Hilarisch wel.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:30 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
Foutje gemaakt? Sorry
Dwerg? Nou.. Bijna. 1,54Mquote:Op woensdag 5 december 2012 18:30 schreef sinepedraap het volgende:
Haha dwerg.
Zet gewoon een krukje in de keuken.
Zo'n ding waar je vroeger op moest staan als je je handen moest wassen
Ik was al 1.54 toen ik 8 was of zoquote:Op woensdag 5 december 2012 18:31 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
Dwerg? Nou.. Bijna. 1,54M
En waar kan ik zo'n kruk kopen?
Ja he he muts. Daar heb ik wat aanquote:Op woensdag 5 december 2012 18:32 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik was al 1.54 toen ik 8 was of zo
Bij de krukkenwinkel
Blokker of zo?quote:Op woensdag 5 december 2012 18:33 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
Ja he he muts. Daar heb ik wat aan![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 18:32 schreef robben93 het volgende:
Jaa een voordeel is de ideale pijphoogte, daar beschik jij wel over denk ik?
Hoe oud ben je? Misschien moet je nog verder groeienquote:Op woensdag 5 december 2012 18:31 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
Dwerg? Nou.. Bijna. 1,54M
En waar kan ik zo'n kruk kopen?
Zal kijken morgenquote:
Alles. Gewoon alles.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:31 schreef sinepedraap het volgende:
Maar ben jij echt zo'n prinses in de keuken dan
Wat maak je allemaal
Hakken?quote:Op woensdag 5 december 2012 18:34 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Dat heeft je man opzettelijk gedaan. Uiteindelijk zal hij met deze oplossing komen:
[ afbeelding ]
22. Helaas groei ik niet meer.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:34 schreef koekii het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Misschien moet je nog verder groeien
Waar ging het mis bij jouquote:Op woensdag 5 december 2012 18:35 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
22. Helaas groei ik niet meer.
quote:Op woensdag 5 december 2012 18:43 schreef Fok-it het volgende:
alle autisten op FOK! zijn al van hun apropo door iemand die geen gemiddelde lengte heeft
Heb je ook brede heupen en een lekkere kont?quote:Op woensdag 5 december 2012 18:46 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]Zo erg? Hoor jij hier ook bij?
![]()
Misschien wel.. Zou wel handig wezen. Wij hebben het zelf niet erin gezet dus ik weet het eigenlijk niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:55 schreef maily het volgende:
kan je die kastjes niet lager (laten) hangen? en is het aanrechtblad wel op de goeie hoogte?
Meh, wat is breed? Ze zijn normaal denk ikquote:Op woensdag 5 december 2012 18:50 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Heb je ook brede heupen en een lekkere kont?
ik zou dat eens serieus na laten kijken/overwegen... een paar keer op een krukje klimmen is niet zo erg... maar je kan er donder op zeggen dat dat een keer fout gaat...quote:Op woensdag 5 december 2012 18:56 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
Misschien wel.. Zou wel handig wezen. Wij hebben het zelf niet erin gezet dus ik weet het eigenlijk niet.
Aanrechtblad is wel goed
Precies. En liever voorkomen dan genezen! Ik zal eens kijken of ik iemand anders het kan laten doen..quote:Op woensdag 5 december 2012 19:00 schreef maily het volgende:
[..]
ik zou dat eens serieus na laten kijken/overwegen... een paar keer op een krukje klimmen is niet zo erg... maar je kan er donder op zeggen dat dat een keer fout gaat...
hingquote:Op woensdag 5 december 2012 18:30 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
Foutje gemaakt? Sorry
Ik dacht altijd 18?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:07 schreef KingRoland het volgende:
wat is de gemiddelde jaar wanneer een jongen en een meisje in lengte stoppen? 20 toch? of jonger?
45kg. Niet dikquote:Op woensdag 5 december 2012 19:10 schreef SchoneZoon het volgende:
Zolang je niet dik bent kan 1.54 wel mooi staan bij een vrouw
Volgens mij.. heb ik zo'n ding in de badkamerquote:Op woensdag 5 december 2012 19:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ afbeelding ]
Zo een ding hadden wij ook vroeger, na gebruik wel opzij zetten anders breek je er je nek over
Plat?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:10 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
45kg. Niet dik...
Maar wel kort.
Voor- en achterkantquote:Op woensdag 5 december 2012 19:16 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
Welk gedeelte hebben we het over?
quote:Op woensdag 5 december 2012 19:16 schreef BestIEverHad het volgende:
Ik ben ook maar +-1.58. Enige voordeel is dat iemand je op kan tillen maar verder kan ik ook bijna nergens bij. Iedereen is ook veel sneller met lopen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |