Beter doet die dat nietquote:Op woensdag 5 december 2012 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Totdat Conflict hem er weer in zet
Whutquote:Op woensdag 5 december 2012 19:49 schreef Vinniiee het volgende:
Een meisje die ik eens gezoend heb wel. Dat voelt raar
.
Met carnaval mag allesquote:Op woensdag 5 december 2012 19:50 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik heb ook geen snor.. Maar met carnaval maak ik een uitzondering.
Was blond, ik zag het nietquote:
Join the clubquote:Op woensdag 5 december 2012 19:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Met carnaval mag alles
Ben zelf alleen geen carnaval ganger
True that. Al hou ik me wel in dit jaarquote:Op woensdag 5 december 2012 19:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Met carnaval mag alles
Ben zelf alleen geen carnaval ganger
de man van de vele ervaringenquote:Op woensdag 5 december 2012 19:49 schreef Vinniiee het volgende:
.
quote:Op woensdag 5 december 2012 19:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was blond, ik zag het niet
[..]
Join the club.
Sowieso, een jongen met snor voelt ook raar.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:49 schreef Vinniiee het volgende:
.
Valt best mee hoorquote:Op woensdag 5 december 2012 19:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de man van de vele ervaringen
Heul niet grappigquote:
Geen idee, en dat kom ik nooit te weten ookquote:Op woensdag 5 december 2012 19:53 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Sowieso, een jongen met snor voelt ook raar.
oh toch welquote:Op woensdag 5 december 2012 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Valt best mee hoor.
[..]
Heul niet grappig
[..]
Geen idee, en dat kom ik nooit te weten ook
Kleine kansquote:Op woensdag 5 december 2012 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Totdat Conflict hem er weer in zet
quote:Op woensdag 5 december 2012 19:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb er omgelegd... stomme snol dat het is!
Ligt eraan waar je precies op doeltquote:Op woensdag 5 december 2012 19:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dacht dat je veel ervaring had dit dat alles
het ging over zoenen volgens mij, met of zonder snor.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je precies op doelt
quote:Op woensdag 5 december 2012 19:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het ging over zoenen volgens mij, met of zonder snor.
Dat valt wel mee met hoeveel ervaring ik daar in hebquote:Op woensdag 5 december 2012 19:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het ging over zoenen volgens mij, met of zonder snor.
quote:
jaloerse dames keer ik de rug toequote:
leila ~ onsterfelijkquote:Op woensdag 5 december 2012 19:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb er omgelegd... stomme snol dat het is!
wat vind jij meevallen?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat valt wel mee met hoeveel ervaring ik daar in heb.
Met ik denk 4 verschillende meisjes zoenen.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat vind jij meevallen?
heb nooit een man gehad met een snor maar lijkt mij ook een vies gevoelquote:Op woensdag 5 december 2012 20:00 schreef Taexon het volgende:
Lijkt me echt zo goor wil je iemand zoenen probeert een fking snor je te prikken![]()
Dan zou het bij mij echt zo zijn van rot op hoor
Ik zorg toch ook dat alles gewoon geschoren is...
Was ook heel snel afgelopen jaquote:Op woensdag 5 december 2012 20:00 schreef Taexon het volgende:
Lijkt me echt zo goor wil je iemand zoenen probeert een fking snor je te prikken![]()
Alleen al stoppels is al vreemd.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb nooit een man gehad met een snor maar lijkt mij ook een vies gevoel
oh dat valt mee ja, had er meer verwachtquote:Op woensdag 5 december 2012 20:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met ik denk 4 verschillende meisjes zoenen.
Je bent homo?quote:Op woensdag 5 december 2012 20:00 schreef Taexon het volgende:
jij hebt mannen met getrimd gezichtshaar gebektquote:Op woensdag 5 december 2012 20:01 schreef LittleBrownie het volgende:
Dat voelt wel fijn hoor, met zon trimmed baardje. Kriebelt alleen
Hoezo dat?quote:Op woensdag 5 december 2012 20:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh dat valt mee ja, had er meer verwacht
Nee val alleen op vrouwenquote:
Ach, de meeste mensen hebben dat welquote:Op woensdag 5 december 2012 20:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja weet niet, vooroordeel dit dat alles
hmm het is bij mij niet dezelfde avond al weer echt stoppels, maar moet wel de volgende ochtend weer scherenquote:Op woensdag 5 december 2012 20:03 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb alleen geen stoppels als ik mij net geschoren heb, 's avonds heb ik alweer stoppels
klopt, je ziet er gewoon uit of je wel vaak zoentquote:Op woensdag 5 december 2012 20:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach, de meeste mensen hebben dat wel.
Ja zoals dat ik met sneeuw niet kan werken en voor mij doen veel geld misloop...quote:Op woensdag 5 december 2012 20:04 schreef Kimberliedje het volgende:
Mensen die jammeren dat er geen sneeuw moet komen snappen er ook helemaal niks van.. Alleen maar voordelen!
Misschienquote:Op woensdag 5 december 2012 20:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
jij hebt mannen met getrimd gezichtshaar gebekt?
true storyquote:Op woensdag 5 december 2012 20:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja zoals dat ik met sneeuw niet kan werken en voor mij doen veel geld misloop...
Daar kan ik dan weer niks aan doen.. Begrijp alleen niet dat voornamelijk studenten jammeren dat ze geen sneeuw willen maar tegelijkertijd ook niet naar school willen. I don;t get it.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja zoals dat ik met sneeuw niet kan werken en voor mij doen veel geld misloop...
Niet als je onderweg bent en daardoor vast komt te staanquote:Op woensdag 5 december 2012 20:04 schreef Kimberliedje het volgende:
Mensen die jammeren dat er geen sneeuw moet komen snappen er ook helemaal niks van.. Alleen maar voordelen!
Ik doe dat niet, want zo erg vind ik het niet, het staat me wel. Alleen wanneer ik uit ga (en er kans op zoenen isquote:Op woensdag 5 december 2012 20:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
hmm het is bij mij niet dezelfde avond al weer echt stoppels, maar moet wel de volgende ochtend weer scheren
Dat vat ik maar op als een complimentquote:Op woensdag 5 december 2012 20:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
klopt, je ziet er gewoon uit of je wel vaak zoent
Been there, done that, en was nog eens gezellig ook.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet als je onderweg bent en daardoor vast komt te staan.
[..]
Ik doe dat niet, want zo erg vind ik het niet, het staat me wel. Alleen wanneer ik uit ga (en er kans op zoenen is) doe ik het wel
[..]
Dat vat ik maar op als een compliment.
is het ookquote:Op woensdag 5 december 2012 20:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet als je onderweg bent en daardoor vast komt te staan.
[..]
Ik doe dat niet, want zo erg vind ik het niet, het staat me wel. Alleen wanneer ik uit ga (en er kans op zoenen is) doe ik het wel
[..]
Dat vat ik maar op als een compliment.
Jij liever als ik. Heb al eens 9 uur staan te blauw bekkenquote:Op woensdag 5 december 2012 20:07 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Been there, done that, en was nog eens gezellig ook.
Thanksquote:
no problemquote:Op woensdag 5 december 2012 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij liever als ik. Heb al eens 9 uur staan te blauw bekken
[..]
Thanks.
Tja, ik was gewoon op het station in een koffiezaakje gaan zitten, prima tijdverdrijf, wat buurten met vreemden.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij liever als ik. Heb al eens 9 uur staan te blauw bekken
[..]
Thanks.
Jajaquote:
quote:
Als dat al vol staat met andere mensen, dan gaat dat lastigquote:Op woensdag 5 december 2012 20:09 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Tja, ik was gewoon op het station in een koffiezaakje gaan zitten, prima tijdverdrijf, wat buurten met vreemden.
owzo hahaquote:Op woensdag 5 december 2012 20:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee val alleen op vrouwen![]()
En als je iets naar boven leest dan zie je dat het ging over een vrouw met een snor
best sad dat ik daar op basis van uiterlijk daarop oordeelquote:Op woensdag 5 december 2012 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Als dat al vol staat met andere mensen, dan gaat dat lastig.
Wel nee joh, iedereen heeft wel vooroordelen, en dat komt vaak voort uit uiterlijkquote:Op woensdag 5 december 2012 20:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
best sad dat ik daar op basis van uiterlijk daarop oordeel
Ja ik snap hem hahaquote:Op woensdag 5 december 2012 20:10 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
owzo haha
was niet lullig bedoeld ofzomaar bij een snor denk ik snel aan een man
haha true truequote:Op woensdag 5 december 2012 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel nee joh, iedereen heeft wel vooroordelen, en dat komt vaak voort uit uiterlijk.
heb geen xbl meerquote:Op woensdag 5 december 2012 20:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja ik snap hem haha
Had je me trouwens al op xbox toegevoegd? anders moet je even je XBL naam DMen!
ja dat snap ikquote:Op woensdag 5 december 2012 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet iedereen trouwens, maar wel veel mensen.
aawh aai over de bolquote:Op woensdag 5 december 2012 20:13 schreef Taexon het volgende:
Leuk trouwens... last van me oor is stukken minder maar begin nu hoofdpijn te krijgen
Lichaam stawp.....
Vooroordelen heeft iedereen denk welquote:
Dankje..quote:
Ja, preciesquote:Op woensdag 5 december 2012 20:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Vooroordelen heeft iedereen denk welalleen houden veel mensen die vooroordelen zoveel mogelijk voor zich
[..]
Dankje..
mwa meer als het over negatieve vooroordelen hou ik het natuurlijk voor mequote:Op woensdag 5 december 2012 20:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Vooroordelen heeft iedereen denk welalleen houden veel mensen die vooroordelen zoveel mogelijk voor zich
[..]
Dankje..
Ja wel altijd zo handigquote:Op woensdag 5 december 2012 20:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa meer als het over negatieve vooroordelen hou ik het natuurlijk voor me
no problem
nee ik hou niet zo van boze mensenquote:Op woensdag 5 december 2012 20:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja wel altijd zo handig![]()
Anders worden mensen weer boos enzo... en dat is niet lief
chocolaaaaaquote:Op woensdag 5 december 2012 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
Chocoladeletter, chocoladerozijnen, free record shop bon, en een foto mij op de bruiloft van mijn stiefzus gehad
Ik ook niet, kom ze al genoeg bezig tijdens het werk....quote:Op woensdag 5 december 2012 20:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik hou niet zo van boze mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkerquote:Op woensdag 5 december 2012 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
Chocoladeletter, chocoladerozijnen, free record shop bon, en een foto mij op de bruiloft van mijn stiefzus gehad
quote:Op woensdag 5 december 2012 20:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik ook niet, kom ze al genoeg bezig tijdens het werk....en het mooiste is nog dat je vaak van alles ineens de schuld krijgt van die mensen
je ziet er dan ook wel heel schuldig uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
Wij ook niet, toch werd er ineens aan de deur geramdquote:Op woensdag 5 december 2012 20:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Lekker!
Wij doen niks aan sinterklaas
haha maakt niet uit hoor maar ik zondig nu al met een banketletterquote:Op woensdag 5 december 2012 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
O nee wacht sorry, dat had ik niet mogen vragen.
Oh die heb ik ook nog, van mijn werkquote:Op woensdag 5 december 2012 20:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha maakt niet uit hoor maar ik zondig nu al met een banketletter
Leg dat de gozer maar uit die dit weekend mij beschuldigde bij de kuip omdat zijn 10 euro nat was en niet in het muntjes apparaat gingquote:Op woensdag 5 december 2012 20:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je ziet er dan ook wel heel schuldig uit
Zal ik doen, maakt vast indrukquote:Op woensdag 5 december 2012 20:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Leg dat de gozer maar uit die dit weekend mij beschuldigde bij de kuip omdat zijn 10 euro nat was en niet in het muntjes apparaat ging![]()
Wat een figuur was dat... was blij dat die vriend van hem boos op hem werd
Mooie is ook dat wij niks... maar dan ook NIKS met die hele aparaten te maken hebben en er staat heel groot met rode letters een telefoon nummer op voor als je er problemen mee hebtquote:Op woensdag 5 december 2012 20:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zal ik doen, maakt vast indruk
haha rare figuren zijn raar
zulke figuren zijn te infantiel om een bord even te lezenquote:Op woensdag 5 december 2012 20:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mooie is ook dat wij niks... maar dan ook NIKS met die hele aparaten te maken hebben en er staat heel groot met rode letters een telefoon nummer op voor als je er problemen mee hebt
Kwa lengtequote:
Ook niet die van jezelf bij het mastuberen?quote:Op woensdag 5 december 2012 20:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik lik geen tieten maar hey
yoquote:
Hoi Godquote:
neequote:Op woensdag 5 december 2012 20:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ook niet die van jezelf bij het mastuberen?
[..]
yo
Pikachuquote:Op woensdag 5 december 2012 20:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
* Dientje12 Groet met bliksemschicht
quote:
Ik denk het niet neequote:Op woensdag 5 december 2012 20:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik lurk overal... je wilt niet weten
viespeukquote:Op woensdag 5 december 2012 20:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik lurk overal... je wilt niet weten
allesquote:Op woensdag 5 december 2012 20:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Leg eens uit wat er vies aan lurken is
Lurk jij ook als we douchen enzo?quote:Op woensdag 5 december 2012 20:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Leg eens uit wat er vies aan lurken is
quote:
Nee daar ben ik dan weer te netjes voorquote:Op woensdag 5 december 2012 20:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Lurk jij ook als we douchen enzo?
Ik hoop het niet, ik wil net gaanquote:Op woensdag 5 december 2012 20:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh dan is t goedquote:Op woensdag 5 december 2012 20:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Nee daar ben ik dan weer te netjes voor
Ja, net als kees van flodder bij de tennisclub doetquote:Op woensdag 5 december 2012 20:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
sorryquote:Op woensdag 5 december 2012 20:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Nee daar ben ik dan weer te netjes voor
Flodderquote:Op woensdag 5 december 2012 20:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, net als kees van flodder bij de tennisclub doet
Oke gelukkig maarquote:Op woensdag 5 december 2012 20:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sorryje bent wel lief verder hoor
gewoon nog een keer kijken, verveelt nooitquote:Op woensdag 5 december 2012 20:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yupjammer alleen dat ik alle afleveringen al gezien heb
De film(s) ook?quote:Op woensdag 5 december 2012 20:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yupjammer alleen dat ik alle afleveringen al gezien heb
Wtfquote:Op woensdag 5 december 2012 20:46 schreef Dientje12 het volgende:
Weet je wat je nu moet doen, bij huizen waar het lekker druk en gezellig is plus druk met kinderen..
Eerst voor de deur poepen en dan op de ramen kloppen en wegrennen en op een afstandje kijken hoe die gezichten zijn van de kinderen..
Kloptquote:Op woensdag 5 december 2012 20:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gewoon nog een keer kijken, verveelt nooit
Yupquote:
quote:
gastquote:Op woensdag 5 december 2012 20:46 schreef Dientje12 het volgende:
Weet je wat je nu moet doen, bij huizen waar het lekker druk en gezellig is plus druk met kinderen..
Eerst voor de deur poepen en dan op de ramen kloppen en wegrennen en op een afstandje kijken hoe die gezichten zijn van de kinderen..
quote:Op woensdag 5 december 2012 20:46 schreef Dientje12 het volgende:
oke ik moest lachenquote:Op woensdag 5 december 2012 20:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dan gaat het als volgt, mam! maham! er ligt poep voor de deur
en kan ma het opruimen
ja dat blijkt wel weerquote:Op woensdag 5 december 2012 20:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
weet je hoe geniaal..
Ik ben het brein achter ideeen..
ahh goedzoquote:Op woensdag 5 december 2012 20:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar ik doe niet aan zulke praktijken, mijn vingers zijn heilig..
je bent te goed voor deze wereldquote:Op woensdag 5 december 2012 20:53 schreef Dientje12 het volgende:
Vroeger had mijn zusje barbie's..
En met kerst heb ik er een geofferd aan de goden dit was zo rond 1999, wel de lelijkste dat wel hoor.
Klopt, tijdens de offering zat ik een harp te bespelen in me blootje..quote:Op woensdag 5 december 2012 20:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je bent te goed voor deze wereld
Dat doe ik altijd onder de douche, en daar kom ik net onder vandaanquote:Op woensdag 5 december 2012 20:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ga jezelf scheren vlegel
Heb je je gesneden aan je zak?quote:Op woensdag 5 december 2012 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd onder de douche, en daar kom ik net onder vandaan
moet je maar wachten met je scharrel tot je jezelf fatsoenlijk kan scherenquote:Op woensdag 5 december 2012 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn gezicht scheer ik lekker elektrischquote:Op woensdag 5 december 2012 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb het over mijn gezicht.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
moet je maar wachten met je scharrel tot je jezelf fatsoenlijk kan scheren
Ja, ik scheer mijn gezicht ook onder de douche. Althans dat wilde ik doen, maar vergetenquote:Op woensdag 5 december 2012 20:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Het is 2012 man..
Je zei net dat je faalde onder de douche met scheren..
Maar je faalde?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik scheer mijn gezicht ook onder de douche. Althans dat wilde ik doen, maar vergeten
Vind ik nietquote:Op woensdag 5 december 2012 20:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mijn gezicht scheer ik lekker elektrischveel chiller
Altijd nadrukkelijk zeggen wel deel...quote:
Het blijkt inderdaad maar weer dat je dat erbij moet zeggenquote:Op woensdag 5 december 2012 21:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
Altijd nadrukkelijk zeggen wel deel...we leven zoals dientje zegt in 2012
Zak en die zooi is onder de douche wel zo makkelijk inderdaad
Behalve in de december tijd, want het is dan koudquote:Op woensdag 5 december 2012 21:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
Altijd nadrukkelijk zeggen wel deel...we leven zoals dientje zegt in 2012
Zak en die zooi is onder de douche wel zo makkelijk inderdaad
Dat is dus de faal. Ik ben het vergeten.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je wilde scheren maar had gefaalt..
Daarna zeg je dat je vergeten was te scheren..
Ook als ik niet neuk, heur.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als je gaat neuken wel zeker
oh, faal.......quote:Op woensdag 5 december 2012 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is dus de faal. Ik ben het vergeten.
Dan scheer ik het ook gewoonquote:Op woensdag 5 december 2012 21:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Behalve in de december tijd, want het is dan koud
Scheren moet ook gewoon als je niet gaat neuken... alles gewoon schoonquote:Op woensdag 5 december 2012 21:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als je gaat neuken wel zeker
true true, scheer het ook altijdquote:Op woensdag 5 december 2012 21:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dan scheer ik het ook gewoonvind dat wel zo schoon..
[..]
Scheren moet ook gewoon als je niet gaat neuken... alles gewoon schoon
Oh, bij mij maakt het niet uit eigenlijk want ik ben toch altijd alleenquote:Op woensdag 5 december 2012 21:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dan scheer ik het ook gewoonvind dat wel zo schoon..
Voor het gevoelquote:Op woensdag 5 december 2012 21:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh, bij mij maakt het niet uit eigenlijk want ik ben toch altijd alleen
Ja daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 5 december 2012 21:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Voor het gevoelvind het gewoon geen fris gevoel als het behaard is
Nee, want het is veel chiller dan zo'n oerwoud. Schoon, zoals T. zegt.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja want straks krijg je wel kans om te neuken en is het daar een oerwoud
ernstigquote:Op woensdag 5 december 2012 21:07 schreef Dientje12 het volgende:
Het hoofdonderwerp is schaamhaar nu
Niets mis mee.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:07 schreef Dientje12 het volgende:
Het hoofdonderwerp is schaamhaar nu
is goed hoorquote:Op woensdag 5 december 2012 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, want het is veel chiller dan zo'n oerwoud. Schoon, zoals T. zegt.
Daarom, maar vraag me af of er bij vrouwen wel eens een verdwaalde haar op de tiet groeit die ze in het geniep toch bij houden zodat wij mannen er nooit achter komen..quote:
Ik ook niet... iedereen heeft hetquote:Op woensdag 5 december 2012 21:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom het raar zou zijn om erover te praten
Oh, ja weet ik veelquote:Op woensdag 5 december 2012 21:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
was ook niet serieus hoor
Precies, daaromquote:
dacht je echt dat ik dat meende?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, ja weet ik veel.
[..]
Precies, daarom.
Goede vraagstelling welquote:Op woensdag 5 december 2012 21:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Daarom, maar vraag me af of er bij vrouwen wel eens een verdwaalde haar op de tiet groeit die ze in het geniep toch bij houden zodat wij mannen er nooit achter komen..
Wat? Schaamhaar? Dat is van alle tijden, bij mannen.quote:
Ik heb dat serieus wel eens gehoord van mensenquote:Op woensdag 5 december 2012 21:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dacht je echt dat ik dat meende?
je moet mij niet te serieus nemenquote:Op woensdag 5 december 2012 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb dat serieus wel eens gehoord van mensen
Oke, het is al goedquote:Op woensdag 5 december 2012 21:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je moet mij niet te serieus nemen
oke mooizoquote:Op woensdag 5 december 2012 21:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarnaast kan ik veel hebben, heur.
K3quote:Op woensdag 5 december 2012 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Wat voor muziek zal ik eens opzetten
Q-Dance Radio!quote:Op woensdag 5 december 2012 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Wat voor muziek zal ik eens opzetten
Die heb ik toen straks al geluisterdquote:Op woensdag 5 december 2012 21:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
girl let me loveeee you
Wildstylequote:Op woensdag 5 december 2012 21:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die heb ik toen straks al geluisterd
Even kijken of dat wat isquote:
Chocoladeletter, chocoladerozijnen, freerecordshop bon, foto van mij op bruiloft van stiefzus. Staat in foboquote:
Het is die inderdaad. Ik was even vergeten was q-dance was, maar ik weet het inmiddels weerquote:Op woensdag 5 december 2012 21:22 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dan moet qdance wel bevallen als je dat al luisterd. Mits het dan year of summer is.
yeequote:Op woensdag 5 december 2012 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Album Project One maar even opgezet
Dat dacht ik al..quote:Op woensdag 5 december 2012 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is die inderdaad. Ik was even vergeten was q-dance was, maar ik weet het inmiddels weer.
Wildstylez live meegemaakt op Qlimaxquote:Op woensdag 5 december 2012 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Album Project One maar even opgezet
Die feesten duren altijd zo gods gruwelijk langquote:Op woensdag 5 december 2012 21:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wildstylez live meegemaakt op Qlimax![]()
Heb die set ook alweer 2-3x nageluisterd
Dan gaan we ook niet offtopicquote:Op woensdag 5 december 2012 21:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niks, denk meld het even
oke dan is het goedquote:Op woensdag 5 december 2012 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die feesten duren altijd zo gods gruwelijk lang
Zijn de livesets al online ja?
[..]
Dan gaan we ook niet offtopic
Die stonden direct al onlinequote:Op woensdag 5 december 2012 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die feesten duren altijd zo gods gruwelijk lang
Zijn de livesets al online ja?
[..]
Dan gaan we ook niet offtopic
quote:
Ik kan ze niet vindenquote:Op woensdag 5 december 2012 21:29 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Die stonden direct al online
Even multiquote van iedereen want mobile dus kan niet enzo haha.quote:
Me so jelly! Vriendlief was er ook. Mijn eerste feestje komt aankomende zomer ;D WiSH!quote:Op woensdag 5 december 2012 21:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wildstylez live meegemaakt op Qlimax![]()
Heb die set ook alweer 2-3x nageluisterd
Moest er werken dusja...quote:Op woensdag 5 december 2012 21:31 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Me so jelly! Vriendlief was er ook. Mijn eerste feestje komt aankomende zomer ;D WiSH!
Mooi zoquote:Op woensdag 5 december 2012 21:30 schreef msacras het volgende:
[..]
Even multiquote van iedereen want mobile dus kan niet enzo haha.
Maar was leuk! Leuke dingen gekregen. Maar vrijdag nog met vrienden vieren en dat word pas echt briljant, haha.
Thanksquote:
Wat voor werk doe je dan?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Moest er werken dusja...hopelijk volgend jaar weer want geloof me... werken is er ook heel erg leuk
werken op evenementenquote:Op woensdag 5 december 2012 21:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Moest er werken dusja...hopelijk volgend jaar weer want geloof me... werken is er ook heel erg leuk
Ahh, zoiets dacht ik al. Achter de bar staan lijkt me wel wat bij zulke events. Betaald genieten!quote:
geef mijquote:Op woensdag 5 december 2012 21:34 schreef Vinniiee het volgende:
Ik had zin in M&M's, heb er 10 op, geen zin meer
Klopt, ook al ga ik misschien wat anders doen ga ik hoe dan ook zorgen dat ik evenementen beveiliging er naast kan houden ..quote:
Ja het is wel echt iets voor jou dus zou wel leuk zijnquote:Op woensdag 5 december 2012 21:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt, ook al ga ik misschien wat anders doen ga ik hoe dan ook zorgen dat ik evenementen beveiliging er naast kan houden ..
Vind het gewoon te leuk om te doen
Alleen locaties zoals de kuip zal ik dan niet meer staan, meer de muziek evenementen etc
van wat?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
De eerste 5 minuten vind ik maar weinig aan
Klopt dat is zeer belangrijk.... enigste reden waarom ik zou stoppen is omdat je bij de politie geen bijbaan als beveiliger mag, en ben toch echt van plan in Juli weer te solliciterenquote:Op woensdag 5 december 2012 21:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja het is wel echt iets voor jou dus zou wel leuk zijn
Het is ook wel belangrijk om iets te doen wat je leuk vindt ofc
hmm toch wel jammer, hoezo mag dat eigenlijk niet?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt dat is zeer belangrijk.... enigste reden waarom ik zou stoppen is omdat je bij de politie geen bijbaan als beveiliger mag, en ben toch echt van plan in Juli weer te solliciteren
Ja, daar jaquote:Op woensdag 5 december 2012 21:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ben je gewoon bij A*S*Y*S begonnen of gelijk naar wildstylez?
Dit zijn toch de setjes blijkbaarquote:Op woensdag 5 december 2012 21:41 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Je moet ook geen mix hebben maar de setjes!
Frontliner, B-Front en Technoboy <3
Omdat je dan door elkaar gaat halen wat je bevoegdheden als agent zijn en wat als beveiliger... is heel begrijpelijk ook want bij sommige gevallen waar wij iemand gewoon van het terrein zouden trappen zou een agent bijvoorbeeld al vrij snel aangifte moeten doen etc.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hmm toch wel jammer, hoezo mag dat eigenlijk niet?
ik wreef in mn ogen en las sletjesquote:Op woensdag 5 december 2012 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, daar ja. Ik wist niet dat je kon skippen
[..]
Dit zijn toch de setjes blijkbaar
ah logisch dan wel inderdaad, succes alvast met solliciterenquote:Op woensdag 5 december 2012 21:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Omdat je dan door elkaar gaat halen wat je bevoegdheden als agent zijn en wat als beveiliger... is heel begrijpelijk ook want bij sommige gevallen waar wij iemand gewoon van het terrein zouden trappen zou een agent bijvoorbeeld al vrij snel aangifte moeten doen etc.
Hahaquote:Op woensdag 5 december 2012 21:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wreef in mn ogen en las sletjes
https://soundcloud.com/qdance/sets/qlimax-2012-1quote:Op woensdag 5 december 2012 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, daar ja. Ik wist niet dat je kon skippen
[..]
Dit zijn toch de setjes blijkbaar
Dat was die T. al postequote:Op woensdag 5 december 2012 21:44 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/qdance/sets/qlimax-2012-1
Hier heb je de sets los van elkaar, en downloadbaar.
Thanksquote:Op woensdag 5 december 2012 21:44 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/qdance/sets/qlimax-2012-1
Hier heb je de sets los van elkaar, en downloadbaar.
Ahh ok, ik vind Frontliner een tof setje, kort helaas maar t was live.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat was die T. al poste. Toch bedankt
Vroeg naar bed danquote:Op woensdag 5 december 2012 21:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
krijg je als je half slaapt
Frontliner is sowieso wel tofquote:Op woensdag 5 december 2012 21:46 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ahh ok, ik vind Frontliner een tof setje, kort helaas maar t was live.
als ik nu in bed ga liggen slaap ik pas om 12 uurquote:Op woensdag 5 december 2012 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vroeg naar bed dan
[..]
Frontliner is sowieso wel tof
Dankje, dit jaar ging alles goed maar toch afgewezen omdat het net allemaal tijdens een kut periode waar ik al eerder over verteld had wasquote:Op woensdag 5 december 2012 21:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ah logisch dan wel inderdaad, succes alvast met solliciteren![]()
Dat schiet niet echt op neequote:Op woensdag 5 december 2012 21:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als ik nu in bed ga liggen slaap ik pas om 12 uur
SYMBOLSquote:Op woensdag 5 december 2012 21:48 schreef Aardappelschijf het volgende:
luister ik atm van Frontliner
ah ja dat is kutquote:Op woensdag 5 december 2012 21:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dankje, dit jaar ging alles goed maar toch afgewezen omdat het net allemaal tijdens een kut periode waar ik al eerder over verteld had was
En verplicht 1 jaar wachtenMaarja, weer genoeg tijd om ervaring op te doen
Soms ook zeg ik dat ik ga slapen en dan lig ik nog een uur op facebook foto's te kijkenquote:
Ik zit meestal nog even op whatsappquote:Op woensdag 5 december 2012 21:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Soms ook zeg ik dat ik ga slapen en dan lig ik nog een uur op facebook foto's te kijken
ja dat ook vaak, whatsappverslaafd allesquote:Op woensdag 5 december 2012 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit meestal nog even op whatsapp.
Herkenbaar.... daarom ga ik meestal pas rond 0:00-1:00 me bed inquote:Op woensdag 5 december 2012 21:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als ik nu in bed ga liggen slaap ik pas om 12 uur
en dan om 10 uur appen dat je er noet uit wilquote:Op woensdag 5 december 2012 21:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Herkenbaar.... daarom ga ik meestal pas rond 0:00-1:00 me bed in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |