PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
17. Misschien 18. Prima leeftijd.quote:Op zondag 25 november 2012 13:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hoe oud zouden die dames zijn?
Welke Phillips, die met 88 pace uit de Championship? Die is wel wat waard ja.quote:Op zondag 25 november 2012 13:48 schreef Jonnsie het volgende:
@ DS: Dan blijf ik dat ook maar even proberen!
Had net 1 silver pack gekocht, had daar Phillips in 442
quote:Op zondag 25 november 2012 13:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
17. Misschien 18. Prima leeftijd.
wat dacht je van geen van beidequote:Op zondag 25 november 2012 13:51 schreef Fuszy het volgende:
Zal ik ¤ 20 PSN tegoed vragen of 90 dagen psn +
Helaas niet, uit de Tipileagen ofzo!quote:Op zondag 25 november 2012 13:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Welke Phillips, die met 88 pace uit de Championship? Die is wel wat waard ja.
wat dan?quote:Op zondag 25 november 2012 13:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wat dacht je van geen van beide
Laatst voor 1300 gekocht, als je hem zelf even LM maakt kan je veel meer profit pakken denk ikquote:Op zondag 25 november 2012 13:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Welke Phillips, die met 88 pace uit de Championship? Die is wel wat waard ja.
zonde toch? Of wil je er een bepaald spel mee halen ofzo?quote:
Ik had gisteren een Felipe Melo 4-3-3 voor 1k en ik had hem CM gemaakt en voor 5.9k verkochtquote:Op zondag 25 november 2012 13:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Laatst voor 1300 gekocht, als je hem zelf even LM maakt kan je veel meer profit pakken denk ik
Geen idee.quote:Op zondag 25 november 2012 13:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zonde toch? Of wil je er een bepaald spel mee halen ofzo?
Ik heb gister Kazim gekocht en hij scoorde meteen 5 keerquote:Op zondag 25 november 2012 13:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had gisteren een Felipe Melo 4-3-3 voor 1k en ik had hem CM gemaakt en voor 5.9k verkocht
Geld.quote:Op zondag 25 november 2012 13:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik moet wat op mijn verlanglijst zetten.
op zijn zachtst gezegd een vreemde beslissingquote:Op zondag 25 november 2012 13:58 schreef Reemi het volgende:
Frank. Lekker Hoesen eruit halen (beste man op het veld) en Poulsen erin laten.
Zo meteen: Fischer naast De Jong in de spits, Poulssen eraf Lukoki rechts en Boerigter linksquote:Op zondag 25 november 2012 13:58 schreef Reemi het volgende:
Frank. Lekker Hoesen eruit halen (beste man op het veld) en Poulsen erin laten.
Een nieuw bed!quote:
Ja sinds gisterquote:Op zondag 25 november 2012 14:05 schreef BDIL het volgende:
Crasht de web app ook bij jullie als je een consumable wilt toepassen ?
Was gelukkig niet mijn bedquote:
Yup, helaas wel...quote:Op zondag 25 november 2012 14:05 schreef BDIL het volgende:
Crasht de web app ook bij jullie als je een consumable wilt toepassen ?
Wat is er mis met een ps3 danquote:Op zondag 25 november 2012 14:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Was gelukkig niet mijn bed. Zou liever een xbox hebben voor dat geld
, maar die krijg ik toch niet
Ik probeer zoveel mogelijk te verkopen ja.quote:Op zondag 25 november 2012 14:01 schreef Jonnsie het volgende:
DS quicksell je alles wat je denkt niet te verkopen of pleur je die ook op de tp voor 200bin?
Jij speelt eropquote:Op zondag 25 november 2012 14:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat is er mis met een ps3 dan
Ik ook van jouquote:Op zondag 25 november 2012 14:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jij speelt erop. Nee grapje, maar er zitten wel toffe gasten op de xbox van FOK! en de meeste vrienden hebben er ook een
quote:Op zondag 25 november 2012 14:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik ook van jou![]()
1-1 was wel goede goal helaasch
Nu die tweede nog hequote:Op zondag 25 november 2012 14:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik ook van jou![]()
1-1 was wel goede goal helaasch
Ah, anders echt zonde van je geldquote:Op zondag 25 november 2012 14:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jij speelt erop. Nee grapje, maar er zitten wel toffe gasten op de xbox van FOK! en de meeste vrienden hebben er ook een
behalve dat alles sneller download, de controller beter is en het netwerk beter is.quote:Op zondag 25 november 2012 14:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ah, anders echt zonde van je geld
Meer verschil dan een andere controller is er bijna niet
Tegen betaling. Controller al opgenoemdquote:Op zondag 25 november 2012 14:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
behalve dat alles sneller download, de controller beter is en het netwerk beter is.
Heb al een kaartje gevraagd en die krijg ik ook alquote:Op zondag 25 november 2012 14:13 schreef Toefjes het volgende:
Fuszy, vraag gewoon kaartjes voor toffe festivals/feesten
Wat een hoer. Over wie gaat het?quote:Op zondag 25 november 2012 14:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb al een kaartje gevraagd en die krijg ik ook al. Ze wilden alleen Muse niet betalen. WAs toch net te duur.
haha/..hahahaha. HA HA HAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 25 november 2012 14:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Meer verschil dan een andere controller is er bijna niet
quote:
Er is verschil tussen affiniteit en 'mijn' Heracles. En dit had je ook gisteren kunnen zeggenquote:Op zondag 25 november 2012 14:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb affiniteit voor Heracles, meer niet. Of mag dat ook al niet meer van koning Zhano?
Tja, nu moeten wijquote:Op zondag 25 november 2012 14:17 schreef Fuszy het volgende:
Wel vervelend dat Ajax nu toch nog 3 punten pakt. Had wel fijn geweest voor Feyenoord, maar ja
ik dacht ik zeg even 'mijn' Heracles, zodat die gozer ook weet dat ik affiniteit heb voor Heracles. In het vervolg zal ik het duidelijker zeggen, echt sorryquote:Op zondag 25 november 2012 14:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Er is verschil tussen affiniteit en 'mijn' Heracles. En dit had je ook gisteren kunnen zeggen
Excuses aanvaardquote:Op zondag 25 november 2012 14:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik dacht ik zeg even 'mijn' Heracles, zodat die gozer ook weet dat ik affiniteit heb voor Heracles. In het vervolg zal ik het duidelijker zeggen, echt sorry
Gelijkspel spookt ook de hele week al door mijn hoofd inderdaadquote:Op zondag 25 november 2012 14:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik denk dat het een leuke wedstrijd wordt en een gelijkspel.
2-2
Die keeper van Roda keepte gewoon een goede wedstrijd!quote:Op zondag 25 november 2012 14:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoezo is het nu weer lucky Ajax terwijl ze 20 kansen hebben gehadJa, het is een gelukkige goal maar het had makkelijk 1-5 kunnen worden.
Thaise massagequote:Op zondag 25 november 2012 14:20 schreef Fuszy het volgende:
Oké de standaard dingen staan er al op.
cd bon, bioscoopbon, eetbon, concertkaartje, geurtje etc.
wat nog meer?
Het had ook 2-0 kunnen wordenquote:Op zondag 25 november 2012 14:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoezo is het nu weer lucky Ajax terwijl ze 20 kansen hebben gehadJa, het is een gelukkige goal maar het had makkelijk 1-5 kunnen worden.
Zette meerdere keren mensen vrij voor de keeper. Als ze die kansen afmaken is hij gewoon beslissend. En nu trouwens ook. Terecht dus.quote:Op zondag 25 november 2012 14:22 schreef vandermar het volgende:
Eriksen staat ook echt bij motm nominaties op EL
Hoe weet je nou dat het in fifa 2-0 was gewordenquote:Op zondag 25 november 2012 14:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In FIFA was het 2-0 geworden maar gelukkig gaat het hier anders
Als je daar die 30x balverlies van afhaalt heeft hij gewoon bagger gespeeld. En volgens mij was hij dat niet hoor die spelers voor de keeper vrijzettequote:Op zondag 25 november 2012 14:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zette meerdere keren mensen vrij voor de keeper. Als ze die kansen afmaken is hij gewoon beslissend. En nu trouwens ook. Terecht dus.
Nu al lootjesquote:Op zondag 25 november 2012 14:20 schreef Fuszy het volgende:
Oké de standaard dingen staan er al op.
cd bon, bioscoopbon, eetbon, concertkaartje, geurtje etc.
wat nog meer?
Pacehoer!quote:Op zondag 25 november 2012 14:24 schreef Dudeweiser het volgende:
En nu klaarmaken voor de spannendste race van het seizoen.Autódromo José Carlos Pace
Ik maak het vaak genoeg mee dat als ik 1-0 achter kom en zoveel kansen heb als Ajax dat de tegenstander dan 2-0 maakt. Maar gelukkig zijn de 3 punten alsnog binnenquote:Op zondag 25 november 2012 14:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat het in fifa 2-0 was geworden
Binnekort zal je sport 1 nodig hebben, of je streampjequote:Op zondag 25 november 2012 14:24 schreef Dudeweiser het volgende:
En nu klaarmaken voor de spannendste race van het seizoen.Autódromo José Carlos Pace
Heb je tenminste tijd om een geniaal gedicht te maken.quote:
Welke telefoonquote:Op zondag 25 november 2012 14:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Laat me telefoon vallen en me scherm is gelijk verrot
Heb mijn Samsung Galaxy S al meer dan 30 keer laten vallen maar hij doet het nog perfectquote:Op zondag 25 november 2012 14:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Laat me telefoon vallen en me scherm is gelijk verrot
Galaxy s3.quote:
Dure valquote:Op zondag 25 november 2012 14:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Galaxy s3.
Kost me 190 euro zie ik
Lol_apple is gelijk kapot. Ik heb de S2 ook al een paar keer laten vallen maar doet het primaquote:Op zondag 25 november 2012 14:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Heb mijn Samsung Galaxy S al meer dan 30 keer laten vallen maar hij doet het nog perfect
HAHA GAY telefoonquote:Op zondag 25 november 2012 14:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Galaxy s3.
Kost me 190 euro zie ik
Hoe kan je een telefoon zovaak laten vallenquote:Op zondag 25 november 2012 14:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Heb mijn Samsung Galaxy S al meer dan 30 keer laten vallen maar hij doet het nog perfect
ik ben spastischquote:Op zondag 25 november 2012 14:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe kan je een telefoon zovaak laten vallen
Mijne is nog nooit gevallen
Koreaanse shizzle..quote:
Parkinson is geen grap.quote:Op zondag 25 november 2012 14:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe kan je een telefoon zovaak laten vallen
Mijne is nog nooit gevallen
Jaquote:
ja godverdomme manquote:Op zondag 25 november 2012 14:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Binnekort zal je sport 1 nodig hebben, of je streampje
Mijne komt uit Taiwanquote:Op zondag 25 november 2012 14:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Koreaanse shizzle..
Zou jou toch moeten aanspreken
Niet iedereen heeft rijke ouders.quote:Op zondag 25 november 2012 14:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Op school ook, altijd dezelfden die hun telefoon laten vallen
Dan ook nog die goedkope kut Androids waar de hele achterklep eraf schiet met batterij en sim erbij
Wil je hem kopen danquote:Op zondag 25 november 2012 14:32 schreef Jonnsie het volgende:
Godver, vrijdag pas releasedatum Wii-u schiet echt niet op
whaha kan je net zo goed een xbox halen. Het enige verschil zijn de controllers!!quote:Op zondag 25 november 2012 14:32 schreef Jonnsie het volgende:
Godver, vrijdag pas releasedatum Wii-u schiet echt niet op
1-2 en als ik toch bezig ben PSV - Vitesse 1-1!quote:Op zondag 25 november 2012 14:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat verwachten jullie van az - feyenoord?
Dat was wel de bedoeling jaquote:
1e was er al bijna van AZquote:Op zondag 25 november 2012 14:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
1-2 en als ik toch bezig ben PSV - Vitesse 1-1!
Nee, geen bril. Jij hebt zeker een 'fashionable' bril met glazen zonder sterkte.quote:Op zondag 25 november 2012 14:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
je hebt zkr een bril met dikke glazen....
Ik heb de eerste Wii nog, echt niet veel op gespeeldquote:Op zondag 25 november 2012 14:34 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling ja![]()
Heb een Xbox, maar die speelt helaas geen Mario af, en hey Mario is briljant
En dan komen hier wekelijks teksten dat de scheidsrechters collectief tegen Feyenoord zouden zijnquote:
Ik heb ook de eerste Wii nog, eigenlijk alleen de Mario/Donkey Kong spellen gespeeld. Jammer dat er nooit een echt goede Metroid prime voor uitgekomen is!quote:Op zondag 25 november 2012 14:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb de eerste Wii nog, echt niet veel op gespeeld
De nieuwe Wii, heb je een soort van tablet als controller. Je kan de games daar ook op spelen etc...quote:
Nou als ze zo blijven spelen zie ik dat niet gebeurenquote:
De bookies zaten rond de 50-50, imo maakt AZ wel wat meer kans. Vind ze ook wel beter starten. Wel typisch gelijkspelletje thoughquote:
dus een namaak van de PSPquote:Op zondag 25 november 2012 14:44 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
De nieuwe Wii, heb je een soort van tablet als controller. Je kan de games daar ook op spelen etc...
Zou wel echt te typisch zijn.quote:
Nope, want het is gewoon een Wii die je op de tv aansluit. Zet je de tv op iets anders dan kun je verder spelen op je controller!quote:
quote:Op zondag 25 november 2012 14:51 schreef jepperdeprep het volgende:
Hopen dat PSV lekker keihard verliest![]()
Stomme club.
quote:Op zondag 25 november 2012 14:50 schreef Ozz-03 het volgende:
Van Aanholt Janssen trouwens een prima linksback.
Haha ja, stomme psvquote:Op zondag 25 november 2012 14:51 schreef jepperdeprep het volgende:
Hopen dat PSV lekker keihard verliest![]()
Stomme club.
Hij is jaren geleden al overleden volgens mij..ze geven het commentaar via een oude soundboard ofzoquote:Op zondag 25 november 2012 14:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat een saai gelul van die Theo Rietsma..
Zo lijkt het wel ja.. Beetje monotoonquote:Op zondag 25 november 2012 14:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is jaren geleden al overleden volgens mij..ze geven het commentaar via een oude soundboard ofzo
Van Ginkel speelt ook met vuur jaquote:Op zondag 25 november 2012 15:09 schreef Tim86 het volgende:
No way dat dit 11 tegen 11 gaat eindigen zo..
Niet alleen Van Ginkel!quote:Op zondag 25 november 2012 15:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Van Ginkel speelt ook met vuur ja
Die man krijgt voorlopig geen bal meer mee in NL..iedereen kent zijn truukjes nu wel en de scheidsrechters hebben eindelijk door dat die 90 kilo aan spier helemaal niet snel naar de grond gaat tenzij hij het zelf wilquote:Op zondag 25 november 2012 15:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Van Ginkel speelt ook met vuur ja
Bony ligt graag
Ze trappen hem gewoon neer! Of hij laat zich nu makkelijk vallen!quote:Op zondag 25 november 2012 15:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die man krijgt voorlopig geen bal meer mee in NL..iedereen kent zijn truukjes nu wel en de scheidsrechters hebben eindelijk door dat die 90 kilo aan spier helemaal niet snel naar de grond gaat tenzij hij het zelf wil
Als hij wil kan hij wel blijven staan, maar hij kiest voor de vrije trapquote:Op zondag 25 november 2012 15:12 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ze trappen hem gewoon neer! Of hij laat zich nu makkelijk vallen!
Klopt, maar dat komt denk ik omdat hij anders nooit van de bal te krijgen is!quote:Op zondag 25 november 2012 15:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als hij wil kan hij wel blijven staan, maar hij kiest voor de vrije trap
En heeft geluk veel mee te krijgen
Idd flapdrol had het niet doorquote:Op zondag 25 november 2012 15:19 schreef Thorb het volgende:
Wat lult die commentator dat er geen tijd is terwijl er +2 is en het 46.30 was
Ik had Bale daar staan maar vind Enrique stukken beterquote:
bale if en gewone bale is echt baggerquote:Op zondag 25 november 2012 15:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had Bale daar staan maar vind Enrique stukken beter
idd ik wil hem ookquote:Op zondag 25 november 2012 15:23 schreef Rijst het volgende:
wojooo die barca horloge wil ik fcuking mooi !!
Ik heb Bale daar ook staan, maar wisselen voor Enrique dus?quote:Op zondag 25 november 2012 15:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had Bale daar staan maar vind Enrique stukken beter
lol, Bale is echt de meest geniale LM die ik ooit heb gehadquote:Op zondag 25 november 2012 15:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
bale if en gewone bale is echt bagger
ik vond hem echt niet goed.quote:Op zondag 25 november 2012 15:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lol, Bale is echt de meest geniale LM die ik ooit heb gehad
Zou ik niet doen.quote:Op zondag 25 november 2012 15:27 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ik heb Bale daar ook staan, maar wisselen voor Enrique dus?
Alle IF's hebben toch gewoon 99 stamina?quote:Op zondag 25 november 2012 15:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik vond hem echt niet goed.
zijn if heeft 80 stamina en zijn gewone heeft 90 stamina ofzo :S
Houd ze gewoon alle 2. Kan ik wel ff kijken wie beter speeltquote:Op zondag 25 november 2012 15:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zou ik niet doen.
[..]
Alle IF's hebben toch gewoon 99 stamina?
niet dat ik weet.quote:Op zondag 25 november 2012 15:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Alle IF's hebben toch gewoon 99 stamina?
Jawel, alle IF's hebben 99, futhead klopt niet. Die heeft alles op 80 staan.quote:Op zondag 25 november 2012 15:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
niet dat ik weet.
dit team weer maken ? http://www.futhead.com/fifa/squads/1528028/#
oo.quote:Op zondag 25 november 2012 15:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jawel, alle IF's hebben 99, futhead klopt niet. Die heeft alles op 80 staan.
haha vond sterling wel nice spelenquote:Op zondag 25 november 2012 15:34 schreef Tim86 het volgende:
Dat silver team is echt een uberkutteam trouwens zeg..Buttner en Sterling zijn de 2 silvers die het meest overpriced zijn van allemaal
En nog kutstats ook
Dat is gewoon gelul..ieder jaar hetzelfde gezeur van dezelfde mensen imo.quote:Op zondag 25 november 2012 15:35 schreef Djeetje het volgende:
ik hoor daar sommige mensen over dat je dna handicap ofzo heb.
het zit dus gewoon tussen je orenquote:Op zondag 25 november 2012 15:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is gewoon gelul..ieder jaar hetzelfde gezeur van dezelfde mensen imo.
Beetje overdreven vind ik, Mayuka is echt wel meer dan pace.quote:Op zondag 25 november 2012 15:34 schreef Tim86 het volgende:
Dat silver team is echt een uberkutteam trouwens zeg..Buttner en Sterling zijn de 2 silvers die het meest overpriced zijn van allemaal
En nog kutstats ook
Verder uberstandaard BPL silver met ook nog een pacehoer naast Agbon
die mayuka scoort echt alles.quote:Op zondag 25 november 2012 15:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Beetje overdreven vind ik, Mayuka is echt wel meer dan pace.
komt me bekend voor, minus het gedeelte waarbij je ineens alles wint.quote:Op zondag 25 november 2012 15:37 schreef DannyDeko het volgende:
Dit spel is zo scripted
Eerste 6 matches verlies ik (2 terecht, overige 4 met de allergrootste pech die je je voor kan stellen).
Dan moet je dus alle 4 winnen om niet te degraderen, en vervolgens heb ik die laatste 4 potjes alle geluk van de wereld.. klutsballen mee, pingels mee. En dan win je dus van tegenstanders die beter zijn dan van wie ik daarvoor nog verloor :/
Misschien moeten wij eens tegen elkaarquote:Op zondag 25 november 2012 15:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
komt me bekend voor, minus het gedeelte waarbij je ineens alles wint.
misschien wel.quote:Op zondag 25 november 2012 15:40 schreef Thorb het volgende:
Wijnaldum
[..]
Misschien moeten wij eens tegen elkaar
67 shootingquote:Op zondag 25 november 2012 15:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Beetje overdreven vind ik, Mayuka is echt wel meer dan pace.
Mertens mist daar toch wel wat overzicht voor denk ik.quote:Op zondag 25 november 2012 15:41 schreef ThadCastle het volgende:
Mertens als CAM en Depay als LW zou dat bij PSV werken?
Maar Wijnaldum is ook niet super ofzoquote:Op zondag 25 november 2012 15:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mertens mist daar toch wel wat overzicht voor denk ik.
Shooting is eerder 99 ofzo 100% fraude is zijn shooting.quote:Op zondag 25 november 2012 15:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
67 shooting![]()
64 heading![]()
58 strength![]()
51 passing![]()
Sure, hij heeft een fantastische weak foot en 4 star skills, maar dit is wel een pacehoer in de meest pure zin imo hoor
Volgens mij heb ik die filmpjes gemist!quote:Op zondag 25 november 2012 15:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Sinds KSI die filmpjes heeft gemaakt doet echt iedereen als een cunt spelen
In ze filmpjes van Road to Vegas word hij ineens een supercunt..quote:Op zondag 25 november 2012 15:46 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die filmpjes gemist!Linkje?
Bale is een fucking beest.quote:Op zondag 25 november 2012 15:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
bale if en gewone bale is echt bagger
Hmm oke, die kom ik ook steeds vaker tegen xD Rond passen in de verdedigingquote:Op zondag 25 november 2012 15:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
In ze filmpjes van Road to Vegas word hij ineens een supercunt..
Passen in de verdediging , berichtjes sturen enzo.. Blijkbaar vind zijn "KSI Army" dat stoer om na te doen
Jammer dat je er niet meer bij kunt.quote:Op zondag 25 november 2012 15:49 schreef wieisboos het volgende:
Ik kocht een Mayuka voor 10k, dat was echt fantasties
quote:Op zondag 25 november 2012 15:49 schreef wieisboos het volgende:
Ik kocht een Mayuka voor 10k, dat was echt fantasties
http://m.youtube.com/watch?v=f3xfLVeDJfQquote:Op zondag 25 november 2012 15:46 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die filmpjes gemist!Linkje?
Roept u maarquote:Op zondag 25 november 2012 15:59 schreef Jonnsie het volgende:
Jongens help mij even! Ik zoek een nieuwe laptop en weet niet precies wat ik moet hebben.... Iemand van jullie die hier verstand van heeft?
Degene die als eerste een tegengoal gaat krijgen, daarvoor vallen er denk ik geen rode kaarten.quote:
jij ook morgequote:Op zondag 25 november 2012 16:01 schreef Thorb het volgende:
Jonnsie laat de munten wel rollen; Wii U, Laptop alles
hehe klopt!quote:Op zondag 25 november 2012 16:01 schreef Thorb het volgende:
Jonnsie laat de munten wel rollen; Wii U, Laptop alles
Budget lijkt me handigquote:Op zondag 25 november 2012 16:03 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
hehe klopt!
@GJE:
Moet echt snel zijn, lekker mee kunnen downloaden/branden, spellen zoals Fifa Manager/FM draaien (als het meer kan draaien graag, maar is geen pré), verder... Tja no idea... Suggesties?
Zie sig.quote:Op zondag 25 november 2012 16:05 schreef ThadCastle het volgende:
Omg niet eens terecht gezien t spel
Heb er ook nog aan gedacht, maar durfde het niet aan..had een voorgevoel dat Vitesse nu eens hard op zijn bek zou gaan..moet een keer fout gaan. Hebben ook echt al veel geluk gehad.quote:Op zondag 25 november 2012 16:05 schreef Thorb het volgende:
Als dit zo blijft zal klasgenoot wel blij zijn. Die odd voor Vitesse was 7.15 ofzo
Die kans is wel redelijk aanwezig moet ik zeggen!quote:Op zondag 25 november 2012 16:09 schreef Djeetje het volgende:
Hopelijk word er later meer geld in Vitesse gepompt kunnen ze nog wat uitrichten in Europa.
hoezo voor Chelsea nou weer ?quote:Op zondag 25 november 2012 16:09 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Die kans is wel redelijk aanwezig moet ik zeggen!
Dan wordt het voor Chelsea ja ook interessanter ja?
Neuh dat is dinsdag, maar dan ben ik niet thuis dus misschien wordt het dan dagje laterquote:
Spelers Europese ervaring laten opdoen bij Vitesse.quote:
Ja volgens mij ook.quote:Op zondag 25 november 2012 16:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ehhhh? Dat moest toch gewoon geel zijn lijkt me?
Niet dat het iets voor het eindresultaat iets uitmaakt, maar dit was geen doodschop ofzoquote:Op zondag 25 november 2012 16:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook.
Beetje zwaar bestraft
Wat voor laptop krijg je dan? Iets voor mij? Of is die boven mijn budget?quote:Op zondag 25 november 2012 16:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Neuh dat is dinsdag, maar dan ben ik niet thuis dus misschien wordt het dan dagje later
Wel blij als 'ie er is
[..]
Spelers Europese ervaring laten opdoen bij Vitesse.
Al vinden ze BPL ervaring wel belangrijker.
Hij is voor mijn pa maar mag hem gebruiken totdat ik zelf een laptop heb. DutchSL had hem gepost, was 749 en 1 cent.quote:Op zondag 25 november 2012 16:13 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Wat voor laptop krijg je dan? Iets voor mij? Of is die boven mijn budget?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |