdag 6 december 2012 00:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja ik vraag me af wie dat ooit heeft gedaan
quote:Op zondag 25 november 2012 14:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb affiniteit voor Heracles, meer niet. Of mag dat ook al niet meer van koning Zhano?
Bijna net zo erg als de ondertitel van Gje.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja ik vraag me af wie dat ooit heeft gedaan
Staat er al 2 weken ofzo en daar krijg je nu nog je slipje van in de knoop?quote:Op donderdag 6 december 2012 01:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bijna net zo erg als de ondertitel van Gje.
Nee ik vind het alleen een beetje kneuzig overkomen.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Staat er al 2 weken ofzo en daar krijg je nu nog je slipje van in de knoop?
Sorry, 'Aapje' was al bezet.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee ik vind het alleen een beetje kneuzig overkomen.
dat zyn grapjesquote:Op donderdag 6 december 2012 01:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
JA MAN JE WAS OOK KUT TEGEN MIJ IN DE PARTY EN ALLES
Strijderquote:Op donderdag 6 december 2012 06:40 schreef Thorb het volgende:
Volgens mij is het behoorlijk glad buiten, ligt een laagje sneeuw en wat bevroren plassen
Hopelijk niet vallen
Ik vind het wel meevallen hoor, markt is verschrikkelijk leeg.quote:Op donderdag 6 december 2012 07:56 schreef Tim86 het volgende:
Geniaal dit, wat een koopjes liggen er voor het oprapen
Markt is idd vrij leeg, maar bij de eerste 3 spelers waar ik keek kon ik iemand voor 10k te weinig oppikkenquote:Op donderdag 6 december 2012 07:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen hoor, markt is verschrikkelijk leeg.
Die meevallers heb ik dus nog niet gehadquote:Op donderdag 6 december 2012 08:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Markt is idd vrij leeg, maar bij de eerste 3 spelers waar ik keek kon ik iemand voor 10k te weinig oppikken
Ach, dat nieuwe thematoernooi moet voor jou toch veel goedmakenquote:Op donderdag 6 december 2012 08:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die meevallers heb ik dus nog niet gehad
Ik zit niet op console, dus ik weet nog van nietsquote:Op donderdag 6 december 2012 08:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, dat nieuwe thematoernooi moet voor jou toch veel goedmaken
Garpjequote:Op donderdag 6 december 2012 08:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zit niet op console, dus ik weet nog van niets
Over consumables gesproken. Healing kaarten uit pakjes krijgen terwijl de blessure functie weg is begrijp ik nog nietquote:Op donderdag 6 december 2012 08:01 schreef Tim86 het volgende:
Goed moment om nog wat consumables te verkopen trouwens..probeer de mijne nu even te slijten voor wat meer dan normaal..Er is schaarste.
Ik vind mijn eigen grappen doorgaans leukerquote:
Wat valt er niet aan te begrijpen? Blessures zitten gewoon in het spel, maar door een bug blijven ze niet hangen na de wedstrijd bij online wedstrijden (499 vd 500 keer). Dat EA te dom is om die bug te verhelpen is weer wat anders..quote:Op donderdag 6 december 2012 08:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Over consumables gesproken. Healing kaarten uit pakjes krijgen terwijl de blessure functie weg is begrijp ik nog niet. En club items zijn ineens heel goedkoop tegenover vorig jaar
Overigens denk ik dat het ook gewoon een kwestie van prioriteiten stellen isquote:Op donderdag 6 december 2012 08:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat valt er niet aan te begrijpen? Blessures zitten gewoon in het spel, maar door een bug blijven ze niet hangen na de wedstrijd bij online wedstrijden (499 vd 500 keer). Dat EA te dom lui is om die bug te verhelpen is weer wat anders..
EA gonna be EA in dit gevalquote:Op donderdag 6 december 2012 08:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat valt er niet aan te begrijpen? Blessures zitten gewoon in het spel, maar door een bug blijven ze niet hangen na de wedstrijd bij online wedstrijden (499 vd 500 keer). Dat EA te dom is om die bug te verhelpen is weer wat anders..
Gisteravond H2H gespeeld, dat speelt wel erg prima hoorquote:Op donderdag 6 december 2012 08:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
EA gonna be EA in dit geval
Best belachelijk dat ze zo'n halfbakken spel uitbrengen eigenlijk
Jup, H2H ook weinig problemen meequote:Op donderdag 6 december 2012 08:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gisteravond H2H gespeeld, dat speelt wel erg prima hoor
Hoever ben je? Ik liep trouwens gisteren op 2 punten na kampioenschap van div 1 mis. Mocht in mijn laatste wedstrijd met NAC tegen het MLS all star team. Dat ging werkelijk nergens over: mijn NAC tegen een team met Beckham, Donovan en Henryquote:Op donderdag 6 december 2012 08:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jup, H2H ook weinig problemen mee
Eerlijkgezegd geen idee, div 3 ofzo?quote:Op donderdag 6 december 2012 08:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoever ben je? Ik liep trouwens gisteren op 2 punten na kampioenschap van div 1 mis. Mocht in mijn laatste wedstrijd met NAC tegen het MLS all star team. Dat ging werkelijk nergens over: mijn NAC tegen een team met Beckham, Donovan en Henry![]()
Gelijkgespeeld, terwijl ik nog 3 punten nodig had
Amper gespeeld en div3? Matcht niet helemaal met elkaarquote:Op donderdag 6 december 2012 08:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Eerlijkgezegd geen idee, div 3 ofzo?
Amper gespeeld
Oh wacht, H2H heeft zeker 10 divisiesquote:Op donderdag 6 december 2012 08:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Amper gespeeld en div3? Matcht niet helemaal met elkaar
quote:Op donderdag 6 december 2012 08:16 schreef Tim86 het volgende:
Waarom moet ik hier zo hard om lachen op de vroege ochtend
Ik ga niet eens kijken..dit gaat echt te ver. 2 B teams, eentje tegen een kutteam, ander tegen een ander B-team. Genotquote:Op donderdag 6 december 2012 08:25 schreef BDIL het volgende:
Voetbal vanavond wordt 3 keer niks net als vorige week
Training op het veld zal 'm inderdaad wel niet worden. Gaan we vast lekker een duurloopje doen op de wegquote:Op donderdag 6 december 2012 08:25 schreef BDIL het volgende:
Voetbal vanavond wordt 3 keer niks net als vorige week
Hahahaha dat eindequote:Op donderdag 6 december 2012 08:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
http://www.538.nl/#!/fun/(...)mpleet-uit-de-hand-2
Deze gast...op het einde ook
Bedoelde ik ookquote:
Agger is wel een verrijking voor mijn bepaling team denk ikquote:Op donderdag 6 december 2012 08:28 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Bank:
Saucedo GK 74 Tijuana
Gonzalez CB 73 LA Galaxy
Maicon RM 74 Sao Paulo
Alar CAM 71 SK Rapid Wien
Vossen STR 74 Genk
Succi STR 74 Cesena
Paloschi RW 74 Chievo Verona
Wat een stakker ben je dan. Hij kwam eerder ook al niet verder dan een beetje dom lachenquote:
Je bepaling team?quote:Op donderdag 6 december 2012 08:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Agger is wel een verrijking voor mijn bepaling team denk ik
Defoe twijfel ik over...
Huh? Hoe kan het dat er bepaling staatquote:Op donderdag 6 december 2012 08:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je bepaling team?
Ik wilde misschien Vossen als hij 70 pace had, maar 67 is echt te weinig. Zonde..geniale shooting stats
Autocorrectje denk ikquote:Op donderdag 6 december 2012 08:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Huh? Hoe kan het dat er bepaling staat
Ik bedoelde dus BPL team
Nee, ik heb geen collega's van 18...maar hij is wel geniaal, luister maarquote:Op donderdag 6 december 2012 08:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik zie relatietest staan in dat linkje van PrideOfTheSouth. Is het je collega?
Nog niet kunnen bewonderen. Ik heb wel gisteren een stukje CL in 3D gekeken. Is erg grappig, er zit zo'n 2D-->3D converter knopje op de afstandsbediening. Vandaag eens kijken hoe dat met de porno zit.quote:
Zit je dan op de bank naar porno te kijken met zo'n bril?quote:Op donderdag 6 december 2012 08:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nog niet kunnen bewonderen. Ik heb wel gisteren een stukje CL in 3D gekeken. Is erg grappig, er zit zo'n 2D-->3D converter knopje op de afstandsbediening. Vandaag eens kijken hoe dat met de porno zit.
Als ik 3d wil kijken is een bril noodzakelijk ja.quote:Op donderdag 6 december 2012 08:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zit je dan op de bank naar porno te kijken met zo'n bril?
Nicequote:Op donderdag 6 december 2012 08:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nog niet kunnen bewonderen. Ik heb wel gisteren een stukje CL in 3D gekeken. Is erg grappig, er zit zo'n 2D-->3D converter knopje op de afstandsbediening. Vandaag eens kijken hoe dat met de porno zit.
3*quote:Op donderdag 6 december 2012 09:12 schreef Dudeweiser het volgende:
IF Gomis halenHier is het trouwens ook lekker glad, een momentje gehad maar verder prima
Dat was de voorspelling van FIFARAWR. Blijkbaar zat ie dichtbijquote:Op donderdag 6 december 2012 08:05 schreef Tim86 het volgende:
Volgens mij klopte dat TOTY plaatje dus wel..las op andere plekken dat hij fake zou zijn.
quote:HEERENVEEN: Op Pakjesavond werd er een gedicht en zakjes met zout achtergelaten bij het sc Heerenveen stadion.
Onze club zit in zwaar weer
Dit doet de trouwe aanhang veel zeer
Slechte resultaten passen niet bij onze sc
Die behoren toe aan onze rivaal DKV
Een nederlaag tegen RKC
Een nederlaag tegen Willem II
Laat ons weer juichen!
Laat de tegenstander weer buigen!
Het gebrek aan passie, strijd en beleving gaat ons aan het hart. Daarom beginnen we vanaf nu met een nieuwe start!
Op pakjesavond is dit jaar een partij zout voor het Abe Lenstra Stadion gedeponeerd, tezamen met een gedicht gericht aan spelers, technische staf en clubleiding. Het zout kan gezien worden als straf voor de geleverde prestaties, maar ook als middel om meer uitglijders te voorkomen.
Cultuurbewakers sc Heerenveen / altijd kritiSCH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |