quote:Op woensdag 5 december 2012 14:28 schreef Asap het volgende:
LOTR 1
LOTR 2
LOTR 3
Beautiful Mind
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Looper
Alien vs Predator
quote:Op woensdag 5 december 2012 14:46 schreef ArtistA het volgende:
Gewoon een wilde gok:
TDKR
TDK
Skyfall
Amazing Spiderman
The Public Enemy
Up
Tenzij ik boven de 500 mil zitquote:Op woensdag 5 december 2012 14:54 schreef ArtistA het volgende:
Volgens mij heeft Asap het makkelijkste punt ooit binnen gesleept.
quote:Op woensdag 5 december 2012 14:55 schreef Hulkio het volgende:
Hmz.. Red state en The Bucketlist waren bij mij weggevallen, maar was ook buiten de tijd.
Ach, Sam is niet zo'n lastige... denk ik.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:46 schreef Hulkio het volgende:
The Bucketlist
Red state
Prometheus
The Guard
Skyfall
Ted
Moneyball
93 + 94 +94 + 60 + 20 + 35,7 + 60 = $ 456.700.000quote:Op woensdag 5 december 2012 14:28 schreef Asap het volgende:
LOTR 1
LOTR 2
LOTR 3
Beautiful Mind
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Looper
Alien vs Predator
250 + 185 + 237... Zal ik maar stoppen met tellen?quote:Op woensdag 5 december 2012 14:46 schreef ArtistA het volgende:
Gewoon een wilde gok:
TDKR
TDK
Skyfall
Amazing Spiderman
The Public Enemy
Up
130 + 6 + 200 + 50 + 50 + 45 + 4 = $485.000.000quote:Op woensdag 5 december 2012 14:46 schreef Hulkio het volgende:
Prometheus
The Guard
Skyfall
Ted
Moneyball
The Bucketlist
Red state
(Gokje uit films die ik recentelijk heb gezien)
SamuelofSEK+1quote:Op woensdag 5 december 2012 15:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
paddy considine
tyrannosaur
dead man's shoes
blitz
quote:Op woensdag 5 december 2012 15:12 schreef ArtistA het volgende:
Hahaha nu wil ik ook het subtotaal weten!
1.377 miljard
En remakes?quote:Op woensdag 5 december 2012 15:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
Doe maar 3 films (geen vervolgen) van Mamoru Oshii
Naja, sowieso The Sky Crawlersquote:Op woensdag 5 december 2012 15:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
nee ook geen dinges 2.0 onzin enzo
Volgens mij heb ik daar heel lang geleden wel eens wat van gezien, maar dat is niet echt blijven hangen blijkbaar.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:51 schreef Asap het volgende:
1 van mijn eerste films en had er ook wat action figures van
quote:
Asap+1quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 5 december 2012 15:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Als animatieliefhebber, moet jij je gewoon even gaan schamen
Ik ga er op z'n minst vanuit dat je een Patlabor wel kent, die andere anime's die ongeveer zo bekend zijn ken je wel allemaalquote:Op woensdag 5 december 2012 15:56 schreef Sands het volgende:
[..]
Hoezo?ik kan ook niet alles weten.
Die zijn wel van Oshii, maar niet van Ashidaquote:
Ik moet meer animatie kijken en herkijken denk ik.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik ga er op z'n minst vanuit dat je een Patlabor wel kent, die andere anime's die ongeveer zo bekend zijn ken je wel allemaal
quote:Op woensdag 5 december 2012 16:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Crying Freeman? Das zo gauw de enige animatie(film) waar ik een live action van weet
quote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 16:23 schreef dyonvbaal het volgende:
Guyver? Daar is ook een live action van. Maar of daar ook een film van is?
geen idee zegt hij dan...quote:Op woensdag 5 december 2012 16:27 schreef dyonvbaal het volgende:
zegt me niks... fist of the northern star ofzo?
Fist of the North Starquote:Op woensdag 5 december 2012 16:27 schreef dyonvbaal het volgende:
zegt me niks... fist of the northern star ofzo?
Ik had ook geen ideequote:
Nou gewoon welke acteurs/films kom je tegen tussen Frank Sinatra en Philip Seymour Hoffman. Tis niet de eerste keer dat zo'n vraag gesteld word toch?quote:Op woensdag 5 december 2012 16:44 schreef Borizzz het volgende:
Wat bedoel je hier nu mee? Hoe wil je het antwoord zien.
Ik kom hier nog niet zo lang -en soms zit er ook wat tijd tussen- maar dit was ik nog niet eerder zo tegengekomen.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou gewoon welke acteurs/films kom je tegen tussen Frank Sinatra en Philip Seymour Hoffman. Tis niet de eerste keer dat zo'n vraag gesteld word toch?
Normaal vragen ze het in een bepaald aantal stappen. Maar van mij mag je er zoveel maken als je wil. Als je maar als eerste met een kloppend antwoord komtquote:Op woensdag 5 december 2012 16:46 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Ik kom hier nog niet zo lang -en soms zit er ook wat tijd tussen- maar dit was ik nog niet eerder zo tegengekomen.
Die kloptquote:Op woensdag 5 december 2012 16:59 schreef Asap het volgende:
Sinatra - Manchurian Candidate - Angela Lansbury - Mr. Poppers Penguins - Jim Carrey - Eternal Sunshine - Kate Winslet - The Holiday - Jude Law - Talented mr. Ripley - Philip Seymour Hoffman
Ik wist maar 1 film met Sinatraquote:Op woensdag 5 december 2012 17:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die klopt![]()
Je had ook kunnen gaan voor:
FS - Cannonball run II - Burt Reynolds - Boogie nights - PSH
Asap +1
Wel nog een erg bekende dame en de regisseurquote:Op woensdag 5 december 2012 17:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
gwyneth paltrow
john malkovich? of was dat het vervolg...:N
matt damon
Nope.quote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 18:02 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de letters filmtitels.
O hahah, verkeerd gelezenquote:Op woensdag 5 december 2012 18:02 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de letters filmtitels.
Als je met gebruikt ipv van is dat duidelijkerquote:Op woensdag 5 december 2012 18:14 schreef DragonFodder het volgende:
Het is een acteur die ik zoek. Zeer bekend
quote:Op woensdag 5 december 2012 18:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Als je met gebruikt ipv van is dat duidelijker
Hmmm... Waar heb ik die kritiek eerder gehoord?quote:Op woensdag 5 december 2012 18:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Als je met gebruikt ipv van is dat duidelijker
quote:
Misschien is het wel zijn sterfdag... of is het omdat het pakjesavond is... weet ik veel...quote:Op woensdag 5 december 2012 18:28 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
gokje: het is zijn geboortedag?
Dat jaquote:Op woensdag 5 december 2012 18:28 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
gokje: het is zijn geboortedag?
Nee wel gewoon lange bioscoopfilmsquote:Op woensdag 5 december 2012 19:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
He mijn eerste gok was al goed hoor
steamboat willie?
Niet helemaal want er is ook 1 bioscoopfilm/disney classic die slecht 42 min duurt.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
oh oh gaan we ook nog daar moeilijk over doen
quote:Humorist Robert Benchley learns about the animation process at Walt Disney Studios while trying to find the great man himself to pitch him the idea of making a cartoon about a shy dragon.
quote:Jiminy Cricket hosts two Disney animated shorts: "Bongo," about a circus bear escaping to the wild, and "Mickey and the Beanstalk," a take on the famous fairy tale.
dat amigos gedoe?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Niet helemaal want er is ook 1 bioscoopfilm/disney classic die slecht 42 min duurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |