SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.![]()
DM!
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hmmm... Ik bedenk me net dat ik het wel eens koud zou kunnen hebben omdat m'n raam open staat.
En ik eet zo pizza.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Alweer?quote:Op woensdag 5 december 2012 17:25 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Ik bedenk me net dat ik het wel eens koud zou kunnen hebben omdat m'n raam open staat.
En ik eet zo pizza.
![]()
![]()
Ik ben al pizza aan het eten.. nom nom nomquote:Op woensdag 5 december 2012 17:25 schreef Samzz het volgende:
En ik eet zo pizza.
![]()
Hoe gaat het eigenlijk met solliciteren? Daar was je toch mee bezig?quote:Op woensdag 5 december 2012 17:25 schreef Vinniiee het volgende:
Goede TT.
@Fera: ik moet iets te doen hebben
@Gitaar: Er is geen werkA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hmm pizza, dat kan ik ook weleens gaan etenquote:Op woensdag 5 december 2012 17:25 schreef Samzz het volgende:
En ik eet zo pizza.
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Tof toch?quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ok, ik ben er sinds deel 53 zie ik. Praten over triotjes met Moeraskat. Goede tijden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik mis Katje.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ok, ik ben er sinds deel 53 zie ik. Praten over triotjes met Moeraskat. Goede tijden.
Goeie middag
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ja dat is niks geworden want die paupers.zeiden bij het tweede gesprek ineens dat ik een autorijbewijs moest hebben, terwijl dat eerst geen probleem was. Stik er dan maar inquote:Op woensdag 5 december 2012 17:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met solliciteren? Daar was je toch mee bezig?.
Nu ingeschreven bij Saxion, maar nog niks gehoord, ook niet na telefoontje.
![]()
Jij kan haar nog appen.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Balen.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat is niks geworden want die paupers.zeiden bij het tweede gesprek ineens dat ik een autorijbewijs moest hebben, terwijl dat eerst geen probleem was. Stik er dan maar in.
Nu ingeschreven bij Saxion, maar nog niks gehoord, ook niet na telefoontje.
O, dat klopt ja, een studie. Gewoon achteraan gaan.
Of toch naar de HU komen, gezellig.
Ik wil vannacht wel zomaar ineens vrijquote:. Geen zin in nachtdienst.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Ah joh, af en toe wat vrije tijd is toch chill? Lekker ontspannen en bijkomen. Uitslapen. Misschien klusjes in huis doen die al tijden liggen? Je administratie bijwerken?quote:Op woensdag 5 december 2012 17:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, want niks te doen verder enzo, ik werk liever...
Opleiding daar vond ik niks, maar misschien is het volgend jaar beter. Utrecht is nog wel te doen.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Balen.
O, dat klopt ja, een studie. Gewoon achteraan gaan.
Of toch naar de HU komen, gezellig.![]()
Ik vind het ook vreselijk om niets te doenquote:Op woensdag 5 december 2012 17:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah joh, af en toe wat vrije tijd is toch chill? Lekker ontspannen en bijkomen. Uitslapen. Misschien klusjes in huis doen die al tijden liggen? Je administratie bijwerken?![]()
![]()
Ik heb middag/avond vandaag, hopenlijk rond een uur of 12 klaar..quote:Op woensdag 5 december 2012 17:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil vannacht wel zomaar ineens vrij. Geen zin in nachtdienst.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Af en toe een dagje is wel lekker, maar weken achter elkaar nietquote:Op woensdag 5 december 2012 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het ook vreselijk om niets te doen14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik ga schatjes, lekker kipragout eten en pakjesavond vieren.
Je moet er ook voor zorgen dat je leuke dingen hebt om in je vrije tijd te doenquote:Op woensdag 5 december 2012 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het ook vreselijk om niets te doen.
Enjoyquote:Op woensdag 5 december 2012 17:32 schreef Fera het volgende:
Ik ga schatjes, lekker kipragout eten en pakjesavond vieren.![]()
Anathemaquote:Op woensdag 5 december 2012 17:32 schreef korosu555 het volgende:
Weet iemand nog wat leuks om op spotify aan te zetten, ben beetje inspiratieloos (geen top 40 aub)14 SHADES OF GREY
Jummiequote:Op woensdag 5 december 2012 17:32 schreef Fera het volgende:
Ik ga schatjes, lekker kipragout eten en pakjesavond vieren.. Smakelijk en veel plezier
.
Have funquote:Op woensdag 5 december 2012 17:32 schreef Fera het volgende:
Ik ga schatjes, lekker kipragout eten en pakjesavond vieren.![]()
![]()
Behalve lampje in de badkamer vervangen helemaal niks wat nog gedaan moet worden, behalve boodschappen, maar dat doe ik alleen als m'n broertje ook thuis is..quote:Op woensdag 5 december 2012 17:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah joh, af en toe wat vrije tijd is toch chill? Lekker ontspannen en bijkomen. Uitslapen. Misschien klusjes in huis doen die al tijden liggen? Je administratie bijwerken?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Veel plezierquote:Op woensdag 5 december 2012 17:32 schreef Fera het volgende:
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Ze zegt ontspannen en uitrusten, of iets in die strekking. Uitrusten is niet iets actiefs doenquote:Op woensdag 5 december 2012 17:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je moet er ook voor zorgen dat je leuke dingen hebt om in je vrije tijd te doen.
![]()
![]()
Have fun, ik wil ook pakjes krijgenquote:Op woensdag 5 december 2012 17:32 schreef Fera het volgende:
quote:nice!
[ Bericht 2% gewijzigd door korosu555 op 05-12-2012 17:35:35 (nogal verkeerde smiley ) ]![]()
Jij bent stout geweest jij krijgt nietsquote:Op woensdag 5 december 2012 17:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Have fun, ik wil ook pakjes krijgen14 SHADES OF GREY
* Vinniiee geeft Joof een pakquote:Op woensdag 5 december 2012 17:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Have fun, ik wil ook pakjes krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
pakjes slaagquote:Op woensdag 5 december 2012 17:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Have fun, ik wil ook pakjes krijgen![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
* Vinniiee geeft Joof een pakJammer, je was me voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is dezequote:Op woensdag 5 december 2012 17:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent stout geweest jij krijgt niets
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
* Vinniiee geeft Joof een pakSorry Vin, maar ik vind je niet leuk op die manierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke dingen, zoals ik het zei, hoeven niet actief te zijnquote:Op woensdag 5 december 2012 17:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze zegt ontspannen en uitrusten, of iets in die strekking. Uitrusten is niet iets actiefs doen. Ontspannen en uitrusten met een filmpje is ook leuk
.
Smakelijkquote:!
Liever zijn dusquote:
14 SHADES OF GREY
Het was een grapjon.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry Vin, maar ik vind je niet leuk op die manier![]()
Dat doe ik standaard al, dat is niet leuk meer.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Leuke dingen, zoals ik het zei, hoeven niet actief te zijn. Ontspannen en uitrusten met een filmpje is ook leuk
.
![]()
![]()
Snert, die ga ik missen..quote:
Tevens, iemand een idee of je alle Bourne films moet zien om de laatste te snappen?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
hoe duur was een enkeltje schiphol nou?quote:Op woensdag 5 december 2012 17:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Snert, die ga ik missen..
Tevens, iemand een idee of je alle Bourne films moet zien om de laatste te snappen?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik heb hem gezien, maar ik weet het niet meer. Volgens mij is dat wel handig. Sowieso wel goede films vind ikquote:Op woensdag 5 december 2012 17:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Snert, die ga ik missen..
Tevens, iemand een idee of je alle Bourne films moet zien om de laatste te snappen?![]()
![]()
Supertof toch?quote:Op woensdag 5 december 2012 17:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nog maar 1 tentamen en dan weg![]()
Hai vin![]()
![]()
Misschien kom ik wel helemaal anders terug, dan zeg ik FOK! vaarwel, ga elke avond uit en maak duizenden nieuwe vriendenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Grrr verkeerde pakketje is geweest, maar goede gemist.
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:56 schreef AldoTheApache het volgende:
Misschien kom ik wel helemaal anders terug, dan zeg ik FOK! vaarwel, ga elke avond uit en maak duizenden nieuwe vriendenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:![]()
Zolang ik maar vlieg en dat niet alles door de sneeuw wordt verpest![]()
Balen.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:56 schreef DaMook het volgende:
Grrr verkeerde pakketje is geweest, maar goede gemist.
![]()
Kusjes
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Morgen ophalen na 1700uur hier in de buurt. Als ik ze opnieuw aan de deur laat komen mis ik ze toch weer waarschijnlijkquote:.
Verstandig. Hehe, waarschijnlijk wel jaquote:Op woensdag 5 december 2012 18:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Morgen ophalen na 1700uur hier in de buurt. Als ik ze opnieuw aan de deur laat komen mis ik ze toch weer waarschijnlijk.
![]()
![]()
Bier op
Jij hebt geen Kilkenny. En ik moet morgen naar school. En door het bier ben ik geil dus ik ga niet 3 uur treinen.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat kloptquote:Op woensdag 5 december 2012 18:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij hebt geen Kilkenny. En ik moet morgen naar school. En door het bier ben ik geil dus ik ga niet 3 uur treinen..
Ja ik ben dag in dag uit constant geil dus dat is geen excuus![]()
![]()
Ik heb fruitbier en ik heb tietenquote:Op woensdag 5 december 2012 18:07 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik wil ook bier![]()
en tieten![]()
bier en tieten![]()
![]()
Kilkennyquote:Op woensdag 5 december 2012 18:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij hebt geen Kilkenny. En ik moet morgen naar school. En door het bier ben ik geil dus ik ga niet 3 uur treinen.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
ik heb taaitaaiquote:Op woensdag 5 december 2012 18:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb fruitbier en ik heb tieten
Kusjes voor LLquote:
Ik heb gisteravond goedmaakseks gehad dus ik kan even vooruit.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat klopt.
Ja ik ben dag in dag uit constant geil dus dat is geen excuusJij snapt het, mijnheer.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Geilquote:Op woensdag 5 december 2012 18:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond goedmaakseks gehad dus ik kan even vooruit.
[..]
Jij snapt het, mijnheer..
![]()
Dat was het zeker.quote:
Nu wil ik weer.
uiteraardquote:Op woensdag 5 december 2012 18:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond goedmaakseks gehad dus ik kan even vooruit.
[..]
Jij snapt het, mijnheer.
Det Som En Gang Var
Ja, ik nog steedsquote:Op woensdag 5 december 2012 18:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat was het zeker.
Nu wil ik weer..
Hehe, hele familie aangestoken hier. Eerst ik ziek, toen mijn stiefpa, toen mijn zusje en nu mijn ma.![]()
Dat zijn de mooistequote:Op woensdag 5 december 2012 18:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik nog steeds.
Hehe, hele familie aangestoken hier. Eerst ik ziek, toen mijn stiefpa, toen mijn zusje en nu mijn ma.![]()
Ik ookquote:.
Euj.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Wat is omhoog negerquote:.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
jij hebt niet eens een penerquote:Op woensdag 5 december 2012 18:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn pener![]()
.
Nee gaat goed. Hoe is het bij jou? Lekker gegeten?
Ik ben aan het eten as we speakquote:Op woensdag 5 december 2012 18:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn pener![]()
.
Nee gaat goed. Hoe is het bij jou? Lekker gegeten?.. Es schmeckt mir gut
.
Vandaag een chocolade letter gehad op mijn werk
14 SHADES OF GREY
Wellesquote:Op woensdag 5 december 2012 18:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij hebt niet eens een pener.
Niet?quote:Op woensdag 5 december 2012 18:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij hebt niet eens een pener![]()
![]()
Pics or it didn't happen.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Mooiquote:Op woensdag 5 december 2012 18:35 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ben aan het eten as we speak.. Es schmeckt mir gut
.
Eet smakelijk
![]()
![]()
Stomme UWV deelt geen letters uitquote:Op woensdag 5 december 2012 18:35 schreef tijnbrein het volgende:
Vandaag een chocolade letter gehad op mijn werk
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Raene is een Hermanvrouwdied14 SHADES OF GREY
Stomme eikels daarquote:Op woensdag 5 december 2012 18:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Stomme UWV deelt geen letters uit14 SHADES OF GREY
Want?quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ja inderdaad.... van dat WW geld kan ik niet leven.... wat gratis eten zou fijn zijn...quote:
Hermafrodietquote:14 SHADES OF GREY
Hahaquote:Op woensdag 5 december 2012 18:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja inderdaad.... van dat WW geld kan ik niet leven.... wat gratis eten zou fijn zijn...
14 SHADES OF GREY
Jij hebt aids.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Maar ik ben maagd ik kan heul geen aids hebbenquote:Aids krijg je toch alleen maar van seks?
14 SHADES OF GREY
quote:Op woensdag 5 december 2012 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar ik ben maagd ik kan heul geen aids hebbenAids krijg je toch alleen maar van seks?
quote:Op woensdag 5 december 2012 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar ik ben maagd ik kan heul geen aids hebbenAids krijg je toch alleen maar van seks?
En vieze onderbroeken.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
signatuurloos![]()
Woar?quote:
Oh dan snap ik het nuquote:
14 SHADES OF GREY
Gevonden, goede pik.quote:
Ik wel, ik houd van piemels.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ga niet zoeken naar iemand zijn pik
quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
@Doomsday preppers... lelijke hork die d'r tas vol heeft met condooms en glijmiddel..
Ik houd van beidemaar voorkeur gaat uit naar poezen
14 SHADES OF GREY
loveyourlife over 30 jaarquote:Op woensdag 5 december 2012 18:46 schreef Raene het volgende:
@Doomsday preppers... lelijke hork die d'r tas vol heeft met condooms en glijmiddel..
Sowieso een sneu programmaquote:Op woensdag 5 december 2012 18:46 schreef Raene het volgende:
Staat in de OP.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik had laatst Hiv hiv hoera gezien. Goede docu wel.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat klinkt meer als een foute hit.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had laatst Hiv hiv hoera gezien. Goede docu wel.signatuurloos![]()
Oh, even kijken dan. Staat dat hele topic nog steeds vol met enkel piemelsquote:?
Kan best voor carnavalquote:Op woensdag 5 december 2012 18:50 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als een foute hit.van je hiv hiv hoera, lalala. Ze heeft hiv hiv hoer a hoer a.
14 SHADES OF GREY
Iets andere, heb je al de Lego LOTR game gespeeld?quote:Op woensdag 5 december 2012 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan best voor carnavalvan je hiv hiv hoera, lalala. Ze heeft hiv hiv hoer a hoer a.
signatuurloos![]()
Piemels? Waar?quote:Op woensdag 5 december 2012 18:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, even kijken dan. Staat dat hele topic nog steeds vol met enkel piemels?
Dat ook. Maar vond het best een ontroerende docu.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:50 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als een foute hit.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
KPD uiteraard. Een groot piemelfeestquote:Op woensdag 5 december 2012 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Piemels? Waar?
[..]
Dat ook. Maar vond het best een ontroerende docu..
Yupquote:Op woensdag 5 december 2012 18:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahahaha. Nog waarheid ook
. Vaak.
Bart postte 'm al.
Nee, ook veel mooie mannenlichamen. En wat lelijke mannenlichamen.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom maarquote:
Nee nog niet, ga ik komende dagen wel proberen denk ik.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:51 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Iets andere, heb je al de Lego LOTR game gespeeld?
14 SHADES OF GREY
DM.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het weekend nog niks te doenquote:Op woensdag 5 december 2012 18:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
YupBart postte 'm al.
[..]
Nee, ook veel mooie mannenlichamen. En wat lelijke mannenlichamen.
[..]
Kom maar![]()
![]()
Mwa, ik vind dat topic echt heel erg tegenvallenquote:Op woensdag 5 december 2012 18:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
YupBart postte 'm al.
[..]
Nee, ook veel mooie mannenlichamen. En wat lelijke mannenlichamen.
[..]
Kom maar. Net als het vrouwentopic, trouwens. Reden dat ik er eigenlijk niet kom
.
Vrouwentopic valt nu wel mee. Ik heb een idee voor een foto maar die is niet uitvoerbaar op het momentquote:Op woensdag 5 december 2012 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, ik vind dat topic echt heel erg tegenvallen. Net als het vrouwentopic, trouwens. Reden dat ik er eigenlijk niet kom
.
Ik wel.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb het weekend nog niks te doen[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Why notquote:Op woensdag 5 december 2012 18:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vrouwentopic valt nu wel mee. Ik heb een idee voor een foto maar die is niet uitvoerbaar op het moment!
Echt een prachtig spel.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee nog niet, ga ik komende dagen wel proberen denk ik.
signatuurloos![]()
Ik zie niet veel beters, hoorquote:Op woensdag 5 december 2012 18:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vrouwentopic valt nu wel mee. Ik heb een idee voor een foto maar die is niet uitvoerbaar op het moment. Maar goed, dat maakt ook niet uit. Als de dames het maar leuk vinden.
Voor watquote:?
quote:het ziet er iig wel tof uit
14 SHADES OF GREY
quote:..
Wel jammer dat ik die versie met Elrod niet hebquote:Op woensdag 5 december 2012 19:04 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
De levels zijn tof en je kunt door het hele land lopen.
14 SHADES OF GREY
Werken.quote:Geen fotograaf of rigger.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
ME.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Busted. Jij hebt heul geen toegang.
Wiens kloon ben jij?But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ach, ik kijk liever in het mannentopic dan het vrouwentopic daar.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
KPD uiteraard. Een groot piemelfeest.
Ben geen kloonquote:Op woensdag 5 december 2012 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Busted. Jij hebt heul geen toegang.
Wiens kloon ben jij?. En ja wel toegang hoor.
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Ach, ik mis nog 1 postster, maar ja.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie niet veel beters, hoor. Maar goed, dat maakt ook niet uit. Als de dames het maar leuk vinden.
Is dat een tof personage?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik die versie met Elrod niet hebsignatuurloos![]()
Bummerquote:Op woensdag 5 december 2012 19:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Werken.
[..]
Geen fotograaf of rigger..
Wist ik welquote:.
Dan vraag ik me af hoe je toegang hebt gekregen, want je hebt niet in het KPD-aanvraag topic gepostquote:Op woensdag 5 december 2012 19:07 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ben geen kloon. En ja wel toegang hoor.
![]()
![]()
Nou iig niet met deze account je bent pas vanaf 26 november geregistreerd.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:07 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ben geen kloon. En ja wel toegang hoor.
quote:Op woensdag 5 december 2012 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ik kijk liever in het mannentopic dan het vrouwentopic daar..
Wiequote:Op woensdag 5 december 2012 19:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ach, ik mis nog 1 postster, maar ja.?
Het lego poppetje bedoel. Er is/was een gelimiteerde editie met een lego poppetje van Elrodquote:Op woensdag 5 december 2012 19:07 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Is dat een tof personage?14 SHADES OF GREY
Dat ben jijquote:.
Ken jij jezelf niet? Ja dat is typisch MEquote:
14 SHADES OF GREY
Je kan geen KPD toegang hebben op deze account. Maar daar reageer je niet op, je bent iemands kloon klaarquote:..
Met mijn oude account die ik jaar of 4 geleden heb aangemaakt.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:08 schreef Raene het volgende:
[..]
Nou iig niet met deze account je bent pas vanaf 26 november geregistreerd.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Je kunt hem ook los kopen.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het lego poppetje bedoel. Er is/was een gelimiteerde editie met een lego poppetje van Elrod
signatuurloos![]()
ok, pics van je tetten dan. Mogen per DM, dan beoordeel ik wel of je ME bent ja of neequote:
Niet op dit account nee..quote:Op woensdag 5 december 2012 19:10 schreef Raene het volgende:
[..]
Je kan geen KPD toegang hebben op deze account. Maar daar reageer je niet op, je bent iemands kloon klaar..
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Dus je bent een kloon.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:10 schreef zeefje het volgende:
[..]
Met mijn oude account die ik jaar of 4 geleden heb aangemaakt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Waar?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:10 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Je kunt hem ook los kopen.14 SHADES OF GREY
Offerte aanvragen bij de baasquote:Op woensdag 5 december 2012 17:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoe duur was een enkeltje schiphol nou?
En wie kan me dat kwalijk nemen?quote:
Al zijn er nu wel een paar peners geweest die ik liever niet had gezien.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Weet niet hoor. Maar ik ken heul me niet..quote:Op woensdag 5 december 2012 19:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ok, pics van je tetten dan. Mogen per DM, dan beoordeel ik wel of je ME bent ja of neeI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Ja daar zat ik ook meequote:.
Fera heeft exact hetzelfde gezegd over haar kloonstatus, maar heeft toch ook echt een oud account.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik neem het je niet kwalijkquote:Op woensdag 5 december 2012 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wie kan me dat kwalijk nemen?
Al zijn er nu wel een paar peners geweest die ik liever niet had gezien.. Ik kijk ook liever naar fantasieloze pikken dan naar fantasieloze kutten op slecht gemaakte mobiele telefoon foto's
.
Nou nee, eigenlijk kijk ik liever geen van beide.
Aan mij gevenquote:Op woensdag 5 december 2012 19:12 schreef Vinniiee het volgende:
Dafuq moeten we nou weer met cadeautjes.
Dawhut? Ik ken helemaal geen ME. Wie dat ook moog zijn. Ik kwam hier nooit tot weekje geleden ongeveer.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ken jij jezelf niet? Ja dat is typisch MEI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
I knowquote:Op woensdag 5 december 2012 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fera heeft exact hetzelfde gezegd over haar kloonstatus, maar heeft toch ook echt een oud account.
en ik?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als er iets bij zit wat jij wilt hebben, mag dat
Ik heb 2 accounts op fok! Ja. Zo goed?quote:I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Jeejquote:Op woensdag 5 december 2012 19:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als er iets bij zit wat jij wilt hebben, mag dat.
Jij krijgt de roequote:.
ik heb geen kloon account hierzoLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Heb je het al uitgespeeld?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:14 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Gewoon eBay in de gaten houden.Nouja, een piemel is nog mooi. Vaak.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem het je niet kwalijk. Ik kijk ook liever naar fantasieloze pikken dan naar fantasieloze kutten op slecht gemaakte mobiele telefoon foto's
.
Nou nee, eigenlijk kijk ik liever geen van beide.
En ik vind de mannenlijven in de topics mooier dan de vrouwenlijven.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
http://www.ebay.nl/itm/LE(...)841cd2#ht_500wt_1156quote:Op woensdag 5 december 2012 19:14 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Gewoon eBay in de gaten houden.signatuurloos![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 19:13 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dawhut? Ik ken helemaal geen ME. Wie dat ook moog zijn. Ik kwam hier nooit tot weekje geleden ongeveer.oke
14 SHADES OF GREY
Is er iets mis mee als je 2 fok!accounts hebt?I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Dafuqquote:Op woensdag 5 december 2012 18:46 schreef Raene het volgende:
Haphap.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:15 schreef zeefje het volgende:
Is er iets mis mee als je 2 fok!accounts hebt?But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ik zou eerder denken aan messen en dodelijke shit en dan plunder ik de DA welquote:.
Ik vind een piemel niet mooiquote:Op woensdag 5 december 2012 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je het al uitgespeeld?
[..]
Nouja, een piemel is nog mooi. Vaak.
En ik vind de mannenlijven in de topics mooier dan de vrouwenlijven., tenminste niet zoals ze in KPD gefotografeerd zijn
. Mja, de vrouwen die daar posten zijn sowieso jouw smaak niet, dus dat vind ik niet zo heel erg gek. Ik vind de foto's daar gewoon niet mooi.
Jij bent hier diegene die er moeite mee heeft hoor.quote:I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Wat kun je dan nog doen naast het verhaal?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:16 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Alleen het verhaal, maar dat is nog maar 25% van het spel zelf.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Misschien wil zij haar lichaam verkopen voor eten en onderdakquote:Op woensdag 5 december 2012 19:16 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik zou eerder denken aan messen en dodelijke shit en dan plunder ik de DA wel.
14 SHADES OF GREY
Haphap.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:17 schreef zeefje het volgende:
[..]
Jij bent hier diegene die er moeite mee heeft hoor.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ik denk dat je er meer achter zoekt dan Raene.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:17 schreef zeefje het volgende:
[..]
Jij bent hier diegene die er moeite mee heeft hoor.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
welk spel?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:16 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Alleen het verhaal, maar dat is nog maar 25% van het spel zelf.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Dat zou kunnen.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien wil zij haar lichaam verkopen voor eten en onderdakBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Blokjes verzamelen, alle schatkosten zoeken, nieuwe personages kopen en dat soort dingen.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat kun je dan nog doen naast het verhaal?signatuurloos![]()
Raene zit nu waarschijnlijk met een ontzettende trollface te lezen jaquote:Op woensdag 5 december 2012 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je er meer achter zoekt dan Raene.
Happerdehap.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Tsja anders zou ik het ook niet weten.quote:14 SHADES OF GREY
IKquote:Op woensdag 5 december 2012 19:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Raene zit nu waarschijnlijk met een ontzettende trollface te lezen ja!?
Inderdaad.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:16 schreef Raene het volgende:
[..]
Hoeveel personages zitten er dit keer in?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:18 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Blokjes verzamelen, alle schatkosten zoeken, nieuwe personages kopen en dat soort dingen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb mijn jaarvoorraad van de pil al binnen, van mij mag doomsday aanbreken.
Baasquote:.
Me 2quote:Op woensdag 5 december 2012 19:20 schreef Samzz het volgende:
Ik heb mijn jaarvoorraad van de pil al binnen, van mij mag doomsday aanbreken.
!
En als het daadwerkelijk aanbreekt, dan plunder ik de apotheek, die zit hier om de hoekquote:. Kan ik 30 jaar verder of zo
.
Dat is met bussenquote:Op woensdag 5 december 2012 19:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat moet je zelf doen. Ringelberg.nl..
ik hoef alleen naar schiphol
Nicequote:Op woensdag 5 december 2012 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
En als het daadwerkelijk aanbreekt, dan plunder ik de apotheek, die zit hier om de hoek. Kan ik 30 jaar verder of zo
.
. Apotheek plunderen is een goeie ja
.
Beter plan..quote:Op woensdag 5 december 2012 19:16 schreef Raene het volgende:
[..]
Hey Koentjequote:!
Als doomsday begint plunder zo snel mogelijk de super en de slijterquote:Op woensdag 5 december 2012 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
En als het daadwerkelijk aanbreekt, dan plunder ik de apotheek, die zit hier om de hoek. Kan ik 30 jaar verder of zo
.
Det Som En Gang Var
I knowquote:.
Die zit ernaastquote:Op woensdag 5 december 2012 19:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
Als doomsday begint plunder zo snel mogelijk de super en de slijter.
Zelfs na doomsday bang zwanger te wordenquote:Op woensdag 5 december 2012 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Oh de sigarettenbaliequote:Op woensdag 5 december 2012 19:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
Als doomsday begint plunder zo snel mogelijk de super en de slijter!
Ja, foto's kunnen beter uiteraard. Maar ik denk niet dat je dat kan verwachten van random forummers.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind een piemel niet mooi, tenminste niet zoals ze in KPD gefotografeerd zijn
. Mja, de vrouwen die daar posten zijn sowieso jouw smaak niet, dus dat vind ik niet zo heel erg gek. Ik vind de foto's daar gewoon niet mooi.
Het heeft wel zo zijn charme, zo'n amateursetting. Dat dan weer wel.
Er heeft geloof ik 1 vrouw gepost die ik redelijk aantrekkelijk vind, dus sja.
Het is niet zo dat haar vruchtbaarheid dan ineens weg isquote:Op woensdag 5 december 2012 19:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zelfs na doomsday bang zwanger te worden..
die ook jaquote:
Det Som En Gang Var
Zo veel dingen die ik zal plunderenquote:Op woensdag 5 december 2012 19:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
Als doomsday begint plunder zo snel mogelijk de super en de slijter14 SHADES OF GREY
Ik ben dan ook Touringcar Chauffeur slimpie..quote:Op woensdag 5 december 2012 19:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is met bussen
ik hoef alleen naar schipholDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ja beter weerquote:.. 4 dagen niet gerookt door ziekte.. Vraag me nu af of ik dan maar gewoon helemaal zal stoppen
..
Ik vind wel dat je dat kan verwachten. Als je dan al je tiet of kut wilt posten, maak er dan wel wat leuks van. Dat kon voor een paar jaar terug nog wel, waarom nu niet, vraag ik me dan afquote:Op woensdag 5 december 2012 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, foto's kunnen beter uiteraard. Maar ik denk niet dat je dat kan verwachten van random forummers.
Er heeft geloof ik 1 vrouw gepost die ik redelijk aantrekkelijk vind, dus sja..
Iedereen heeft toch wel een digitale camera, doe een beetje met het licht, crop de foto's zodat ze interessant worden of zo. Be creative.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ligt er aan wat voor soort doomsdayquote:Op woensdag 5 december 2012 19:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Het is niet zo dat haar vruchtbaarheid dan ineens weg is..
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat zou ik wel proberen jaquote:Op woensdag 5 december 2012 19:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja beter weer.. 4 dagen niet gerookt door ziekte.. Vraag me nu af of ik dan maar gewoon helemaal zal stoppen
..
Sigaretten zijn weer 30 cent per pakje duurder geworden
Als dat toch eens waar zou zijnquote:Op woensdag 5 december 2012 19:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Het is niet zo dat haar vruchtbaarheid dan ineens weg is..
.
en daarna zoek ik mijn vrienden op en dan proberen we gezamelijk te overlevenquote:Op woensdag 5 december 2012 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo veel dingen die ik zal plunderenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Als je het makkelijk volhield waarom nietquote:Op woensdag 5 december 2012 19:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja beter weer.. 4 dagen niet gerookt door ziekte.. Vraag me nu af of ik dan maar gewoon helemaal zal stoppen
..
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ugh, iets als hyperinflatie of een zonnestorm.. Iets waar je niet direct dood aan gaat of ziek van wordtquote:Op woensdag 5 december 2012 19:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor soort doomsday..
Goed planquote:Op woensdag 5 december 2012 19:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
en daarna zoek ik mijn vrienden op en dan proberen we gezamelijk te overleven
14 SHADES OF GREY
Doen. Beste mogelijkheid nuquote:Op woensdag 5 december 2012 19:25 schreef Raene het volgende:
[..]
..
.
![]()
Een paar weken geleden ook al...quote:Op woensdag 5 december 2012 19:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zou ik wel proberen ja
Sigaretten zijn weer 30 cent per pakje duurder gewordenBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Als daar toch eens een knopje op je lichaam voor zou zijnquote:...
Goed idee wel..quote:Op woensdag 5 december 2012 19:25 schreef Raene het volgende:
[..]
..
Teamquote:.
Niet geteld, maar ik denk zo rond de 80.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Hoeveel personages zitten er dit keer in?signatuurloos![]()
we hebben die disucussie al eens voor de gein gehad wat we zouden doenquote:
ons gezamelijk organiseren tot een bende was een zeer aanwezig plan
Det Som En Gang Var
Heeft ook te maken met wat voor soort reacties er op komen, lijkt me. Als ik die reacties doorlees, voel ik plaatsvervangende schaamte. Op deze manier houdt je gewoon maar een kleine groep postende users over waarvan het niet uitmaakt wat ze posten. Het volk komt bekant klaar als ze ruiken dat er een foto of filmpje is geplaatst.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:25 schreef Samzz het volgende:
quote:
Op woensdag 5 december 2012 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, foto's kunnen beter uiteraard. Maar ik denk niet dat je dat kan verwachten van random forummers.
Er heeft geloof ik 1 vrouw gepost die ik redelijk aantrekkelijk vind, dus sja.
Ik vind wel dat je dat kan verwachten. Als je dan al je tiet of kut wilt posten, maak er dan wel wat leuks van. Dat kon voor een paar jaar terug nog wel, waarom nu niet, vraag ik me dan af .
Iedereen heeft toch wel een digitale camera, doe een beetje met het licht, crop de foto's zodat ze interessant worden of zo. Be creative.
Dan hoef je als poster geen moeite meer te doen ook.
Althans, dit is mijn theorie, die er volslagen naast kan zitten.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Rape and pillagequote:Op woensdag 5 december 2012 19:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
we hebben die disucussie al eens voor de gein gehad wat we zouden doen
ons gezamelijk organiseren tot een bende was een zeer aanwezig plan14 SHADES OF GREY
Nee, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft ook te maken met wat voor soort reacties er op komen, lijkt me. Als ik die reacties doorlees, voel ik plaatsvervangende schaamte. Op deze manier houdt je gewoon maar een kleine groep postende users over waarvan het niet uitmaakt wat ze posten. Het volk komt bekant klaar als ze ruiken dat er een foto of filmpje is geplaatst.
Althans, dit is mijn theorie, die er volslagen naast kan zitten.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja dat zal wel iddquote:Op woensdag 5 december 2012 19:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm, misschien waren hier dan nog oudere pakjes te koop ofzoJ en ik vonden het grappig dat onze lucky strike niet duurder was geworden... Ja ze hebben wederom een sigaret weggelaten
..
is wel zo ik lees soms echt de meest domme comments daarzoquote:Op woensdag 5 december 2012 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft ook te maken met wat voor soort reacties er op komen, lijkt me. Als ik die reacties doorlees, voel ik plaatsvervangende schaamte. Op deze manier houdt je gewoon maar een kleine groep postende users over waarvan het niet uitmaakt wat ze posten. Het volk komt bekant klaar als ze ruiken dat er een foto of filmpje is geplaatst.
Althans, dit is mijn theorie, die er volslagen naast kan zitten.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Oh en ik moch(?) er niet komen ''want het is een serieus forum''quote:Op woensdag 5 december 2012 19:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
is wel zo ik lees soms echt de meest domme comments daarzoRustig aan.![]()
zon beetje wel jaquote:
Det Som En Gang Var
Als dat de reden is dan ben je mooi genaaidquote:Op woensdag 5 december 2012 19:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh en ik mog er niet komen ''want het is een serieus forum''.
mwah sommige dingen kunnen denk ik wel serieus zijn maar voor de rest slaat het nergens op daarzoquote:Op woensdag 5 december 2012 19:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh en ik mog er niet komen ''want het is een serieus forum''Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Tof wel. Zit Radagast er in?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:27 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Niet geteld, maar ik denk zo rond de 80.Dat hoor ik graag.quote:
Vreemd wel dat mijn gequote tekst niet groen is hier. Ik zag het bijna niet.Idem hier.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
is wel zo ik lees soms echt de meest domme comments daarzoEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Soms lijkt het me wel watquote:.
Joh op mijn mails naar fok.nl wordt niet eens meer geantwoord...quote:Op woensdag 5 december 2012 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als dat de reden is dan ben je mooi genaaid.
Kword er helemaal gek van.Rustig aan.![]()
Bus ombouwen tot pantservoertuig en bewoonbaar maken enzoquote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 19:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mij ook
Al dat kutvolk dood![]()
![]()
Voor KPD zou ik geen moeite doen, KTquote:Op woensdag 5 december 2012 19:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Joh op mijn mails naar fok.nl wordt niet eens meer geantwoord...
Kword er helemaal gek van..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: