Zoek een fietsenmaker op.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:19 schreef ThaTim het volgende:
Voor jullie beginnen te lezen, ik ben geboren met twee linkerhanden, terwijl ik rechts ben.
Neen, volgens mij nietquote:
Heb helaas geen gazelle!quote:Op woensdag 5 december 2012 16:27 schreef hakunamatafaka het volgende:
Dit krijg je als je geen 24inch fiets hebt met 8 vernsnellingen. Kwaliteit is ver te zoeken en dit is het resultaat. Hoop dat je gelukkig bent en ermeek unt leren leven
Neen, niet meer sinds m'n supercoole Rafael (van de teenage mutant ninja turtles!) fiets.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:28 schreef kovenant het volgende:
[..]
lol
of de fluxcapa nog iets ...
heb je een fiets met terug trap rem ?
Zal ik waarschijnlijk wel doen, maar voor het geval het probleem erg makkelijk te verhelpen zou zijn, dacht ik 'laat ik het m'n maten op FOK! eens vragenquote:
Die helpen je alleen dieper de afgrond in: wat begint met een kapotte fiets eindigt met een atoombom in je reetquote:Op woensdag 5 december 2012 16:31 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Zal ik waarschijnlijk wel doen, maar voor het geval het probleem erg makkelijk te verhelpen zou zijn, dacht ik 'laat ik het m'n maten op FOK! eens vragen'.
Freewheel zal wel stuk zijn. NIet zo simpel om te maken.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:31 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Zal ik waarschijnlijk wel doen, maar voor het geval het probleem erg makkelijk te verhelpen zou zijn, dacht ik 'laat ik het m'n maten op FOK! eens vragen'.
Is het een fiets met naafversnelling of met een hele hoop tandwielen op je achterwiel?quote:Op woensdag 5 december 2012 16:32 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Freewheel zal wel stuk zijn. NIet zo simpel om te maken.
Ik zal opletten danquote:Op woensdag 5 december 2012 16:32 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Die helpen je alleen dieper de afgrond in: wat begint met een kapotte fiets eindigt met een atoombom in je reet
quote:Op woensdag 5 december 2012 16:32 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Freewheel zal wel stuk zijn. NIet zo simpel om te maken.
Als het een van deze twee dingen zou zijn, gaat dat prijzig worden bij de fietsenmaker?quote:Op woensdag 5 december 2012 16:33 schreef mvdejong het volgende:
Klinkt dus alsof TS een versnellings-naaf heeft. Dat kan ofwel betekenen dat de hele naaf defect is, of het schakelaartje/kabeltje niet goed meer zit.
Maar iets meer info over de fiets zou wel zinnig zijn, we mogen nu gokken.
dan draaien m'n trappers, de wielen nietquote:Op woensdag 5 december 2012 16:35 schreef Deetch het volgende:
Wat gebeurt er als je met de hand je tandwielen draait?
Eem kieke, en het zal waarschijnlijk toch eventjes bezoekje aan de fietsenmaker worden ja.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:38 schreef Flurry het volgende:
Zal wel tussen 2 versnellingen hangen dan of het kabeltje is stuk of zit niet goed. Kabeltje even controleren en anders langs de fietsenmaker om even te laten checken en afstellen
Hoofd paste niet, mijn hand wel. Ik leef nog, mijn hand gelukkig ook nog. Weet je waarom? Er gebeurde niks, er is wat mis mijn fiets nondeju!quote:Op woensdag 5 december 2012 16:37 schreef hakunamatafaka het volgende:
Wat gebeurt er als je je hoofd tussen de spaken legt en iemand gaat trappen, valt je hoofd er dan af of niet. zo ja dan is hij in goede staat?
Nog een keer proberen.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:41 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Hoofd paste niet, mijn hand wel. Ik leef nog, mijn hand gelukkig ook nog. Weet je waarom? Er gebeurde niks, er is wat mis mijn fiets nondeju!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |