Ghehe ze heeft een spastisch handjequote:Op donderdag 20 december 2012 21:23 schreef Virtuoos het volgende:
[..]
Die had ik al gemaakt: [ afbeelding ]
Excuus, was te lui om alles door te lezen, geweldig in ieder geval.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:23 schreef Virtuoos het volgende:
[..]
Die had ik al gemaakt: [ afbeelding ]
Of je maakt een apart mapje aan en slaat alle emoticons daarin opquote:Op woensdag 5 december 2012 17:48 schreef Nestalgie het volgende:
dit topic ff bookmarken dan heb ik alle bazensmileys binnen hand bereik
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ghehe ze heeft een spastisch handje
En waar is mijn TAGquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:28 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Tagjes worden niet zo snel uitgedeeld door de FA's.
Mag ik nu wel de blub de fiets die vuur spugt? Net als een draak..quote:Op woensdag 19 december 2012 10:44 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ga eerst je Kerst-UI maar even gebruikenOok nog even een tweede versie gemaakt.
FEE / Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #19
Is er ergens een echt goede foto van Blub?quote:Op maandag 4 februari 2013 17:08 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
Mag ik nu wel de blub de fiets die vuur spugt? Net als een draak..
En zo
Ik zal eens kijken, heel misschien wel maar je kunt altijd wel een foto nemen van de film.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:15 schreef HaJee het volgende:
[..]
Is er ergens een echt goede foto van Blub?
Het is gelukt...quote:Op maandag 4 februari 2013 17:21 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken, heel misschien wel maar je kunt altijd wel een foto nemen van de film.
Maar ik vind het altijd mooi als blub zo naar links boven kijkt en dan van de zijkant, maar als je een draak maakt kan het ook wel een beetje zo [ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 februari 2013 18:14 schreef HaJee het volgende:
[..]
Het is gelukt...
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 december 2012 16:24 schreef TigerXtrm het volgende:
Enige bazen smiley isen dat weet iedereen
Zoiets?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:09 schreef Nestalgie het volgende:
hajee ik zou graag een echt huillachsmiley willen zien dus eentjw die huilt van het lachen, een combo vanen
ofzo, soms ontbreekt die echt.
Ik was iets vergeten weg te halen. Zo is 'ie wat beter denk ik...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:39 schreef Nestalgie het volgende:
[..]maar misschien moet ie wat duidelijker. deze is ookal nice
iddquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:46 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik was iets vergeten weg te halen. Zo is 'ie wat beter denk ik...
[ afbeelding ]
Was sagen siequote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:07 schreef 1marcelfilms het volgende:
Ik zou eerlijk vinden dat er een moet komen die so is :/
En ook dieals een gifje
Voornamelijk houtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |