Beter doet die dat nietquote:Op woensdag 5 december 2012 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Totdat Conflict hem er weer in zet
Whutquote:Op woensdag 5 december 2012 19:49 schreef Vinniiee het volgende:
Een meisje die ik eens gezoend heb wel. Dat voelt raar
.
Met carnaval mag allesquote:Op woensdag 5 december 2012 19:50 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik heb ook geen snor.. Maar met carnaval maak ik een uitzondering.
Was blond, ik zag het nietquote:
Join the clubquote:Op woensdag 5 december 2012 19:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Met carnaval mag alles
Ben zelf alleen geen carnaval ganger
True that. Al hou ik me wel in dit jaarquote:Op woensdag 5 december 2012 19:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Met carnaval mag alles
Ben zelf alleen geen carnaval ganger
de man van de vele ervaringenquote:Op woensdag 5 december 2012 19:49 schreef Vinniiee het volgende:
.
quote:Op woensdag 5 december 2012 19:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was blond, ik zag het niet
[..]
Join the club.
Sowieso, een jongen met snor voelt ook raar.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:49 schreef Vinniiee het volgende:
.
Valt best mee hoorquote:Op woensdag 5 december 2012 19:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de man van de vele ervaringen
Heul niet grappigquote:
Geen idee, en dat kom ik nooit te weten ookquote:Op woensdag 5 december 2012 19:53 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Sowieso, een jongen met snor voelt ook raar.
oh toch welquote:Op woensdag 5 december 2012 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Valt best mee hoor.
[..]
Heul niet grappig
[..]
Geen idee, en dat kom ik nooit te weten ook
Kleine kansquote:Op woensdag 5 december 2012 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Totdat Conflict hem er weer in zet
quote:Op woensdag 5 december 2012 19:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb er omgelegd... stomme snol dat het is!
Ligt eraan waar je precies op doeltquote:Op woensdag 5 december 2012 19:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dacht dat je veel ervaring had dit dat alles
het ging over zoenen volgens mij, met of zonder snor.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je precies op doelt
quote:Op woensdag 5 december 2012 19:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het ging over zoenen volgens mij, met of zonder snor.
Dat valt wel mee met hoeveel ervaring ik daar in hebquote:Op woensdag 5 december 2012 19:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het ging over zoenen volgens mij, met of zonder snor.
quote:
jaloerse dames keer ik de rug toequote:
leila ~ onsterfelijkquote:Op woensdag 5 december 2012 19:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb er omgelegd... stomme snol dat het is!
wat vind jij meevallen?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat valt wel mee met hoeveel ervaring ik daar in heb.
Met ik denk 4 verschillende meisjes zoenen.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat vind jij meevallen?
heb nooit een man gehad met een snor maar lijkt mij ook een vies gevoelquote:Op woensdag 5 december 2012 20:00 schreef Taexon het volgende:
Lijkt me echt zo goor wil je iemand zoenen probeert een fking snor je te prikken![]()
Dan zou het bij mij echt zo zijn van rot op hoor
Ik zorg toch ook dat alles gewoon geschoren is...
Was ook heel snel afgelopen jaquote:Op woensdag 5 december 2012 20:00 schreef Taexon het volgende:
Lijkt me echt zo goor wil je iemand zoenen probeert een fking snor je te prikken![]()
Alleen al stoppels is al vreemd.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb nooit een man gehad met een snor maar lijkt mij ook een vies gevoel
oh dat valt mee ja, had er meer verwachtquote:Op woensdag 5 december 2012 20:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met ik denk 4 verschillende meisjes zoenen.
Je bent homo?quote:Op woensdag 5 december 2012 20:00 schreef Taexon het volgende:
jij hebt mannen met getrimd gezichtshaar gebektquote:Op woensdag 5 december 2012 20:01 schreef LittleBrownie het volgende:
Dat voelt wel fijn hoor, met zon trimmed baardje. Kriebelt alleen
Hoezo dat?quote:Op woensdag 5 december 2012 20:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh dat valt mee ja, had er meer verwacht
Nee val alleen op vrouwenquote:
Ach, de meeste mensen hebben dat welquote:Op woensdag 5 december 2012 20:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja weet niet, vooroordeel dit dat alles
hmm het is bij mij niet dezelfde avond al weer echt stoppels, maar moet wel de volgende ochtend weer scherenquote:Op woensdag 5 december 2012 20:03 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb alleen geen stoppels als ik mij net geschoren heb, 's avonds heb ik alweer stoppels
klopt, je ziet er gewoon uit of je wel vaak zoentquote:Op woensdag 5 december 2012 20:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach, de meeste mensen hebben dat wel.
Ja zoals dat ik met sneeuw niet kan werken en voor mij doen veel geld misloop...quote:Op woensdag 5 december 2012 20:04 schreef Kimberliedje het volgende:
Mensen die jammeren dat er geen sneeuw moet komen snappen er ook helemaal niks van.. Alleen maar voordelen!
Misschienquote:Op woensdag 5 december 2012 20:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
jij hebt mannen met getrimd gezichtshaar gebekt?
true storyquote:Op woensdag 5 december 2012 20:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja zoals dat ik met sneeuw niet kan werken en voor mij doen veel geld misloop...
Daar kan ik dan weer niks aan doen.. Begrijp alleen niet dat voornamelijk studenten jammeren dat ze geen sneeuw willen maar tegelijkertijd ook niet naar school willen. I don;t get it.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja zoals dat ik met sneeuw niet kan werken en voor mij doen veel geld misloop...
Niet als je onderweg bent en daardoor vast komt te staanquote:Op woensdag 5 december 2012 20:04 schreef Kimberliedje het volgende:
Mensen die jammeren dat er geen sneeuw moet komen snappen er ook helemaal niks van.. Alleen maar voordelen!
Ik doe dat niet, want zo erg vind ik het niet, het staat me wel. Alleen wanneer ik uit ga (en er kans op zoenen isquote:Op woensdag 5 december 2012 20:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
hmm het is bij mij niet dezelfde avond al weer echt stoppels, maar moet wel de volgende ochtend weer scheren
Dat vat ik maar op als een complimentquote:Op woensdag 5 december 2012 20:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
klopt, je ziet er gewoon uit of je wel vaak zoent
Been there, done that, en was nog eens gezellig ook.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet als je onderweg bent en daardoor vast komt te staan.
[..]
Ik doe dat niet, want zo erg vind ik het niet, het staat me wel. Alleen wanneer ik uit ga (en er kans op zoenen is) doe ik het wel
[..]
Dat vat ik maar op als een compliment.
is het ookquote:Op woensdag 5 december 2012 20:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet als je onderweg bent en daardoor vast komt te staan.
[..]
Ik doe dat niet, want zo erg vind ik het niet, het staat me wel. Alleen wanneer ik uit ga (en er kans op zoenen is) doe ik het wel
[..]
Dat vat ik maar op als een compliment.
Jij liever als ik. Heb al eens 9 uur staan te blauw bekkenquote:Op woensdag 5 december 2012 20:07 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Been there, done that, en was nog eens gezellig ook.
Thanksquote:
no problemquote:Op woensdag 5 december 2012 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij liever als ik. Heb al eens 9 uur staan te blauw bekken
[..]
Thanks.
Tja, ik was gewoon op het station in een koffiezaakje gaan zitten, prima tijdverdrijf, wat buurten met vreemden.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij liever als ik. Heb al eens 9 uur staan te blauw bekken
[..]
Thanks.
Jajaquote:
quote:
Als dat al vol staat met andere mensen, dan gaat dat lastigquote:Op woensdag 5 december 2012 20:09 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Tja, ik was gewoon op het station in een koffiezaakje gaan zitten, prima tijdverdrijf, wat buurten met vreemden.
owzo hahaquote:Op woensdag 5 december 2012 20:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee val alleen op vrouwen![]()
En als je iets naar boven leest dan zie je dat het ging over een vrouw met een snor
best sad dat ik daar op basis van uiterlijk daarop oordeelquote:Op woensdag 5 december 2012 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Als dat al vol staat met andere mensen, dan gaat dat lastig.
Wel nee joh, iedereen heeft wel vooroordelen, en dat komt vaak voort uit uiterlijkquote:Op woensdag 5 december 2012 20:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
best sad dat ik daar op basis van uiterlijk daarop oordeel
Ja ik snap hem hahaquote:Op woensdag 5 december 2012 20:10 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
owzo haha
was niet lullig bedoeld ofzomaar bij een snor denk ik snel aan een man
haha true truequote:Op woensdag 5 december 2012 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel nee joh, iedereen heeft wel vooroordelen, en dat komt vaak voort uit uiterlijk.
heb geen xbl meerquote:Op woensdag 5 december 2012 20:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja ik snap hem haha
Had je me trouwens al op xbox toegevoegd? anders moet je even je XBL naam DMen!
ja dat snap ikquote:Op woensdag 5 december 2012 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet iedereen trouwens, maar wel veel mensen.
aawh aai over de bolquote:Op woensdag 5 december 2012 20:13 schreef Taexon het volgende:
Leuk trouwens... last van me oor is stukken minder maar begin nu hoofdpijn te krijgen
Lichaam stawp.....
Vooroordelen heeft iedereen denk welquote:
Dankje..quote:
Ja, preciesquote:Op woensdag 5 december 2012 20:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Vooroordelen heeft iedereen denk welalleen houden veel mensen die vooroordelen zoveel mogelijk voor zich
[..]
Dankje..
mwa meer als het over negatieve vooroordelen hou ik het natuurlijk voor mequote:Op woensdag 5 december 2012 20:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Vooroordelen heeft iedereen denk welalleen houden veel mensen die vooroordelen zoveel mogelijk voor zich
[..]
Dankje..
Ja wel altijd zo handigquote:Op woensdag 5 december 2012 20:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa meer als het over negatieve vooroordelen hou ik het natuurlijk voor me
no problem
nee ik hou niet zo van boze mensenquote:Op woensdag 5 december 2012 20:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja wel altijd zo handig![]()
Anders worden mensen weer boos enzo... en dat is niet lief
chocolaaaaaquote:Op woensdag 5 december 2012 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
Chocoladeletter, chocoladerozijnen, free record shop bon, en een foto mij op de bruiloft van mijn stiefzus gehad
Ik ook niet, kom ze al genoeg bezig tijdens het werk....quote:Op woensdag 5 december 2012 20:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik hou niet zo van boze mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkerquote:Op woensdag 5 december 2012 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
Chocoladeletter, chocoladerozijnen, free record shop bon, en een foto mij op de bruiloft van mijn stiefzus gehad
quote:Op woensdag 5 december 2012 20:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik ook niet, kom ze al genoeg bezig tijdens het werk....en het mooiste is nog dat je vaak van alles ineens de schuld krijgt van die mensen
je ziet er dan ook wel heel schuldig uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
Wij ook niet, toch werd er ineens aan de deur geramdquote:Op woensdag 5 december 2012 20:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Lekker!
Wij doen niks aan sinterklaas
haha maakt niet uit hoor maar ik zondig nu al met een banketletterquote:Op woensdag 5 december 2012 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
O nee wacht sorry, dat had ik niet mogen vragen.
Oh die heb ik ook nog, van mijn werkquote:Op woensdag 5 december 2012 20:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha maakt niet uit hoor maar ik zondig nu al met een banketletter
Leg dat de gozer maar uit die dit weekend mij beschuldigde bij de kuip omdat zijn 10 euro nat was en niet in het muntjes apparaat gingquote:Op woensdag 5 december 2012 20:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je ziet er dan ook wel heel schuldig uit
Zal ik doen, maakt vast indrukquote:Op woensdag 5 december 2012 20:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Leg dat de gozer maar uit die dit weekend mij beschuldigde bij de kuip omdat zijn 10 euro nat was en niet in het muntjes apparaat ging![]()
Wat een figuur was dat... was blij dat die vriend van hem boos op hem werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |