Hilarisch wel.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:30 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
Foutje gemaakt? Sorry
Dwerg? Nou.. Bijna. 1,54Mquote:Op woensdag 5 december 2012 18:30 schreef sinepedraap het volgende:
Haha dwerg.
Zet gewoon een krukje in de keuken.
Zo'n ding waar je vroeger op moest staan als je je handen moest wassen
Ik was al 1.54 toen ik 8 was of zoquote:Op woensdag 5 december 2012 18:31 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
Dwerg? Nou.. Bijna. 1,54M
En waar kan ik zo'n kruk kopen?
Ja he he muts. Daar heb ik wat aanquote:Op woensdag 5 december 2012 18:32 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik was al 1.54 toen ik 8 was of zo
Bij de krukkenwinkel
Blokker of zo?quote:Op woensdag 5 december 2012 18:33 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
Ja he he muts. Daar heb ik wat aan![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 18:32 schreef robben93 het volgende:
Jaa een voordeel is de ideale pijphoogte, daar beschik jij wel over denk ik?
Hoe oud ben je? Misschien moet je nog verder groeienquote:Op woensdag 5 december 2012 18:31 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
Dwerg? Nou.. Bijna. 1,54M
En waar kan ik zo'n kruk kopen?
Zal kijken morgenquote:
Alles. Gewoon alles.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:31 schreef sinepedraap het volgende:
Maar ben jij echt zo'n prinses in de keuken dan
Wat maak je allemaal
Hakken?quote:Op woensdag 5 december 2012 18:34 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Dat heeft je man opzettelijk gedaan. Uiteindelijk zal hij met deze oplossing komen:
[ afbeelding ]
22. Helaas groei ik niet meer.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:34 schreef koekii het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Misschien moet je nog verder groeien
Waar ging het mis bij jouquote:Op woensdag 5 december 2012 18:35 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
22. Helaas groei ik niet meer.
quote:Op woensdag 5 december 2012 18:43 schreef Fok-it het volgende:
alle autisten op FOK! zijn al van hun apropo door iemand die geen gemiddelde lengte heeft
Heb je ook brede heupen en een lekkere kont?quote:Op woensdag 5 december 2012 18:46 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]Zo erg? Hoor jij hier ook bij?
![]()
Misschien wel.. Zou wel handig wezen. Wij hebben het zelf niet erin gezet dus ik weet het eigenlijk niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:55 schreef maily het volgende:
kan je die kastjes niet lager (laten) hangen? en is het aanrechtblad wel op de goeie hoogte?
Meh, wat is breed? Ze zijn normaal denk ikquote:Op woensdag 5 december 2012 18:50 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Heb je ook brede heupen en een lekkere kont?
ik zou dat eens serieus na laten kijken/overwegen... een paar keer op een krukje klimmen is niet zo erg... maar je kan er donder op zeggen dat dat een keer fout gaat...quote:Op woensdag 5 december 2012 18:56 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
Misschien wel.. Zou wel handig wezen. Wij hebben het zelf niet erin gezet dus ik weet het eigenlijk niet.
Aanrechtblad is wel goed
Precies. En liever voorkomen dan genezen! Ik zal eens kijken of ik iemand anders het kan laten doen..quote:Op woensdag 5 december 2012 19:00 schreef maily het volgende:
[..]
ik zou dat eens serieus na laten kijken/overwegen... een paar keer op een krukje klimmen is niet zo erg... maar je kan er donder op zeggen dat dat een keer fout gaat...
hingquote:Op woensdag 5 december 2012 18:30 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
Foutje gemaakt? Sorry
Ik dacht altijd 18?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:07 schreef KingRoland het volgende:
wat is de gemiddelde jaar wanneer een jongen en een meisje in lengte stoppen? 20 toch? of jonger?
45kg. Niet dikquote:Op woensdag 5 december 2012 19:10 schreef SchoneZoon het volgende:
Zolang je niet dik bent kan 1.54 wel mooi staan bij een vrouw
Volgens mij.. heb ik zo'n ding in de badkamerquote:Op woensdag 5 december 2012 19:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ afbeelding ]
Zo een ding hadden wij ook vroeger, na gebruik wel opzij zetten anders breek je er je nek over
Plat?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:10 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
45kg. Niet dik...
Maar wel kort.
Voor- en achterkantquote:Op woensdag 5 december 2012 19:16 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
Welk gedeelte hebben we het over?
quote:Op woensdag 5 december 2012 19:16 schreef BestIEverHad het volgende:
Ik ben ook maar +-1.58. Enige voordeel is dat iemand je op kan tillen maar verder kan ik ook bijna nergens bij. Iedereen is ook veel sneller met lopen enzo.
Aapmenschenquote:
Helaas welquote:Op woensdag 5 december 2012 19:18 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]Nog een kleintje!!
![]()
Ja.. dat sneller lopen gedeelte.. altijd harder moeten lopen om anderen bij te houden
Misschien is dat ook nog een idee ja, die plateauzolen!quote:Op woensdag 5 december 2012 19:17 schreef Skateboard het volgende:
Genoeg voordelen hoor.
-Je mag op iemands schouders zitten tijdens een concert zodat je alles beter kan zien (tenzij obesitas, maar dat kan je zelf ook wel bedenken)
-Als je boos wordt op een veel groter iemand weet die persoon meestal niet waar hij moet kijken, omdat het nogal awkward overkomt als een klein iemand tegen een reus staat te schreeuwen
-Kleine mensen die 'extreme' dingen doen worden vaak als veel cooler beschouwd dan grote mensen
-Veel mensen vinden je schattig (of dit een voordeel is mag je zelf bepalen)
-Het is minder awkward dan veel te lang zijn, overal op iedere foto bovenuit steken is naar mijn mening veel irritanter dan dat je gewoon zorgt dat je vooraan gaat staan en er niks aan de hand is
-Mensen zullen je nooit geïrriteerd aankijken als je voor ze gaat staan (ze kunnen toch zo over je heenkijken)
-Je kan makkelijker vooraan gaan staan bij bijvoorbeeld presentaties, veel mensen gaan al aan de kant als ze zien dat je niet zo bijster groot bent
Dit zijn mijn ervaringen, ben redelijk klein.. Sommige mensen maken er grappen over, maar daar kan ik zelf ook gewoon om lachenpersonen in kwestie zijn juist langer dan het gemiddelde, en het mannelijke deel ziet eruit als anorexiapatient
En wat betreft de keuken.. Kan je geen plateauzolen kopen ofzo, dat je die gewoon kan aantrekken als je iets wil pakken? Kost wel weer wat, maar het lijkt mij makkelijker dan de hele tijd een stoel moeten pakken + slepen
Scheer iedere man maar over één kamquote:Op woensdag 5 december 2012 19:20 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
Aapmenschen![]()
In het buitenland kan 1.54 nog een beetje acceptabel zijn. Maar in Nederland is het mannelijke gemiddelde ergens rond de 182cm. Dan kan 154 echt niet voor een vrouw.
Wat?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:22 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Scheer iedere man maar over één kam...
Nou sorryquote:Op woensdag 5 december 2012 19:20 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
Aapmenschen![]()
In het buitenland kan 1.54 nog een beetje acceptabel zijn. Maar in Nederland is het mannelijke gemiddelde ergens rond de 182cm. Dan kan 154 echt niet voor een vrouw.
We zullen een paar mooie reksessies houdenquote:Op woensdag 5 december 2012 19:23 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
Nou sorryRek jij me uit zodat ik 10 cm langer word?~ Dan is het probleem opgelost
Genoeg leuke stelletjes met lengteverschil, hoor. M'n ex was rond de 1.95 terwijl ik 1.58 ben, is niet zo erg.quote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 19:23 schreef GeertJan88 het volgende:
hahaha hong, made my day
Herrroowww
Leuke stelletjes als entertainment bij het circus jaquote:Op woensdag 5 december 2012 19:24 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Genoeg leuke stelletjes met lengteverschil, hoor. M'n ex was rond de 1.95 terwijl ik 1.58 ben, is niet zo erg.
quote:Op woensdag 5 december 2012 19:23 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
We zullen een paar mooie reksessies houden
Zo erg was het helemaal niet, het zag er echt niet zo uit als op de foto, Henk.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:25 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
Leuke stelletjes voor entertainment bij het circus ja
nooit gesnapt die foutquote:Op woensdag 5 december 2012 19:23 schreef GeertJan88 het volgende:
hahaha hong, made my day
Herrroowww
Nee hoor.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:46 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]Zo erg? Hoor jij hier ook bij?
![]()
Wel meer dan praten hoor.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:28 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]Met jou kan ik praten, lief.
En de rest?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:27 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
Ja.. ja ik ben platMijn buik wel in elk geval...
Dan is 1.54 niet lelijk neequote:Op woensdag 5 december 2012 19:29 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
... Zucht. B cup en een achterwerk die rond is en geen potlood. Tevreden?
Korte mannen..quote:Op woensdag 5 december 2012 19:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
Voor een vrouw helemaal niet erg. Zeker niet omdat een vrouw ook nog hoge hakken en dergelijke kan dragen en zo rustig 10 centimeter langer kan worden.
Als man ben ik wel blij dat ik lang ben overigens.
Waarom was de seksquote:Op woensdag 5 december 2012 19:33 schreef GeertJan88 het volgende:
Same here, 1.92 vriendin gehad van ik geloof 1,59 en de seks wastoch samen gezellig lopen was soms wel onhandig.
Oeh getver!quote:Op woensdag 5 december 2012 19:34 schreef TLC het volgende:
Je kunt ook een beenverlengende operatie laten uitvoeren, volgens mij breken ze de botten in de benen dan eerst en schroeven ze er wat plaatjes op. Het duurt wel een tijd hoor voordat je resultaat ziet en je bent heel lang uit de running.
maar ze kunnen je dan wel hoogstens 10 cm langer maken, wie mooi wil zijn moet pijn lijden hequote:Op woensdag 5 december 2012 19:34 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
Oeh getver!Dat klinkt eng..
Bij vrouw staat het lekker vrouwelijk als ze klein is, hoewel ik 1.70-1.75 voor een vrouw perfect vind. Maar veel kleiner kan best leuk staan. Deze klacht had ik eigenlijk alleen een punt gevonden als je een man was geweest. Veel lange vrouwen die maar wat graag klein waren geweest.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:33 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
Korte mannen.... Dat lijkt wel raar ja. Maar hun kunnen ook hakken aan?
Leuke dingen? Zoals wat?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:34 schreef GeertJan88 het volgende:
Omdat ze door haar lengte ook licht was en ik daardoor leuke dingen kon doen.
Alleen als er dingen zijn die ik niet kan omdat ik klein ben..quote:Op woensdag 5 december 2012 19:34 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Zit je ermee dan dat je zo klein bent?
Nou inderdaad.... vrouwen van boven de 1,80.. Vind maar iemand die langer is! .. Als je het zo bekijkt is klein zijn zo slecht nog niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Bij vrouw staat het lekker vrouwelijk als ze klein is, hoewel ik 1.70-1.75 voor een vrouw perfect vind. Maar veel kleiner kan best leuk staan. Deze klacht had ik eigenlijk alleen een punt gevonden als je een man was geweest. Veel lange vrouwen die maar wat graag klein waren geweest.
Ze was makkelijk in posities te leggen en te houden, weet alleen niet of dat kwam omdat ze klein was of omdat ze gewoon alles prima vondquote:Op woensdag 5 december 2012 19:37 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
Leuke dingen? Zoals wat?
Wat voor posities?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:40 schreef GeertJan88 het volgende:
[..]
Ze was makkelijk in posities te leggen en te houden, weet alleen niet of dat kwam omdat ze klein was of omdat ze gewoon alles prima vond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |