quote:Op woensdag 5 december 2012 17:46 schreef msacras het volgende:
Ik ga gewoon lekker weer beginnen weer met hardlopen, in de kou verlies je ook nog eens meer caloriën dus dat is een dubbele plus
Ik heb heel veel hardgelopen, maar toen wegens een blessure moeten stoppen. Ik wil het nu wel weer gaan oppakken. Maar het komt ook doordat ik al een week of 4 niet meer heb gedanst, ik was lang ziek, het viel uit door sinterklaas, etc, etc. Ik mis het wel hoor, maar vanaf volgende week kan ik weer bijna alles lessen volgenquote:Op woensdag 5 december 2012 17:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, die diners doen het hem niet zo volgens mij.
Hehe tof. Ik wil ook weer hardlopen, maar ik kan het niet
Dan zou ik gewoon ibuprofen slikken oid als het echt pijn doet. Heeft de doktor geen telefonisch spreekuur ofzo?quote:Op woensdag 5 december 2012 17:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
Probeer ze ook altijd zo min mogelijk te gebruiken maar echt nu die pijn is fking hinderlijk
Heb daarintegen wel voor me blaas 2 jaar lang 3x per dag pillen moeten slikken... sinds dien eigenlijk een afkeer voor medicijnen
welcome backkkkquote:
uhh geen idee of die dat heeft... maarjaquote:Op woensdag 5 december 2012 17:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon ibuprofen slikken oid als het echt pijn doet. Heeft de doktor geen telefonisch spreekuur ofzo?
Damn daar wordt je ook niet goed van
Blessures zijn een bitchquote:Op woensdag 5 december 2012 17:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb heel veel hardgelopen, maar toen wegens een blessure moeten stoppen. Ik wil het nu wel weer gaan oppakken. Maar het komt ook doordat ik al een week of 4 niet meer heb gedanst, ik was lang ziek, het viel uit door sinterklaas, etc, etc. Ik mis het wel hoor, maar vanaf volgende week kan ik weer bijna alles lessen volgen
Kan ookquote:Op woensdag 5 december 2012 17:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
welcome backkkk
[..]
uhh geen idee of die dat heeft... maarjavraag zo wel aan me ma of zei nog bende heeft ervoor
Hiquote:
Ja zeker, ik had de 5K al gehaald en was bezig met 10, maarja. Nu weer opnieuw begonnen.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Blessures zijn een bitch. Gewoon wat beweging is sowieso wel lekker. Wel balen dat je even uit de running bent geweest
.
Ik had altijd een goede conditie, totdat ik stopte met voetbal.
Thank youquote:
Nice, goed bezigquote:Op woensdag 5 december 2012 17:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja zeker, ik had de 5K al gehaald en was bezig met 10, maarja. Nu weer opnieuw begonnen.
Eerst kon het me ook niet heel erg schelen hoe ik eruit zag maar nu ik wat intiemer word met m'n vriend wil ik wel dat het allemaal wat strakker is
Ging opzich goed Jaquote:
AJ is gestopt met FOK! hoorde ikquote:
quote:
4ever?quote:Op woensdag 5 december 2012 18:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
AJ is gestopt met FOK! hoorde ik
joahquote:
Nicequote:Op woensdag 5 december 2012 18:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
joah2,7 km in 20 minuten gelopen en 215 calorieen verbrandt
daarna buikspieroefeningen zodat het wat strakker wordt
nu nog 14 kilo eraf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |