quote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 16:44 schreef AppelCake het volgende:
Ach eigenlijk boeit het me weinig...
NAAMTOPIC!
Wilde ratten niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:46 schreef promisionxexposed het volgende:
Maar de pointer is wel cool
Nog geen vlokje gevallen hierquote:Op woensdag 5 december 2012 16:48 schreef Taexon het volgende:
Godsamme de eerste sneeuwbal tegen me raam![]()
Buurjongetje
Het was meer ijs van hagel maarjaquote:
Lolquote:Op woensdag 5 december 2012 16:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het was meer ijs van hagel maarjarot ventje als die niet in me huis is...
zodra die binnen is pakt die altijd chips enzo voor me
alleen ik mag haar zo noemenquote:Op woensdag 5 december 2012 16:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Waarom weet hij je voornaam en ik niet?
appears*quote:Op woensdag 5 december 2012 16:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wild Ratata appeared.
ik kom om 10 uur pas op TC
ik heet geeneens annaquote:Op woensdag 5 december 2012 16:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Waarom weet hij je voornaam en ik niet?
hihiihihihiihih XDXD ;$ ;$quote:Op woensdag 5 december 2012 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
Irritante kut giechel sletjes hier.
ja preciesquote:Op woensdag 5 december 2012 16:51 schreef AppelCake het volgende:
[..]
appears*
Omdat we je gezicht in het donker niet goed kunnen zien?
hihi vinnie :$quote:Op woensdag 5 december 2012 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
Irritante kut giechel sletjes hier.
ohquote:
Schattige mensen kunnen niet sletterig zijnquote:Op woensdag 5 december 2012 16:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tevens denk ik niet dat jij een sletje bent.
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 5 december 2012 16:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Schattige mensen kunnen niet sletterig zijn
quote:
Nee, maar 's avonds ben je altijd extra sexy.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haat je mn gezicht ofzo
quote:Op woensdag 5 december 2012 16:59 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga me er maar even toe zetten om naar de sportschool te gaan
Succes beidequote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:01 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, maar 's avonds ben je altijd extra sexy.
Je foto.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]alsof je me ooit overdag hebt gezien
Kom vechten danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kom vechten dan
Inderdaad. Je moet het wel bont maken wil ik dat gaan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
schuif aan en kom erbij abiquote:Op woensdag 5 december 2012 17:05 schreef msacras het volgende:
Ik schreef net serieus "die plan" en kwam er pas na 10 minuten achter
Ik word Turk
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:05 schreef msacras het volgende:
Ik schreef net serieus "die plan" en kwam er pas na 10 minuten achter
Ik word Turk
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ehh nee, misschien zie ik er heel anders uit dan op de foto
hou op hoorquote:Op woensdag 5 december 2012 17:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Eigenlijk zoek ik een foto van een dikke ginger die zegt kom me pakken dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:10 schreef Taexon het volgende:
Pas op 18+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Pas op 18+sexyness to the maxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
Ik ook. Te lang geleden. Mijn goddelijke lichaam verdwijnt langzaamquote:Op woensdag 5 december 2012 17:13 schreef msacras het volgende:
[..]
Succes!
Zou ik ook weer eens moeten doen
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook. Te lang geleden. Mijn goddelijke lichaam verdwijnt langzaam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet regent vanavond mijn record op de 12 minuten proberen te breken![]()
Hardloppppuuuuh
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:16 schreef Taexon het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was ook een grapje hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet regent vanavond mijn record op de 12 minuten proberen te breken![]()
Hardloppppuuuuh
Zover mogelijk lopen?![]()
Mijne ookquote:Op woensdag 5 december 2012 17:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook. Te lang geleden. Mijn goddelijke lichaam verdwijnt langzaam
Ja kijken hoever ik kan in 12 minutenquote:Op woensdag 5 december 2012 17:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat was ook een grapje hoor
Zover mogelijk lopen?
Ik kan vreten wat ik wil maar ik kom niet aan. Alleen als ik 10 boterhammen en 2 liter melk op een dag eet/drinkquote:Op woensdag 5 december 2012 17:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Mijne ook
En nu de feestdagen er aan komen wordt het nog veel erger
Crashdiëten de rest van de dagen dus
Cooperrun of hoe heet dat ook alweer?quote:Op woensdag 5 december 2012 17:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja kijken hoever ik kan in 12 minuten
Yup Cooper!quote:Op woensdag 5 december 2012 17:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Cooperrun of hoe heet dat ook alweer?
Pas op 18+Geil die rechter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh dat is wel handig jaquote:Op woensdag 5 december 2012 17:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup Cooper!
Voordeel is wel dat ik hier een stuk vlakbij heb wat gewoon 1km lang rechtdoor isdus makkelijk hardlopen daar... hoop hem 3x te kunnen doen
Zal wat zijn als ik wat breek ofzo tijdens cooperquote:Op woensdag 5 december 2012 17:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat is wel handig jasucces, kijk uit voor gladheid
"Baas, ik kan niet werken, ik heb mijn been gebroken"quote:Op woensdag 5 december 2012 17:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zal wat zijn als ik wat breek ofzo tijdens cooper
Btw... heb waarschijnlijk een oorontsteking te pakken, word met het uur erger
Dankje.. is niet dat ik echt ziek ben ofzo maar dat gevoel is zo hinderlijk... een keel aan 1 kant opgezwollen.. morgen maar even kijken of ik snel langs de huisarts ga of nietquote:Op woensdag 5 december 2012 17:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Baas, ik kan niet werken, ik heb mijn been gebroken".
Ah bah, dat is kut. Sterkte, beterschap.
Jaa dat soort snoepgoed eet ik ook niet over het algemeen, hou ik niet zo van. Het komt meer door de kerstdiners en allesquote:Op woensdag 5 december 2012 17:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan vreten wat ik wil maar ik kom niet aan. Alleen als ik 10 boterhammen en 2 liter melk op een dag eet/drink.
Ik heb nog verrassend weinig pepernoten/snoepgoed op eigenlijk.
Ik denk dat het bij jou best mee valt trouwens
Volgens mij kan hij daar niks aan doen hoorquote:Op woensdag 5 december 2012 17:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dankje.. is niet dat ik echt ziek ben ofzo maar dat gevoel is zo hinderlijk... een keel aan 1 kant opgezwollen.. morgen maar even kijken of ik snel langs de huisarts ga of niet
Ben daar toch al jaren niet meer geweest
Hoeveel kerstdiners heb jij dan?quote:Op woensdag 5 december 2012 17:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Jaa dat soort snoepgoed eet ik ook niet over het algemeen, hou ik niet zo van. Het komt meer door de kerstdiners en alles
Nee klopt... en bekijk net me medicijnen die ik nog heb voor een andere ontsteking die ik had in me been en me keel en die bende zal ook vast wel helpenquote:Op woensdag 5 december 2012 17:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij kan hij daar niks aan doen hoor
Hehe, niet alles werkt voor alles hoorquote:Op woensdag 5 december 2012 17:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee klopt... en bekijk net me medicijnen die ik nog heb voor een andere ontsteking die ik had in me been en me keel en die bende zal ook vast wel helpen
Maarja fk it straks lekker stomen en als het binnen 2 dagen niet weg is pas pillen slikken
Minstens 3. Grote familie enzo.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoeveel kerstdiners heb jij dan?
Oliebollen?
Ik wou net zeggen, die diners doen het hem niet zo volgens mijquote:Op woensdag 5 december 2012 17:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Minstens 3. Grote familie enzo.
Maar het komt meer door het chillen met vrienden (sinterklaas vieren met vrienden bijvoorbeeld) en al die wijntjes en pilsjes en borrelhapjes gaan er toch wel aan zitten.
Ik ga gewoon lekker weer beginnen weer met hardlopen, in de kou verlies je ook nog eens meer caloriën dus dat is een dubbele plus
Probeer ze ook altijd zo min mogelijk te gebruiken maar echt nu die pijn is fking hinderlijkquote:Op woensdag 5 december 2012 17:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, niet alles werkt voor alles hoor.
Goed bezig, ik hou ook niet van medicijnen
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:46 schreef msacras het volgende:
Ik ga gewoon lekker weer beginnen weer met hardlopen, in de kou verlies je ook nog eens meer caloriën dus dat is een dubbele plus
Ik heb heel veel hardgelopen, maar toen wegens een blessure moeten stoppen. Ik wil het nu wel weer gaan oppakken. Maar het komt ook doordat ik al een week of 4 niet meer heb gedanst, ik was lang ziek, het viel uit door sinterklaas, etc, etc. Ik mis het wel hoor, maar vanaf volgende week kan ik weer bijna alles lessen volgenquote:Op woensdag 5 december 2012 17:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, die diners doen het hem niet zo volgens mij.
Hehe tof. Ik wil ook weer hardlopen, maar ik kan het niet
Dan zou ik gewoon ibuprofen slikken oid als het echt pijn doet. Heeft de doktor geen telefonisch spreekuur ofzo?quote:Op woensdag 5 december 2012 17:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
Probeer ze ook altijd zo min mogelijk te gebruiken maar echt nu die pijn is fking hinderlijk
Heb daarintegen wel voor me blaas 2 jaar lang 3x per dag pillen moeten slikken... sinds dien eigenlijk een afkeer voor medicijnen
welcome backkkkquote:
uhh geen idee of die dat heeft... maarjaquote:Op woensdag 5 december 2012 17:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon ibuprofen slikken oid als het echt pijn doet. Heeft de doktor geen telefonisch spreekuur ofzo?
Damn daar wordt je ook niet goed van
Blessures zijn een bitchquote:Op woensdag 5 december 2012 17:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb heel veel hardgelopen, maar toen wegens een blessure moeten stoppen. Ik wil het nu wel weer gaan oppakken. Maar het komt ook doordat ik al een week of 4 niet meer heb gedanst, ik was lang ziek, het viel uit door sinterklaas, etc, etc. Ik mis het wel hoor, maar vanaf volgende week kan ik weer bijna alles lessen volgen
Kan ookquote:Op woensdag 5 december 2012 17:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
welcome backkkk
[..]
uhh geen idee of die dat heeft... maarjavraag zo wel aan me ma of zei nog bende heeft ervoor
Hiquote:
Ja zeker, ik had de 5K al gehaald en was bezig met 10, maarja. Nu weer opnieuw begonnen.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Blessures zijn een bitch. Gewoon wat beweging is sowieso wel lekker. Wel balen dat je even uit de running bent geweest
.
Ik had altijd een goede conditie, totdat ik stopte met voetbal.
Thank youquote:
Nice, goed bezigquote:Op woensdag 5 december 2012 17:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja zeker, ik had de 5K al gehaald en was bezig met 10, maarja. Nu weer opnieuw begonnen.
Eerst kon het me ook niet heel erg schelen hoe ik eruit zag maar nu ik wat intiemer word met m'n vriend wil ik wel dat het allemaal wat strakker is
Ging opzich goed Jaquote:
AJ is gestopt met FOK! hoorde ikquote:
quote:
4ever?quote:Op woensdag 5 december 2012 18:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
AJ is gestopt met FOK! hoorde ik
joahquote:
Nicequote:Op woensdag 5 december 2012 18:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
joah2,7 km in 20 minuten gelopen en 215 calorieen verbrandt
daarna buikspieroefeningen zodat het wat strakker wordt
nu nog 14 kilo eraf.
ja alleen ga nu niet jankballen als het niet snel gaat met de feestdagen, wil wel wat genietenquote:
Hehe, niet dat de beste tijd van het jaar om af te willen vallenquote:Op woensdag 5 december 2012 18:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja alleen ga nu niet jankballen als het niet snel gaat met de feestdagen, wil wel wat genieten
mja moet wel doorzetten want ik ben al sinds Juni bezigquote:Op woensdag 5 december 2012 18:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, niet dat de beste tijd van het jaar om af te willen vallen
foto wilt niet uploadenquote:
Wel blijven gaan jaquote:Op woensdag 5 december 2012 18:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja moet wel doorzetten want ik ben al sinds Juni bezig
Ik heb je nummer nietquote:
Ja van 89 naar 79 maar nu gaat het zooooo sloomquote:Op woensdag 5 december 2012 18:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel blijven gaan ja. Wil het sindsdien al een beetje lukken?
Netjessss!quote:Op woensdag 5 december 2012 18:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
joah2,7 km in 20 minuten gelopen en 215 calorieen verbrandt
daarna buikspieroefeningen zodat het wat strakker wordt
nu nog 14 kilo eraf.
Ik vind dat al redelijk snel hoorquote:Op woensdag 5 december 2012 18:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja van 89 naar 79 maar nu gaat het zooooo sloom
Lekkerquote:Op woensdag 5 december 2012 18:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Netjessss!
Pff komt me moeder aan met oordruppels... kan me niet herinneren dat oordruppels pijn als de pest horen te doen![]()
Maaaaar we eten pannenkoeken![]()
En nu wacht ik nog steeds tot die oordruppel me oor in gaan ofzo... ze chillen hem gewoon in die gehoorbuis
pannenkoeken zijn verslavendquote:Op woensdag 5 december 2012 18:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker. Ik wil ook pannenkoeken
.
Sterkte met je oor
oordruppels doen pijn jaquote:Op woensdag 5 december 2012 18:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Netjessss!
Pff komt me moeder aan met oordruppels... kan me niet herinneren dat oordruppels pijn als de pest horen te doen![]()
Maaaaar we eten pannenkoeken![]()
En nu wacht ik nog steeds tot die oordruppel me oor in gaan ofzo... ze chillen hem gewoon in die gehoorbuis
I knowquote:Op woensdag 5 december 2012 18:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
pannenkoeken zijn verslavend
Dankje... echt wat een stom ding
Stomme dingenquote:Op woensdag 5 december 2012 18:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oordruppels doen pijn ja
dat duurt altijd even voor ze erin gaan
pannenkoekenik eet bloemkool
sowiesoquote:Op woensdag 5 december 2012 18:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Stomme dingen
Maare ik ga even tv liggen kijk tot ik ga eten... eetsmakelijk allemaal!
dankjeequote:Op woensdag 5 december 2012 18:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sowieso
Eetsmakelijk alvast
omygaawd stoere chickquote:Op woensdag 5 december 2012 18:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb Vinnie's nummer, ik voel me stoer
quote:Op woensdag 5 december 2012 18:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb Vinnie's nummer, ik voel me stoer
Omygawd jij weet ;$ ;$quote:
Wat?quote:Op woensdag 5 december 2012 18:26 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik zie een puberexpert op tv
Oh dat gezeikquote:Op woensdag 5 december 2012 18:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
op rtv-nh over die grensrechter ofzo
Ja ieder zijn of haar ding waar je op geilt.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja iets over dat ze geilen op gelukshormoon door iets stoers te doen
net alsof alle pubers zo zijnquote:Op woensdag 5 december 2012 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ieder zijn of haar ding waar je op geilt.
Inderdaadquote:Op woensdag 5 december 2012 18:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
net alsof alle pubers zo zijn
niet alle pubers zijn irritant want ik ben niet irritant.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pubers zijn irritant, jij bent niet irritant.
Oh, okéquote:Op woensdag 5 december 2012 18:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niet alle pubers zijn irritant want ik ben niet irritant.
afwasze
Sneeuwde het hier maar...quote:Op woensdag 5 december 2012 18:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, oké. Dat ben jij de uitzondering die de regel bevestigd.
Dankje![]()
.
Het sneeuwt hier
hommo hier hagelt hetquote:Op woensdag 5 december 2012 18:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, oké. Dat ben jij de uitzondering die de regel bevestigd.
Dankje![]()
.
Het sneeuwt hier
alles goed?quote:Op woensdag 5 december 2012 18:37 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
[..]
Jullie ook een goede avond
heb net gesport dus voel me hyperactief nuquote:Op woensdag 5 december 2012 18:39 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Opzich, behoorlijk verveeld, geen pakjesavond hier.
Met jou dan?
In dat geval hoef ik niet naar mijn werk, de bussen rijden nietquote:Op woensdag 5 december 2012 18:40 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Doe er dan gelijk een cm of 20 van maken, sneeuwvrij!
Heb ik zeer zeker. Fotografie, uitgaan, corso.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb net gesport dus voel me hyperactief nu
hebbie hobby's?
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 5 december 2012 18:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja gisteravond was weer fantastisch
van wat maak je foto's?quote:Op woensdag 5 december 2012 18:41 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Heb ik zeer zeker. Fotografie, uitgaan, corso.
Same story, alleen dan naar schoolquote:Op woensdag 5 december 2012 18:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In dat geval hoef ik niet naar mijn werk, de bussen rijden niet.
Chill welquote:Op woensdag 5 december 2012 18:42 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Same story, alleen dan naar school
Vooral stillevens, closeups en omgeving.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
van wat maak je foto's?
okeoke tofquote:Op woensdag 5 december 2012 18:42 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Vooral stillevens, closeups en omgeving.
zo snelquote:Op woensdag 5 december 2012 18:44 schreef Taexon het volgende:
Ben er weer... lekker gegeten![]()
Nu 15-20 minuten wachten tot stoombad ding warm is
hmm nee dit was het voor nuquote:Op woensdag 5 december 2012 18:46 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Nog andere bijzonderheden die je wenst te weten?
wat smeer je op je brood?quote:Op woensdag 5 december 2012 18:46 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Nog andere bijzonderheden die je wenst te weten?
Ja pannenkoeken wegwerken gaat snel bij mij hoorquote:
haha hamstertjequote:Op woensdag 5 december 2012 18:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja pannenkoeken wegwerken gaat snel bij mij hoor![]()
Kan niet wachten.. al 3 jaar niet meer in stoombad gezetenalleen sauna want wist zelf nooit hoe die op stoombad moest
eckte fijnproevers zouden wetenquote:Op woensdag 5 december 2012 18:49 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Uhh weet ik eigenlijk niet. Pak altijd gewoon calvé.
Me Ma/stiefpa hadden geld teveel ofzo 10 jaar geleden..quote:Op woensdag 5 december 2012 18:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha hamstertje
haha lijkt me ook lekker, ik heb alleen simpele douche
quote:Op woensdag 5 december 2012 18:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Me Ma/stiefpa hadden geld teveel ofzo 10 jaar geleden..
net als ik zeg geloof me dit ding is heel ingewikkeld met knopjes, zelfs na 10 jaar.raak al in paniek als ik er naar kijk hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou ook niet weten hoe zoiets werkt
Tax wil tetten :)!
Oké nu ga ik even op de verpakking kijken hoor.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
eckte fijnproevers zouden weten
Ach het belangrijkste vind ik dat ik weet hoe ik gewoon moet douchenquote:Op woensdag 5 december 2012 18:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
raak al in paniek als ik er naar kijk hahazou ook niet weten hoe zoiets werkt
quote:Op woensdag 5 december 2012 18:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Me Ma/stiefpa hadden geld teveel ofzo 10 jaar geleden..
net als ik zeg geloof me dit ding is heel ingewikkeld met knopjes, zelfs na 10 jaar.BIERRRRRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
radio onder de douchequote:Op woensdag 5 december 2012 18:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach het belangrijkste vind ik dat ik weet hoe ik gewoon moet douchen![]()
En hoe de radio werkt
Facking chillquote:Op woensdag 5 december 2012 18:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach het belangrijkste vind ik dat ik weet hoe ik gewoon moet douchen![]()
En hoe de radio werkt
met zonder stukjesquote:Op woensdag 5 december 2012 18:51 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Oké nu ga ik even op de verpakking kijken hoor.
edit: Volgensmij is het met zonder stukjes.
Dat doet me deugdquote:Op woensdag 5 december 2012 18:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
met zonder stukjesdie heb ik ook altijd
have funquote:Op woensdag 5 december 2012 18:58 schreef Taexon het volgende:
Oke maar ik ben even mezelf aant ontkleden en dan een half uurtje ofzo lekker in de douche zitten
Tot later!
Veel plezier.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:58 schreef Taexon het volgende:
Oke maar ik ben even mezelf aant ontkleden en dan een half uurtje ofzo lekker in de douche zitten
Tot later!
ik moet ook zo maar dan moet ik weer naar boven lopenquote:Op woensdag 5 december 2012 18:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Veel plezier.
Douchen is wel een goed idee trouwens, ga ik zo ook maar even doen
Ik ben inmiddels al boven. Ik mag zo weer 1 trap naar beneden en daarna weer naar bovenquote:Op woensdag 5 december 2012 18:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik moet ook zo maar dan moet ik weer naar boven lopen
ik moet eerst naar zolder lopen, uitkleden, naar de badkamer lopen, douchen, afdrogen, naar zolder lopen, aankleden en dan weer naar beneden lopen en mijn maag knortquote:Op woensdag 5 december 2012 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels al boven. Ik mag zo weer 1 trap naar beneden en daarna weer naar boven
Bwehehe, zo blijf je bezig. Wat ga je eten?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik moet eerst naar zolder lopen, uitkleden, naar de badkamer lopen, douchen, afdrogen, naar zolder lopen, aankleden en dan weer naar beneden lopen en mijn maag knort
je kleed je uit op zolder en loopt naakt naar de badkamer?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik moet eerst naar zolder lopen, uitkleden, naar de badkamer lopen, douchen, afdrogen, naar zolder lopen, aankleden en dan weer naar beneden lopen en mijn maag knort
of een broodje of bloemkool, ben er nog niet uitquote:Op woensdag 5 december 2012 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bwehehe, zo blijf je bezig. Wat ga je eten?
Nakend lopen
Allebei wel lekkerquote:Op woensdag 5 december 2012 19:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
of een broodje of bloemkool, ben er nog niet uit
naakt lopen is koud man
ja anders moet ik mn kleren weer mee naar boven slepenquote:Op woensdag 5 december 2012 19:03 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je kleed je uit op zolder en loopt naakt naar de badkamer?
owquote:Op woensdag 5 december 2012 19:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja anders moet ik mn kleren weer mee naar boven slepen
eten wat de pot schaftquote:Op woensdag 5 december 2012 19:04 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Zo nu en dan, ligt er natuurlijk ook aan wat er in huis is.
Oké dat ben ik dan weer niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
eten wat de pot schaftlesbiennes
voor alles een eerste keer?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:06 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Oké dat ben ik dan weer niet.
liefde kan gescheiden van lustquote:Op woensdag 5 december 2012 19:11 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik ga me niet bekeren tot het zelfde geslacht. Zal vriendlief niet zo blij mee zijn.
Heb jij effe mazzel!quote:Op woensdag 5 december 2012 19:12 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme, ik dacht ik ga douchen, doen we toch aan Sinterklaas![]()
Ik ook, maar niet aan cadeautjes.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan sinterklaas
Ik zal eens kijken wat het wordtquote:Op woensdag 5 december 2012 19:13 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet aan cadeautjes.
Ik hoop nogsteeds stiekem dat er dalijk keihard op de deur gebonkt word en daar iemand staat met een heleboel cadeautjes. Helaas zit ik maar alleen thuis te zittenquote:Op woensdag 5 december 2012 19:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat het wordt
Dat was hier dus ook zoquote:Op woensdag 5 december 2012 19:15 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik hoop nogsteeds stiekem dat er dalijk keihard op de deur gebonkt word en daar iemand staat met een heleboel cadeautjes. Helaas zit ik maar alleen thuis te zitten
1,5 uur met OV geloof ikquote:Op woensdag 5 december 2012 19:24 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
[..]
Oh das wel een end weg van hier.
wie dan wel?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:31 schreef Conflict het volgende:
Hola!
Vanavond komt onze grote vriend weer terug. Nee niet Sinterklaas
Welkom terug in ons nederige landje.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:31 schreef Conflict het volgende:
Hola!
Vanavond komt onze grote vriend weer terug. Nee niet Sinterklaas
Ik nietquote:Op woensdag 5 december 2012 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welkom terug in ons nederige landje.
ja dat zal bestquote:Op woensdag 5 december 2012 19:33 schreef Conflict het volgende:
[..]
Je mistte hem he? Hij zit al dagen via DM over jou te vertellen!
quote:Op woensdag 5 december 2012 19:37 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
PING PING PING PING PING!
U heeft gewonnen! Je gaat nu door voor de was-droog combi!
Nou ja zeg.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:37 schreef Conflict het volgende:
[..]
En 15 januari vertrek ik lekker weer!
Moet ik zaterdag weer heen om te werken... maar me collega die met me mee gaat rijden belde al dat hij waarschijnlijk niet gaat... ik kijk morgen even nog naar het weer en beslis dan maarquote:
kom maar halenquote:Op woensdag 5 december 2012 19:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Succesmaak er ook eens 1 voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |