Hmm denk dat ik die wil houden, was vorige keer wel erg land met vrienden.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:15 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik wil m wel ruilen met iemand voor Nintendoland
Nope, had ik ook. Gaat netjes verderquote:Op woensdag 5 december 2012 19:19 schreef Snoepje5 het volgende:
Connectie lost bij de update, gaat nu wel gewoon verder. Hoop dat het niks uitmaakt
Eventjes wat lastig. Maar dat spellen überhaupt te updaten zijn, is een enorme vooruitgang tov de Wii.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:13 schreef Redah het volgende:
OK...
Zet WiiU aan: Systeemupdate - 8 uur
Wil volgende ochtend eShop starten, moet update downloaden - 2 uur
Klik YouTube app aan, moet update downloaden - 15 minuten
Stop ZombiU in de WiiU, moet update installeren - 9 minuten
Stop NintendoLand in de WiiU, moet update installeren, - 11 minuten
En nog steeds is ieder menu traag traag traag traag...
WTF NINTENDOik BLIJF maar updaten
Zelfs ik als fanboy begin langzaam klaar te zijn met die hele console...
Ja. Hij zette zo'n screen online en zei ' mooi gemaakt nintendo, die achergrond' moestwel even mijn punt maken natuurlijk als nederlander zijnde. Hij kende van gogh en het van gogh museum in a'dam dan weer wel.. Beetje gek.quote:
Mario kart heus wel hoor. Zelfs de wii en 3 DS en ds versie hebben online, dus reken maar dat MK online heeft. Misschien aankondiging tijdens E3?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:38 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik blijf het toch jammer vinden dat er geen Nintendo-titel is met online functies, leaderboards, statistieken enzovoorts. Heel de online kolerezooi zeg maar.
Party, Voetbal, Tennis, Kart, Smash Bros, het maakt niet uit, als ze er maar komen
Gemiste kans wel dat er bij Mario geen online multiplayer is, maar ik denk dat het vooral ligt aan dat het netwerk gewoon nog niet gemaakt was toen de spellen in ontwikkeling waren. Hopelijk in de toekomst komen ze er wel
Is er bij blackops trouwens een beetje voice-chat, ik vind het meestal wel prettig om een beetje samen te werken ipv gewoon willekeurig allemaal rondrennen.
een post van mij was verwijderd omdat ik f@#$king had getypt... dus zelfs dat mag niet :-Squote:Op woensdag 5 december 2012 22:01 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Mijn post is van Miiverse verwijderd omdat er bitch in stond
Geprobeerd, maar die past deze instelling alleen aan voor de eShop. Zodra ik deze verlaat wordt het scherm weer groter. Ik kwam er zojuist achter dat het probleem zich ook bij Netflix voordoet, en die heeft geen instelling om de schermgrootte te wijzigen.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:18 schreef Vlaggenroof het volgende:
In de eshop zit er bij instellingen zon functie met die pijlen die in de hoek zitten. Orobeer die eens
Begrijpelijk als dr kinderen van 10 op kunnen kijken.. Maar bitch?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:32 schreef Vlaggenroof het volgende:
Vanochtend had iemand een piemel getekend... Ik had die aangegeven.. :$
Raar, heb nergens last van. Geen freezes, updates die snel installeren, niets dat vastloopt. Eigenlijk loopt alles gewoon vlekkeloosquote:Op donderdag 6 december 2012 07:59 schreef Snoepje5 het volgende:
Wii alweer moeten resetten door de stekker er uit te halen. Wat een knake ding.
Hier loopt ook alles soepel, en dan zitten de kids van het ene menu naar het andere te flipperen.quote:Op donderdag 6 december 2012 07:59 schreef Snoepje5 het volgende:
Vreemd, echt nog 0 vastlopers... speel wel eigenlijk alleen maar black ops multiplayer..quote:Op donderdag 6 december 2012 07:59 schreef Snoepje5 het volgende:
Chaos.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:36 schreef De_Fietser het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met met 5 man Mario spelen tot nu toe?
Ik vind het met 2 man al chaotisch af en toe, met 5 moet dat vreselijk zijn.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:36 schreef De_Fietser het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met met 5 man Mario spelen tot nu toe?
Ik denk dat dat nu word gedaan omdat hij net uit is. Misschien met een toekomstige update worden de regels aangepast.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:36 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Begrijpelijk als dr kinderen van 10 op kunnen kijken.. Maar bitch?
Ik heb ook echt nergens last van.. Zelfs internet instellen lukte in 1 keer terwijl de 3ds echt een dag duren voordat die het uberhaupt deed.quote:Op donderdag 6 december 2012 07:59 schreef Snoepje5 het volgende:
Kingdom hearts WiiU.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:44 schreef Noppie2000 het volgende:
Welke game kijkt iedereen hier nu naar uit?
Kan persoonlijk niet wachten op Rayman Legends en Monster Hunter, nog nooit één gespeeld dus een mooiere entree kan ik me niet voorstellen
quote:I know, this story is absurd, I'm swearing at my bad luck.
I purchased a WiiU (EU) on launch day last week from gamestop, the black deluxe set (Premium Pack in Italy).
This morning some STUPID thieves entered my home and stole my portable PC, my 3DS and ONLY the GamePad with its cradle! They didn't even know what it was!
Any suggestion on what I could do? I contacted Nintendo but the only thing they told me has been "the GamePad alone is still not for sale". WTF? So I won't be able to play some games until the pad will be on sale since they can't be played without it? (like some Nintendoland games).
http://neogaf.com/forum/showthread.php?t=502830
OMFG!quote:
Een nieuwe WiiU kopen en deze opblazen met oud op nieuw1quote:Op donderdag 6 december 2012 20:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OMFG!
Ik kan er slecht tegen als dingen gejat worden, echt blijf met je poten van spullen af en ga werken voor je eigen zooi
Maar hoe kut zeg, kan hij niet eens meer gamen tot er een nieuwe controller uitkomt
Domination en tdm. Bij de rest zit nog geen hond.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:51 schreef DeRattebaas het volgende:
Hoeveel mensen zijn er zo gemiddeld online, en zijn er nogsteeds alleen maar mensen in TDM?
Edit: Bij Black Ops II
Oh jee, dat wordt binnenkort een witte jurk uitzoekenquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben gisteren zelf begonnen aan Mario (eerder enkel co-op gedaan) op de controller terwijl m'n vriendin keek naar een of ander trouwprogramma op TLC. Wat een heerlijke uitvinding is die controller!
Heeft dat ding dan geen Virtual Console?quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:54 schreef Cid het volgende:
[..]
MEH! Dit is toch het Wii U topic of zit ik verkeerd?
Gaat om de onderste twee blokkenquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:54 schreef Cid het volgende:
[..]
Sharquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Okay ik heb geen zin meer om te wachtenik ga asap ff de Wii U oppikken dan kunnen we met kerst lekker op de bank gamen
Watquote:
IK TREK T NIET MEER PHENOquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:07 schreef Pheno het volgende:
Ik wacht op de Pikmin 3 bundel (en meer aan te kondigen games). Ik houd vol. Denk ik.
Gaat heen en verWii-U jezelf!quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
IK TREK T NIET MEER PHENO
Ik wou eigenlijk mario bros bundelen premium console maar dan in het wit
/firstworldwiiuproblems!
Ik vind het remake-aanbod wat mager nu, dus ik houd het nog even uit. Pikmin en dat minispelletje van Nintendoland (naam even kwijt, met dat karretje) vind ik wel leuk, maar niet "nu al rennen naar de winkel leuk".quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dit dus! Jij ook
Ik kom alleen pas na het weekend langs de media markt
maar mario dan!quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het remake-aanbod wat mager nu, dus ik houd het nog even uit. Pikmin en dat minispelletje van Nintendoland (naam even kwijt, met dat karretje) vind ik wel leuk, maar niet "nu al rennen naar de winkel leuk".
Het zou de eerste nintendoconsole zijn die ik niet heb, dus komt vanzelf goed. Maar ik heb eerst andere #firstworldwishes
laat ik het beleefd houden in dit topicquote:
De volgende Gam SC meet krijg je een klap voor je hoofd van mijquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
laat ik het beleefd houden in dit topic
Spanking van Sharquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
De volgende Gam SC meet krijg je een klap voor je hoofd van mij![]()
Mario met zijn 2en spelen
Yoshi's Fruit Cart?quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het remake-aanbod wat mager nu, dus ik houd het nog even uit. Pikmin en dat minispelletje van Nintendoland (naam even kwijt, met dat karretje) vind ik wel leuk, maar niet "nu al rennen naar de winkel leuk".
Het zou de eerste nintendoconsole zijn die ik niet heb, dus komt vanzelf goed. Maar ik heb eerst andere #firstworldwishes
nee, meer die donkey kong minigame. Nu heb ik maar vijf minigames mogen spelen op de E3, dus geen idee welke er meer zijnquote:
Ja maar de Wii ook.... het gaat toch om de Wii U spellenquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:54 schreef Cid het volgende:
[..]
Als het goed is komt er 10 december een Nintendo Direct had ik gelezen, zou wel vrij snel zijn na de vorige... Zou wat games aankondigen als het goed is, met grootste gerucht Yoshi Island Uquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:31 schreef Cid het volgende:
[..]
Ja maar de Wii ook.... het gaat toch om de Wii U spellen. Maar zo lezen vind je die net als ik ook meh op het moment
![]()
Hoop echt dat ze snel met wat goede aankondigen komen, al lijkt Pikmin me wel wat.
ik hoop toch echt op een nieuwe mario kart of iets in de richting van Super Mario Galaxyquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:35 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Als het goed is komt er 10 december een Nintendo Direct had ik gelezen, zou wel vrij snel zijn na de vorige... Zou wat games aankondigen als het goed is, met grootste gerucht Yoshi Island U
Al weet ik niet zeker of dit echt zo is. We wachten geduldig af, wordt vanzelf wel wat aangekondigd
Eerst Wii (we, wij), nu U (you, jij). WiiU is er voor ons allemaal, maar vooral ook voor jezelf. Ofzo.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:04 schreef Snoepje5 het volgende:
Waar staat die u voor?overal proppen ze een u achter. Zombiu wiiU Yoshi island U.
Valt mee dat het geen GamePadU is geworden
quote:While the Wii was focused on multiplayer enjoyment... The Wii U is focusing a bit more on personal gaming, hence the "U" in the name since the system is focusing on "U" (you), the player.
Uiteindelijk een hoop marketing blablabla, de naam straalt naar mijn mening niks uit.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:34 schreef nomar83 het volgende:
Zoiets:
http://uk.answers.yahoo.c(...)0120328154853AAbxRC5
[..]
Net Apple, die zetten overal een i-tje voorquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:04 schreef Snoepje5 het volgende:
Waar staat die u voor?overal proppen ze een u achter. Zombiu wiiU Yoshi island U.
Valt mee dat het geen GamePadU is geworden
Ik koop het nu puur voor nintendoland, ben erg benieuwd naar dat metroid en zelda spelletje met 5 man.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Zijn er eigenlijk veel spellen die echt erop vooruit gaan met Motion Plus?
Ik weet alleen dat Skyward Sword het vereist en niet zonder gespeeld kan worden.
Bij de goedkoopste witte versie heb je gewoon de console en de gamepad. Niets meer. (ja, wat kabeltjes).quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:28 schreef theguyver het volgende:
vraagje voor de gene die de console al hebben zit er gelijk al een spel bij of is gewoon console + 1 controller bij de simpele versie?
oke en kon ook niet veel terug vinden over of de WII/GC games er ook op doen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:29 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Bij de goedkoopste witte versie heb je gewoon de console en de gamepad. Niets meer. (ja, wat kabeltjes).
Wii ja. GameCube nee.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
oke en kon ook niet veel terug vinden over of de WII/GC games er ook op doen.
bij mij word nog veel mario kart wii/double dash en super smash bross brawl/Melee.
gespeeld en zou leuk zijn als het nog allemaal werkt op de wii-u
oh wacht al gevonden wii wel gc niet.. maja dan sluit ik nog wel ff die mooie kubus aan naast de tvquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
oke en kon ook niet veel terug vinden over of de WII/GC games er ook op doen.
bij mij word nog veel mario kart wii/double dash en super smash bross brawl/Melee.
gespeeld en zou leuk zijn als het nog allemaal werkt op de wii-u
mariowii.nlquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:07 schreef Pierrre het volgende:
Iemand een idee waar ik goedkope wii motion plus adapters kan kopen?
A system error has occuredquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het rewardprogramma is live:
https://p.nintendo.net/premium/point.do
Oh, dat gebeurt zomaar?quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:20 schreef Cid het volgende:
Net 3 keer achter elkaar geslacht in ZombiU...geen items meer voor mij dus. Kom ik verder in het spel Roy's zombie tegen, vol met troep! Dank je Roy
Ja volgens mij word je een zombie als je dood gaat...hoe jij in mijn game komt weet ik ook niet maar vond het wel grappigquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh, dat gebeurt zomaar?Dat was mijn zombie die ikzelf niet kon verslaan ofzo? Ik snap nog steeds niet helemaal hoe dat werkt
Jammer dat het weer een systeem is met vervaldata, net zoals bij de Sterren.quote:
Ja ik wilde mijn sterren maar eens in gaan wisselen, is die shop offlinequote:Op zaterdag 8 december 2012 00:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Jammer dat het weer een systeem is met vervaldata, net zoals bij de Sterren.
ZombiU is wel echt een aanrader dusquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:27 schreef Cid het volgende:
[..]
Ja volgens mij word je een zombie als je dood gaat...hoe jij in mijn game komt weet ik ook niet maar vond het wel grappig
quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:36 schreef Aether het volgende:
Dit al gepost?
Het schijnt dat spellen met een 18-jaar keuring alleen tussen 23 en 3 uur gekocht kunnen worden in de eShop
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=503130
1080p is beter.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:58 schreef Snoepje5 het volgende:
Wat is beter, 1080i of p? Snap t verschil niet :p
Alle grafische features van je tv uitzetten. Is er een game-mode, gebruik die dan. Geen kleuroptimalisatie enzo.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:31 schreef Snoepje5 het volgende:
Net nieuwe tv namelijk en volgende probleem:
[ afbeelding ]
Zoals je ziet, is het scherm van de gamepad sneller dan die van de tv. Dit resulteert in een simpele onmogelijke gameplay via de televisie omdat er gewoon te veel lag zit tussen het moment van het bewegen van de joysticks en het daadwerkelijk gebeuren van deze beweging op de tv. Terwijl de gamepad wel zonder lag doet.
Hoe is dit op te lossen? Probleem was er met de vorige tv niet.
Yup, alle features die je TV gebruikt kosten tijd. Bij TV en film kijken is dat geen probleem, maar met gamen merk je dat zeker.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alle grafische features van je tv uitzetten. Is er een game-mode, gebruik die dan. Geen kleuroptimalisatie enzo.
Hoe weet je dat het een zombie was van Roy ? ik ben ook al wel eens zombies tegengekomen die niet mijn vorige speler was, maar ik kon niet zien van wie dat deze geweest was.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:20 schreef Cid het volgende:
Net 3 keer achter elkaar geslacht in ZombiU...geen items meer voor mij dus. Kom ik verder in het spel Roy's zombie tegen, vol met troep! Dank je Roy
Stond boven zn hoofd in het rood.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:48 schreef creno het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het een zombie was van Roy ? ik ben ook al wel eens zombies tegengekomen die niet mijn vorige speler was, maar ik kon niet zien van wie dat deze geweest was.
quote:
inderdaad ! toen ik net aan het spelen was kwam ik een zombie tegen en daar stond in rood boven 'darknogwat'. die was dus van een andere speler.quote:
Nergens last van!!!quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:54 schreef Snoepje5 het volgende:
Nog meer mensen waar die regelmatig vast loopt?
Eén keer, tijdens ZombiU.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:54 schreef Snoepje5 het volgende:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:20 schreef Vlaggenroof het volgende:
1 keer, maar heel gek vastlopen. Gamebad deed het gewoon, maar tv sloeg vast. Ik kon iets posten op miiverse maar de TV ging niet naar miiverse maar bleef hangen op wara wara ( ook gewoon stil). Nadat ik iets had gepost stond het ook gewoon erin nadat ik wiiU opnieuw had aangezet.
dat is de eerste. Volgens mij bij Ac3 wel meeste bugs tegengekomen maar ja.
een keer vastgelopen in zombiu, toen ik op een steiger stond en naar beneden ging, kon ik ineens niet meer weg.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:54 schreef Snoepje5 het volgende:
Wii U versie is naar mijn mening veel beter in moeilijkheid en leveldesign. En sowieso graphics en resolutie.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:19 schreef De_Fietser het volgende:
Even jullie opinie, Mario voor de WiiU halen tegen de volprijs, of voor twee tientjes New Super Mario Bros Wii?
Ok ik ruil voor mijn Nintendolandquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik wil m best verkopen, maar liefst ruilen voor Nintendoland
Eerst voor de Wii, die is ook echt wel goed hoor. Bij coin racen iets andere regels en ook minder chaotisch. Voor de rest is het bijna hetzelfde.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:19 schreef De_Fietser het volgende:
Even jullie opinie, Mario voor de WiiU halen tegen de volprijs, of voor twee tientjes New Super Mario Bros Wii?
Cool, hoe gaan we dit doen?quote:Op zondag 9 december 2012 03:46 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ok ik ruil voor mijn Nintendoland
Monitaquote:Op zondag 9 december 2012 12:03 schreef matthijst het volgende:
Werd helemaal gek van dat debiele robotje dat tegen je aanlult in Nintendoland.
Wat een kutstem
In 3D?quote:Op zondag 9 december 2012 15:03 schreef Snoepje5 het volgende:
Misschien sonic all star racing toch maar laten liggen als mario kart in 3d uit komt voor de wii u.
Super mario 64, Sunshine, Galaxy 1/2quote:Op zondag 9 december 2012 15:05 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
3D mario kart?
Weet ik veel? Dacht dat het dan in 3d zou zijn?
Wat is die 3d dan
Krijgje automatisch volgens mij als je nintendoacc aan je club nintendo koppeld bij de wii uquote:Op zondag 9 december 2012 15:51 schreef nomar83 het volgende:
Ik kan trouwens de sterren niet vinden die bij de Wii U zaten... zaten die er wel bij? Het foldertje waar normaal zo'n kraslaag op zit heeft geen kraslaag.
Net ook gwprobeerd, werkt niet nee.quote:Op zondag 9 december 2012 16:46 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ja, maar ik heb zo mijn twijfel of dat daadwerkelijk gaat werken
Wat heb je gedaan dan? Want ik heb mijn club nintendo gekoppeld aan mijn andere nintendo account. Maar krijg er niks bij.quote:Op zondag 9 december 2012 16:53 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Oh bij mij werkt het trouwens. 1000 punten jeeeeej
Dat zijn toch de games waarvoor je een Nintendo console haalt, ik wacht daar wel op.quote:Op zondag 9 december 2012 14:09 schreef Noppie2000 het volgende:
Kan niet wachten op de E3 besef ik me ineensWil weten wat Nintendo in de maak heeft met Smash Bros, nieuwe 3D Mario, Mario Kart, Zelda, Meer footage van Pikmin (of is die dan al uit?!), games van Retro en Monolith, 3DS titels die erbij komen...
Ik wil het zien
Daarmee kan jein de sterren catalogus goodies halen. Zelfs spellen! Maar in amerika is er een nieuw systeem dus denk dat dat hier ook komt.quote:Op maandag 10 december 2012 09:17 schreef So_Surreal het volgende:
Wat heb je aan die punten ?
En zijn dat die bonnetjes die je bij een spel krijgt ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NintendoLand heb ik nog steeds amper aangeraakt.
[ Bericht 25% gewijzigd door chibibo op 10-12-2012 23:14:17 ]
Kan dit in een spoilerblokje volgende keerquote:Op maandag 10 december 2012 19:29 schreef chibibo het volgende:
Mario inmiddels uitgespeeld en bij de Superstar Road aangekomen. Doet me denken aan de Special Zone van Super Mario World; oftewel, het soort levels waarbij de controller van frustratie door de kamer vliegt.
NintendoLand heb ik nog steeds amper aangeraakt.
Jij speelt bo2 met tablet + tv?quote:Op maandag 10 december 2012 20:04 schreef So_Surreal het volgende:
Ben ik de enige die met Black Ops 2 het scherm op de tablet amper gebruikt?
Ja inderdaad, maar meestal speel ik direct op de tablet zonder TV.quote:Op maandag 10 december 2012 21:06 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Jij speelt bo2 met tablet + tv?![]()
Lijkt me niet handig. Ik gebruik iig gewoon de pro controller die bij premium pakketje zat. Bo2 op de tablet werkt ook prima overigens.
Ik heb gister trouwens bij je in de game gezeten
Je had 8-4 oidquote:Op maandag 10 december 2012 21:07 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar meestal speel ik direct op de tablet zonder TV.
Bakte ik d'r iets van dat potje of was ik weer slecht bezig?
Misschien q4, anders 2014.quote:Op maandag 10 december 2012 21:34 schreef Snoepje5 het volgende:
Mario kart komt die in q1,2,3 of 4 in 2013? Enig idee iemand?
Sorry.quote:Op maandag 10 december 2012 20:10 schreef Pierrre het volgende:
Kan dit in een spoilerblokje volgende keer
Mario Kart is misschien wel de grootste zelfs. Ik gok dat ze die een paar maandjes na de release van nieuwe Xbox/PS3 willen doen om dan de aandacht weer op de Wii U te vestigen.quote:Op maandag 10 december 2012 23:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Mario Kart is natuurlijk een van dé grote releases. Ongetwijfeld heel zorgvuldig uitgestippeld qua datum, samen met een nieuwe Galaxy, Metroid en Zelda. Ze willen niet te snel door de grote klappers heen zijn.
Begin nu toch steeds meer te twijfelen die in huis te halen. Black Ops 2 ook, maar misschien een jaartje wachten op de volgende. Ik ben een beetje bang dat er niet veel mensen online zijn.quote:Op maandag 10 december 2012 21:31 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik vind nintendoland leuker dan mario en Ac3. Mario is toch ja.. het zijn fantastiosche spellen maar ik denk dat ik gewoon slecht erin ben. AC3 is soms ook te moeilijk.daarnet 3 uur achter elkaar nintyland terwijl ik bij mario zo ben uitgekeken...
Terwijl ik het zag tijdens de E3 dacht ik echt ' wtf is dit' maar ik zal vast niet de enige zijn geweest.
Er zit wel een vorm van uitdaging in: Donkey Kong is erg tof en behoorlijk pittig en de Zelda, Metroid en Pikmin-games zijn een soort mini-avontuurtjes. Maar eerlijk gezegd vind ik het snel vervelen, beter in multiplayer. Zou het niet kopen puur voor de singleplayer.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe is Nintendo-land in de singleplayer?
De filmpjes op internet focussen zich erg sterk op de dikke fun die er ongetwijfeld is tegen andere spelers, maar je hebt natuurlijk niet constant 4 mensen over de vloer als je eens zin hebt om wat te gamen.
Volgens mij alleen release. Staat in ieder geval niet in de nieuwe folder.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Is die actie van de Media Markt er nog steeds van 2e game halve prijs bij aankoop van Wii U? Of was dat alleen met de release?
Okay, dan kan ik zo wel ff langs GameMania lopen om te kijken of ze hem daar nog verkopen want daar kom ik langsquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:00 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Volgens mij alleen release. Staat in ieder geval niet in de nieuwe folder.
Volgens mij heeft GameMania de kleinste levering ontvangen, dus geef je weinig kans.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Okay, dan kan ik zo wel ff langs GameMania lopen om te kijken of ze hem daar nog verkopen want daar kom ik langs
Het is de enige winkel waar ik langs kom, anders moet ik helemaal om gaan reizen en geen zin inquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:23 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft GameMania de kleinste levering ontvangen, dus geef je weinig kans.
Welke game erbij?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het is de enige winkel waar ik langs kom, anders moet ik helemaal om gaan reizen en geen zin inloop er toch langs dus kijk wel ff, en anders bestel ik wel online
Kans lijkt me niet grootquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:12 schreef Vlaggenroof het volgende:
Bij game mania 1 euro voor sommige Used spellen. vast niet voor de wiiu.. morgen is kijken
Jij en je ruilenquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:01 schreef So_Surreal het volgende:
Welke pack neem je Sharana, die ZombiU pack toevallig?
Mocht je alleen ZombiU kunnen krijgen, dan wil ik die wel ruilen voor mijn Nintendoland
Ja ik ben gek van zombi's en wil dat spel graagquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jij en je ruilen
Nee ik wil een witte wii dus ik moet helaas wel de basic halenik haal alleen mario bros er nu bij en zal uiteindelijk nog wel nintendoland kopen
Ja die is wel leuk, en die Luigi's mansionquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:23 schreef creno het volgende:
Ik heb het zombiu-pakket ook niet gekocht, omdat die bij bol toen niet te pre-orderen was.
Ik heb zombiu los gekocht en geen spijt van gehad.
Vandaag voor het eerst met 2 anderen nintendoland gespeeld, mario chase was denk ik wel favoriet, dat was zo grappig, gillen als je mario ziet en kleuren roepen
Sonic & Allstars Racing Transformed is leuker dan Mario Kart.quote:Op zondag 9 december 2012 15:03 schreef Snoepje5 het volgende:
Misschien sonic all star racing toch maar laten liggen als mario kart in 3d uit komt voor de wii u.
Neequote:Op woensdag 12 december 2012 10:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sonic & Allstars Racing Transformed is leuker dan Mario Kart.
nubjequote:Op dinsdag 11 december 2012 19:03 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja ik ben gek van zombi's en wil dat spel graag
Geen idee waarom ik geen ZombiU pakket genomen had eigenlijk, want heb ook los de pro controller gekocht
De tracks sowieso, zitten echt hele creatieve bij. (16 nieuwe tracks, 4 tracks uit de vorige versie)quote:
Probeer je liever nog even in te houden shar!quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Is die actie van de Media Markt er nog steeds van 2e game halve prijs bij aankoop van Wii U? Of was dat alleen met de release?
Je weet toch tegen wie je het zegt!quote:Op woensdag 12 december 2012 13:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Probeer je liever nog even in te houden shar!
Daarom skattie!quote:Op woensdag 12 december 2012 13:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je weet toch tegen wie je het zegt!
Ik speel altijd op al mijn consoles! Ik vind mario bros wel een goede reden om er een aan te schaffenquote:Op woensdag 12 december 2012 13:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Daarom skattie!
Ik probeer je te behoeden voor een miskoop! ofwel gaan miskoop maar er is geen goeie reden om nu al zon ding te halen! Plus dat de geruchten over de nieuwe xbox en ps4 zo een wiiU ook overbodig maken.
xbox bla eind 2013 en ps4 in 2014quote:Op woensdag 12 december 2012 13:41 schreef AQuila360 het volgende:
Plus dat de geruchten over de nieuwe xbox en ps4 zo een wiiU ook overbodig maken.
Als je er spijt van krijgt kan ik later mooi zeggen '' IK ZEI HET TOCH''quote:Op woensdag 12 december 2012 15:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dit dus, dat zie ik tegen die tijd allemaal wel weer
Nu eerst deze maar
Natuurlijk krijg ik er geen spijt van, ik speel altijd op allesquote:Op woensdag 12 december 2012 21:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als je er spijt van krijgt kan ik later mooi zeggen '' IK ZEI HET TOCH''
Ik noteer het vast even
Youtube contract vierenquote:Op woensdag 12 december 2012 13:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik speel altijd op al mijn consoles! Ik vind mario bros wel een goede reden om er een aan te schaffenmario is leuk
plus youtube contract vieren enzo
die nieuwe playstation haal ik sowieso ook welxbox zie ik dan nog wel
Ik heb ook geen memo gehadquote:
Ja salarisdag is nog geen exuus om dingen te kopen want die is pas over 8 dagen dus dan dit maarquote:
Nee man, ben pas net bezigquote:
Thanks!quote:Op donderdag 13 december 2012 08:32 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik heb ook geen memo gehad
Maar gefeliciteerd
Die youtube app is vervelend zeg.quote:Op donderdag 13 december 2012 08:45 schreef nomar83 het volgende:
Over YouTube gesproken: Werkt niet meer in de internetbrowser van de Wii U.
Daar kan ik nu niet bij, mijn baas vindt het tof om YT op het werk te blokken.quote:Op donderdag 13 december 2012 09:08 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet
Link naar het kanaal?
Tuurlijkquote:Op donderdag 13 december 2012 09:26 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk zal ik dit speeltje kopen.
Natuurlijk, gewoon doen!quote:Op donderdag 13 december 2012 09:26 schreef HyperViper het volgende:
[..]
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=503940quote:Op donderdag 13 december 2012 09:26 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Daarom, YouTube in de browser werkt juist fantastisch. Maar momenteel werkt het niet meer.quote:Op donderdag 13 december 2012 08:57 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Die youtube app is vervelend zeg.
Je kan geen eens naar een youtube channel gaan
Werkelijk te slecht voor woorden gewoon, die youtube app.
Nice.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=503940
Werkt prima anders.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:45 schreef Snoepje5 het volgende:
Touchscreen kan zo bij het oud vuil ja. Wat een bagger scherm als je iphone of samsung galaxys bent gewend.
Jezus dat meen je niet?quote:Op donderdag 13 december 2012 11:48 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Met stylus..
Met je vinger werkt ie niet als je m gewoon zachtjes aanraakt.
Daar gaat het niet omquote:Op donderdag 13 december 2012 11:50 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Jezus dat meen je niet?Dus je moet werkelijk kracht zetten? In 2012?
Dat snap ik op zich nog wel. Die games zijn al zo ver en om dan nog om te zetten naar de Wii-U is waarschijnlijk niet tijdig haalbaar om parallel met de andere platformen released te worden.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:06 schreef HyperViper het volgende:
2013 ziet er ook niet goed uit als ik het zo lees..
http://kotaku.com/5967668(...)to-be-skipping-wii-u
ja preciesquote:Op donderdag 13 december 2012 11:58 schreef nomar83 het volgende:
Als je geen iPad verwacht werkt het prima.
Fair enough.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:58 schreef nomar83 het volgende:
Als je geen iPad verwacht werkt het prima.
Bij Bartsmit willen ze nog wel eens een demo toestel hebben staan. Grote winkels als MediaMarkt gek genoeg weer nietquote:Op donderdag 13 december 2012 12:03 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Ik zit zwaar te twijfelen om ook een Wii U te kopen. De Wii was bij mij heel snel, HEEL eenzaam.
Ik vond de verplichte motion controls even leuk, de graphics waren om te janken en het spellen aanbod was niet interessant genoeg.
Mario dig ik wel en Zelda ook, maar dat is voor mij niet voldoende om er 1 aan te schaffen.....
Wel ben ik positief verrast door de line-up van dikke titels, maar ik vind het nog wat karig.
Aan de andere kant, Mario in HD verdomme!
What to do, what to do. Is zo'n ding ergens te testen?
Best dramatisch inderdaad. Dat lijstje bevat redelijk wat spellen die ik graag op Wii U zou willen zien. Heeft Nintendo alleen gedacht aan third party support voor de launch en niet voor 2013?quote:Op donderdag 13 december 2012 12:06 schreef HyperViper het volgende:
Lang niet alles is bekend voor 2013 uiteraard, al is het aannemelijk dat lang niet alles van dat lijstje uitkomt op de Wii U inderdaad.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:50 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Best dramatisch inderdaad. Dat lijstje bevat redelijk wat spellen die ik graag op Wii U zou willen zien. Heeft Nintendo alleen gedacht aan third party support voor de launch en niet voor 2013?
Ach, alleen South Park en GTA zouden me daarvan interesseren waarschijnlijk.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:06 schreef HyperViper het volgende:
Nintendo crap altijd! Ze hadden gewoon 100 euro per console meer moeten besteden dan had je een betre CPU en schermpje en batterij duur kunnen hebben.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=503940
Jij bent crap!quote:Op donderdag 13 december 2012 20:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nintendo crap altijd! Ze hadden gewoon 100 euro per console meer moeten besteden dan had je een betre CPU en schermpje en batterij duur kunnen hebben.
Tsja, zo kun je door blijven gaan he. Ik vind het ding eerlijk gezegd duur zat en aangezien het toch voor de Nintendospellen is maakt die grafische kracht niet veel uit.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nintendo crap altijd! Ze hadden gewoon 100 euro per console meer moeten besteden dan had je een betre CPU en schermpje en batterij duur kunnen hebben.
Ze hadden hem in elk geval een stuk krachtiger moeten maken zodat je later nog die multi platform knallers ook had kunnen krijgen.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Tsja, zo kun je door blijven gaan he. Ik vind het ding eerlijk gezegd duur zat en aangezien het toch voor de Nintendospellen is maakt die grafische kracht niet veel uit.
Dan moeten ze er geen cod bo2 op beschikbaar maken als ie alleen voor nintendospellen is geschiktquote:Op donderdag 13 december 2012 20:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Tsja, zo kun je door blijven gaan he. Ik vind het ding eerlijk gezegd duur zat en aangezien het toch voor de Nintendospellen is maakt die grafische kracht niet veel uit.
Nee dat bedoel ik niet. Iedere 3rd party is mooi meegenomen en COD blijven ze echt wel maken ervoor, net als bijv. FIFA. Maar iedereen koopt dat ding natuurlijk gewoon voor de Nintendospellen. Als je alle 3rd party zooi wil spelen neem je wel een Xbox/PS (erbij).quote:Op donderdag 13 december 2012 20:27 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Dan moeten ze er geen cod bo2 op beschikbaar maken als ie alleen voor nintendospellen is geschikt
Hmm, die ga ik zondag eens testen danquote:Op donderdag 13 december 2012 21:03 schreef nomar83 het volgende:
Wow, die demo heeft me zeker overtuigd: Must have!
Dat poppetje maakt toch suicide...quote:Op donderdag 13 december 2012 22:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mjah, er staat suicide in. Heel gek is het niet.
Ik begrijp je helemaal, maar je moet ook Nintendo begrijpen. 'Suicide' hoort er gewoon niet in thuis.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:06 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Dat poppetje maakt toch suicide...
Alsof kinderen van 10 jaar niet weten wat zelfmoord is..
Als kinderen van 10 weten wat seks is zet je toch ook geen porno dvd voor ze op?quote:Op donderdag 13 december 2012 22:06 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Dat poppetje maakt toch suicide...
Alsof kinderen van 10 jaar niet weten wat zelfmoord is..
Ik maak een schets dat de realiteit van dat spel weerspiegelt.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als kinderen van 10 weten wat seks is zet je toch ook geen porno dvd voor ze op?
Ik begrijp nintendo wel dat ze dit soort dingen weghalen voordat ze er gezeik mee krijgen ..
Was even bang na die verhalen dat je de game enkel met het touchscreen zou spelen maar de afwisseling is voldoende en dat ritmelevel is echt een briljant levelquote:Op donderdag 13 december 2012 23:14 schreef Kensuke het volgende:
Rayman Legends demo![]()
Ze lijken ook genoeg vernieuwingen te bieden in vergelijking met Origins.
Zei het tochquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:47 schreef HyperViper het volgende:
Touchscreen werkt inderdaad prima. Heb er totaal geen problemen mee. ZombiuMario
Sonic Racing Transformed.
Kinderen van tien spelen over t algemeen ook geen Blops?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:45 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ik maak een schets dat de realiteit van dat spel weerspiegelt.
Ik ken geen spel waar seks in voorkomt bij de wii u? Die hele vergelijking snap ik niet?
Als kinderen van 10 geen blops spelen hebben ze toch ook niks te zoeken in de blops community lijkt mij.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Kinderen van tien spelen over t algemeen ook geen Blops?
Maar alsnog blijf ik het wel begrijpen dat nintendo dit soort tekeningen weghaalt.
Nintendo heeft gewoon een zero-policy beleid om de community leuk en open te houden. Stop met zeuren dat je geen dingen als suicide aan het grote publiek mag ophangen en doe het gewoon niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:48 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Als kinderen van 10 geen blops spelen hebben ze toch ook niks te zoeken in de blops community lijkt mij.
Ik vind het maar een beetje overdrijven. In het nieuws praten ze toch ook gewoon over een verpleegster die haarzelf ophangt omdat een radio dj haar heeft gebeld. Dat mag dan weer wel terwijl er kinderen naar de radio luisteren?
Ze zijn ermee bezig om het weer in de browser te laten werken. tot die tijd is er een manier om het wel te laten werken, stukje van de url veranderen. Even opzoeken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:38 schreef Digi_Djeff het volgende:
Wat irritant dat YouTube niet meer werkt op de webbrowser! De app is nog trager dan stront door een trechter en daarbij is het gebruik i.c.m. de gamepad ook verre van handig >_<
epicccquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:06 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wat is epic mickey een kut spel zeg. Gvd.
Call of duty ook nog gekochtquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:08 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Sonic is leuk
Wel een stuk moeilijker dan Mario Kart moet ik zeggen. Heb al zat moeite op medium
Wil Nintendoland nog wel, maar ZombiU eerst zelf proberen. Weet nu al dat ik Nintendoland vrij snel zat zal zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:00 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Call of duty ook nog gekocht?
En met je mijn Nintendoland nou nog?
Hahaha zo is hetquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:57 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Wil Nintendoland nog wel, maar ZombiU eerst zelf proberen. Weet nu al dat ik Nintendoland vrij snel zat zal zijn.
Black Ops haal ik volgende week denk ik. Is wel leuk erbij voor in de vakantie om wat te kunnen multiplayeren op kerstdag. DOOD EN VERDERF HO HO HO!
Yep.quote:Op zaterdag 15 december 2012 09:08 schreef Doc__Zenith het volgende:
Is de componentkabel van de Wii ook bruikbaar voor de WiiU?
Veel scherper en sneller, bovendien zit er een HDMI-kabel bij de Wii U, dus de kosten kunnen geen probleem zijn.quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:19 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Maar de vraag is, waarom zou je die gebruiken. Is HDMI niet scherper?
Misschien omdat je die audio kabel daarvan kan aansluiten op een versterker.quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:19 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik heb dat helaas niet op mijn versterker, wel raar want het is een Harman Kardon van 1.5 jaar oudquote:Op zaterdag 15 december 2012 10:28 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Hmm ja dat kan natuurlijk. Bij mij gaat de HDMI gewoon de versterker in
Misschien omdat er geen hdmi aansluiting beschikbaar is voor de wii?quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:19 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Inmiddels toch wel mag ik hopen! Zeker de mensen wie een console kopen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:32 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Misschien omdat er geen hdmi aansluiting beschikbaar is voor de wii?
Niet iedereen heeft een tv met hdmi aansluiting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |