Ik had ook geen ideequote:
Nou gewoon welke acteurs/films kom je tegen tussen Frank Sinatra en Philip Seymour Hoffman. Tis niet de eerste keer dat zo'n vraag gesteld word toch?quote:Op woensdag 5 december 2012 16:44 schreef Borizzz het volgende:
Wat bedoel je hier nu mee? Hoe wil je het antwoord zien.
Ik kom hier nog niet zo lang -en soms zit er ook wat tijd tussen- maar dit was ik nog niet eerder zo tegengekomen.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou gewoon welke acteurs/films kom je tegen tussen Frank Sinatra en Philip Seymour Hoffman. Tis niet de eerste keer dat zo'n vraag gesteld word toch?
Normaal vragen ze het in een bepaald aantal stappen. Maar van mij mag je er zoveel maken als je wil. Als je maar als eerste met een kloppend antwoord komtquote:Op woensdag 5 december 2012 16:46 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Ik kom hier nog niet zo lang -en soms zit er ook wat tijd tussen- maar dit was ik nog niet eerder zo tegengekomen.
Die kloptquote:Op woensdag 5 december 2012 16:59 schreef Asap het volgende:
Sinatra - Manchurian Candidate - Angela Lansbury - Mr. Poppers Penguins - Jim Carrey - Eternal Sunshine - Kate Winslet - The Holiday - Jude Law - Talented mr. Ripley - Philip Seymour Hoffman
Ik wist maar 1 film met Sinatraquote:Op woensdag 5 december 2012 17:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die klopt![]()
Je had ook kunnen gaan voor:
FS - Cannonball run II - Burt Reynolds - Boogie nights - PSH
Asap +1
Wel nog een erg bekende dame en de regisseurquote:Op woensdag 5 december 2012 17:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
gwyneth paltrow
john malkovich? of was dat het vervolg...:N
matt damon
Nope.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |