Die kogels die de kolonisten afvuren op Palestijnen, vanaf bezet gebed is niet minder dodelijk dan de Palestijnse kogels, maar goed.quote:Op maandag 10 december 2012 02:55 schreef havanagila het volgende:
Genocide...oh lord...
Voor alle "de joden zijn de bron van al het kwaad" fokkers: loop voor de lol eens met een Palestijnse vlag door Israël, en vervolgens met een keppeltje door Palestina.
Kijken wie er dan voor gewelddadig, landjepikker, onderdrukker of genocide pleger wordt uitgemaakt. (mits je lijk niet binnen 5 minuten door de straten van gaza wordt geparadeerd natuurlijk)
Ach, tijdens happy hour, doen de kiddo's gekke dingen toch?quote:Op maandag 10 december 2012 03:35 schreef NightH4wk het volgende:
http://www.memritv.org/clip/en/0/0/0/0/0/0/3645.htm
http://www.memritv.org/clip/en/0/0/0/0/0/0/3644.htm
http://www.memritv.org/clip/en/0/0/0/0/0/0/3652.htm
Die kiddo's hebben er al zin in.
Het is maar net wie je spreekt. Er zijn genoeg die Israël graag zien als doorgeefluik tussen west en oost (andersom!), terwijl er ook genoeg zijn die Libanon als vooruitgeschoven verdedigingspost zien tegen de barbaarse oprukkende horden van het westen (Iran, Hezbollah c.s.)quote:Op zondag 9 december 2012 22:57 schreef Kees22 het volgende:
Ik las vandaag een stuk in de Volkskrant over de problemen van mannen in Libanon. Daarin trof me de zin: Libanon fungeert als doorgeefluik tussen het oosten en het westen.
Hoe verschillend van Israel, dat zich graag presenteert als vooruitgeschoven verdedigingspost tegen de barbaarse oprukkende horden van de islam.
Ja, een prachtig initiatief:quote:Op maandag 10 december 2012 11:12 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ter illustratie haalde Disana laatst een artikel aan over samenwerking tussen Israël, PA en Jordanië om, als ik me niet vergis, Jordaanwater te reinigen.
Toch wel opvallend dat er een standbeeld is opgericht voor Lehi. En ik hoor je ook niet klagen dat diegene die oa. de moordpartijen op Lord Moyne en Bernadotte heeft beraamd later premier werd. Op zich best wel raar, dat de Israëliërs en hun fan-boys de middelen die ze zelf gebruikt hebben om de staat Israël daar te kunnen vestigen verheerlijken en belonen, maar als dezelfde middelen tegen hun worden gebruikt is het hok ineens te klein ..quote:Op zondag 9 december 2012 23:23 schreef DeParo het volgende:
Wat de Irgun en bepaalde paramilitaire bewegingen hebben gedaan praat ik zeer zeker niet goed, zeker geen aanslagen op onschuldige mensen, de beweging werd ook niet voor niets verboden als ik me vergis en veel prominente Zionisten hadden ook een afkeer van dit soort daden en hebben dat laten blijken.
Die groep werd later hierdoor verboden en verder is Israel een democratie.quote:Op maandag 10 december 2012 15:52 schreef moussie het volgende:
[..]
Toch wel opvallend dat er een standbeeld is opgericht voor Lehi. En ik hoor je ook niet klagen dat diegene die oa. de moordpartijen op Lord Moyne en Bernadotte heeft beraamd later premier werd. Op zich best wel raar, dat de Israëliërs en hun fan-boys de middelen die ze zelf gebruikt hebben om de staat Israël daar te kunnen vestigen verheerlijken en belonen, maar als dezelfde middelen tegen hun worden gebruikt is het hok ineens te klein ..
Lol, ja hoor ze werden 'verboden', maar bestraft werd niemand, in tegendeel. Daarnaast had ik het niet over een standbeeld voor een persoon maar voor een 'verboden' terroristische organisatie. Het is en blijft gewoon meten met twee maten, als je aan de ene kant een standbeeld opricht voor een terroristische organisatie en anderzijds hetzelfde soort terrorisme veroordeelt als het tegen jou is gericht.quote:Op maandag 10 december 2012 16:37 schreef DeParo het volgende:
[..]
Die groep werd later hierdoor verboden en verder is Israel een democratie.
Daarnaast vind ik het ook niet erg dat de Palestijnen een standbeeld oprichten voor Arafat terwijl hij verantwoordelijk is voor weet ik hoeveel aanslagen.
Is Arafat ooit bestraft?quote:Op maandag 10 december 2012 17:30 schreef moussie het volgende:
[..]
Lol, ja hoor ze werden 'verboden', maar bestraft werd niemand, in tegendeel. Daarnaast had ik het niet over een standbeeld voor een persoon maar voor een 'verboden' terroristische organisatie. Het is en blijft gewoon meten met twee maten, als je aan de ene kant een standbeeld opricht voor een terroristische organisatie en anderzijds hetzelfde soort terrorisme veroordeelt als het tegen jou is gericht.
lol, het 'maar maar hunnie doen het ook' argument ..quote:Op maandag 10 december 2012 17:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Is Arafat ooit bestraft?
Net of Hamas en de PLO niet vereerd worden en werden in de Palestijnse gebieden!
Nee, dat is geen 'rechtvaardiging' of whatever jij er weer van wil gaan maken, maar de ander in alle toonaarden veroordelen voor wat je even eerder zelf nog hebt gedaan, nota bene met hetzelfde doel voor ogen, dat vind ik gewoon hypocriet!quote:Nogmaals ontken ik niet dat er Zionistische terreurgroepen waren en aanslagen plegen tegen onschuldige burgers is in principe bijna altijd verwerpelijk dus daar gaat het ook niet om. Maar dat betekent niet dat wat de Palestijnen nu flikken opeens daarom gerechtvaardigd is, omdat het Zionisten het ook wel eens hebben gedaan in een ver verleden, en jij denkt dat je dit mag rechtvaardigen omdat er in 1948 of daarvoor aanslagen zijn gepleegd door Zionisten, dat is volstrekte kolder, en ik denk dat veel Palestijnen er niet eens van weten.
Dat gebruik jij toch?quote:Op maandag 10 december 2012 23:10 schreef moussie het volgende:
[..]
lol, het 'maar maar hunnie doen het ook' argument ..
Voor iets wat bepaalde groepen zeventig jaar geleden hebben gedaan, daar zie jij geen verschil in, in 2012? Daar zie jij echt geen enkel verschil in?quote:Nee, dat is geen 'rechtvaardiging' of whatever jij er weer van wil gaan maken, maar de ander in alle toonaarden veroordelen voor wat je even eerder zelf nog hebt gedaan, nota bene met hetzelfde doel voor ogen, dat vind ik gewoon hypocriet!
Ik lees een nuancering. "in principe" en "bijna altijd". Het is dus niet altijd en per definitie verwerpelijk aanslagen op onschuldige burgers?quote:Op maandag 10 december 2012 17:53 schreef DeParo het volgende:
Nogmaals ontken ik niet dat er Zionistische terreurgroepen waren en aanslagen plegen tegen onschuldige burgers is in principe bijna altijd verwerpelijk dus daar gaat het ook niet om.
De geallieerde bombardementen op Duitse steden vind ik te rechtvaardigen en is zelfs een onderdeel van de winst geweest, geen echte aanslag en de burgers waren ook niet onschuldig, maar wel burgers.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:39 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ik lees een nuancering. "in principe" en "bijna altijd". Het is dus niet altijd en per definitie verwerpelijk aanslagen op onschuldige burgers?
Ik zeg dat het doel de middelen kan heiligen dat is dus al iets heel anders en daarom is een nuancering vaak ook belangrijk, niet altijd, wel vaak.quote:Jij was diegene die zei dat "het doel de middelen heiligt". Kijk, nu is het makkelijk praten want je Israelische staat is er al. Maar je nuancering hierboven + je eerdere citaat "doel heiligt de middelen" doet mij ergens geloven dat jij heel goed snapt dat in de begin dagen van de Israelische staat en voor het uitroepen ervan terreur weldegelijk nodig was om het doel te realiseren. En dat wisten die zionistische milities heel goed, zij hebben met hun terreur de grote bouwstenen gelegd voor de Israelische staat en wat zij vandaag sowieso omvat.
Samson of Samsom?quote:Op maandag 10 december 2012 10:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat heb ik tegen de Joden? Niets hoor, ik heb de afgelopen 2 verkiezingen gewoon op Joden gestemd, Cohen, Samson en Plasterk, bijvoorbeeld, prima gasten. En ik kan niet anti-mezelf zijn nee, gezien ik ook een Semiet ben
bladwijzer!quote:Op maandag 10 december 2012 11:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, een prachtig initiatief:
http://www.royalhaskoning(...)edJordaanrivier.aspx
Als ze gewelddadig zijn ja dan worden ze afgevoerd.quote:Op maandag 10 december 2012 10:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die kogels die de kolonisten afvuren op Palestijnen, vanaf bezet gebed is niet minder dodelijk dan de Palestijnse kogels, maar goed.![]()
Zelfs in Israel worden pro Palestijnse Israeliers bij demonstraties geweldadig afgevoerd voor 'verhoor', dus waar heb je het over?
Dat is al 3 talloze slachtoffers tegen 1 talloze slachtoffers.quote:Op zondag 9 december 2012 23:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Historici zijn het er over eens dat er minstens 107 onschuldige boeren bij gedood zijn, mogelijk meer.
Maar zijn andere aanvallen door de Irgun wel duidelijk, of twijfel je daar ook aan?
De aanslag op het King David Hotel bijvoorbeeld?
Of deze aanslag http://en.wikipedia.org/wiki/Haifa_Oil_Refinery_massacre
Of deze http://en.wikipedia.org/wiki/Balad_al-Shaykh_Massacre
Of is het hier ook weer 'onduidelijk' wat er gebeurd is?
Overigens zeg ik dat ik de aanslag op het King David hotel dus beter te rechtvaardigen vind omdat dat duidelijk gericht was tegen de Britten.quote:Op zondag 9 december 2012 23:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Historici zijn het er over eens dat er minstens 107 onschuldige boeren bij gedood zijn, mogelijk meer.
Maar zijn andere aanvallen door de Irgun wel duidelijk, of twijfel je daar ook aan?
De aanslag op het King David Hotel bijvoorbeeld?
Of deze aanslag http://en.wikipedia.org/wiki/Haifa_Oil_Refinery_massacre
Of deze http://en.wikipedia.org/wiki/Balad_al-Shaykh_Massacre
Of is het hier ook weer 'onduidelijk' wat er gebeurd is?
De staat Israel is niet het resultaat van terreur tegen onschuldige burgers (je kan wel zeggen dat het enigszins versneld werd door de misdaden tegen de Joden in Europa). De staat Israel is het gevolg van jarenlange diplomatie, van weerstand tegen vreemde overheersing, en weerstand tegen onderdrukking.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:26 schreef Kees22 het volgende:
Terreur van zionistische bewegingen niet goedpraten (wat niet hetzelfde is als veroordelen!) maar wel het resultaat, de staat Israel, te vuur en te zwaard en te gedachtenkronkel verdedigen, is in mijn ogen niet helemaal kosher.
En dan de huidige terreur van de staat en van extremisten nog goedpraten ook.
Er zijn volgens mij premiers van Israel die zich in hun graf zouden omdraaien. Golda Meir bijvoorbeeld erkende ruiterlijk dat Israel gebaseerd is op terreur.
Niet dat ze zich anders opstelde, maar ze was wel eerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |