PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Ben op werkquote:
naar toilet danquote:
De goudplevier.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:00 schreef Tim86 het volgende:
Kut CL, kut FUT, kutweer. Dat is het wel ;D
Alles kan zolang je maar wil!quote:Op woensdag 5 december 2012 21:10 schreef Ajacied7 het volgende:
Een hoop mensen beginnen nu weer te zeuren over een reset.Waneer beseffen ze nou dat een reset niet mogelijk is?
Wie weet kan het maar dan naai je mensen die bergen fifa points hebben gekocht en mensen die bergen hebben gehandeld.quote:
Dus? Y.O.L.Oquote:Op woensdag 5 december 2012 21:12 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wie weet kan het maar dan naai je mensen die bergen fifa points hebben gekocht en mensen die bergen hebben gehandeld.
Jij wil zeggen dat hij ongelijk heeft?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:14 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kan ik me ook wel mee vermaken.
Hij is wel meer dan een decent player in deze competitie natuurlijk, maar dat eerste deel is absoluut waar.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat hij ongelijk heeft?
Hij heeft geen ongelijk, hij overdrijft in zijn waanzin elke Ajax-speler onderuit te halenquote:Op woensdag 5 december 2012 21:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat hij ongelijk heeft?
Tijdsverschilquote:Op woensdag 5 december 2012 21:16 schreef Maver24 het volgende:
Ultimate Team zal dus pas op zn vroegst morgen pas weer online zijn denk ik hoor, gasten uit Canada gaan lekker naar huis straks en denken, bekijk het maar
Nee ik weet nog dat zo'n developer zat te tweeten dat hij de nacht moest doorhalen vanwege het tamperenquote:Op woensdag 5 december 2012 21:16 schreef Maver24 het volgende:
Ultimate Team zal dus pas op zn vroegst morgen pas weer online zijn denk ik hoor, gasten uit Canada gaan lekker naar huis straks en denken, bekijk het maar
daar is het over een aantal uren gewoon weer tijd om naar huis te gaan hoor, dus ik zeg je, morgenavond pas weer ut op zn vroegstquote:
Celtic 1-1quote:Op woensdag 5 december 2012 21:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Celtic 1-0 voor dus bij deze stand gaat Benfica naar de EL. Ajax loot waarschijnlijk toch weer 1 van de beste ploegen.
Het moet gelijk eindigen..dan is het exit chelsea toch? Of nu ook?quote:
Neehoor, Shaktar is gewoon dan 2e in de pool, en Juventus is dan ook gewoon door, dus wel Exit Chelseaquote:Op woensdag 5 december 2012 22:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het moet gelijk eindigen..dan is het exit chelsea toch? Of nu ook?
Mijn ninja edit was niet zo ninjaquote:Op woensdag 5 december 2012 22:01 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Neehoor, Shaktar is gewoon dan 2e in de pool, en Juventus is dan ook gewoon door, dus wel Exit Chelsea
Als die beperking van aantal buitenlanders niet was per club zou het kunnen gebeuren.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Sommige amerikanen hebben echt een plaat voor hun kop op het EA forum.
Binnen 5 jaar de MLS op het zelfde niveau als BPL en BBVA
Het zou nooit de status van BPL en BBVA krijgen.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als die beperking van aantal buitenlanders niet was per club zou het kunnen gebeuren.
Nee zelfs dan is vijf jaar te kort denk ik. Hun hele manier van denken/trainen is nog anders. Als je nu dat niveau wil halen moet je de hele competitie volpompen met dure buitenlanders. Verder kun je als je daar speelt niet meedoen aan CL (en mindere mate EL).quote:Op woensdag 5 december 2012 22:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als die beperking van aantal buitenlanders niet was per club zou het kunnen gebeuren.
Als LA Galaxy mij beter betaalt kies ik voor LA Galaxy.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het zou nooit de status van BPL en BBVA krijgen.
Als jij als speler tussen Manchester United en LA Galaxy kunt kiezen wat zou jij dan doen?
Hebben de amerikanen eigenlijk een equivalent van de Champions League?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee zelfs dan is vijf jaar te kort denk ik. Hun hele manier van denken/trainen is nog anders. Als je nu dat niveau wil halen moet je de hele competitie volpompen met dure buitenlanders. Verder kun je als je daar speelt niet meedoen aan CL (en mindere mate EL).
5 jaar is tekort, maar ik zie genoeg voetballers als Snijder in MLS voetballen als ze goed betaald krijgen en er meer topspelers zich daar gaan vestigen.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee zelfs dan is vijf jaar te kort denk ik. Hun hele manier van denken/trainen is nog anders. Als je nu dat niveau wil halen moet je de hele competitie volpompen met dure buitenlanders. Verder kun je als je daar speelt niet meedoen aan CL (en mindere mate EL).
En als dat niet uit zou maken?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als LA Galaxy mij beter betaalt kies ik voor LA Galaxy.
Kiezen voor een club hangt van zoveel dingen afquote:Op woensdag 5 december 2012 22:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En als dat niet uit zou maken?
Vind je dan ook niet de status van ManU beter?
Had verwacht dat na Beckham nog wel wat schaapjes de dam over zou gaan, maar is nog niet echt gebeurd. (Op de Koef na dan)quote:Op woensdag 5 december 2012 22:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
5 jaar is tekort, maar ik zie genoeg voetballers als Snijder in MLS voetballen als ze goed betaald krijgen en er meer topspelers zich daar gaan vestigen.
Lijkt me ook dat je jezelf daar minder in de kijker kan spelen voor het nationale elftalquote:Op woensdag 5 december 2012 22:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kiezen voor een club hangt van zoveel dingen af
Henry ook bijvoorbeeld en volgens mij nog wel een paar hoorquote:Op woensdag 5 december 2012 22:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Had verwacht dat na Beckham nog wel wat schaapjes de dam over zou gaan, maar is nog niet echt gebeurd. (Op de Koef na dan)
Henry, Nesta, Di Vaio het zou wel meer gebeuren alleen worden ze beperkt door de regeling. Veel zouden in Amerika wel willen wonen vanwege het leven zelf maar zolang die beperking er is, is het moeilijk voor een club om een aantal aankopen te doen vanuit het buitenland.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Had verwacht dat na Beckham nog wel wat schaapjes de dam over zou gaan, maar is nog niet echt gebeurd. (Op de Koef na dan)
quote:Op woensdag 5 december 2012 22:15 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Henry ook bijvoorbeeld en volgens mij nog wel een paar hoor
Henry ok. Maar Di Vaio is geen topspeler, en Nesta is gewoon oud.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Henry, Nesta, Di Vaio het zou wel meer gebeuren alleen worden ze beperkt door de regeling. Veel zouden in Amerika wel willen wonen vanwege het leven zelf maar zolang die beperking er is, is het moeilijk voor een club om een aantal aankopen te doen vanuit het buitenland.
Levert mooie plaatjes opquote:Op woensdag 5 december 2012 22:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Lol net dat beeld van Messi met 6 Benfica spelers die op hem af sprinten
Als de bondscoach niet blind zijn selectie kiest als van Marwijk met het EK, komt het goed.Je schiet er daar 30 in en mensen kijken naar je om.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Lijkt me ook dat je jezelf daar minder in de kijker kan spelen voor het nationale elftal
toevallig:
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)oren-van-Beckham.htm
Henry ook zwaar over the hill natuurlijk. Die was daar echt niet op zijn to heen gegaan. Beckham same story.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Henry ok. Maar Di Vaio is geen topspeler, en Nesta is gewoon oud.
Dat zeiden ze ook toen Cruijff daar speelde #truestoryquote:Op woensdag 5 december 2012 22:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het zou nooit de status van BPL en BBVA krijgen.
Als jij als speler tussen Manchester United en LA Galaxy kunt kiezen wat zou jij dan doen?
Klopt, maar die hadden nog wel meegekund bij Arsenal en bijv. ManU. Di Vaio had in Italië echt geen topclub gekregen.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Henry ook zwaar over the hill natuurlijk. Die was daar echt niet op zijn to heen gegaan. Beckham same story.
Wat wil je downloaden?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:21 schreef Toefjes het volgende:
downloaders: ftdworld is een site die ik toevallig ken. Zijn er nog betere sites voor het downloaden?
Ik download met Spotnet, maar als ik torrents download dan gebruik ik Vuze als programma. Normaal gesproken zoek ik torrents op www.torrentz.eu. Is een verzameling van meerdere sites, maar heb weleens begrepen dat er betere warenquote:Op woensdag 5 december 2012 22:21 schreef Toefjes het volgende:
downloaders: ftdworld is een site die ik toevallig ken. Zijn er nog betere sites voor het downloaden?
Als je niet "moeilijk" wilt doen met nieuwsgroepen e.d. en vooral mainstream stuff wilt is isohunt wel een aardige publieke tracker.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Films/muziekoptredens in blu-ray kwaliteit
quote:Op woensdag 5 december 2012 22:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik download met Spotnet, maar als ik torrents download dan gebruik ik Vuze als programma. Normaal gesproken zoek ik torrents op www.torrentz.eu. Is een verzameling van meerdere sites, maar heb weleens begrepen dat er betere waren
Dank, ga op beiden eens kijken. Heb al een Eweka accountje voor 30 dagen genomen. Wil alles gaan streamen via de PS3, kijken of dat een beetje wiltquote:Op woensdag 5 december 2012 22:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je niet "moeilijk" wilt doen met nieuwsgroepen e.d. en vooral mainstream stuff wilt is isohunt wel een aardige publieke tracker.
Grappig hoor.quote:
Hangt er vanaf wat je provider je beloofd heeftquote:Op woensdag 5 december 2012 22:38 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een beetje okee?
Als je een 20Mb lijn heb wel!quote:Op woensdag 5 december 2012 22:38 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een beetje okee?
Dan zou je theoritisch:quote:
Hij had het net over Eweka, dan zou ik gokken op nieuwsgroepen..quote:Op woensdag 5 december 2012 22:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je torrents download ben je afhankelijk van de seeders.
Heb ook ooit gehoord dat het tijdstip van downloaden ook van invloed is.. Sochtends zou het sneller gaan dan savonds, zou dat een invloedsfactor kunnen zijn?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je torrents download ben je afhankelijk van de seeders.
quote:Op woensdag 5 december 2012 22:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
http://www.speedtest.nl/
probeer deze eens
Vroeg had dat waarschijnlijk wel invloed ja. Nu denk ik toch niet meer.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb ook ooit gehoord dat het tijdstip van downloaden ook van invloed is.. Sochtends zou het sneller gaan dan savonds, zou dat een invloedsfactor kunnen zijn?
Hoe dan ook, morgen Mirage van Armin van Buuren in blu ray kwaliteit te bekijken
Je download zeker nu ook erbij?quote:
gingadaddy.com of nzbsrus.com + nzbindex.nlquote:Op woensdag 5 december 2012 22:21 schreef Toefjes het volgende:
Heh, dat vond ik ook een week leuk. Al een tijd voordat ie in NL bekend was.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:49 schreef Fuszy het volgende:
Morgen tussen alle hipster sletjes bij Ben Howard
zin in
Heb hem ook al vaker gezien, voordat hij zo bekend was. Dit is mijn vierde keer ofzoquote:Op woensdag 5 december 2012 22:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heh, dat vond ik ook een week leuk. Al een tijd voordat ie in NL bekend was.
* Zhano is een hipster.
Dit is het betere resultaatquote:Op woensdag 5 december 2012 22:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je download zeker nu ook erbij?
Je moet eigenlijk even je download pauzeren en dan even kijken wat het resultaat is
30 euro per minuut, voor die prijs had je ook een profvoetballer een half uur kunnen inhuren.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:52 schreef Tobi-wan het volgende:
Benieuwd wie die man achter Badr Hari is? Heb net even een filmpje gemaakt ivm met geweldige dell laptop! Koop een dell!
Dat klopt wel met een 50Mb lijn.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is het betere resultaat
[ afbeelding ]
Hallo Gerald Sibonquote:Op woensdag 5 december 2012 22:52 schreef Tobi-wan het volgende:
Benieuwd wie die man achter Badr Hari is? Heb net even een filmpje gemaakt ivm met geweldige dell laptop! Koop een dell!
Ik weet nog in de tijd van Napster, was 20kb per seconde helemaalquote:Op woensdag 5 december 2012 22:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat klopt wel met een 50Mb lijn.
Je hebt altijd verlies
Haha bij het downloaden van één mp3 op 80% en dan begon me moeder weer te schreeuwen dat ze moest bellenquote:Op woensdag 5 december 2012 22:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet nog in de tijd van Napster, was 20kb per seconde helemaal
Haha, nou ik haal het gemiddelde even omlaag. Heb net een half uur met mijn kop tegen de deur staan knallen, daarom zat mijn haar een beetje in de warquote:Op woensdag 5 december 2012 22:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hallo Gerald Sibon![]()
Heb een Dell laptop van werk, nooit problemen mee gehad (en hele bedrijf zit er op), heb een Dell desktop thuis en nooit problemen mee gehad.![]()
MP3 downloaden duurde zo lang, maar wel chatten met de persoon bij wie je zit te downloaden. Zo leerde ik via een meisje Nightwish kennen, meisje nog ontmoet daarna op een festival.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet nog in de tijd van Napster, was 20kb per seconde helemaal
zo herkenbaarquote:Op woensdag 5 december 2012 22:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Haha bij het downloaden van één mp3 op 80% en dan begon me moeder weer te schreeuwen dat ze moest bellen
quote:Op woensdag 5 december 2012 22:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
MP3 downloaden duurde zo lang, maar wel chatten met de persoon bij wie je zit te downloaden. Zo leerde ik via een meisje Nightwish kennen, meisje nog ontmoet daarna op een festival.
Was al verloofd. Helaas.
quote:Op woensdag 5 december 2012 22:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
zo herkenbaar
of Kazaa waar je 5 minuten over een mp3 deed
Ze kon toch nog 1 keer een fout maken hahahahaquote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 22:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]en als hij klaar was bleek het een heel ander nummer te zijn
Oude Nightwish met Tarjaquote:Op woensdag 5 december 2012 22:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
MP3 downloaden duurde zo lang, maar wel chatten met de persoon bij wie je zit te downloaden. Zo leerde ik via een meisje Nightwish kennen, meisje nog ontmoet daarna op een festival.
Was al verloofd. Helaas.
Of je kreeg zo'n nummer dat bewust verneukt was, kreeg je na 1 minuut allemaal verziekte geluiden te horen die pijn aan je oren dedenquote:Op woensdag 5 december 2012 22:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]en als hij klaar was bleek het een heel ander nummer te zijn
Ah nice.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb hem ook al vaker gezien, voordat hij zo bekend was. Dit is mijn vierde keer ofzo
quote:Op woensdag 5 december 2012 23:00 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
UPC 50MBIT, Wifi verbinding, kan dus sneller
Dat is wel verneukt inderdaadquote:Op woensdag 5 december 2012 23:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is mijn UPC 50 Mb lijn.
Volgende week komt de monteur voor de 3e keer kijken wat er aan de hand is
had ik dat maarquote:Op woensdag 5 december 2012 23:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze hebben al alles doorgemeten maar blijkt goed te zijn.quote:
Hmmm... Er is iets mis met mijn internet. Mijn download is wel bizar traag...quote:Op woensdag 5 december 2012 23:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb jij glasvezel toevallig?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:07 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hmmm... Er is iets mis met mijn internet. Mijn download is wel bizar traag...
[ afbeelding ]
Woon in een oud school gebouw. Heb hier inderdaad glasvezel liggen. Download is wel eens sneller geweest, zal wel aan het tijdstip liggen.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb jij glasvezel toevallig?
DIe upload
Aadquote:Op woensdag 5 december 2012 23:12 schreef DutchSL het volgende:
Noemt de Mos nu Luiz een trage verdediger?
Dell... tsja...quote:Op woensdag 5 december 2012 22:23 schreef Tobi-wan het volgende:
Nou mijn nieuwe Dell laptop is binnen hoor!!
Benieuwd hoe dat gaat tot nu toe?
DIG / Dell start niet meer
Gewoon spotplanet.org i.c.m Newsleecher.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:21 schreef Toefjes het volgende:
Glasvezel zou als goed is niet zoveel verlies moeten hebben.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Woon in een oud school gebouw. Heb hier inderdaad glasvezel liggen. Download is wel eens sneller geweest, zal wel aan het tijdstip liggen.
Ik heb geen idee wat een 100/100 lijn is.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Glasvezel zou als goed is niet zoveel verlies moeten hebben.
100/100 lijn?
100Mb up en downquote:Op woensdag 5 december 2012 23:15 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat een 100/100 lijn is.
Van der Gijp een paar jaar geleden ook toen Chelsea hem net had gehaald. Eigenlijk moet Luiz volgend jaar gewoon een silver zijnquote:Op woensdag 5 december 2012 23:12 schreef DutchSL het volgende:
Noemt de Mos nu Luiz een trage verdediger?
Weet niet welke windows versie je hebt maar als het lager is dan Windows 7 kan de download snelheid wel verbeterd worden door een paar TCP/IP instellingen aan te passen.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:19 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb geen idee, weet alleen dat het glasvezel is, snel en goedkoop.
Ja, en Marcelo (PSV) een bronze.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Van der Gijp een paar jaar geleden ook toen Chelsea hem net had gehaald. Eigenlijk moet Luiz volgend jaar gewoon een silver zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |