SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.![]()
DM!
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hmmm... Ik bedenk me net dat ik het wel eens koud zou kunnen hebben omdat m'n raam open staat.
En ik eet zo pizza.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Alweer?quote:Op woensdag 5 december 2012 17:25 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Ik bedenk me net dat ik het wel eens koud zou kunnen hebben omdat m'n raam open staat.
En ik eet zo pizza.
![]()
![]()
Ik ben al pizza aan het eten.. nom nom nomquote:Op woensdag 5 december 2012 17:25 schreef Samzz het volgende:
En ik eet zo pizza.
![]()
Hoe gaat het eigenlijk met solliciteren? Daar was je toch mee bezig?quote:Op woensdag 5 december 2012 17:25 schreef Vinniiee het volgende:
Goede TT.
@Fera: ik moet iets te doen hebben
@Gitaar: Er is geen werkA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hmm pizza, dat kan ik ook weleens gaan etenquote:Op woensdag 5 december 2012 17:25 schreef Samzz het volgende:
En ik eet zo pizza.
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Tof toch?quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ok, ik ben er sinds deel 53 zie ik. Praten over triotjes met Moeraskat. Goede tijden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik mis Katje.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ok, ik ben er sinds deel 53 zie ik. Praten over triotjes met Moeraskat. Goede tijden.
Goeie middag
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ja dat is niks geworden want die paupers.zeiden bij het tweede gesprek ineens dat ik een autorijbewijs moest hebben, terwijl dat eerst geen probleem was. Stik er dan maar inquote:Op woensdag 5 december 2012 17:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met solliciteren? Daar was je toch mee bezig?.
Nu ingeschreven bij Saxion, maar nog niks gehoord, ook niet na telefoontje.
![]()
Jij kan haar nog appen.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Balen.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat is niks geworden want die paupers.zeiden bij het tweede gesprek ineens dat ik een autorijbewijs moest hebben, terwijl dat eerst geen probleem was. Stik er dan maar in.
Nu ingeschreven bij Saxion, maar nog niks gehoord, ook niet na telefoontje.
O, dat klopt ja, een studie. Gewoon achteraan gaan.
Of toch naar de HU komen, gezellig.
Ik wil vannacht wel zomaar ineens vrijquote:. Geen zin in nachtdienst.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Ah joh, af en toe wat vrije tijd is toch chill? Lekker ontspannen en bijkomen. Uitslapen. Misschien klusjes in huis doen die al tijden liggen? Je administratie bijwerken?quote:Op woensdag 5 december 2012 17:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, want niks te doen verder enzo, ik werk liever...
Opleiding daar vond ik niks, maar misschien is het volgend jaar beter. Utrecht is nog wel te doen.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Balen.
O, dat klopt ja, een studie. Gewoon achteraan gaan.
Of toch naar de HU komen, gezellig.![]()
Ik vind het ook vreselijk om niets te doenquote:Op woensdag 5 december 2012 17:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah joh, af en toe wat vrije tijd is toch chill? Lekker ontspannen en bijkomen. Uitslapen. Misschien klusjes in huis doen die al tijden liggen? Je administratie bijwerken?![]()
![]()
Ik heb middag/avond vandaag, hopenlijk rond een uur of 12 klaar..quote:Op woensdag 5 december 2012 17:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil vannacht wel zomaar ineens vrij. Geen zin in nachtdienst.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Af en toe een dagje is wel lekker, maar weken achter elkaar nietquote:Op woensdag 5 december 2012 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het ook vreselijk om niets te doen14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik ga schatjes, lekker kipragout eten en pakjesavond vieren.
Je moet er ook voor zorgen dat je leuke dingen hebt om in je vrije tijd te doenquote:Op woensdag 5 december 2012 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het ook vreselijk om niets te doen.
Enjoyquote:Op woensdag 5 december 2012 17:32 schreef Fera het volgende:
Ik ga schatjes, lekker kipragout eten en pakjesavond vieren.![]()
Anathemaquote:Op woensdag 5 december 2012 17:32 schreef korosu555 het volgende:
Weet iemand nog wat leuks om op spotify aan te zetten, ben beetje inspiratieloos (geen top 40 aub)14 SHADES OF GREY
Jummiequote:Op woensdag 5 december 2012 17:32 schreef Fera het volgende:
Ik ga schatjes, lekker kipragout eten en pakjesavond vieren.. Smakelijk en veel plezier
.
Have funquote:Op woensdag 5 december 2012 17:32 schreef Fera het volgende:
Ik ga schatjes, lekker kipragout eten en pakjesavond vieren.![]()
![]()
Behalve lampje in de badkamer vervangen helemaal niks wat nog gedaan moet worden, behalve boodschappen, maar dat doe ik alleen als m'n broertje ook thuis is..quote:Op woensdag 5 december 2012 17:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah joh, af en toe wat vrije tijd is toch chill? Lekker ontspannen en bijkomen. Uitslapen. Misschien klusjes in huis doen die al tijden liggen? Je administratie bijwerken?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Veel plezierquote:Op woensdag 5 december 2012 17:32 schreef Fera het volgende:
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Ze zegt ontspannen en uitrusten, of iets in die strekking. Uitrusten is niet iets actiefs doenquote:Op woensdag 5 december 2012 17:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je moet er ook voor zorgen dat je leuke dingen hebt om in je vrije tijd te doen.
![]()
![]()
Have fun, ik wil ook pakjes krijgenquote:Op woensdag 5 december 2012 17:32 schreef Fera het volgende:
quote:nice!
[ Bericht 2% gewijzigd door korosu555 op 05-12-2012 17:35:35 (nogal verkeerde smiley ) ]![]()
Jij bent stout geweest jij krijgt nietsquote:Op woensdag 5 december 2012 17:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Have fun, ik wil ook pakjes krijgen14 SHADES OF GREY
* Vinniiee geeft Joof een pakquote:Op woensdag 5 december 2012 17:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Have fun, ik wil ook pakjes krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
pakjes slaagquote:Op woensdag 5 december 2012 17:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Have fun, ik wil ook pakjes krijgen![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
* Vinniiee geeft Joof een pakJammer, je was me voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is dezequote:Op woensdag 5 december 2012 17:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent stout geweest jij krijgt niets
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
* Vinniiee geeft Joof een pakSorry Vin, maar ik vind je niet leuk op die manierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke dingen, zoals ik het zei, hoeven niet actief te zijnquote:Op woensdag 5 december 2012 17:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze zegt ontspannen en uitrusten, of iets in die strekking. Uitrusten is niet iets actiefs doen. Ontspannen en uitrusten met een filmpje is ook leuk
.
Smakelijkquote:!
Liever zijn dusquote:
14 SHADES OF GREY
Het was een grapjon.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry Vin, maar ik vind je niet leuk op die manier![]()
Dat doe ik standaard al, dat is niet leuk meer.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Leuke dingen, zoals ik het zei, hoeven niet actief te zijn. Ontspannen en uitrusten met een filmpje is ook leuk
.
![]()
![]()
Snert, die ga ik missen..quote:
Tevens, iemand een idee of je alle Bourne films moet zien om de laatste te snappen?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
hoe duur was een enkeltje schiphol nou?quote:Op woensdag 5 december 2012 17:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Snert, die ga ik missen..
Tevens, iemand een idee of je alle Bourne films moet zien om de laatste te snappen?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik heb hem gezien, maar ik weet het niet meer. Volgens mij is dat wel handig. Sowieso wel goede films vind ikquote:Op woensdag 5 december 2012 17:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Snert, die ga ik missen..
Tevens, iemand een idee of je alle Bourne films moet zien om de laatste te snappen?![]()
![]()
Supertof toch?quote:Op woensdag 5 december 2012 17:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nog maar 1 tentamen en dan weg![]()
Hai vin![]()
![]()
Misschien kom ik wel helemaal anders terug, dan zeg ik FOK! vaarwel, ga elke avond uit en maak duizenden nieuwe vriendenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Grrr verkeerde pakketje is geweest, maar goede gemist.
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:56 schreef AldoTheApache het volgende:
Misschien kom ik wel helemaal anders terug, dan zeg ik FOK! vaarwel, ga elke avond uit en maak duizenden nieuwe vriendenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:![]()
Zolang ik maar vlieg en dat niet alles door de sneeuw wordt verpest![]()
Balen.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:56 schreef DaMook het volgende:
Grrr verkeerde pakketje is geweest, maar goede gemist.
![]()
Kusjes
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Morgen ophalen na 1700uur hier in de buurt. Als ik ze opnieuw aan de deur laat komen mis ik ze toch weer waarschijnlijkquote:.
Verstandig. Hehe, waarschijnlijk wel jaquote:Op woensdag 5 december 2012 18:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Morgen ophalen na 1700uur hier in de buurt. Als ik ze opnieuw aan de deur laat komen mis ik ze toch weer waarschijnlijk.
![]()
![]()
Bier op
Jij hebt geen Kilkenny. En ik moet morgen naar school. En door het bier ben ik geil dus ik ga niet 3 uur treinen.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat kloptquote:Op woensdag 5 december 2012 18:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij hebt geen Kilkenny. En ik moet morgen naar school. En door het bier ben ik geil dus ik ga niet 3 uur treinen..
Ja ik ben dag in dag uit constant geil dus dat is geen excuus![]()
![]()
Ik heb fruitbier en ik heb tietenquote:Op woensdag 5 december 2012 18:07 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik wil ook bier![]()
en tieten![]()
bier en tieten![]()
![]()
Kilkennyquote:Op woensdag 5 december 2012 18:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij hebt geen Kilkenny. En ik moet morgen naar school. En door het bier ben ik geil dus ik ga niet 3 uur treinen.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
ik heb taaitaaiquote:Op woensdag 5 december 2012 18:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb fruitbier en ik heb tieten
Kusjes voor LLquote:
Ik heb gisteravond goedmaakseks gehad dus ik kan even vooruit.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat klopt.
Ja ik ben dag in dag uit constant geil dus dat is geen excuusJij snapt het, mijnheer.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Geilquote:Op woensdag 5 december 2012 18:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond goedmaakseks gehad dus ik kan even vooruit.
[..]
Jij snapt het, mijnheer..
![]()
Dat was het zeker.quote:
Nu wil ik weer.
uiteraardquote:Op woensdag 5 december 2012 18:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond goedmaakseks gehad dus ik kan even vooruit.
[..]
Jij snapt het, mijnheer.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Ja, ik nog steedsquote:Op woensdag 5 december 2012 18:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat was het zeker.
Nu wil ik weer..
Hehe, hele familie aangestoken hier. Eerst ik ziek, toen mijn stiefpa, toen mijn zusje en nu mijn ma.![]()
Dat zijn de mooistequote:Op woensdag 5 december 2012 18:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik nog steeds.
Hehe, hele familie aangestoken hier. Eerst ik ziek, toen mijn stiefpa, toen mijn zusje en nu mijn ma.![]()
Ik ookquote:.
Euj.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: