SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Goeie TT.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Dat eeuwig afhankelijke volk iig jaquote:Op woensdag 5 december 2012 19:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mij ook
Al dat kutvolk dood![]()
![]()
. En de rijken die dan net zo fucked zijn als de armen
..
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Kunnen er trouwens niet wat nieuwe plaatjes in de OP? Iets wat meer seks uitstraalt?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
En dat waarschijnlijk niet overleven omdat ze niet zo vindingrijk zijn als mensen die op een houtje moeten bijtenquote:Op woensdag 5 december 2012 19:32 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat eeuwig afhankelijke volk iig ja. En de rijken die dan net zo fucked zijn als de armen
..
.
Gaat niet over KPDquote:Op woensdag 5 december 2012 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor KPD zou ik geen moeite doen, KT.
Rustig aan.![]()
Dat mag toch heul niet, gister mocht jouw tepelfoto ook al nietquote:Op woensdag 5 december 2012 19:33 schreef Samzz het volgende:
Kunnen er trouwens niet wat nieuwe plaatjes in de OP? Iets wat meer seks uitstraalt?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Niet, want die hebben gewoon wapens enzo gekochtquote:Op woensdag 5 december 2012 19:32 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat eeuwig afhankelijke volk iig ja. En de rijken die dan net zo fucked zijn als de armen
..
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Preciesquote:Op woensdag 5 december 2012 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat waarschijnlijk niet overleven omdat ze niet zo vindingrijk zijn als mensen die op een houtje moeten bijten.
.
Tepels hoeven ook niet. Maar er zijn genoeg sexyer plaatjes dan ditquote:Op woensdag 5 december 2012 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat mag toch heul niet, gister mocht jouw tepelfoto ook al niet.
Voel je vrijquote:Op woensdag 5 december 2012 19:33 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Dan moet je wel weten hoe je ze gebruiktquote:Op woensdag 5 december 2012 19:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Niet, want die hebben gewoon wapens enzo gekocht14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
ik heb nog wel een beste lijst van mensen die ik dan compleet vernietigquote:Op woensdag 5 december 2012 19:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mij ook
Al dat kutvolk dood![]()
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Soepen kan ik welquote:Op woensdag 5 december 2012 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan niet soepen en ben sowieso inspiratieloos..
Ohjee we hebben een wraakzuchtig type hierquote:Op woensdag 5 december 2012 19:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb nog wel een beste lijst van mensen die ik dan compleet vernietig.
Ik kan soep makenquote:Op woensdag 5 december 2012 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan niet soepen en ben sowieso inspiratieloos..
Idd. Dat soort gevoelens zijn mij echt totaal vreemd.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:38 schreef Raene het volgende:
[..]
Ohjee we hebben een wraakzuchtig type hier.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |