SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Goeie TT.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Dat eeuwig afhankelijke volk iig jaquote:Op woensdag 5 december 2012 19:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mij ook
Al dat kutvolk dood![]()
![]()
. En de rijken die dan net zo fucked zijn als de armen
..
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Kunnen er trouwens niet wat nieuwe plaatjes in de OP? Iets wat meer seks uitstraalt?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
En dat waarschijnlijk niet overleven omdat ze niet zo vindingrijk zijn als mensen die op een houtje moeten bijtenquote:Op woensdag 5 december 2012 19:32 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat eeuwig afhankelijke volk iig ja. En de rijken die dan net zo fucked zijn als de armen
..
.
Gaat niet over KPDquote:Op woensdag 5 december 2012 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor KPD zou ik geen moeite doen, KT.
Rustig aan.![]()
Dat mag toch heul niet, gister mocht jouw tepelfoto ook al nietquote:Op woensdag 5 december 2012 19:33 schreef Samzz het volgende:
Kunnen er trouwens niet wat nieuwe plaatjes in de OP? Iets wat meer seks uitstraalt?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Niet, want die hebben gewoon wapens enzo gekochtquote:Op woensdag 5 december 2012 19:32 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat eeuwig afhankelijke volk iig ja. En de rijken die dan net zo fucked zijn als de armen
..
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Preciesquote:Op woensdag 5 december 2012 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat waarschijnlijk niet overleven omdat ze niet zo vindingrijk zijn als mensen die op een houtje moeten bijten.
.
Tepels hoeven ook niet. Maar er zijn genoeg sexyer plaatjes dan ditquote:Op woensdag 5 december 2012 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat mag toch heul niet, gister mocht jouw tepelfoto ook al niet.
Voel je vrijquote:Op woensdag 5 december 2012 19:33 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Dan moet je wel weten hoe je ze gebruiktquote:Op woensdag 5 december 2012 19:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Niet, want die hebben gewoon wapens enzo gekocht14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
ik heb nog wel een beste lijst van mensen die ik dan compleet vernietigquote:Op woensdag 5 december 2012 19:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mij ook
Al dat kutvolk dood![]()
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Det Som En Gang Var
Soepen kan ik welquote:Op woensdag 5 december 2012 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan niet soepen en ben sowieso inspiratieloos..
Ohjee we hebben een wraakzuchtig type hierquote:Op woensdag 5 december 2012 19:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb nog wel een beste lijst van mensen die ik dan compleet vernietig.
Ik kan soep makenquote:Op woensdag 5 december 2012 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan niet soepen en ben sowieso inspiratieloos..
Idd. Dat soort gevoelens zijn mij echt totaal vreemd.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:38 schreef Raene het volgende:
[..]
Ohjee we hebben een wraakzuchtig type hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
mja niet bij veel mensen hoor maar die mensen die verdienen het echtquote:Op woensdag 5 december 2012 19:38 schreef Raene het volgende:
[..]
Ohjee we hebben een wraakzuchtig type hier.
voor de rest I do not care
ik haat niet snel maar er zijn uitzonderingenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ja dat was bij mij nou echt niet opgekomen, mijn ingeving zou overleven zijnquote:Op woensdag 5 december 2012 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd. Dat soort gevoelens zijn mij echt totaal vreemd..
quote:Op woensdag 5 december 2012 19:39 schreef kingtoppie het volgende:
Waarom zie je dat soort foto's niet in KPDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Mijne ook. Al denk ik dat op gegeven moment doodslag wel bij het overleven hoort.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:40 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja dat was bij mij nou echt niet opgekomen, mijn ingeving zou overleven zijn.
Goede vraag.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zie je dat soort foto's niet in KPD?
![]()
Pff, wachten tot ik eindelijk naar t vliegveld kan
Stom gedoe dat je daar niet te lang mag staan..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik ook, eigenlijk gewoon iedereen.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb nog wel een beste lijst van mensen die ik dan compleet vernietig14 SHADES OF GREY
.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijne ook. Al denk ik dat op gegeven moment doodslag wel bij het overleven hoort.
Als het op je pad komt en als het noodzakelijk is ofc.
Ik zou het niet opzoeken.
Nou.....quote:Op woensdag 5 december 2012 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zie je dat soort foto's niet in KPD?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja dat iddquote:Op woensdag 5 december 2012 19:42 schreef Raene het volgende:
[..]
.
Als het op je pad komt en als het noodzakelijk is ofc.
Ik zou het niet opzoeken.
. Lijkt me ook niet gezond.
Ik bedoel dus in de topics voor de FOK!stersquote:. Maar wellicht snapte je dat wel. Of niet
.
ik ben er vandoor
Det Som En Gang Var
Dat snapte ik wel, maar ik wilde mijn opmerking beschaafd houden en zonder beledigingen.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel dus in de topics voor de FOK!sters. Maar wellicht snapte je dat wel. Of niet
.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ohquote:Op woensdag 5 december 2012 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat snapte ik wel, maar ik wilde mijn opmerking beschaafd houden en zonder beledigingen..
Ik doelde eigenlijk meer op de techniek achter de foto, niet zozeer de billen.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:43 schreef Spezza19 het volgende:
Omdat in kpd niet zulke mooie billen voorkomen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Zielig?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:45 schreef kingtoppie het volgende:
Ja godver nu voel ik me zielig door dat plaatje.![]()
![]()
Ik ga douchen ofzo.
Jongen, mond houden.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:45 schreef kingtoppie het volgende:
Ja godver nu voel ik me zielig door dat plaatje.
Ga gewoon donderdag stappen jij en hossel de sletterige studentes.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja baas. Maar donderdag zit ik in londenquote:Op woensdag 5 december 2012 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jongen, mond houden.
Ga gewoon donderdag stappen jij en hossel de sletterige studentes.
Rustig aan.![]()
Overigens zijn dergelijke billen wel een van de redenen dat ik niet postquote:Op woensdag 5 december 2012 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow techniek, sja. Dan weet ik het niet.. Ik heb ze namelijk niet.
Daar heb je ook sletterige studentes.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja baas. Maar donderdag zit ik in londen
Wat ga je daar doen?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik denk dat het in Engeland juist makkelijker scoren isquote:Op woensdag 5 december 2012 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar heb je ook sletterige studentes.
Wat ga je daar doen?.
Rondjes lopen enzo.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar heb je ook sletterige studentes.
Wat ga je daar doen?Rustig aan.![]()
Niks mis mee met wat vlees op den billenquote:Op woensdag 5 december 2012 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Overigens zijn dergelijke billen wel een van de redenen dat ik niet post. Ik heb ze namelijk niet.
.
![]()
Ik ook niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Overigens zijn dergelijke billen wel een van de redenen dat ik niet post. Ik heb ze namelijk niet.
Zeker. Engelsenquote:Op woensdag 5 december 2012 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het in Engeland juist makkelijker scoren is.
Hehehehe. Ieder rondje is weer anders he?quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
U riepquote:Op woensdag 5 december 2012 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niks mis mee met wat vlees op den billen.
![]()
![]()
Ik vind het helemaal niet makkelijk meer de laatste tijd kan er te weinig energie voor opbrengen.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het in Engeland juist makkelijker scoren is.
Rustig aan.![]()
True. Maar billen als de mijne zijn gewoon niet zo geschikt voor dergelijke foto's. Gelukkig weet ik dat van mezelf en bespaar ik jullie het aanzichtquote:Op woensdag 5 december 2012 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niks mis mee met wat vlees op den billen.
.
En ook vooral omdat ik geen behoefte heb mezelf naakt te posten online.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Want jij heb een dikke reet?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:50 schreef Samzz het volgende:
En ook vooral omdat ik geen behoefte heb mezelf naakt te posten online.
Grote mooie kont:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Hehehehe, ja als je er al geen behoefte aan hebt, moet je dat natuurlijk niet doenquote:Op woensdag 5 december 2012 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Maar billen als de mijne zijn gewoon niet zo geschikt voor dergelijke foto's. Gelukkig weet ik dat van mezelf en bespaar ik jullie het aanzicht.
En ook vooral omdat ik geen behoefte heb mezelf naakt te posten online..
![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 19:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Want jij heb een dikke reet?
Grote mooie kont:Dat is echt NIET grootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lekker gewerkt?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, weer in de trein naar huis![]()
![]()
Daarom staan er ook foto's van je online.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Maar billen als de mijne zijn gewoon niet zo geschikt voor dergelijke foto's. Gelukkig weet ik dat van mezelf en bespaar ik jullie het aanzicht.
En ook vooral omdat ik geen behoefte heb mezelf naakt te posten online.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Ik had moeten zeggen niet meerquote:Op woensdag 5 december 2012 19:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daarom staan er ook foto's van je online.. Momenteel heb ik die behoefte gewoon niet
. En ik denk ook niet dat die terug komt, ooit.
Ik zie gewoon een smalle taille met een kont die iets buiten proportie is, dus gewoon een grote reet, relatief gezien.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
Heb je de voorkant ook gezien dan... Ik vind het wel meevallen...
Wel een mooie kont ja
En groter hoeft hij niet want dan wordt het lelijk, tenzij het een maatje meer is maar dan blijven de verhoudingen hetzelfde...Rustig aan.![]()
Ja sicher!quote:
Was lekker rustig door pakjesavond
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Okquote:Op woensdag 5 december 2012 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had moeten zeggen niet meer. Momenteel heb ik die behoefte gewoon niet
. En ik denk ook niet dat die terug komt, ooit.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Oja, dat zal best jaquote:Op woensdag 5 december 2012 19:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja sicher!
Was lekker rustig door pakjesavond.
![]()
Mja ik zie dat andersquote:Op woensdag 5 december 2012 19:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zie gewoon een smalle taille met een kont die iets buiten proportie is, dus gewoon een grote reet, relatief gezien.
En groter hoeft hij niet want dan wordt het lelijk, tenzij het een maatje meer is maar dan blijven de verhoudingen hetzelfde...![]()
![]()
Als zelfs jullie gaan kusjekroelen, is het tijd om weg te gaan.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hoe groot/breed/klein/smal een stel billen ook is, als de billen vol en strak in het velletje zitten vind ik het mooie billen
Dat wel jaquote:Op woensdag 5 december 2012 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fine ass it isals ik aan een grote kont denk zie ik meer iets zoals die van mezelf
. Geen idee
.
Goed verwoordquote:Op woensdag 5 december 2012 20:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoe groot/breed/klein/smal een stel billen ook is, als de billen vol en strak in het velletje zitten vind ik het mooie billen.
![]()
Hoezo zelfs wijquote:Op woensdag 5 december 2012 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als zelfs jullie gaan kusjekroelen, is het tijd om weg te gaan.?
Ik denk dat het best mogelijk is dat iemand een grotere kont krijgt zonder bredere taille te krijgen, maar ik ga dat niet mooi vinden, en zoveel mensen hebben niet zo een kont hoor... Dit is sowieso wel aan de grote kant. - tenzij iemand gewoon niet vergelijkbaar is qua hoeveel vet iemand heeft, dan kan het uiteraard een stuk groter.quote:Rustig aan.![]()
Ik snap wel wat je wilt zeggen. In verhouding heeft ze een volle kont, niet dat daar wat mis mee is, ik vind het mooi.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat het best mogelijk is dat iemand een grotere kont krijgt zonder bredere taille te krijgen, maar ik ga dat niet mooi vinden, en zoveel mensen hebben niet zo een kont hoor... Dit is sowieso wel aan de grote kant. - tenzij iemand gewoon niet vergelijkbaar is qua hoeveel vet iemand heeft.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Volle kont is wat anders dan een grote kont, imo.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je wilt zeggen. In verhouding heeft ze een volle kont, niet dat daar wat mis mee is, ik vind het mooi.![]()
![]()
Overigens vertekent de manier van staan ook wel, gekruiste benen en zo.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja dat wil ik dan zeggen...quote:Op woensdag 5 december 2012 20:03 schreef Samzz het volgende:
g heeft ze een volle kont, niet dat daar wat mis mee is, ik vind het mooi.
En dat hoeft dan met diezelfde proporties niet groter dat ga ik dan niet mooi vinden.
Rustig aan.![]()
Ben ik goed in soms.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat wel ja. Geen idee
.
[..]
Goed verwoord.
Ik ben niet zo goed in verhoudingen; ik vind het mooi of nietquote:Op woensdag 5 december 2012 20:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat het best mogelijk is dat iemand een grotere kont krijgt zonder bredere taille te krijgen, maar ik ga dat niet mooi vinden, en zoveel mensen hebben niet zo een kont hoor... Dit is sowieso wel aan de grote kant. - tenzij iemand gewoon niet vergelijkbaar is qua hoeveel vet iemand heeft, dan kan het uiteraard een stuk groter.![]()
![]()
Groot is een relatief woord, kvind dat ze voor haar lijf een grote kont heeft.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volle kont is wat anders dan een grote kont, imo.Rustig aan.![]()
In verhouding lijkt hij wel groot. Volgens mij is dat niet echt zo. Maar soit, mooi plaatje.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volle kont is wat anders dan een grote kont, imo.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wel vaker, vind ikquote:.
Ik vind het vol.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Groot is een relatief woord, kvind dat ze voor haar lijf een grote kont heeft.Ik blijf het een volle kont vinden. Mooi plaatje is het zekerquote:Op woensdag 5 december 2012 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
In verhouding lijkt hij wel groot. Volgens mij is dat niet echt zo. Maar soit, mooi plaatje.![]()
![]()
Dank jequote:Op woensdag 5 december 2012 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die heb ik trouwens vd week bekeken. Ziet er goed uit meis. Ik ga nu alle afbeeldingen even in een lagere resolutie zetten (2000 x 3000 is wel achterlijk
) en dan m'n laatste werk toevoegen
.
quote:Op woensdag 5 december 2012 19:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Want jij heb een dikke reet?
Grote mooie kont:mooie kontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Forum Opties Forumhop: Hop naar: