quote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 16:44 schreef AppelCake het volgende:
Ach eigenlijk boeit het me weinig...
NAAMTOPIC!
Wilde ratten niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:46 schreef promisionxexposed het volgende:
Maar de pointer is wel cool
Nog geen vlokje gevallen hierquote:Op woensdag 5 december 2012 16:48 schreef Taexon het volgende:
Godsamme de eerste sneeuwbal tegen me raam![]()
Buurjongetje
Het was meer ijs van hagel maarjaquote:
Lolquote:Op woensdag 5 december 2012 16:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het was meer ijs van hagel maarjarot ventje als die niet in me huis is...
zodra die binnen is pakt die altijd chips enzo voor me
alleen ik mag haar zo noemenquote:Op woensdag 5 december 2012 16:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Waarom weet hij je voornaam en ik niet?
appears*quote:Op woensdag 5 december 2012 16:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wild Ratata appeared.
ik kom om 10 uur pas op TC
ik heet geeneens annaquote:Op woensdag 5 december 2012 16:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Waarom weet hij je voornaam en ik niet?
hihiihihihiihih XDXD ;$ ;$quote:Op woensdag 5 december 2012 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
Irritante kut giechel sletjes hier.
ja preciesquote:Op woensdag 5 december 2012 16:51 schreef AppelCake het volgende:
[..]
appears*
Omdat we je gezicht in het donker niet goed kunnen zien?
hihi vinnie :$quote:Op woensdag 5 december 2012 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
Irritante kut giechel sletjes hier.
ohquote:
Schattige mensen kunnen niet sletterig zijnquote:Op woensdag 5 december 2012 16:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tevens denk ik niet dat jij een sletje bent.
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 5 december 2012 16:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Schattige mensen kunnen niet sletterig zijn
quote:
Nee, maar 's avonds ben je altijd extra sexy.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haat je mn gezicht ofzo
quote:Op woensdag 5 december 2012 16:59 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga me er maar even toe zetten om naar de sportschool te gaan
Succes beidequote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:01 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, maar 's avonds ben je altijd extra sexy.
Je foto.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]alsof je me ooit overdag hebt gezien
Kom vechten danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kom vechten dan
Inderdaad. Je moet het wel bont maken wil ik dat gaan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
schuif aan en kom erbij abiquote:Op woensdag 5 december 2012 17:05 schreef msacras het volgende:
Ik schreef net serieus "die plan" en kwam er pas na 10 minuten achter
Ik word Turk
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:05 schreef msacras het volgende:
Ik schreef net serieus "die plan" en kwam er pas na 10 minuten achter
Ik word Turk
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ehh nee, misschien zie ik er heel anders uit dan op de foto
hou op hoorquote:Op woensdag 5 december 2012 17:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Eigenlijk zoek ik een foto van een dikke ginger die zegt kom me pakken dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:10 schreef Taexon het volgende:
Pas op 18+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Pas op 18+sexyness to the maxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
Ik ook. Te lang geleden. Mijn goddelijke lichaam verdwijnt langzaamquote:Op woensdag 5 december 2012 17:13 schreef msacras het volgende:
[..]
Succes!
Zou ik ook weer eens moeten doen
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook. Te lang geleden. Mijn goddelijke lichaam verdwijnt langzaam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet regent vanavond mijn record op de 12 minuten proberen te breken![]()
Hardloppppuuuuh
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:16 schreef Taexon het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was ook een grapje hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet regent vanavond mijn record op de 12 minuten proberen te breken![]()
Hardloppppuuuuh
Zover mogelijk lopen?![]()
Mijne ookquote:Op woensdag 5 december 2012 17:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook. Te lang geleden. Mijn goddelijke lichaam verdwijnt langzaam
Ja kijken hoever ik kan in 12 minutenquote:Op woensdag 5 december 2012 17:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat was ook een grapje hoor
Zover mogelijk lopen?
Ik kan vreten wat ik wil maar ik kom niet aan. Alleen als ik 10 boterhammen en 2 liter melk op een dag eet/drinkquote:Op woensdag 5 december 2012 17:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Mijne ook
En nu de feestdagen er aan komen wordt het nog veel erger
Crashdiëten de rest van de dagen dus
Cooperrun of hoe heet dat ook alweer?quote:Op woensdag 5 december 2012 17:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja kijken hoever ik kan in 12 minuten
Yup Cooper!quote:Op woensdag 5 december 2012 17:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Cooperrun of hoe heet dat ook alweer?
Pas op 18+Geil die rechter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh dat is wel handig jaquote:Op woensdag 5 december 2012 17:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup Cooper!
Voordeel is wel dat ik hier een stuk vlakbij heb wat gewoon 1km lang rechtdoor isdus makkelijk hardlopen daar... hoop hem 3x te kunnen doen
Zal wat zijn als ik wat breek ofzo tijdens cooperquote:Op woensdag 5 december 2012 17:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat is wel handig jasucces, kijk uit voor gladheid
"Baas, ik kan niet werken, ik heb mijn been gebroken"quote:Op woensdag 5 december 2012 17:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zal wat zijn als ik wat breek ofzo tijdens cooper
Btw... heb waarschijnlijk een oorontsteking te pakken, word met het uur erger
Dankje.. is niet dat ik echt ziek ben ofzo maar dat gevoel is zo hinderlijk... een keel aan 1 kant opgezwollen.. morgen maar even kijken of ik snel langs de huisarts ga of nietquote:Op woensdag 5 december 2012 17:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Baas, ik kan niet werken, ik heb mijn been gebroken".
Ah bah, dat is kut. Sterkte, beterschap.
Jaa dat soort snoepgoed eet ik ook niet over het algemeen, hou ik niet zo van. Het komt meer door de kerstdiners en allesquote:Op woensdag 5 december 2012 17:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan vreten wat ik wil maar ik kom niet aan. Alleen als ik 10 boterhammen en 2 liter melk op een dag eet/drink.
Ik heb nog verrassend weinig pepernoten/snoepgoed op eigenlijk.
Ik denk dat het bij jou best mee valt trouwens
Volgens mij kan hij daar niks aan doen hoorquote:Op woensdag 5 december 2012 17:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dankje.. is niet dat ik echt ziek ben ofzo maar dat gevoel is zo hinderlijk... een keel aan 1 kant opgezwollen.. morgen maar even kijken of ik snel langs de huisarts ga of niet
Ben daar toch al jaren niet meer geweest
Hoeveel kerstdiners heb jij dan?quote:Op woensdag 5 december 2012 17:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Jaa dat soort snoepgoed eet ik ook niet over het algemeen, hou ik niet zo van. Het komt meer door de kerstdiners en alles
Nee klopt... en bekijk net me medicijnen die ik nog heb voor een andere ontsteking die ik had in me been en me keel en die bende zal ook vast wel helpenquote:Op woensdag 5 december 2012 17:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij kan hij daar niks aan doen hoor
Hehe, niet alles werkt voor alles hoorquote:Op woensdag 5 december 2012 17:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee klopt... en bekijk net me medicijnen die ik nog heb voor een andere ontsteking die ik had in me been en me keel en die bende zal ook vast wel helpen
Maarja fk it straks lekker stomen en als het binnen 2 dagen niet weg is pas pillen slikken
Minstens 3. Grote familie enzo.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoeveel kerstdiners heb jij dan?
Oliebollen?
Ik wou net zeggen, die diners doen het hem niet zo volgens mijquote:Op woensdag 5 december 2012 17:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Minstens 3. Grote familie enzo.
Maar het komt meer door het chillen met vrienden (sinterklaas vieren met vrienden bijvoorbeeld) en al die wijntjes en pilsjes en borrelhapjes gaan er toch wel aan zitten.
Ik ga gewoon lekker weer beginnen weer met hardlopen, in de kou verlies je ook nog eens meer caloriën dus dat is een dubbele plus
Probeer ze ook altijd zo min mogelijk te gebruiken maar echt nu die pijn is fking hinderlijkquote:Op woensdag 5 december 2012 17:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, niet alles werkt voor alles hoor.
Goed bezig, ik hou ook niet van medicijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |